Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Пән/Сынып: 6
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
|
Тарау немесе
бөлім атауы:
|
Қатынастар және
пропорциялар
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тура пропорционалдық
тәуелділік.
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
6.1.1.2 қандай шамалар тура
пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру,
есептер шығару; 6.5.1.1 шамалары тура және
кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және
шығару;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
- тура пропорционал
шамалар анықтамасын біледі, мысалдар келтіреді. - тура
пропорционал шамалардың есептерін шығарады, тура есептер
құрастырады.
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Тура пропорционалдық
тәуелділік тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
- тура пропорционал
шамалар анықтамасын біледі, мысалдар келтіреді. - тура
пропорционал шамалардың есептерін шығарады, тура есептер
құрастырады. 1.Ұйымдастыру. 2. Үй жұмысын
тексеру. «Зымыран
сұрақтар» стратегиясы (белсенді оқыту
түрі -сұрақ қою және
талқылау). Оқушыларға өткен тақырыптан
жылдам сұрақтар беріледі:
-Пропорция дегеніміз
не?
-Пропорцияның белгісіз
мүшелерін қалай табамыз?
-Пропорцияның негізгі қасиетін
формуламен жазыңдар?
Сұраққа дұрыс жауап берген
оқушыларға саралаудың «диалог және қолдау
көрсету» тәсілі арқылы
мадақталады.
|
Амандасады.
Үй жұмысын
айтады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
Оқулық
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
10мин
|
Жаңа сабақ
|
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатын таныстырамын. Егер екі шаманың біреуін
бірнеше есе арттырғанда, екіншісі де сонша есе арттырса, онда
мұндай шамалар тура пропорционал
шамалар деп
аталады.
Мысалы, заттың бағасы тұрақты
болғанда, заттың мөлшері артса, оның құны да артады.
Мұндазатмөлшері мен құны тура
пропорционал.
Жиікездесетін тура
пропорционалшамалар:
-
Заттың бағасы тұрақты болғандағы құны мен мөлшері;
-
Тұрақты жылдамдықпен жүргендегі жол мен уақыт;
-
Квадраттың қабырғасы мен периметрі;
-
заттың көлемі мен массасы,
т.с.с
|
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
|
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
20
минут
|
Бекіту тапсырмасы
|
Ауызша жұмысқа арналған
тапсырма. «Жасырын сөзді тап»
әдісі (белсенді оқыту түрі
- бекіту және қолданысқа
енгізу) арқылы пропорцияның белгісіз
мүшесін тап:
Жауап берген
оқушыларды бас
бармақ әдісімен бағалау. Саралау
тәсілі - «қарқын».
Элективті
тест.Белсенді оқыту түрі
- қорытынды шығару және есте
сақтау түрі бойынша элективті тест
өтізіледі. 1. Пропорцияның белгісіз шеткі
мүшесін тап. А) 12,5; В) 14
; С)
15,3; Д)
15,5
2. 150 метр матадан 60 көйлек
тігіледі. 250 метр матадан қанша көйлек тігіледі. А) 120 ; В) 90
; С)
100 ; Д) 110
;
3. Тапсырманы 4 жұмысшы 150
сағатта орындайды. Осы тапсырманы 10 жұмысшы неше сағатта
орындайды. А) 55 сағ ; В) 52 сағ; С) 61 сағ ;
Д)
60 сағ
;
Саралаудың қорытынды тәсілі.
|
Оқушылар
өзін –
өзі бағалайды.
|
Дескриптор:
Білім
алушы
-Тура пропорцио нал
шамаларды ажыратады;
-Тура
пропорцио нал шаманы пропорция құру арқылы есептеп
шығарады;
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
5мин
|
Жеке
жұмыс
|
Оқулықпен жұмыс
№101,102,104
|
Тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
Білім
алушы
-Тура пропорцио нал
шамаларды ажыратады;
-Тура
пропорцио нал шаманы пропорция құру арқылы есептеп
шығарады;
Дескриптор:
Білім
алушы
-Тура пропорцио нал
шамаларды ажыратады;
-Тура
пропорцио нал шаманы пропорция құру арқылы есептеп
шығарады;
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
-тура пропорционал
шамалар анықтамасын біледі, мысалдар
келтіреді.
- тура пропорционал шамалардың
есептерін шығарады, тура есептер
құрастырады
Кері байланыс: «Қосу, алу,
қызықты» әдісі
Қосу
|
Алу
|
Қызықты
|
Сабақтан алған
білімдерін жазады
|
Тағыда үйрену керек
болған жақтарын жазады
|
Сабақтың қызықты
болған түстерін жазады
|
Үйге
тапсырма: №103,
№105.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
Кері
байланыс
|
Презентация
|