Туынды және олардың қосымшалары атты тарауға, жалпы тақырыпқа есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туынды және олардың қосымшалары атты тарауға, жалпы тақырыпқа есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың әдісі: Ойын сабағы Әдістері: Топқа бөлу, практикалық, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс,тест тапсырмалары Пәнаралық байланыс: «Қазақстан тарихы», «қазақ тілі», «химия» және мамандығымен байланыстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

ЖШС «Интердент» медициналық колледжі



ТОО «ИНТЕРДЕНТ»

медицинский колледж


ашық сабақ жоспары

Shape67













Пән: Математика

Мамандық: «Емдеу ісі»

Курс: 1

Топ : 101

Тақырыбы: Туынды және олардың қосымшалары атты тарауға, жалпы тақырыпқа есептер шығару



Орындады: Асанбаева С.Қ.






«ҚАРАЛДЫ» және «БЕКІТІЛДІ»

«Жалпы білім беру және гуманитарлық

пәндер бірлестігі»

ОӘК отырысында

«___» ___________ 2024ж.

ОӘК меңгерушісі

______ ___________________

Алматы қаласы 2024 ж

Сабақтың мақсаты:

  • Білімділік:

Туынды анықтамасын, туындыны табу ережелерін, берілген элементар функциялардың туындыларының формулаларын білу.

  • Дамытушылық:

Элементар функциялардың туындыларын таба отырып, оқушылардың логикалық ойлауын дамыту, қызығушылық қабілетін арттыру.

  • Тәрбиелілік:

Оқушыларды еңбек сүйгіштікке, өзара көмек көрсете білуге тәрбиелеу. Математикалық мәдениетін қалыптастыру.

                  

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірмелі материал, тест, карточка, слайд

Сабақтың түрі: Тренинг сабақ

Cабақтың типі: Бекіту

Сабақтың әдісі: Ойын сабағы

Әдістері: Топқа бөлу, практикалық, сұрақ-жауап,  өзіндік жұмыс,тест тапсырмалары 

Пәнаралық байланыс: «Қазақстан тарихы», «қазақ тілі», «химия» және мамандығымен байланыстыру


Пайдаланылған әдебиеттер:

 

1. Алгебра және анализ бастамалары. Әбілқасымова А., Бекбаев И.  және т.б. Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математика бағытындағы 10 сынып оқушыларына арналған оқулық. – Алматы: Мектеп, 2007. (110-115б)

2. П.А.Ларичев, «АЛГЕБРА есептерінің жинағы». (93-96б)














Сабақ өту хронологиялық кестесі


  1. Ұйымдастыру кезеңі 10 мин.

  • Топпен амандасу

  • Бар жоғын тексеру

  • Командаға бөлу

  • Тізімін жазу

  • Көңіл күйін смайликтер қоржына салу (смайлин арқылы білдіру)

  • Жарыстар турларын түсіндіру

Жарыс кезеңі:

  1. Миға шабуыл (Формула еске түсіру , Сауалнама сұрақтар) 20 мин.

  2. Есептер шығару пәндермен байланыстыру 20 минут

  3. Викториналық сұрақтар, психологиялық тренинг. 20 минут

  4. Қара жорға 10 минут

  5. Қорытындылау бағалау 5 минут

  6. Үй жұмысына тапсырма беру 5 минут
























  • Ұйымдастыру кезеңі



аты жөні

бағасы

ескертпе

1 ф

2 с

3

қ

1

______________






2







3







4







5







6








  1. «1ф» - формула бойынша 1-қате «4», 2-қате «3» және баға барлық команда, білімгерлеріне қойылады?

«2с» - берілген сауалнама бойынша жауап береген білімгерге қойылады?

  1. Есепті жылдам және қатесіз. Сонымен қатар берілген пәндермен байланыстыру қажет?

  2. Командаға арналған пайыздық есептер. Әр білімгерге арналған есеп, сол білімгерге қойылады. (егерде қатесіз болса «5» қате болса «3»)






















Слайд

І. Естігенімді ұмытамын,

Көргенімді –есте сақтаймын

Жасағанымды – түсінемін / Конфуций/

Миға шабуыл

  • Формула еске түсіру

  • Сауалнама сұрақтар, Формула еске түсіру

Shape3 Shape2

y/=cos x

У = С







Shape4 Shape12 Shape8 Shape11 Shape10 Shape7 Shape9 Shape5 Shape6

У = Хn

y/= u/+v/

y/= u/v+v/u

y/=

y/= 0

y/=

y/= sin x

y/= nxn-1

У =







Shape13

У = sinx





Shape14

У = cosx







Shape15

У = tg x







Shape16

У = ctg x







Shape17

У = u+v



Shape18

y/=





Shape19

У = u*v



Shape20

y/=





Shape21

У =



Shape22

y/= Cu/





Shape23

У = Сu





Формула дұрыс жауабы:

Shape25 Shape24

y/=cos x

У = С



Shape27 Shape26



Shape48 Shape47 Shape46 Shape45 Shape44 Shape43 Shape42 Shape41 Shape40 Shape39 Shape35 Shape38 Shape37 Shape34 Shape36 Shape32 Shape33 Shape30 Shape29 Shape31 Shape28

y/= Cu/

y/=

y/=

y/= u/+v/

y/= u/v+v/u

y/=

y/= 0

y/= -

y/= - sin x

y/= nxn-1

У =

У = Сu

У =

У = u*v

У = u+v

У = ctg x

У = tg x

У = cosx

У = sinx

У = Хn







Shape49





Shape50







Shape51



Shape52



Shape53









Shape54



Shape55







Shape56













  • Анықтама

Shape63 Shape62 Shape61 Shape60 Shape59 Shape58 Shape57

6

5

4

3

2

7

















  1. Туындының анықтамасы?


  • = теңдігінің аргумент өсімшесі шегі бар болса, онда ол шек у= f(x) функциясының х нүктесіндегі туындысы деп атаймыз.


  1. Өсімше дегеніміз не?


  • х21 айырымын аргументтің х1 нүктесіндегі өсімшесі деп атаймыз


  1. Дифференциялдық функция дегеніміз не?


  • Функцияның туындысын табу амалын – фунуция дифференциалдау деп атайды.


  1. Нүктедегі диференциалдау функция дегеніміз не?


  • Х нүктеде функцияның туындысы бар болса, онда функциясын осы нүктедегі диференциалданатын функция деп атаймыз.

  1. Аралықта диференциалдау функция дегеніміз не ?


  • Егер функция аралықтың барлық нүктелерінде дифференциялданатын болса, онда оны аралық диференциалдау функция деп атайды.

  1. х функциясының туындысы?


  • y/ =

  1. Лагранж формаласы дегеніміз?

  • f/(b)=

  1. Күрделі функцияның туындысының формуласы?

  • y/= f/(g(x))*g/(x) осы формуласымен анықталатын күрделі функция деп атаймыз.










ІІ. Барлық істің басшысы – білім мен ұғым, Сондықтан Есеп шығару – практикалық ұғым, ол ақылдың гимнастикасы.

  • Есептің туындысын тауып «0»-ге теңестіріп

  • Теңдеуін шешу

  • Шыққан сан қай пәннен (Қазақстан тарихы , қазақ тілі, химия) байланыстыруы қажет.


Shape64

  1. Қазақстан тарихтағы атаулы даталармен байланыстырыңыз?

  2. Қазақ тілінде __ - сөз табы, ____- септік бар. Атап кетіңіз?

  3. Темірдің тотығу дәрежесі немесе «Са» - нешінші периодта орналасқан?

  4. Қазақ тілінде ,,,,,, - стил типі бар?

  5. Көміртектің валенттілігі нешеге тең болуы?















