Материалдар / Тура жəне кері ретпен санау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тура жəне кері ретпен санау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну,10 көлемінде тура жəне кері ретпен санау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
384
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып: 1 Мұғалім: Алияева Айнур Кошкарбаевна
Сабақтың тақырыбыТура және кері ретпен санау.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.1.1** Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері ретпен санау.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Білім алушылар 10 көлеміндегі санды тура санай алады.Көбі: Натурал сандарды атай алады.Кейбірі:Тура және кері санай алады.
Жетістік критерийлері Натурал сандарды атай алады.
Күтілетін нәтижеТура және кері сандарды ретімен санай алады.

Құндылықтарды дарытушығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау;
Пәнаралық байланыс Көркем еңбек ,ағылшын тілі.
Алдыңғы оқу10 санын қалай алады?
АКТ қолдану дағдыларыАКТ,Интербелсенді тақта,магнитті тақта.
Тілдік құзыреттілік Санау- Считать- To count
Ишара«Басбармақ»
Сабақ барысы
Жоспарланған уақыт есебі.Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)Ресурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыруАққу болып ұшамызКөлге келiп қонамызКөлдiң бетiн құшамызҚайта самғап ұшамыз.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Қызығушылығын ояту. Миға шабуыл.

Шаттық шебері











Суреттер,қима қағаздар.





Сабақтың ортасы







































































Топқа бөлу:1-топ:Жасыл 2-топ:Қызыл3-топ:Көк1.6 саны мен 4 санының қосындысы нешеге тең?2.1 санынан 10санына дейін санау3.7 алмаға 3 алманы қосқанда неше алма болады?

№1. Оқулықпен жұмыс. ( Айтылым,) Оқушыларға тура және кері ретпен санату.1-ден 10-ға дейін тура ретпен сана. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,1010-нан 1-ге дейін кері ретпен сана.10,9,8,7,6,5,4,3,2,1Сандардың қандай ретпен орналасқанын анықтау.

1 топ. 1-тапсырма. Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстырыңыз.Шығарып көр: Ұ.ЖСандар жазылған парақшаларды тура ретпен қой. Қандай парақшалар жетіспейді?БаспалдақтарСандарды өсу және кему бойынша атап, баспалдақпен көтеріл және төмен түс. (Оқушылардан қандай ретпен санау екенін айтқызу)Дескриптор: Білім алушы сандарды тура және кері ретпен санай алады. Реттік санын біледі.

Орындап көр:А) 4-тен бастап, 10-ға дейін сана.Ә) 8-ден бастап, 1-ге дейін сана.

Топтық жұмыс. 1 топ.1-тапсырма. Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстырыңыз.



2 топ.2-тапсырма.10 көлеміндегі сандарды кему ретімен жазың3 топ.3- тапсырма. Өз беттерімен жұмыс Ашық сұрақСан түзуінде 10 санының орнын анықтау.Сурет бойынша сұрақтар қоюСыныптан саны 10 болатын заттарды табу.


















оқулықпен жұмыс













Суреттер, сандар















Сандар жазылған қима парақшалар





Баспалдақтар









































Топтық тапсырмалар
Сергіту сәті













Сергіту сәті: Санау туралы
  • Кел санайық бәріміз,
  • Балаң үйрек - апам,
  • Ортан терек - ағам,
  • Шылдыр шүмек мен
  • Кішкене бөбек сен
  • Бір үйде біз нешеуміз?
  • Бір үйде біз бесеуміз.
















    Сабақтың соңы



    Рефлексия.Кері байланыс.













    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Саралау -оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлаймын? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіремін? Негізгі ойы мен қосымша ақпаратты анықтау, оқушының оқуға деген ішкі уәжіне қолдау көрсету мақсатында саралау тапсырмалары беріледі.Карточкамен жұмыс:Барынша қолдау көрсету үшін төмен деңгейлі тапсырмалар:Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушыларды «Басбармақ» әдісімен мадақтау.

    Көркем еңбек, ағылшын тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!