|
Сабақ: Математика |
Мектеп: «Өзін-өзі тану» гимназиясы |
||||||||||||
|
Күні: 21.06.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: Ауезаитова Жанат Турсыновна |
||||||||||||
|
Сынып: 1сынып |
Қатысқандар: 16 |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Ортақ тақырып: |
Саяхат |
||||||||||||
|
Бөлім: |
Алгебра элементтері |
||||||||||||
|
Бөлімше: |
Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. |
||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Тура және тура емес теңдіктер |
||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаты: |
1.2.2.1. Теңдік және теңсіздікті, теңдеуді тану, тура және тура емес теңдікті айыра білу. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлер: |
Барлық оқушылар орындай алады:
|
||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
|
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тура теңдік, тура емес теңдік, шаршы, тең бүйірлі үшбұрыш, саяхат |
||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
|
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||
|
Не себепті....... деп ойлайсыз?
|
|||||||||||||
|
Ишара: «Жарайсың!», «Өте жақсы!»,«Тамаша!», «От шашу», «Бағдаршам», «Жапондық бағалау», «Көршіңді бағала» «Жетістік баспалдағы», «Екі жұлдыз бір тілек» « |
|||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Теңдік, теңсіздік ұғымдарын қайталау. |
||||||||||||
|
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
||||||||||||
|
тапсырмалар |
дескрипторлар |
қалыптастырушы бағалау |
ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың Басы 5 минут |
«Саяхат» -Біз бүгін саяхатқа шығамыз. (Тақтаға ілінген әрбір пазлды ашу арқылы табиғат аясына саяхатқа шығады ) Қуанымын мен де, Қуанасың сен де. Қуанамыз бәріміз, Арайлап атқан күнге! Күннің шуақтарына жазылған тапсырмалар арқылы топқа бөлінеді. - Оқушылар 3 топқа бөлінеді. 15=15; 17˃15; 5=7-2; 9-4˂6; 10-7˃1; 9-3˃4; 7-2˂8; 4; 8; 7; 2; 1-топ. «Теңдік» 2-топ. «Теңсіздік» 3-топ. «Сандар» |
Оқушылар жағымды күйге енеді Дауыстап айтады және қимылмен көрсетеді.
Теңдікті, теңсіздікті анықтайды.Сандарды орысша, ағылшынша айтады. |
Жарайсың», «Өте жақсы», «Тамаша» әрбір жауап берген оқушыға қолдау көрсету
|
И.Т Топ аты, сандар және санды өрнектер жазылған парақшалар |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
Миға шабуыл жаңа тақырыпты ашу мақсатында «АЛҒА GO» әдісі пайдаланып берілген тапсырманы жылдам орындау Теңдіктерді ажыратуға көмектес. 5=5 3+4=7 16-6=10 8+2=9 10-1=9 2=3
Сабақтың тақырыбы мен масатын жариялау.
Оқулықпен жұмыс «Саябақта» ойыны. 1-тапсырман 3 топқа бөліп беру. Санды өрнектерді салыстыр. Тура және тура емес теңдіктерді ата.
2-тапсырма. «Кім жылдам?» Тура емес теңдіктерді тап. 1-топ. «Теңдік»
10+3 20+40=70-30 19-11=18-10
2-топ. «Теңсіздік»
8-4 90-30=80-20
10+60
3-топ. «Сандар»
15-3 10+4=18-4 11+0=14-0
3-тапсырма. «Орындап көр» Жұппен жұмыс. 1-жұп сары түсті жолдың ұзындығын, 2-жұп көк түсті жолдың ұзындығын табу үшін санды өрнек құрастыр, оларды салыстыр.
Сергіту сәті Көзге жасалатын жаттығулар
Дәптермен жұмыс. «Байқап көр» 1. Шытырман бойынша жүріп, өрнектерді салыстыр,теңдіктің астын сыз. 2. а) Теңдіктерді анықтап белгі қой. ә) 4 санды өрнек құрас -тырып жаз, салыстыр.
Ойлан. «Сен білесің бе?» Топпен жұмыс. Берілген санды өрнектерді салыстыру тәсілін табыңдар.
|
1.Тура және тура емес теңдіктерді ажыратады, кестені толтырады. 2.Тура және тура емес теңдік туралы саралайды.
1.Сурет бойынша есеп құрастырады, санды өрнектердің мәнін салыстырып, тура және тура емес теңдікті таңдайды, анықтайды.
2.Тура емес теңдіктерді анықтайды, бөліп көрсетеді, дәлелдейді.
1.Шамаларды қосу нәтижесін жазады, салыстырады,˃,˂ таңбаларын қолданады. 2.Дөңгелек сандарды қосу дағдысын түсіндіреді. 3.Теңдік немесе теңсіздік екенін талдайды.
Көздері жоғары, төмен, оңға, солға, шеңбер жасап айналдырады.
1.Өрнектердің мәнін тауып салыстырады, теңдікті дәлелдейді. Санды өрнектер құрастырады,салыс- тырады, түсіндіреді, талқылайды.
Жылдам есептеу дағдысы 2.Қосылғыштары бірдей болған жағдайда есептемей-ақ салыстыруды дәлелдейді.
|
«Отшашу»
«Бағдар- шам»
«Жапондық» бағалау
«Көршіңді бағала» Геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.
«Жетістік баспалдағы» бойынша өзін-өзі бағалайды. «Жұлдызша»
«Екі жұлдыз,бір
тілек»
|
Кесте,сан-дар,өрнек-тер жазылған парақшалар, И.Т.
ҮМ, тапсырмаға қажетті суреттер: велосипед, шана
И.Т.
Гоеметрия лық фигуралар.
Музыка, И.Т.
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
|
Кері байланыс Постер қорғау. «Менің жетістігім» Тура теңдік құрастыр және тура емес теңдікке айналдыр.
15 +... = 20 «БББ» Білемін –жасыл түс Білдім- сары түс Білгім келеді-қызыл түс
|
1.Тура теңдік құрастырады, оны тура емес теңсіздікке айналдырады, дәлелдейді.
Сабақ бойынша алған білімдерін саралайды.
|
Жапондық бағалау
Тақтадағы суретке гүлдерді іледі.
|
Ватман, фломастерлер
Табиғат суреті,гүл- дердің суреттері |
|||||||||
|
Қосымшалы мәліметтер |
|||||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||||||
|
Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушыға көмектесемін. Белсенді ,қабілеті жоғары оқушыларға «Қара сандықтан» қосымша тапсырмалар беремін. Мысалы: Қабілеті жоғары оқушыға- 1-тапсырма: 1.Сыныптағы ұлдар мен қыздар санына байланысты тура және тура емес теңдіктер құрастыр. 2.Өз партаңдағы заттарды қатыстырып тура және тура емес теңдіктер құрастыр. 3-тапсырма: Тағы қандай геометриялық фигураларды білесің? 4-тапсырма: Осыған ұқсас тапсырма ойла.
|
Бағалау . «Жарайсың!», «Өте жақсы!»,«Тамаша!», «От шашу», «Бағдаршам», «Жапондық бағалау», «Көршіңді бағала» «Жетістік баспалдағы», «Екі жұлдыз бір тілек» |
Пәнаралық байланыс Дүниетану Құндылықтармен байланыс Табиғатты қорғау, салауатты өмір салтын сақтау, біріне-бірі көмек беру |
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тура және тура емес теңдіктер
Тура және тура емес теңдіктер
|
Сабақ: Математика |
Мектеп: «Өзін-өзі тану» гимназиясы |
||||||||||||
|
Күні: 21.06.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: Ауезаитова Жанат Турсыновна |
||||||||||||
|
Сынып: 1сынып |
Қатысқандар: 16 |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Ортақ тақырып: |
Саяхат |
||||||||||||
|
Бөлім: |
Алгебра элементтері |
||||||||||||
|
Бөлімше: |
Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. |
||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Тура және тура емес теңдіктер |
||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаты: |
1.2.2.1. Теңдік және теңсіздікті, теңдеуді тану, тура және тура емес теңдікті айыра білу. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлер: |
Барлық оқушылар орындай алады:
|
||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
|
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тура теңдік, тура емес теңдік, шаршы, тең бүйірлі үшбұрыш, саяхат |
||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
|
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||
|
Не себепті....... деп ойлайсыз?
|
|||||||||||||
|
Ишара: «Жарайсың!», «Өте жақсы!»,«Тамаша!», «От шашу», «Бағдаршам», «Жапондық бағалау», «Көршіңді бағала» «Жетістік баспалдағы», «Екі жұлдыз бір тілек» « |
|||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Теңдік, теңсіздік ұғымдарын қайталау. |
||||||||||||
|
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
||||||||||||
|
тапсырмалар |
дескрипторлар |
қалыптастырушы бағалау |
ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың Басы 5 минут |
«Саяхат» -Біз бүгін саяхатқа шығамыз. (Тақтаға ілінген әрбір пазлды ашу арқылы табиғат аясына саяхатқа шығады ) Қуанымын мен де, Қуанасың сен де. Қуанамыз бәріміз, Арайлап атқан күнге! Күннің шуақтарына жазылған тапсырмалар арқылы топқа бөлінеді. - Оқушылар 3 топқа бөлінеді. 15=15; 17˃15; 5=7-2; 9-4˂6; 10-7˃1; 9-3˃4; 7-2˂8; 4; 8; 7; 2; 1-топ. «Теңдік» 2-топ. «Теңсіздік» 3-топ. «Сандар» |
Оқушылар жағымды күйге енеді Дауыстап айтады және қимылмен көрсетеді.
