Тура және кері ретпен санау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тура және кері ретпен санау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы:

Тура және кері ретпен санау





СЫНЫП: 1 «Б»


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:



Табыс критерийлері





Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:



Кейбір оқушылар:

. 1.1.1.1.Натурал сандар мен нөл санының құрамын біледі; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды;10-ға дейінгі сандар тізбегін құрастырады.

10-ға; дейінгі сандарды тура және кері санап, олардың натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін анықтай алады.

10-ға; дейінгі сандарды тура және кері санай біледі.

Натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін анықтайды.


Ресурстар:

1-ден 10 ға дейінгі цифрлар,көңіл-күйді бейнелейтін смайликтер, «Қоянға көмектес» ойынына қажетті құралдар,алма ағагшы,стикерлер ,тапсырмалар жазылған кеспе қағаздар,кір қыстырғыш,шұлықтар суреттері,жіп,микрофон

Тірек сөздер

Тура ретпен санау,кері ретпен санау

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санау дағдыларын меңгеруге көмектесу; заттардың санын санау дағдыcын бекіту.


Жетістік критерийлері

1-ден 10-ға дейінгі сандарды тура және кері ретпен санап,ретік номерін,санның көршілерін атай біледі.


Құндылықты дарыту

Оқушыларды бір -біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Көркем өнер,музыка

АКТ қолдану дағдылары

Бейнежазба, интербелсенді тақта.

Сабақ барысы





Сабақтың жоспарлан-ған кезендері

Сабақтағы жоспарланған іс -әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық

атмосферасын қалыптастыру

2 мин




Қол алысып,қане біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарыммен бір жүру,

Қандай жақсы дос болу.

Шаттық шеңбері




Топқа бөлу


-Қазір жылдың қай мезгілі?

Күзде жеміс-жидектер піседі.

Алма ағашынан өзімізге ұнаған алманы алайық.Алма артында 1-ден 4-ке дейінгі сандар жазылған.Кімге қай сан түседі сол топқа отырады.



-Балалар ,көңіл-күйіміз қалай?

Алма ағашы суреті,жасыл,қызыл,сары алма стикерлері

смайликтер

Өткенді еске түсіру.


Тақтада сандар шашылып әр жерде жапсырылған.Сол сандарды ретімен орналастыру.





Сабақтың ортасы



Жаңа сабақ













Оқулықпен жұмыс

1-ден 10-ға дейінгі сандарды тура ретпен орналастыру.Санату.

-Сандар қандай ретпен орналасқан?

-Өсу ретімен.

10-нан 1-ге дейін кері ретпен орналастыру.Санату.

-Сандар қандай ретпен орналасқан?

-Кему ретімен.

Ойын: «Өз орныңды тап»

Топқа тапсырма . «Түсіп қалған сандарды тап»

«Кір жаю» ойыны

-Қай сандар түсіп қалған оларды өз орнына жаз.

-Сандар қандай ретпен жазылды?(кему)

-Балалар көңіл-күйіміз қандай екен?

1-ден 10-ға дейінгі цифрлар

















Кір қыстырғыш,шұлықтарсуреттері,жіп

смайликтер

Сергіту сәті








Көңілді күн

Бейнебаян

Дәптермен жұмыс






«Бақаға көмектес»

-Бақа неше рет секіруі керек?

Қадамдар санын анықта,түсіп қалған сандарды жапырақтарға жаз.

Бос торкөздерге сандарды кері ретпен жаз.









Бейнебаяннан тауық жұмыртқасын өз ұяшығына өсу ретімен орналастыру.

Бейнебаян

Же ке жұмыс




«Көршісін тап» Әр оқушыға кеспе қағазбен жұмыс.



Ән айту. «Санау» әні

«Қоянға көмектес » ойыны

Пошташы қоянға көмектесейік.Ол сан танымайды.Хаттардың қай үйге келгенін білмейді.Хат артында тапсырма берілген.Сол тапсырманы орындасақ хаттың қай үйге келгенін білеміз.

Кеспе қағаздар





Бейнебаян

Қоян суреті,үйлер суреттері,хаттар

Сабақтың соңы

Рефлексия


Кері байланыс

Сабаққа түсіндім дегендерің жасыл алманы, Али де түсініңкіремедім дегендерің қызыл алманы,ал мүлдем түсінбедім дегендерің сары алманы алма ағашына жапсырайық.

Алма ағашы,стикерлер(жасыл,қызыл,сары)


Қортынды-лау

-Біз бүгінгі сабақта қандай жұмыстар жасадық?

1-ден 10-ға дейін санасақ қандай ретпен санаймыз?

10-нан 1-ге дейін санасақ ше?



Бағалау


«Еркін микрофон» әдісі

-Әр топ басшысы өз тобын бағалайды.

Ұпайы көп топ жеңіске жетеді.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
656
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі