Материалдар / Тынысалу типтері: аэробты және анаэробты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тынысалу типтері: аэробты және анаэробты

Материал туралы қысқаша түсінік
Анаэробты және аэробты тынысалуды салыстыру: оттегінің қатысында/қатысынсыз, статикалық/динамикалық жұмыс, жылықанды\суыққанды жануарлар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
3072
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1Мектеп: Атасу ЖОББ мектебі
Күні: 4.12.2018 жМұғалімнің аты-жөні: Амзина Қ.И.
Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТыныс алу типтері: анаэробты және аэробты.Анаэробты және аэробты тынысалуды салыстыру: оттегінің қатысында/қатысынсыз, статикалық/динамикалық жұмыс, жылықанды\суыққанды жануарлар.
Оқу мақсаты7.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату
Сабақтың мақсатыБарлығы: Тірі ағзалардағы тыныс алу мүшелер құрылысы мен типтерін білу; Көпшілігі: Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін салыстыру.Кейбірі: Тыныс алу үдерісінің маңызы мен қажеттілігіне баға беру. Тыныс алусыз тіршілік етуге болатынын дәлелдеу.
Бағалау критерийіТірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттай алады;Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырата отырып, маңызын түсіне алады.
Тілдік мақсаттар

Пән бойынша оқыту мақсаты: Оқушылар орындай алады: Өсімдіктер мен жануарлардың тыныс алу маңызын түсіну; Тыныс алу типтерінің салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;Оқытудың тілдік мақсаты:.Пәнге қатысты лексика мен терминология: Тыныс алу, анаэробты тыныс алу, аэробты тыны салу, энергия алу
  • Қазақша, орысша, ағылшынша аударылымдары.
  • Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
  • Тыныс алу тірі ағзаларға не үшін қажет?
  • Жануарлар дүниесінің басты тыныс алу бөлімдері..............
  • Тыныс алуына байланысты жануарлар ........... топқа бөлінеді, олардың айырмашылығы.........................


  • Құндылықтарға баулу



    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланысХимия: тыныс алу өнімдерін формуламен жазу.Қазақ тіл. Диалог құру, сұрақ-жауап кезінде
    Алдыңғы білім

    Жапырақтың құрылысы мен қызметі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы



























































    Сабақтың ортасы















































    Сабақтың соңы
    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу.. Микрофонды оқушыларға ұсыну арқылы бүгінгі сабаққа ізгі тілектерін білу. психологиялық ақуалды қалыптастыру.



    Дискриптор: білім алушы кестені толтырып, тыныс алу ерекшеліктерін салыстыра алады. (ҚБ) Смайликпен бағаланады

    «Ой шақыру» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу. 1 тапсырма: Терминдерге анықтама беріңіз: Аэробты тыныс алу.................................................... Анаэробты тыныс алу ................................................ Дискриптор: Оқушы тыныс алу, аэробты және анаэробты тыныс алу ұғымдарын біледі және түсінеді. 2 тапсырма: Тыныс алу типтерін ажыратыңдар: Дискриптор: тыныс алу типтерін ажыратады және жіктейді.

    «Таңда да таста» әдісі арқылы сабақты қортындылау

























    Рефлексия:

















    Бағалау



    ҮЙГЕ ТАПСЫРМА §28. Қауіпті ауру тудыратын ортада тіршілік ететін ағзалар туралы деректер жазу

    Сұрақтар әдісі.

    Интерактивті тақта.

























    «Ой шақыру» әдісі
































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!