Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Аққу болып
ұшамыз
Көлге келiп
қонамыз
Көлдiң бетiн
құшамыз
Қайта самғап
ұшамыз.
–
Балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын
сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
Қызығушылығын
ояту. Миға шабуыл.
|
Шаттық
шебері
Суреттер,қима
қағаздар.
|
Сабақтың
ортасы
|
Топқа
бөлу:
1-топ:Жасыл
2-топ:Қызыл
3-топ:Көк
1.6 саны мен 4 санының
қосындысы нешеге тең?
2.1 санынан 10санына дейін
санау
3.7 алмаға 3 алманы қосқанда
неше алма болады?
№1. Оқулықпен
жұмыс. ( Айтылым,)
Оқушыларға тура және
кері ретпен санату.
1-ден 10-ға дейін
тура ретпен сана.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
10-нан 1-ге дейін
кері ретпен сана.
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
Сандардың қандай
ретпен орналасқанын анықтау.
1 топ.
1-тапсырма. Гүлдерді орналасу ретіне қарай
сәйкес сандармен
байланыстырыңыз.
Шығарып көр:
Ұ.Ж
Сандар жазылған парақшаларды
тура ретпен қой. Қандай парақшалар
жетіспейді?
Баспалдақтар
Сандарды өсу және кему бойынша
атап, баспалдақпен көтеріл және төмен түс. (Оқушылардан қандай
ретпен санау екенін айтқызу)
Дескриптор: Білім алушы сандарды тура және
кері ретпен санай алады. Реттік санын
біледі.
Орындап
көр:
А) 4-тен бастап,
10-ға дейін сана.
Ә) 8-ден бастап,
1-ге дейін сана.
Топтық
жұмыс.
1
топ.1-тапсырма. Гүлдерді орналасу ретіне қарай
сәйкес сандармен
байланыстырыңыз.
2
топ.2-тапсырма.
10 көлеміндегі
сандарды кему ретімен жазың
3
топ.3-
тапсырма.
Өз беттерімен жұмыс
Ашық сұрақ
Сан түзуінде 10 санының
орнын анықтау.
Сурет бойынша сұрақтар
қою
Сыныптан саны 10 болатын заттарды
табу.
|
оқулықпен
жұмыс
Суреттер,
сандар
Сандар жазылған қима
парақшалар
Баспалдақтар
Топтық
тапсырмалар
|
Дифференциация –
оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Саралау
-оқушыға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлаймын?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай түрлендіремін?
Негізгі ойы мен қосымша
ақпаратты анықтау, оқушының оқуға деген ішкі уәжіне қолдау көрсету
мақсатында саралау тапсырмалары беріледі.
Карточкамен
жұмыс:
Барынша қолдау көрсету үшін
төмен деңгейлі тапсырмалар:
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушыларды
«Басбармақ» әдісімен
мадақтау.
|
Көркем еңбек,
ағылшын тілі сабағы
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|