Теңдікті, теңсіздікті анықтайды.Сандарды орысша, ағылшынша айтады. |
Жарайсың», «Өте жақсы», «Тамаша» әрбір жауап берген оқушыға қолдау көрсету
|
И.Т Топ аты, сандар және санды өрнектер жазылған парақшалар |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
Миға шабуыл жаңа тақырыпты ашу мақсатында «АЛҒА GO» әдісі пайдаланып берілген тапсырманы жылдам орындау Теңдіктерді ажыратуға көмектес. 5=5 3+4=7 16-6=10 8+2=9 10-1=9 2=3
Сабақтың тақырыбы мен масатын жариялау.
Оқулықпен жұмыс «Саябақта» ойыны. 1-тапсырман 3 топқа бөліп беру. Санды өрнектерді салыстыр. Тура және тура емес теңдіктерді ата.
2-тапсырма. «Кім жылдам?» Тура емес теңдіктерді тап. 1-топ. «Теңдік»
10+3 20+40=70-30 19-11=18-10
2-топ. «Теңсіздік»
8-4 90-30=80-20
10+60
3-топ. «Сандар»
15-3 10+4=18-4 11+0=14-0
3-тапсырма. «Орындап көр» Жұппен жұмыс. 1-жұп сары түсті жолдың ұзындығын, 2-жұп көк түсті жолдың ұзындығын табу үшін санды өрнек құрастыр, оларды салыстыр.
Сергіту сәті Көзге жасалатын жаттығулар
Дәптермен жұмыс. «Байқап көр» 1. Шытырман бойынша жүріп, өрнектерді салыстыр,теңдіктің астын сыз. 2. а) Теңдіктерді анықтап белгі қой. ә) 4 санды өрнек құрас -тырып жаз, салыстыр.
Ойлан. «Сен білесің бе?» Топпен жұмыс. Берілген санды өрнектерді салыстыру тәсілін табыңдар.
|
1.Тура және тура емес теңдіктерді ажыратады, кестені толтырады. 2.Тура және тура емес теңдік туралы саралайды.
1.Сурет бойынша есеп құрастырады, санды өрнектердің мәнін салыстырып, тура және тура емес теңдікті таңдайды, анықтайды.
2.Тура емес теңдіктерді анықтайды, бөліп көрсетеді, дәлелдейді.
1.Шамаларды қосу нәтижесін жазады, салыстырады,˃,˂ таңбаларын қолданады. 2.Дөңгелек сандарды қосу дағдысын түсіндіреді. 3.Теңдік немесе теңсіздік екенін талдайды.
Көздері жоғары, төмен, оңға, солға, шеңбер жасап айналдырады.
1.Өрнектердің мәнін тауып салыстырады, теңдікті дәлелдейді. Санды өрнектер құрастырады,салыс- тырады, түсіндіреді, талқылайды.
Жылдам есептеу дағдысы 2.Қосылғыштары бірдей болған жағдайда есептемей-ақ салыстыруды дәлелдейді.
|
«Отшашу»
«Бағдар- шам»
«Жапондық» бағалау
«Көршіңді бағала» Геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.
«Жетістік баспалдағы» бойынша өзін-өзі бағалайды. «Жұлдызша»
«Екі жұлдыз,бір
тілек»
|
Кесте,сан-дар,өрнек-тер жазылған парақшалар, И.Т.
ҮМ, тапсырмаға қажетті суреттер: велосипед, шана
И.Т.
Гоеметрия лық фигуралар.
Музыка, И.Т.
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
|
Кері байланыс Постер қорғау. «Менің жетістігім» Тура теңдік құрастыр және тура емес теңдікке айналдыр.
15 +... = 20 «БББ» Білемін –жасыл түс Білдім- сары түс Білгім келеді-қызыл түс
|
1.Тура теңдік құрастырады, оны тура емес теңсіздікке айналдырады, дәлелдейді.
Сабақ бойынша алған білімдерін саралайды.
|
Жапондық бағалау
Тақтадағы суретке гүлдерді іледі.
|
Ватман, фломастерлер
Табиғат суреті,гүл- дердің суреттері |
|||||||||
|
Қосымшалы мәліметтер |
|||||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||||||
|
Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушыға көмектесемін. Белсенді ,қабілеті жоғары оқушыларға «Қара сандықтан» қосымша тапсырмалар беремін. Мысалы: Қабілеті жоғары оқушыға- 1-тапсырма: 1.Сыныптағы ұлдар мен қыздар санына байланысты тура және тура емес теңдіктер құрастыр. 2.Өз партаңдағы заттарды қатыстырып тура және тура емес теңдіктер құрастыр. 3-тапсырма: Тағы қандай геометриялық фигураларды білесің? 4-тапсырма: Осыған ұқсас тапсырма ойла.
|
Бағалау . «Жарайсың!», «Өте жақсы!»,«Тамаша!», «От шашу», «Бағдаршам», «Жапондық бағалау», «Көршіңді бағала» «Жетістік баспалдағы», «Екі жұлдыз бір тілек» |
Пәнаралық байланыс Дүниетану Құндылықтармен байланыс Табиғатты қорғау, салауатты өмір салтын сақтау, біріне-бірі көмек беру |
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз























