Материалдар / Тыныс алу типтері

Тыныс алу типтері

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып биология
Авторы:
05 Желтоқсан 2024
162
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім:

7.2В Заттардың тасымалдануы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы. Тынысалу - энергия көзі.

Оқу мақсаты:

7.1.4.1 - тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау;

Сабақтың мақсаты:

  • тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттайды

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин


































3 мин








Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.

Психологиялық ахуал. «Сенің жүлдең» ойыны.

Мақсаты: оқушылардың адамгершілік қабілеттерін дамыту, ұйымшылдыққа баулу.











Топқа бөлу.

«Өкпе». Өкпенің суреттері таратылады.


Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.



ІІ. Өткен сабаққа шолу.

Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында сұрақтар беріледі.

«Умаигра» ойыны ойнатылады.

Оқушылар сабаққа дайындалады.

Ұстаздармен амандасады.




Оқушылар шеңбер бойында тұрып кез-келген медальды таңдап алады. Артында жасырылған сөзді оқып, сол сөзге тән оқушыны құшақтап, не себепті таңдағанын айтып, медальді мойнына іледі. Ішіне адаоюлар құндылықтар сөздері жазылған. Мысалы, жомарттық, батылдық, сұлулық және т.б.с.с

Оқушылар өкпенің суреттерін таңдап ішіндегі жазылған топ аттары бойынша бөлініп отырады.


Оқушылар бағалау парақтарын қазақы нақыштағы бейнеленген ою-өрнектердегі көрсетілген баллдарды бояп өз-өздерін бағалап отырады

Оқушылар онлайн платофрмада сұрақтарға жауап береді.
































«Оюлар» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады




ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау






Медальдар








Топқа бөлу парақшалары






Бағалау парақтары


Ойынға сілтеме https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=129340

Сабақтың ортасы

30 мин

(15 мин)























«Көремін,көрсете аламын» әдісі арқылы видео көреді.

Мұғалім:

Бейне көрсетілім не туралы?

Бейне көрсетілімнің мақсаты қандай?

Бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар?

Қадам

  • Бейне көрсетілімді көр, сабақ тақырыбын болжа

  • Сабақ мақсатын анықта

  • 1.тапсырма. 3 топқа үш түрлі әдіс-тәсілмен тапсырма беріледі.

1. «Nearpod 3D» платформасы арқылы тыныс алу жүйесіндегі газ алмасу процесін сипаттап тыныс алудың маңыздылығын түсіндіріңдер?



2. «Arloopa 3D» платформасы арқылы өсімдіктердегі жүріп жатқан фотосинтездің тыныс алумен салыстырыңдар?

  • 3 . « Венн диаграммасы» Тыныс алу жүйесіне қатысатын мүшелерді сипаттап, тыныс алу типтерін салыстырыңдар ?

Овал 1 Овал 2





Оқушылар бейне көрсетілімді мұқият көреді, тақырыпты болжайды. Сұрақтарға жауап береді.








Оқушылар топпен жұмыс орындайды.





1. Оқушылар 3 Д арқылы тыныс алудағы газ алмасу процесін сипаттап, тыныс алудың біз үішн маңыздылығын түсіндіреді





2. топқа оқушылар 3 Д арқылы өсімдіктердің тыныс алуын түсіндіреді






3. Оқушылар венн диаграммасына тыныс алу мүшелерін сипаттай отырып тыныс алу типтерін салыстырады



















Дескриптор:



- газ алмасу процесін сипаттап, тыныс алудың маңыздылығын түсіндіреді;

- өсімдіктердегі фотосинтез бен тыныс алуы үдерісін салыстырады;

- тыныс алу типтерін салыстырады .



«Оюлар» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


Жалпы балл – 3

Бейнематериал


















Ноутбук

















постер


Жұппен жұмыс

(5 мин)




Тапсырма 2. «Биологиялық диктант». Керекті сөздерді пайдаланып бос орындарға қойып толтырыңдар?

