Материалдар / Туынды және интегралға есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Туынды және интегралға есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
материал ұстаздарға пайдалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
534
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кенжегулова Айгуль МалгеждаровнаАлматы қаласы Алмалы ауданы №147 гимназияның математика пәнінің мұғалімі. Ы. Алтынсарин төсбелгісінің иегері.

Менің педагогикалық ұстанымым:«Балаға білім бере отырып, олардың ойлау дағдысы мен көрегендігін қалыптастыру».Оқытудағы мақсаттарым: Білімді, саналы, өз ойын нақты жеткізе білетін ұрпаққа жақсы, оң ықпал ете алуға жұмыс жасау.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Репродуктивті әдіс. Білім-білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.

Менің көп жылдық тәжірибем, пән туралы білімім мен оқыту әдістемем маған барлық сабақтар мен сабақтан тыс іс-шаралар жүйесін, сондай-ақ математиканың жеке сабақтарын нақты жоспарлауға көмектеседі. Мен, математика сабағында балалар арасында пәнге деген қызығушылықты дамыту мақсатында педагогикалық әдістер мен оқыту әдістерінің кең арсеналын қолданамын.Әр сабақта жоғары, бірақ әділ талаптарға негізделген, зияткерлік ізденістің іскерлік ортасын, оқушылармен достық қатынастарды жасауға тырысамын.

Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып:Туынды мен интегралға есептер шығару.Сабақтың түрі: аралас сабақ.Мақсаты: Оқушыларды туынды және интегралды есептеу ережелері мен формулаларды қолдана білуге үйрету, білімін тексеру; Алған білімдерін тереңдете отырып, бір жүйеге келтіру дағдысын қалыптастыру, әркім өз мүмкіндігін көрсете білуге баулу; Ұжыммен бірігіп жұмыс жасауға және жолдастық өзара көмекке тәрбиелеу.Көрнекілігі: үлестірме қағаз, слайд, флипчарт.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастырушылық кезең. Оқушылармен амандасып, түгендеп, сабаққа дайындығын, оқу құралдарын тексеру. Оқушыларды психологиялық дайындау, топқа бөлу. Жедел қыздыру тапсырмаларын беру. Жылдамдық тринажеры.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.Оқушылар жұп – жұп болып дәптерлерімен алмасып, өзара бірін – бірі тексеру жұмысын жүргізеді. Тексеруді интерактивті тақтада алдын – ала дайын тұрған үй жұмысының тапсырмалары мен олардың шешімдерімен салыстырады.

ІІІ. Өтілген материал бойынша қайталау. (Қар кесегі әдісі бойынша)
  • ах функциясының алғашқы функциясы деп қандай функцияны айтамыз?
  • Көрсеткіштік функция, функцияның туындысының формуласы қандай?
  • Логарифмдік функцияның туындысының формуласы?
х )/=? (eх )/=? Ln/x=? Алғашқы функциясы ?
  • Тригонометриялық функциялардың туындысы?
  • Жанаманың теңдеуін кім жазады?
IV. Өзіндік жұмыс.Топтағы ауыспалы жұптардың жұмысы (3 ∙ 9=27) карточка.
  • f(x)=ln 4x; f/(x)=?
  • f(x)=2 - 2x; f/(x)=?
  • f(x)=; f/(x)=?
  • f(x)=ln(3x – 4); f/(x)=?
  • f(x)= ; f/(x)=?
  • f(x)= x2 ln x; f/(x)=?
  • dx
  • f(x)=12 - 14x; f/(x)=?
  • f(x)=0,51 – x; x0= - 1 жанаманың теңдеуін жаз.
VІ. Математикалық эстафета.

y=cos 2x; y/=?y=sin 2x; y/=?y= 3x4 ; y/=?
f(x)= x2ax; f/(x)=?

f(x)= ex cosx; f/(x)=?

f(x)= 5x sinx; f/(x)=?

dxdxdx
f(x)= ; y=0; x=0; x=2; x=4 S=?y=ex; y=0; x=0; x=1; S=?y=2x; y=0; x = -1; x=2 S=?
x(t) нүктенің қозғалыс заңын табыңдар
x0=2; t0=1; m=2; V0=4F(t)=6t +2x0=-2; t0=1; m=3; V0=3F(t)=3 – 6tx0=4; t0=2; m=2; V0=3F(t)=2t +4


VІІ. Сабақты бекіту.

Не білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді? деген сұрақтарға жауап алу.



Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын.Сабақ маған түсініксіз.

VІІІ. Үй тапсырмасын беру. №145

ІХ. Бағалау.





















Топтың атыОқушылардың аты-жөніҮй тапсырмасының орындалуы







Өтілген материал бойынша қайталау сұрақтарына жауабыӨзіндік жұмыс.Математикалық эстафета.





Бағалануы



1
















































2
















































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!