Сабақ:№
|
Мектеп
№37
|
Күні: 03.03.2021
|
Мұғалімнің аты-жөні: Абдели А.
Н
|
Сынып:10
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы: Туындыны табу
ережесі
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
|
;
|
Сабақтың
мақсаты
|
|
Бағалау
критерий:
|
-
Функцияның туындысының анықтамасын
біледі.
-
Туындыны табу ережелерін
біледі
-
Формулаларды қолданып қарапайым
тапсырмаларды орындайды
-
Дифференциалдаудың
ережелерін дәлелдей біледі
-
Анықтама бойынша
функцияның туындысын таба
алады
-
Функцияның берілген
нүктедегі туындысының мәнін
есептейді
-
Тең деу және күрделі
жаттығуларды орындайды
|
Тілдік
мақсат
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін
пайдалы тілдік
бірліктер:
Талқылауға
арналған тармақтар: туынды,дифференциалдау,
өсімше
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Тарих,физика
|
Тақырып бойынша
алдыңғы білім
|
Туынды табу
ережелері
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басы
1мин
4мин
|
Оқушыларды түгендеп,
сабаққа дайындығын
анықтаймын
Миға шабуыл әдісін пайдалану
арқылы үй тапсырмасына
қатысты
сұрақтар
Тарихи
мағлұмат
(Туындыны дифференциалдау
деп атаған - Лейбниц)
(
Өсімшені белгілеу үшін
гректің әріпін қолданған- Эйлер)
(Функцияның
туындысын флюксия деп Ньютон атаған)
|
оқулық, жұмыс
дәптері,
|
Ортасы
Wordwall бағдарламасымен
Ойын 5
мин
|
Wordwall программасымен ойын ойнап, формула еске
түсіру
Тақтамен жұмыс есептер шығару
оқулықтан 10 мин
1)Берілгені
f
(x) -5
2) f
(x) -5x
3) f
(x) функцияларының
туындысын тап
|
1.f
(x) 4 +
2х
3. f
(x) -2 +11 функцияларының
туындысын тап
|
Бер1.f
(x) -4 .
2.
f (x) +
8х
функцияларының
туындысын тап
|
Кім жылдам
?.(Kahoot.it программасы арқылы
тест тапсырмасы) 5
минут
|
|
|
1.
2.
(4 ˊ
3. ˊ
4.
(7х)ˊ
|
1.(15 )ˊ
2.(7 )ˊ
3.
(6 +4)ˊ
|
1.
2.(7 )ˊ
3.
(2 +4)ˊ
|
Математикалық
диктант «Туынды әлеміне саяхат»(3 - 4 мин)
1. Функцияның туындысын табу амалы
(дифференциалдау)
2. Тұрақты санның туындысы с=?(0)
3. Екі функцияның қосындысының, айырмасының
туындысы( (u+)=
u
+)
4. Екі функцияның көбейтіндісінің туындысы( (u·)=
u
+u)
5. Екі функцияның бөліндісінің туындысы:? (( )= )
|
Интерактивті
тақта
|
Соңы
5
мин
3
мин
|
Кері
байланыс.«3:2:1»
әдісі
3 – Нені
үйрендік
2 –Түсініксіз
болғаны,
1–Ұсыныс
|
|
Қосымша
мәліметтер
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай
тапсырмалар беремін.
Ерекше білімді қажет
ететін оқушыларға көмек
көрсету.
|
10-баллдық жүйе бойынша
бағалау
|
Көз талғанда немесе
шаршағанда көзді дем алдыратын жаттығулар
орындау.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар
қоясыз?
|