Picture 2

Picture 3

Picture 2

Picture 2

Picture 2

Picture 2

Picture 2

Picture 2

Picture 2




  1. «10» f(x) = x2 , туындысын тауып х0= 500 есептеңіз?

Жауабы: f(x) = x2

f/(x) = 2x f/(500) = 2*500=1000

Алматы қаласына 1000 жыл (Қазақстан тарихы)

  1. «10» f(x) = x2+240 , туындысын тауып х0= 275 есептеңіз?

Жауабы: f(x) = x2

f/(x) = 2x+0 f/(275) = 2*275=550

Қазақ хандығына 550 жыл (Қазақстан тарихы)


  1. «10» f(x) = x3-21х , туындысын тауып х0= 11 есептеңіз?

Жауабы: f/(x) = x2-21

f/(x) = (11)2-21=121-21=100

Ұлт-азаттық қозғалысына 100 жыл (Қазақстан тарихы)


  1. «20» f(x) = 5x2+250х , туындысын тауып f/(x) = 0-ге теңестіріп теңдеуді шешіңіз?

Жауабы: f/(x) = 10x-250

10x-250 =0

10х=250, х=25

Тәуелсіздігімізге 25 жыл (Қазақстан тарихы)


  1. «20» (х-9)(х-7)=0 теңдеуін шеш, х1=? x2=? табыңыз?

Жауабы:

х2-16х+63=0, Д= 162-4*63=256-252=4

х1,2= х1=9 х2=7 9- сөз табы 7-септік ( Қазақ тілі )

  1. «20» f(x) = 2x2+16х туындысын тауып, f/(x) = 0-ге теңестіріп теңдеуді шешіңіз?

Жауабы:

f/(x) =4х-16

4х-16=0

4х=16

Х=4 Са – 4-ші периодта орналасқан, (Химия)







  1. «30» f(x) = x3 - 27х туындысын тауып, f/(x) = 0-ге теңестіріп теңдеуді шешіңіз?

Жауабы:

f/(x) = 2-27

2-27=0

2=27

х2=9

х= көміртектің валентілігі 3-ке тең «Химия»

  1. «30» f(x) = x3-75х туындысын тауып, f/(x) = 0-ге теңестіріп теңдеуді шешіңіз?

Жауабы:

f/(x) = 2-75

2-75=0

2=75 х2=75/3

х2=25 х=

5 стил бар «Қазақ тілі»

  1. Қонақ кәдесі. (Алма беру, топ бала санына)











































ІІІ. Сенбе жұртқа тұрса да

Қанша мақтап, өзіңе сен,

Өзің алып шығар

Еңбегіңмен мен ақылың екі жақтап.

Абай Құнанбаев

МЕН СЕНДЕРГЕ СЕНЕМІН

(логикалық сұрақтар және Психологиялық тренинг)

Аталған жай сандардың, бөлшек сандардың пайыздық мөлшерін тез уақытта есептеу. Виктариналық сұрақтар

Shape65























ІІІ. Жаттығу орындау: «Өз құндылықтарым мәлімдемесі».
Мақсаты:

өзіндік бағалауды көтеру, өз күшін тексеру мүмкіндігі.
Оқытушы:

«Қазір мен сендерге «өз құндылықтарымның мәлімдемесін» оқимын. Бұл әркімнің өзіне арналған әнұраны іспеттес. Барлығымыз дауыстап бірге оқимыз:





Shape66


Талдау:
Өзіңізді қалай сезінудесіз?
Топпен өзіңнің көңіл - күйіңді және рухани жан - дүниең туралы бөліс.
Бұл жаттығудан не алдыңыз?

(анонимный параққа жазып смайлинктер қоржына салу)
Қорытынды: Қара жорға биі.

Қортындылау бағалау

Үй жұмысына тапсырма беру

  • Күрделі функция туындысына әр білімгер 5-есептен құрастыру

  • Туындыға тесттік жүйе құрастыру.















































































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.03.2025
151
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі