І.Ұйымдастыру
кезеңі (2
минут)
1.
Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал туғызу.
«Жұмбақ қорапша»Қорапшаның
сыртына оқушыларға тән ең жағымды қасиеттер жазылған.әр оқушы
бір-бірден қорапшаның ішіндегі айнадан өзін көру арқылы сабаққа
деген ынтасы оянады.
ІІ.«Шыбын» әдісі Үй
тапсырмасы:
Өткен сабақты қайталау
мақсатында оқушылар тақтаға шығып,берілген тапсырмаларды
орындайды
Дескриптор -дәрежелік функцияның
туындысын табу формуласын қолданады,
ІІІ. Жаңа
сабақ.
Берілген логикалық
сұрақтар арқылы сабақ тақырыбын
табады.
МЕТР=4567, РИО=712,НЯГ=398
мұндағы бір әріп бір цифрға сәйкес келеді.Жоғардағы мәліметтер
бойынша 6718232456719 санына сәйкес келетін сөзді
тап.
НКТ=123, УЫФ=947, ЦИЯД=8065
мұндағы бір әріп бір цифрға сәйкес келеді.Жоғардағы мәліметтер
бойынша 79123806 және 394154 санына сәйкес келетін сөзді
тап. ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ
ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ТУЫНДЫСЫ
Мысал-1
y=cos3x
(y)’=-(3x)’*sin3x=-3sin3x
Мысал-2
y=ctg5x
«Барабан» әдісі.
Әр оқушы интерактивт тақтадан
таңдалған тапсырмаларды орындайды
https://wordwall.net/resource/52723132/%d0%b1%d0%b0%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%b0%d0%bd-%d3%99%d0%b4%d1%96%d1%81%d1%96
Оқулықпен
жұмыс:
91-бет №17.3
№17.11
Қалыптастырушы
бағалау:
Дескриптор -дәрежелік функцияның
туындысын табу формуласын қолданады,
- бөліндінінің туындысын табу
үшін бүтін дәрежелік функцияның туындысын
қолданады
- жауабын ықшамдап
жазады
Рефлекция
Оқушылар сабаққа деген пікірін жазып tik tok бөліміндегі
комментарый қалдырады.
Үйге
тапсырма: № 17,1
|