Туризм. Жарақат алған адамды жедел эвакуациялау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туризм. Жарақат алған адамды жедел эвакуациялау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жарақат алған адамды жедел эвакуациялау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы: Спорттық туризмінің қауіпсіздік ережелері.

Қолданылатын құрал – жабдықтар: Арқандар мен байлаулар. Карабин, Каска, қолғап, спальный мешок. Таяқшалар.

Сабақ мақсаттары:

Білімділік: Теориялық алған білімдерін практикалық түрде орындап үйрету

туристік қызметтің белсенділігін арттыру

Дамытушылық: Туристік дағдыларын қалыптастыру, туристтік-спорттық

дайындықтарын, икемділіктерін дамыту

Тәрбиелік: Салауатты өмір салтына , қажетті жағдайда өз бетімен жедел шешім қабылдауға, жауапкершілікке, төзімділікке тәрбиелеу

Сабақ түрі: Өндірістік оқыту сабағы

Пәнаралық байланыс:

  • Туристтік-спорттық дайындық

  • Дене тәрбиесі

Оқыту әдісі: Практикалық

Сабақтың техникалық және материалдық жабдықталуы:

  • Акт

  • Топшамалар

  • Туристтік сақтандыру системасы

  • Карабин, дюльфер,

  • Каска, қолғап

  • Негізгі және көмекші арқандар

  • Туристтік таяқшалар



Жоғары өрлеу және төмен түсу үшін мынадай туристтік байлаулар қолданылады:





  1. Түзу байлау (прямой) немесе булинь –бұл байлау сақтандыру жилеті мен белдігін өзара бекіту үшін орындалады.

  2. Бақылау байлауы (контрольный) - бұл байлау бүрі прямой байлауының беріктілігін арттыру мақсатында соңына орындалады

  3. Сегіздік байлауы (восьмерка) – Туризмнің қай түрінде болмасын жиі орындалатын сенімді әмбебап байлау түрі

  4. Арқанды маркировкалау – жорық барысында кез-келген операциядан соң міндетті түрде орындалуы қажет. Бұл жорық барысында алып жүруге және келесі кедергіден өту барысында қолдануға жұмысқа қолайлы болып табылады.

жағдайларды ескеру керек:

Қауіпсіздік ережелері

  1. Нұсқаушының және шебердің нұсқамасымен әрекет ету

  2. Мекемеде тәртіп сақтау

  3. Жұмыс орнындағы топтық қауіпсіздікті сақтау

  4. Жұмыс орында жеке қауіпсіздікті сақтау

  5. Мекеменің құрал-жабдықтарына күтіммен қарау

  6. Қоғамдық көліктерде тәртіп сақтау

  7. Жедел шешім қабылдау

  8. Кез-келген уақытта серігіне көмекке дайын болу

  9. Алғашқы медициналық көмек көрсету

Жаңа сабақтың кіріспе нұсқауы бойынша білімдерін бекіту

  1. Тау туризмі дегеніміз?

  2. Тау шыңына шығу мақсатындағы спорт түрі?

  3. Тау туризмі құрал - жабдықтары?

  4. Сақтандару жилеті мен белдігінде қандай байлау орнындалды?

  5. Бақылау байлауы қандай операцияларда қолданылады?

  6. Арқандарды маркировкалаудың тиімділігі неде?

Оқушылар бүгінгі жаңа сабағымыз бойынша қандай сұрақтарыңыз бар?

Егер сұрақтарыңызға толық жауап алған болсаңыздар сабағымыздың келесі бөлімі тәжірибелік бөлімді бастайық!

ІІІ. Ағымдағы нұсқау. Оқушылар шебердің практикалық көрсеткендерін жеке - жеке орындайды. Алдымен техникасы мен тактикасын толықтай меңгеріп, содан соң қыз балалар I дәрежелі, ер балалар II дәрежелі қиындықта жасанды жартасқа мінуді орындайды.

  1. Қауіпсіздік ережелеріне тоқталу

  2. Тапсырмалар бөлу

  3. Жұмысты орындау тәсілін әр кезең бойынша көрсету

  4. Өз беттерімен жұмыстану

  5. Әрбір оқушыны жекелей қадағалау



Табиғат аясындағы серуен адамға демалыспен қатар шабыт сыйлайды. Мұндай сәтте достарыңмен, туыстарыңмен бас қосып, тынығып қаласың. Бірақ, табиғаттың адамзатқа қояр шарттары бар. Қатердің алдын алу үшін төмендегі қағидаларды ескеріп жүріңіздер.

Сақтандыру жүйесі-бұл сақтандыру тізбегінде (өзін-өзі сақтандыру) пайдалануға арналған ілмектерден және күш тоғаларынан жасалған жеке жабдық. Басқаша айтқанда, өзіне сақтандыру жүйесін кие отырып, адам өзіне сақтандыруды қосу мүмкіндігін алады, ал барлық жүйелер адамның анатомиялық ерекшеліктері мен болжамды жұмыс жағдайларын ескере отырып орындалатынын ескере отырып, бұл сақтандыру оған ешқандай қолайсыздық туғызбайды, оның ішінде еркін жағдайда жұмыс істеу кезінде.Мұның бәрі қауіпсіздік жүйесін дұрыс таңдау және оны белгілі бір адамға дұрыс реттеу жағдайында болады.Спорттық туризмде Беседкадан (сақтандыру жүйесінің төменгі бөлігі), кеуде байламынан (сақтандыру жүйесінің жоғарғы бөлігі) және бұғаттаудан тұратын блокталған сақтандыру жүйелері қолданылады.



Құлыптау-Бұл қауіпсіздік жүйесінің жоғарғы және төменгі бөлігін байланыстыратын негізгі арқанның бөлігі (d=10-11 мм).

Егер құлыптаумен бәрі қарапайым болса, онда қауіпсіздік жүйесін таңдау тіпті тәжірибелі спортшыны да шатастыруы мүмкін.

Спортшының жарыстарда да, спорттық Туризмдегі жаттығуларда да нәтижелері сақтандыру жүйесіне және оны бұғаттау әдісіне байланысты екендігі маңызды.

Сақтандыру жүйесі спорттық туризммен айналысу үшін бірінші кезектегі маңызды пән болғандықтан, біз бұл мәселені барынша мұқият шешетін боламыз.

Беседка аяқ шеңберлерінен, белдік белбеуінен және қуат ілмектерінен тұрады.

Аяқ шеңберлері реттеледі, бұл жағдайда олар қуат ілмектерімен жабдықталған және реттелмейді – бұл жағдайда жүйенің мөлшері жүйенің пайдаланушысының жамбас көлеміне сәйкес келуі керек.

Реттеу әдісіне байланысты белдік 1 немесе 2 қуат тоғалармен жабдықталған.

Реттеудің екі әдісі бар:

Симметриялы-бұл жағдайда қауіпсіздік жүйесін ыңғайлы реттеуге мүмкіндік беретін белдеуде екі тоғалар бар.



Асимметриялық-бұл жағдайда белдік белдеуінде тек 1 тоғалар бар. Бұл реттеу әдісі қауіпсіздік жүйесі спортшының өз өлшемінен 1-2 үлкен болған жағдайда жұмыс істемеуі мүмкін. Мұндай нұсқада ықтималдығы ахуал туындаған жағдайда, күш ілмек сақтандыру жүйесі болады ығысқан қатысты өзінің штаттық орнына орналасқан.

Алау от үлкен өртке себеп болады. Ол үшін сәл шұңқыр қазып, отты соның ішінде жағуға тырысыңыз.







Шатырыңызды ағаштың астына тікпеуге тырысыңыз.

Сынған ағаш бұтақтарынан найзағай соғу немесе шатырды зақымдау қаупі бар.

Шатырыңызды оттың қасына тікпеңіз.

Шатырыңызды оттан соққан желге қарсы қойыңыз.

Бұл шатырдың шатырында ұшқынның пайда болуын болдырмауға мүмкіндік береді.







Раздел

Краткое содержание

Время

Методические указания


1

Вводная беседа

Вступительная беседа. Повторение материалов лекций и семинаров. См. Простые носилки, транспортировка на несколько сотен метров.

30 мин

Р: полукругом вокруг И.


М: Инструктор задает вопросы по материалам прошедших лекций и семинаров, участники отвечают, а в случае неправильного или неполного ответа другие поправляют ошибавшегося.
З: Обратить внимание группы, какие варианты транспортировки на наиболее практичны. З: Обратить внимание группы, что к пострадавшему необходимо оказывать пристальное внимание и бережное отношение. Объяснить организацию защиты пострадавшего от атмосферных осадков: дождь, снег.||


2

Мягкие носилки "кокон"

Демонстрация вязки мягких носилок.

30 мин

Р: полукругом вокруг И.


М: И показывает У выполнение приема вязки мягких носилок, С - пострадавший.||


2.1

Назначение ролей

Назначение ответственных: руководителя спасработ, монитора пострадавшего, вяжущих носилки, развед отряд и т.д.

5 мин

: И обратить внимание У, что вязка носилок должна осуществляться параллельно с выполнением алгоритма ПМП, человек – монитор должен постоянно разговаривать с пострадавшим, оказывать ему заботу и внимание, следить за головой.


2.2

Укладываем Петли

Выкладываем на земле петли из веревки в количестве около 20 шт., шириной 1-1.5м

5 мин

И: Указать группе на то, что петли нужно выкладывать часто, ширину подпирать в зависимости от габаритов пострадавшего


2.3

Укладываем коврики

Укладываем на петли три коврика. Два для туловища пострадавшего, один для ног.

5 мин



2.4

Укладываем пострадавшего

На коврики стелим спальник и укладываем в него пострадавшего.

5 мин

И: Обратить внимание У на


1. Наличие каски и верха страховочной системы на пострадавшем обязательны.
2. Перекладывать пострадавшего нужно всем вместе скретив руки, по команде руководителя спас работ.
3. Голова пострадавшего должна находится выше ног, монитор организует поддержку головы.


2.5

Вяжем систему поддержки ног

У ног пострадавшего загибаем коврик, конец веревки 2-3 метра используем для обвязки ног, зятягиваем ноги прямым узлом и контрольным.

5 мин



2.6

Соединяем петли

Просовываем петли одну в другую и затягиваем.

10 мин

И: Обратить внимание У, что аккуратность вязки петель определяет надежность носилок, поэтому вяжем предельно аккуратно, не торопимся. Петли нужно хорошо затягивать.


2.7

Вязка восмерок для пристегивания.

В процессе вязки петель завязываем транспортные «восьмерки», предназначенные для пристегивания участников (которые понесут пострадавшего) к носилкам.

5 мин

И: Обращаем внимание У:


1. «Восьмерки» вяжутся на одной веревке.
2. Петли на время завязывания можно блокировать карабином, для того, чтобы ближайшие к «восьмеркам» петли «не ушли».
3. Длина веревки между «восьмерками» стремиться к ширине пострадавшего.


2.8

Завершение вязки петель.

Фиксируем карабином конец веревки на груди у пострадавшего.

5 мин

З: Важно следить за тем, чтобы карабин не мешал пострадавшему.


2.9

Организовать поддержку головы.

Сворачиваем излишки ковриков под головой, оставшуюся часть бухты также помещаем под голову.

5 мин

И: Обратить внимание У, что, если поддержки головы не будет, оставшаяся бухта может выпадать из под головы и пострадавшему может быть неудобно.


2.11

Транспортировать пострадавшего 200 м.

Траспортировать можно по трое или двое с каждой стороны. Встегнуть в петлями или страховочными концами в восьмерки, закольцевать на себе или подогнать длину петли /уса.

10 мин

И: Обратить внимание У:


1. голова пострадавшего должна находится выше ног
2. Передним транспортирующим более тяжело, поэтому вперед необходимо ставить более сильных участников.
3. разбалтываемость носилок в процессе транспортировки. В первую очередь разбалтывание носилок зависит от правильности подбора длины и ширины петель, если она адекватна ширине плеч пострадавшего — носилки будут плотно облегать пострадавшего и обеспечивать должный комфорт и ему и несущим носилки.
4. Для придания носилкам большей жесткости, через транспортные петли можно продеть палки или ледорубы. Ледорубы при этом блокируются карабинами.||


3

Тренировка вязки мягких носилок самостоятельно

Участники проделывают пункты 2.1-2.11 самостоятельно.

1 час

М: И контролирует правильное исполнение приема вязки носилок У.


4

Жесткие носилки из жердей/палок/ледорубов

Демонстрация вязки жестких носилок.

30 мин

М: И показывает У выполнение приема вязки мягких носилок, С - пострадавший.


4.1

Выкладываем жерди

Демонстрация приема.

6 мин

М: Выкладываем горизонтальные жерди и первую перекладину в одну линию и связываем их узлом "стремя". Хорошенько утягиваем. З. Для горизонтальных жердей можно использовать трекинковые палки/лыжи/ледорубы, соединенные карабинами. Для перекладин можно использовать трекинковые палки/ледорубы.


4.2

Утягиваем карказ

Демонстрация приема.

6 мин

М: Поворачиваем поворачиваем жерди и перекладины под прямым углом. З. Эта не совсем очевидная операция нужна для того чтоб вся конструкция была жесткой. Если сразу связывать их в окончательном положении, узел будет ездить по перекладине.


4.3

Вяжем петли

Демонстрация приема.

6 мин

М: Вяжем петли вдоль одной из жердей (все узлом "стремя", можно также половину узлов делать "полусхватом"). Считается, что чем будут петли - тем лучше, однако следует следить за расходом веревки.


4.4

Доработка карказа

Демонстрация приема.

6 мин

М: Привязываем вторую перекладину к карказу. Поскольку ополнительно затянуть перекладиной можно только один узел, то здесь-же привязываем и третью перекладину


4.5

Завершение вязки носилок

Демонстрация приема.

6 мин

М: Вяжем петли с другой стороны, продевая их в уже готовые, как показано на рисунке.


5

Тренировка вязки жестких носилок самостоятельно

Участники проделывают пункты 4.1-4.5 самостоятельно.

1 час

М: И контролирует правильное исполнение приема вязки носилок У.


6

Транспортировка пострадавшего 1-3 км на любом из видов носилок

Участники транспортируют пострадавшего до указанной инструктором точки.

30 мин

И: Обратить внимание У на:


1. Организацию страховки на сложных спусках и подъемах.
2. Необходимость смены траспортирующим и разведующим.
Р: Часть У транспортируют пострадавшего, разведующие показывают/тропят маршрут следования. ||




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
147
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі