Материалдар / Туынды табу ережелері 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Туынды табу ережелері 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 10сыныпқа қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
968
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:№

Мектеп №37

Күні: 03.03.2021

Мұғалімнің аты-жөні: Абдели А. Н

Сынып:10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Туындыны табу ережесі


Сабақ негізделген оқу мақсаты


  • 10.5.1.21 Дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану;

;


Сабақтың мақсаты

  • Барлық оқушылар:

    • Функцияның туындысының анықтамасын білу

    • Туындыны табу ережелерін білу. Формулаларды қолданып тапсырмаларды орындау

    • Басым көпшілігі

  • Дифференциалдаудың ережелерін дәлелдей білу

  • Анықтама бойынша функцияның туындысын таба алу

  • Кейбір оқушылар

    • Функцияның берілген нүктедегі туындысының мәнін есептеуге берлген күрделі есептерді шығару

    • Теңдеу және күрделі жаттығуларды орындай алады


Бағалау критерий:

  • Функцияның туындысының анықтамасын біледі.

  • Туындыны табу ережелерін біледі

  • Формулаларды қолданып қарапайым тапсырмаларды орындайды

  • Дифференциалдаудың ережелерін дәлелдей біледі

  • Анықтама бойынша функцияның туындысын таба алады

  • Функцияның берілген нүктедегі туындысының мәнін есептейді

  • Тең деу және күрделі жаттығуларды орындайды


Тілдік мақсат

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар: туынды,дифференциалдау, өсімше


Пәнаралық байланыс:

Тарих,физика

Тақырып бойынша алдыңғы білім


Туынды табу ережелері

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басы 1мин




4мин



Оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын анықтаймын


Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты

сұрақтар




Тарихи мағлұмат


(Туындыны дифференциалдау деп атаған - Лейбниц)

( Өсімшені белгілеу үшін гректің әріпін қолданған- Эйлер)

(Функцияның туындысын флюксия деп Ньютон атаған)



оқулық, жұмыс дәптері,



Ортасы


Wordwall бағдарламасымен


Ойын 5 мин











Wordwall программасымен ойын ойнап, формула еске түсіру

Тақтамен жұмыс есептер шығару оқулықтан 10 мин



1)Берілгені

f (x) -5

2) f (x) -5x

3) f (x) функцияларының туындысын тап



1.f (x) 4 + 2х

3. f (x) -2 +11 функцияларының туындысын тап



Бер1.f (x) -4 .

2.

f (x) + 8х

функцияларының туындысын тап


Кім жылдам ?.(Kahoot.it программасы арқылы тест тапсырмасы) 5 минут




1.

2. (4 ˊ

3. ˊ

4. (7х)ˊ


1.(15

2.(7

3. (6 +4)ˊ



1.

2.(7

3. (2 +4)ˊ


Математикалық диктант «Туынды әлеміне саяхат»(3 - 4 мин)
1.
Функцияның туындысын табу амалы (дифференциалдау)
2. Тұрақты санның туындысы с=?(0)
3. Екі
функцияның қосындысының, айырмасының туындысы( (u+)= u +)
4. Екі
функцияның көбейтіндісінің туындысы( (u·)= u +u)
5. Екі
функцияның бөліндісінің туындысы:? (( )= )





Интерактивті тақта

Соңы

5 мин





3 мин


Кері байланыс.«3:2:1» әдісі 
3 – Нені үйрендік 
2 –Түсініксіз болғаны, 
1–Ұсыныс  


Қосымша мәліметтер

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

10-баллдық жүйе бойынша бағалау

Көз талғанда немесе шаршағанда көзді дем алдыратын жаттығулар орындау.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!