Тынысалу типтері: аэробты және анаэробты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тынысалу типтері: аэробты және анаэробты

Материал туралы қысқаша түсінік
Анаэробты және аэробты тынысалуды салыстыру: оттегінің қатысында/қатысынсыз, статикалық/динамикалық жұмыс, жылықанды\суыққанды жануарлар.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1

Мектеп: Атасу ЖОББ мектебі

Күні: 4.12.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Амзина Қ.И.

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты.

Анаэробты және аэробты тынысалуды салыстыру: оттегінің қатысында/қатысынсыз, статикалық/динамикалық жұмыс, жылықанды\суыққанды жануарлар.

Оқу мақсаты

7.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Тірі ағзалардағы тыныс алу мүшелер құрылысы мен типтерін білу;

Көпшілігі: Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін салыстыру.

Кейбірі: Тыныс алу үдерісінің маңызы мен қажеттілігіне баға беру. Тыныс алусыз тіршілік етуге болатынын дәлелдеу.

Бағалау критерийі

Тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттай алады;

Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырата отырып, маңызын түсіне алады.

Тілдік мақсаттар


Пән бойынша оқыту мақсаты:

Оқушылар орындай алады:

Өсімдіктер мен жануарлардың тыныс алу маңызын түсіну;

Тыныс алу типтерінің салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;

Оқытудың тілдік мақсаты:.

Пәнге қатысты лексика мен терминология: Тыныс алу, анаэробты тыныс алу, аэробты тыны салу, энергия алу

  1. Қазақша, орысша, ағылшынша аударылымдары.

Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  • Тыныс алу тірі ағзаларға не үшін қажет?

  • Жануарлар дүниесінің басты тыныс алу бөлімдері..............

  • Тыныс алуына байланысты жануарлар ........... топқа бөлінеді, олардың айырмашылығы.........................


Құндылықтарға баулу




Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.


Пәнаралық байланыс

Химия: тыныс алу өнімдерін формуламен жазу.

Қазақ тіл. Диалог құру, сұрақ-жауап кезінде

Алдыңғы білім


Жапырақтың құрылысы мен қызметі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы































Сабақтың ортасы

























Сабақтың соңы

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу.. Микрофонды оқушыларға ұсыну арқылы бүгінгі сабаққа ізгі тілектерін білу. психологиялық ақуалды қалыптастыру.



Тірі организмдер

Тыныс алу ерекшеліктері







Дискриптор: білім алушы кестені толтырып, тыныс алу ерекшеліктерін салыстыра алады.

(ҚБ) Смайликпен бағаланады



«Ой шақыру» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

1 тапсырма: Терминдерге анықтама беріңіз:

Аэробты тыныс алу....................................................

Анаэробты тыныс алу ................................................

Дискриптор: Оқушы тыныс алу, аэробты және анаэробты тыныс алу ұғымдарын біледі және түсінеді.

2 тапсырма: Тыныс алу типтерін ажыратыңдар:

Picture 3

Дискриптор: тыныс алу типтерін ажыратады және жіктейді.


«Таңда да таста» әдісі арқылы сабақты қортындылау





























Рефлексия:





















Бағалау





ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

§28. Қауіпті ауру тудыратын ортада тіршілік ететін ағзалар туралы деректер жазу



Сұрақтар әдісі.


Интерактивті тақта.














«Ой шақыру» әдісі

















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
3283
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі