Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Туризм саласы: өткені мен бүгіні қазақ тілі
|
Бөлім: |
5-бөлім.Туризм: экотуризм |
|
Педагогтің аты-жөні: |
С. М. Жамбеков |
|
Күні: |
07.04.2025 |
|
Сыныбы:11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Туризм саласы: өткені мен бүгіні |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (пікірталас) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау; 11.4.5.1 - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар туризм және оның түрлері туралы мәлімет алады;Қазақстандағы туризмнің дамуы ақпартпен танысады. Ой айқындылығы мен сөз дәлдігін жазба жұмыстарыңда ұтымды жұмсауға дағдыланады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Туелсіздік және отаншылдық құндылығы Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік құндылығы |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
«Ассоциограмма». «Туризм» сөзіне ассоциограммалық кесте жаса. Жазған сөздеріңнің дәл осы ұғыммен байланысын түсіндір. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
№2-тапсырма: Суреттерге қара. Бұлар туризмнің қай түріне жатады деп ойлайсың? Пікіріңді дәлелде. |
Жазылым-айтылым:
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы қалыптасады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Пікірлерін дәлелдейді. -Қай туризмнің түріне жататынын табады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, құлаққап. |
||
|
|
№3-тапсырма. Мәтінді оқы, жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар. |
Айтылым:
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың оқылым, айтылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - Мәтінді оқып, жанрлық ерекшеліктерін талдайды |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
|
Жеке жұмыс
|
№4-тапсырма. Сызбадағы мәліметтерді өздерің білетін деректермен толықтырып, шағын мәтін жазыңдар. |
Жазылым:
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - шағын мәтін жазады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы: 5-тапсырма |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Туризм саласы: өткені мен бүгіні
Туризм саласы: өткені мен бүгіні
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Туризм саласы: өткені мен бүгіні қазақ тілі
|
Бөлім: |
5-бөлім.Туризм: экотуризм |
|
Педагогтің аты-жөні: |
С. М. Жамбеков |
|
Күні: |
07.04.2025 |
|
Сыныбы:11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Туризм саласы: өткені мен бүгіні |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (пікірталас) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау; 11.4.5.1 - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар туризм және оның түрлері туралы мәлімет алады;Қазақстандағы туризмнің дамуы ақпартпен танысады. Ой айқындылығы мен сөз дәлдігін жазба жұмыстарыңда ұтымды жұмсауға дағдыланады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Туелсіздік және отаншылдық құндылығы Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік құндылығы |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
«Ассоциограмма». «Туризм» сөзіне ассоциограммалық кесте жаса. Жазған сөздеріңнің дәл осы ұғыммен байланысын түсіндір. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
№2-тапсырма: Суреттерге қара. Бұлар туризмнің қай түріне жатады деп ойлайсың? Пікіріңді дәлелде. |
Жазылым-айтылым:
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы қалыптасады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Пікірлерін дәлелдейді. -Қай туризмнің түріне жататынын табады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, құлаққап. |
||
|
|
№3-тапсырма. Мәтінді оқы, жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар. |
Айтылым:
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың оқылым, айтылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - Мәтінді оқып, жанрлық ерекшеліктерін талдайды |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
|
Жеке жұмыс
|
№4-тапсырма. Сызбадағы мәліметтерді өздерің білетін деректермен толықтырып, шағын мәтін жазыңдар. |
Жазылым:
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - шағын мәтін жазады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы: 5-тапсырма |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















