Types of sentenses.Friends

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Types of sentenses.Friends

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарында Types of sentenses қарастырылған,яғнисөйлем және оның түрлері қарастырылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ақсукент Гуманитарлық техникалық

колледж директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

__________________ Ш.Давлетова

"____"_______________ 2025 ж


САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____





АКЖ 241-топ " " 2025ж


Модуль /пән атауы: Шетел тілі

1.Сабақтың тақырыбы: Types of sentenses.Friends

2.Сабақ түрі:Жаңа сабақ

3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;

4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;

5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.

6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...

7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,

«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).

8. Үй тапсырмасы

Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады




Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыт

Оқытушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу:

- Good morning students!

-How are your feelings today?

-I'm good thanks !

-Sit down!

Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру

  1. мин)







Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:

  1. Оқытушының рұқсатынсыз сыныптағы құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға,сымдарға,розеткаларға тиісуге тыйым салынады;

  2. Оқытушының рұқсатынсыз сыныптан шығуға болмайды;

  3. Оқытушының рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды;

  4. Үстелде тек қана дәптер мен қалам ғана жатуы керек;

  5. Келушілер келгенде студенттердің орнынан тұруының қажеті жоқ;

  6. Студенттер көзді демалдыру жаттығуларын білуі керек;

  7. Қажет болса,электр тоғымен зақымданғандарға алғашқы көмек көрсете білуі керек;

  8. Аппаратураны оқытушының нұсқауымен өшіру керек;

  9. Оқытушының рұқсатынсыз телефонмен сөйлесуге,өзара сөйлесуге болмайды;

  10. Қауіпсіздік ережелерін қатаң түрде сақтау керек.

Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин)









Үй тапсырмасын сұрау (10 мин)

Үйге тапсырма өтілген тақырып бойынша Informal communication ге сипаттама жазып келу болатын…

When disruptive informal communication is identified, it’s important to take action immediately. Gossip or rumours are often centered on what we see that’s “wrong” and the appropriate reaction is to focus on being solution-oriented and positive about what is going “right.” While we should work to improve on areas where legitimate complaints are raised, staff who repeatedly demonstrate a focus on destructive conversation should face disciplinary action.


Өткен сабақты қорытындылау

(10 мин)

Қорытындылай келе, студенттер ағылшын тіліндегі ресми және бейресми сөйлеу стилінің ережелерімен танысты .Тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырмалар орындап,өзара топпен жұмыс жасалды.Қорыта айтқанда,Ресми сөзі оқиғаға немесе орынға қатысты ережелер мен ережелерге сәйкес жасалған нәрсені білдіреді.

Екінші жағынан, бейресми сөз оқиғаға немесе орынға қатысты ережелер мен ережелерге сәйкес жасалмаған нәрсені білдіреді. Бұл екі сөздің негізгі айырмашылығы.

Ресми сөзі киімге, сөйлеуге, жиналысқа және т.б. байланысты қолданылады.

Ресми хаттаманы ұстанады, ал бейресми хаттаманы ұстанбайды.


Жаңа сабаққа түсіндіру

(20-мин)

Жаңа тақырып:Types of sentenses.Friends

The different types of sentences in English are:

  • Declarative Sentence

  • Imperative Sentence

  • Interrogative Sentence

  • Exclamatory Sentence

Here are few examples of declarative sentences:

  1. He enjoys reading these articles.

  2. I am the boss of this company.

  3. Cow milk is white in color.

  4. Adam is good at cricket.

  5. You are a very good boy.

So as you can see, the above sentences are used only for providing some information and facts. These all sentences are ending with full stop also.

  1. Interrogative Sentence (Questions):

Interrogative sentences are used to ask questions, interrogate, or to do some inquiry. It ends or is punctuated with a question mark (?).

Now, look at these examples of how interrogative sentences are formed

  1. Do you want to top over your pizza?

  2. Where do you live?

  3. What are you doing in the garden?

  4. Are you going for some food?

  5. Where do you prefer to visit, Chennai or Mumbai?

  6. Exclamatory Sentence (Exclamation):

Exclamatory sentences express strong emotions such as happiness, anger, grief, sadness, etc. An exclamatory sentence always ends with a sign of exclamations (!). These sentences will be helpful in expressing inner feelings and excitement. For example,

  1. It's a beautiful building!

  2. We won the match yesterday!

  3. She lost her brother in an accident!

  4. My brother scared the hell out of me!

  5. Wow, you have cracked the exam!

  6. Imperative Sentence (Commands)

Imperative sentences are used to give some command, order, or instructions, or to make any request or plea. These types of sentences generally end with a full stop. When there is any strong emotion involved while making a request or giving any command then in that case imperative sentence will end with a mark of exclamations (!)

Look and observe these examples on imperative sentences:

  1. Shut the door, please!

  2. Start opposing violence.

  3. Don’t go outside in the afternoon.

  4. Switch off the light, please!

  5. Submit your assignment as soon as possible.

Task 1.Read and translate to text

Friends

I have a lot of friends. Most of them are classmates. My best friend called Andrey. He is fourteen. He lives with his parents not far from the school.Andrey has a lot of hobbies: he likes to play the computer, to read detective stories, to collect butterflies. He likes animals, espesially cats. He has got a cat Lastik at home.Andrey has short, light hair and grey eyes. He is quite short and rather thin. He always manages to be cheerful, energetic, full of life and energy. He is helpful and honest.Andrey is very popular. H is a helpful person and every time he tries to do her best to help somebody when he has problems.

Andrey is very attentive to his parents. Of course, he has some drawbacks - sometimes she is a hurly-burly boy, a bit stubborn. But still like him as she has a good sense of humour and pleasant to deal with.We spend much time together - watch video or listen to the music, walk or go to the cafe discussing all sorts of things. Our friendship helps me feel strong and sure of myself.

Ситуациялық

сұрақтарға жауап беру (5-мин)






Қорытынды бағалау:

(3-мин)

Студенттер сабақ барысында Types of sentenses and Friends тақырыбында түсінік алып,деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Friends атты мәтінді оқып,оны қазақ тіліге аударды.Сөйлемнің 4 түрі бар:Хабарлы сөйлем,сұраулы сөйлем,бұйрық сөйлем және лепті сөйлем.

Рефлексия

(3 -5мин)


Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды:

- нені үйренді;

- немен қайта жұмыс жасау керек;


Бағалау (3-мин)

Көрсету режиміне қоюға болады

Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал.

Үйге тапсырма

(2ин)

Howework: Declarative sentense(хабарлы сөйлем) ке 5 сөйлем құрап келу.



Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.06.2025
116
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі