Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Туынды және интегралға есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Кенжегулова Айгуль МалгеждаровнаАлматы қаласы Алмалы ауданы №147 гимназияның математика пәнінің мұғалімі. Ы. Алтынсарин төсбелгісінің иегері.
Менің педагогикалық ұстанымым:«Балаға білім бере отырып, олардың ойлау дағдысы мен көрегендігін қалыптастыру».Оқытудағы мақсаттарым: Білімді, саналы, өз ойын нақты жеткізе білетін ұрпаққа жақсы, оң ықпал ете алуға жұмыс жасау.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:Репродуктивті әдіс. Білім-білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.
Менің көп жылдық тәжірибем,пән туралы білімім мен оқыту әдістемем маған барлық сабақтар мен сабақтан тыс іс-шаралар жүйесін, сондай-ақ математиканың жеке сабақтарын нақты жоспарлауға көмектеседі.Мен, математика сабағында балалар арасында пәнге деген қызығушылықты дамыту мақсатында педагогикалық әдістер мен оқыту әдістерінің кең арсеналын қолданамын.Әр сабақта жоғары, бірақ әділ талаптарға негізделген, зияткерлік ізденістің іскерлік ортасын, оқушылармен достық қатынастарды жасауға тырысамын.
Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып:Туынды мен интегралға есептер шығару.Сабақтың түрі: аралас сабақ.Мақсаты: Оқушыларды туынды және интегралды есептеу ережелері мен формулаларды қолдана білуге үйрету, білімін тексеру; Алған білімдерін тереңдете отырып, бір жүйеге келтіру дағдысын қалыптастыру, әркім өз мүмкіндігін көрсете білуге баулу; Ұжыммен бірігіп жұмыс жасауға және жолдастық өзара көмекке тәрбиелеу.Көрнекілігі: үлестірме қағаз, слайд, флипчарт.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастырушылық кезең.Оқушылармен амандасып, түгендеп, сабаққа дайындығын, оқу құралдарын тексеру. Оқушыларды психологиялық дайындау, топқа бөлу. Жедел қыздыру тапсырмаларын беру. Жылдамдық тринажеры.
ІІ. Үйтапсырмасын тексеру.Оқушыларжұп – жұп болып дәптерлерімен алмасып, өзара бірін – бірі тексеру жұмысын жүргізеді. Тексеруді интерактивті тақтада алдын – ала дайын тұрған үй жұмысының тапсырмалары мен олардың шешімдерімен салыстырады.
ІІІ. Өтілген материал бойынша қайталау. (Қар кесегі әдісі бойынша)
ах функциясының алғашқы функциясы деп қандай функцияны айтамыз?
IV. Өзіндік жұмыс.Топтағы ауыспалы жұптардың жұмысы (3 ∙ 9=27) карточка.
f(x)=ln 4x; f/(x)=?
f(x)=2 - 2x; f/(x)=?
f(x)=; f/(x)=?
f(x)=ln(3x – 4); f/(x)=?
f(x)= ; f/(x)=?
f(x)= x2 ln x; f/(x)=?
dx
f(x)=12 - 14x; f/(x)=?
f(x)=0,51 – x; x0= - 1 жанаманың теңдеуін жаз.
VІ. Математикалық эстафета.
y=cos 2x; y/=?
y=sin 2x; y/=?
y= 3x4 ; y/=?
f(x)= x2ax; f/(x)=?
f(x)= ex cosx; f/(x)=?
f(x)= 5x sinx; f/(x)=?
dx
dx
dx
f(x)= ; y=0; x=0; x=2; x=4 S=?
y=ex; y=0; x=0; x=1; S=?
y=2x; y=0; x = -1; x=2 S=?
x(t) нүктенің қозғалыс заңын табыңдар
x0=2; t0=1; m=2; V0=4F(t)=6t +2
x0=-2; t0=1; m=3; V0=3F(t)=3 – 6t
x0=4; t0=2; m=2; V0=3F(t)=2t +4
VІІ. Сабақты бекіту.
Не білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді? деген сұрақтарға жауап алу.
Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын.Сабақ маған түсініксіз.
VІІІ. Үй тапсырмасын беру. №145
ІХ. Бағалау.
№
Топтың аты
Оқушылардың аты-жөні
Үй тапсырмасының орындалуы
Өтілген материал бойынша қайталау сұрақтарына жауабы
Өзіндік жұмыс.
Математикалық эстафета.
Бағалануы
1
2
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз