жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Туынды табу ережелері 10 сынып
Туынды табу ережелері 10 сынып
|
Сабақ:№ |
Мектеп №37 |
||||||||||||||
|
Күні: 03.03.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдели А. Н |
||||||||||||||
|
Сынып:10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Туындыны табу ережесі |
|||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
; |
||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||
|
Бағалау критерий: |
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: туынды,дифференциалдау, өсімше |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Тарих,физика |
||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Туынды табу ережелері |
||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Басы 1мин 4мин |
Оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын анықтаймын Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар
Тарихи мағлұмат (Туындыны дифференциалдау деп атаған - Лейбниц)
( (Функцияның туындысын флюксия деп Ньютон атаған) |
оқулық, жұмыс дәптері, |
|||||||||||||
|
Ортасы Wordwall бағдарламасымен Ойын 5 мин |
Wordwall программасымен ойын ойнап, формула еске түсіру
Тақтамен жұмыс есептер шығару оқулықтан 10 мин
Кім жылдам ?.(Kahoot.it программасы арқылы тест тапсырмасы) 5 минут
Математикалық
диктант «Туынды әлеміне саяхат»(3 - 4 мин) |
Интерактивті тақта |
|||||||||||||
|
Соңы 5 мин
3 мин |
Кері
байланыс.«3:2:1»
әдісі |
|
|||||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10-баллдық жүйе бойынша бағалау |
Көз талғанда немесе шаршағанда көзді дем алдыратын жаттығулар орындау.
|
|||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|
||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




-
















