Тура және тура емес теңдіктер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тура және тура емес теңдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ үлгісі 1 сынып жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Математика

Мектеп: «Өзін-өзі тану» гимназиясы

Күні: 21.06.17

Мұғалімнің аты-жөні: Ауезаитова Жанат Турсыновна

Сынып: 1сынып

Қатысқандар: 16

Қатыспағандар:

Ортақ тақырып:

Саяхат

Бөлім:

Алгебра элементтері

Бөлімше:

Теңдік және теңсіздік. Теңдеу.

Тақырыбы:

Тура және тура емес теңдіктер

Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаты:

1.2.2.1. Теңдік және теңсіздікті, теңдеуді тану, тура және тура емес теңдікті айыра білу.

Бағалау критерийлер:

Барлық оқушылар орындай алады:

  • Теңдік пен теңсіздікті анықтайды.

  • +,- амалдарын қолдана отырып өрнектің мәнін шешеді.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Сандарды қолдана отырып, өрнек құрастыра алады.

  • Дөңгелек сандарды ауызша қосып, азайтып түсіндіреді..

  • Сандар мен шамаларды салыстырады,олардың теңдік немесе теңсіздік болатынын дәлелдейді.


Кейбір оқушылар орындай алады:

  • Тура және тура емес теңдікті талқылайды.

  • Берілген сурет бойынша есеп құрастырады.

  • Өрнек пен өрнекті салыстырады.


Тілдік мақсат:








Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тура теңдік, тура емес теңдік, шаршы, тең бүйірлі үшбұрыш, саяхат


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

  • Өрнектің мәнін есептеу арқылы нені табамыз?

  • Санды өрнектердің мәнін салыстырғанда не шығады?

  • Теңдік дегеніміз не?

  • Теңсіздік дегеніміз не?

  • Теңдік пен теңсіздікті қалай ажыратамыз?

  • Тура теңдік және тура емес теңдік дегеніміз не?

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Теңдікті немесе теңсіздікті қалай құрастыруға болады?

  • Тура теңдікті тура емес теңдіктен қалай ажыратамыз?

  • Санды өрнектердің нәтижесін қалай салыстыруға болады?

Не себепті....... деп ойлайсыз?

  • Не себепті заттарды салыстыруымыз керек?

  • Не себепті қосылғыштары бірдей санды өрнектерді есептемей салыстыра аламыз?

  • Не себепті шаршы мен тең бүйірлі үшбұрыштың ұқсастығы бар?

  • Не себепті саяхатқа шыққан, саябақта ойнаған, қыдырған пайдалы?

Ишара: «Жарайсың!», «Өте жақсы!»,«Тамаша!», «От шашу», «Бағдаршам», «Жапондық бағалау», «Көршіңді бағала» «Жетістік баспалдағы», «Екі жұлдыз бір тілек»

«


Алдыңғы оқу:


Теңдік, теңсіздік ұғымдарын қайталау.



Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

тапсырмалар

дескрипторлар

қалыптастырушы бағалау

ресурстар

Сабақтың

Басы

5 минут







«Саяхат» -Біз бүгін саяхатқа шығамыз.

(Тақтаға ілінген әрбір пазлды ашу арқылы табиғат аясына саяхатқа шығады )

Қуанымын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанамыз бәріміз,

Арайлап атқан күнге!

Күннің шуақтарына жазылған тапсырмалар арқылы топқа бөлінеді.

- Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

15=15; 17˃15; 5=7-2;

9-4˂6; 10-7˃1;

9-3˃4; 7-2˂8;

4; 8; 7; 2;

1-топ. «Теңдік»

2-топ. «Теңсіздік»

3-топ. «Сандар»


Оқушылар жағымды күйге енеді

Дауыстап айтады және қимылмен көрсетеді.








Теңдікті, теңсіздікті анықтайды.Сандарды орысша, ағылшынша айтады.













Жарайсың», «Өте жақсы», «Тамаша»

әрбір жауап берген оқушыға қолдау көрсету





И.Т









Топ аты, сандар және санды өрнектер жазылған парақшалар

Сабақтың

ортасы


35 минут





Миға шабуыл жаңа тақырыпты ашу мақсатында «АЛҒА GO» әдісі пайдаланып берілген тапсырманы жылдам орындау

Теңдіктерді ажыратуға көмектес.

5=5 3+4=7 16-6=10

8+2=9 10-1=9 2=3

Тура теңдіктер

Тура емес теңдіктер





Сабақтың тақырыбы мен масатын жариялау.


Оқулықпен жұмыс

«Саябақта» ойыны.

1-тапсырман

3 топқа бөліп беру.

Санды өрнектерді салыстыр. Тура және тура емес теңдіктерді ата.


2-тапсырма.

«Кім жылдам?»

Тура емес теңдіктерді тап.

1-топ. «Теңдік»


10+3 17-2

20+40=70-30

19-11=18-10


2-топ. «Теңсіздік»

8-4 16-10

90-30=80-20

10+60 50-10


3-топ. «Сандар»

15-3

10+4=18-4

11+0=14-0


3-тапсырма.

«Орындап көр»

Жұппен жұмыс.

1-жұп сары түсті жолдың ұзындығын,

2-жұп көк түсті жолдың ұзындығын табу үшін санды өрнек құрастыр, оларды салыстыр.



Сергіту сәті

Көзге жасалатын жаттығулар



Дәптермен жұмыс.

«Байқап көр»

1. Шытырман бойынша жүріп, өрнектерді салыстыр,теңдіктің астын сыз.

2. а) Теңдіктерді анықтап белгі қой.

ә) 4 санды өрнек құрас -тырып жаз, салыстыр.


Ойлан. «Сен білесің бе?»

Топпен жұмыс.

Берілген санды өрнектерді салыстыру тәсілін табыңдар.






1.Тура және тура емес теңдіктерді ажыратады, кестені толтырады.

2.Тура және тура емес теңдік туралы саралайды.









1.Сурет бойынша есеп құрастырады, санды өрнектердің мәнін салыстырып,

тура және тура емес теңдікті таңдайды, анықтайды.








2.Тура емес теңдіктерді анықтайды, бөліп көрсетеді, дәлелдейді.










1.Шамаларды қосу нәтижесін жазады, салыстырады,˃,˂

таңбаларын қолданады.

2.Дөңгелек сандарды қосу дағдысын түсіндіреді.

3.Теңдік немесе теңсіздік екенін талдайды.


Көздері жоғары, төмен, оңға, солға, шеңбер жасап айналдырады.



1.Өрнектердің мәнін тауып салыстырады, теңдікті дәлелдейді.

Санды өрнектер құрастырады,салыс-

тырады, түсіндіреді, талқылайды.




Жылдам есептеу дағдысы

2.Қосылғыштары бірдей болған жағдайда есептемей-ақ салыстыруды дәлелдейді.



«Отшашу»













«Бағдар-

шам»









«Жапондық» бағалау










«Көршіңді бағала» Геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.










«Жетістік баспалдағы» бойынша өзін-өзі бағалайды.

«Жұлдызша»




«Екі жұлдыз,бір тілек»




Кесте,сан-дар,өрнек-тер жазылған парақшалар,

И.Т.








ҮМ, тапсырмаға қажетті суреттер: велосипед, шана









И.Т.








Гоеметрия

лық фигуралар.













Музыка, И.Т.














Сабақтың

соңы

5 мин




Кері байланыс

Постер қорғау. «Менің жетістігім»

Тура теңдік құрастыр және тура емес теңдікке айналдыр.

15 +... = 20 
...+ 20 = 100
14 –... = 11 
...– 30 = 10 
...+ 6 = 16 
17 –... = 10

«БББ»

Білемін –жасыл түс

Білдім- сары түс

Білгім келеді-қызыл түс


1.Тура теңдік құрастырады, оны тура емес теңсіздікке айналдырады, дәлелдейді.








Сабақ бойынша алған білімдерін саралайды.



Жапондық бағалау






Тақтадағы суретке гүлдерді іледі.

Ватман, фломастерлер








Табиғат суреті,гүл-

дердің суреттері

Қосымшалы мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?



Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен

байланыс (тәрбие элементі)

Қолдау көрсетуді қажет

ететін оқушыға көмектесемін.

Белсенді ,қабілеті жоғары оқушыларға «Қара сандықтан» қосымша тапсырмалар беремін. Мысалы: Қабілеті жоғары оқушыға-

1-тапсырма:

1.Сыныптағы ұлдар мен қыздар санына байланысты тура және тура емес теңдіктер құрастыр.

2.Өз партаңдағы заттарды қатыстырып тура және тура емес теңдіктер құрастыр.

3-тапсырма:

Тағы қандай геометриялық фигураларды білесің?

4-тапсырма:

Осыған ұқсас тапсырма ойла.


Бағалау .

«Жарайсың!», «Өте жақсы!»,«Тамаша!», «От шашу», «Бағдаршам», «Жапондық бағалау», «Көршіңді бағала» «Жетістік баспалдағы», «Екі жұлдыз бір тілек»

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

Құндылықтармен байланыс

Табиғатты қорғау, салауатты өмір салтын сақтау, біріне-бірі көмек беру

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
3170
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі