Тілдік
бағдар:
Көркем әдебиет
стилі, ауызекі сөйлеу стилі , күрделі сөздер туралы оқушылардын
сұрау
Талдау мен
қолдану, жазылым
1,2,3 - тапсырмалар
орындату
ЖИНАҚТАУ
1-тапсырма. Мәтін
таратылады. Ж
,
ЖЖ
Туризм (франц. tourіsme, tour –
серуендеу, жол жүру) – адамның бос
уақытындағы саяхаты,
белсенді демалыстың бір түрі. Туризм – халықтың рекреациялық
қажеттілігін (денсаулығын жақсарту, күш-қуатын қалпына келтіру,
т.б.) қанағаттандырудың ең тиімді жолы. Туризм адамдардың
қарым-қатынасын, танымдық қабілетін
арттырып, мәдениет пен
өнердің дамуына, ел экономикасының өркендеуіне өзіндік үлесін
қосып, ел мәртебесін әлемге танытуға мүмкіндік туғызады. Ел ішінде
саяхат жасау ішкі (ұлттық) Туризм, ал шетелге саяхатқа шығу
халықаралық (шетелдік) Туризм; саяхат мақсатына қарай: экологиялық,
ойын-сауық, танымдық, спорттық, балалар Туризмі; әлеуметтік
мақсатына қарай: іскерлік (конгресс, жәрмеңке), этникалық, діни
туризм болып бөлінеді.
Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма.
Дескриптор:
-Мәтіндегі жаңа
сөздермен танысады.
- Мәтіндегі
көтерілген мәселе төңірегінде жұппен
әңгімелеседі.
-Мәтін қай стильде
жазылғанын анықтайды.
–Жұбына сұрақтар қою,
сұрақтарға дәлелді жауап береді, өз ойларын жұпта
талқылайды.
ҚБ «Бас бармақ»
әдісі
2-тапсырма. Сурет бойынша жұмыс. «Пазл»
әдісі сурет бөліктерін
құрастыру. ТЖ
Оқушыларға тақырып мазмұнына
сай келетін суреттер беру:
Суреттерге қараңдар. Мына адамдардың сүйікті
істері қандай екен? Немен әуестенетінін білейік? Болжаңыздар
(Балалар суретке қарап болжамдарын
айтады).
Сюжетті суреттердің
(фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме
құрастыру.
Дискриптор:
-Суреттерді арқылы
адамдардың сүікті істері жайлы
анықтайды.
-Топта ақылдаса
отырып, өз ойлары нақты
жеткізеді.
-«Туризмнің адам
өмірінде пайдалы» екенін
дәлелдейді.
ҚБ Кері
байланыс
Түрлі түсті
жұлдызшалар арқылы бағалау.
3-тапсырма.
Хабарландыру не жарнама
дайындау.
Туризм адамның
күш-жігерін қалпына келтіріп, сергітуге
жәрдемдеседі.Біздің өлкеміздің қай
жерлеріне туристерді демалуға шақыруға
болады.Осы тақырыпқа бойынша топтық
жұмыс, жарнама дайындау.
Дескриптор:
-Топпен жұмыс жасай
алады.
-Тірек сөздерді пайдаланып,
жарнама құрастыра
алады.
-Сұрақтар қоя отырып,
дәлелдеме жасайды.
ҚБ Кері
байланыс
Оқушылар бірін-бірі
смайликтер арқылы бағалайды.
Рефлексия: «Жетістік
сатысы»
|