  1. Тыныс алу дегеніміз организмнің қоршаған ортадан ...... сіңіріп, өзінен...... бөлуін қамтамасыз ететін процестер жиынтығы.

  2. Тынысалу мүшелері, қанайналым жүйесі, ағза мен қоршаған орта арасында ..............қамтамасыз етеді.

  3. Энергия ...........тотығуы мен ыдырауынан босап шығады.

  4. Ағзаның әрбір жасушасының жұмысы........ жұмсаумен байланысты.

Қажетті сөздер:

газ алмасуды, оттегін, органикалық заттардың, энергияны, көмір қышқыл газды

Оқушылар оқулықтарының бетін жауып жұппен жұмыс орындайды.










Дескриптор:

- тыныс алудың анықтамалығын сипайттайды ;

-тыныс алу жүйесінде болатын процестерді анықтайды;


«Оюлар» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

Жалпы балл –2 балл

Үлестірмелі материалдар

Жеке жұмыс

(10 мин)


Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс.

А) тесттің дұрыс жауабын белгілеңіздер?

Тест сұрақтары:

1. Анаэробты тыныс алатын ағзаны көрсетіңіз:

а) өсімдіктер мен жануарлар

б) қарапайымдар, микроағзалар

в) ішек таяқшасы, бактериялар

2. Аэробты тыныс алу қай жерде жүреді:

а) цитоплазмада

б) гемоглобинде

в) митохондрияда

3. Аэробты тыныс алудың сөздік теңдеуін табыңыз:

а) көмірқышқыл газы + су → глюкоза + оттегі

б) глюкоза + оттегікөміртектің қос тотығы +су + АТФ

в) глюкоза сүт қышқылы + энергия

Жауабы:

1-в, 2-в, 3-б

Оқушылар жеке жұмыс жасайды.

Бірінші тапсырмада тест сұрақтарына жауап береді. Екінші тапсырмада танымдық сұраққа өз ойларымен жауабын жазады



































Дескрипторлар:

  1. Аэробты тыныс алу процесінің жүзеге асатын жерін дұрыс белгілейді;

  2. Анаэробты тыныс алатын ағзаны дұрыс белгілейді;

  3. Аэробты тыныс алудың сөздік теңдеуін дұрыс табады.

  4. Танымдық сұраққа жауап жазады

«Оюлар» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

Жалпы балл – 4

Оқулық жұмыс дәптерлері

Презентация

Сабақтың соңы

3 мин

Бекіту. «Жасуша» ойыны ойнатылады.

  1. Органикалық заттар ыдырағанда не бөлінеді? Энергия

  2. Алынған энергия қайда жұмсалады? Қозғалуға, қажетті заттарды синтездеуге

  3. Оттек қатысатын күрделі химиялық үдеріс? Тыныс алу

  4. Шіріту, ашыту бактериялары қандай ортада тіршілікң етеді? анаэробты

  5. Жануарлардың тыныс алу типтері? Аэробты .

  6. Асқазан, ішек жолында мекендейтін ағзалар энергияны қалай жұмсайды? Оларға энергия жұмсаудың қажеті жоқ

  7. Өсімдіктер жиналған органикалық заттарды қай жұмсайды? Жапырақ, тамыр, сабақ жасушаларын түзеді

  8. Фотосинтез түзілгендегі заттар қайда жұмсалады? Энергияға .

  9. Адамдар тыныс алғанда не бөледі? Көмірқышқыл газын

  10. Энергия мөлшерінің өлшем бірлігі? Джоуль

Оқушылар презентацияда берілген квест сұрақтарын шешеді.


«Оюлар» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


Жалпы балл – әр сұрақ 1 балл

Презентация

Кері байланыс

2 мин

«Смайлик» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін тақтада смаиликтің бірін басу арқылы білдіреді.

Үйге тапсырма:

Өсімдіктер мен жануарлардағы тыныс алуды зерттеу


Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін смайликтерді басу арқылы арқылы білдіреді

«Оюлар» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау









Презентация











Shape2



























Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі