Материалдар / Туынды табу ережелері Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Туынды табу ережелері Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Туынды табу ережелері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2024
62
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жас кезіңде алған білім,
Тасқа жазған жазумен тең.
Есейгенде алған білім,
Құмға жазған жазумен тең

Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы: Туындыны табу ережелері тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларын меңгеруді бекітуге бағытталған;
ә) дамытушылық: Оқушылардың және тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру, логикалық ойлауын, математикалық дүниетанымын кеңейту;
б) тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту бір - біріне көмектесу адамгершілігін, өзіндік дүниетанымын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Оқушылардың білімін, біліктілігін тексерeу сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, баяндау, есептеу, жеке, тест
Сабақтың көрнекілігі: Туынды ережелері жазылған плакат, карточка.
Пәнаралық байланыс: Тарих, қазақ тілі

Сабақтың кезеңдері
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Негізгі бөлім
ІҮ. Сабақты қорытындылау
Ү. Оқушылар білімін бағалау
ҮІ. Үйге тапсырма
Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі: (1 мин) Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу; назарларын сабаққа аудару;
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: (2 - 3 мин) Үйге берілген есептерді ауызша жауаптарын оқыта отырып дұрыстығын тексеру;

Қайталау - оқу айнасы «Туынды әлеміне саяхат»(2 мин)
Қайталау сұрақтары:( ауызша)
а) Туынды дегеніміз не?( Функцияның өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесі нөлге ұмтылғандығы шегі бар болса, онда ол функциясының нүктесіндегі туындысы деп аталады.)
ә) Туындының белгіленуі: (у'(х))
б) у'(х) белгілеулерін енгізген кім?(Лагранж)
в) с; х; (х
n) ' – неге тең?(0; 1; nxn - 1)


Математикалық диктант «Туынды әлеміне саяхат»(3 - 4 мин)
1.
Функцияның туындысын табу амалы (дифференциалдау)
2. Тұрақты санның туындысы с=?(0)
3. Екі функцияның қосындысының, айырмасының туындысы (
(u+)= u +)
4. Екі функцияның көбейтіндісінің туындысы
( (u·)= u +u)
5. Екі функцияның бөліндісінің туындысы:?
(( )= )
6. 5х - тің туындысы: (5)
7. х
2 - тың туындысы: (2х)
8. х - тың туындысы: (1)
9.
туындысы: (- )
10.
-тың туындысы: ( )

ІІІ. Негізгі бөлім(20 - 25 мин)

« Сен ғылымға болсаң ынтық, бұл сөзімді әбден ұқ:

Білгеніңнің жақсысын қыл, білмегенді біле бер» (Ш. Құдайбердиев)

1. Оқулықпен жұмыс:
Диас №181 (а) Фаиз №181 (ә) Анар №181 (б)


182

Фаиз (а) Диас (ә) Анар (б)



2. Деңгейлік тапсырмаларды орындау. Мұнда әр деңгейдегі карточкадағы үш деңгейдегі есептерді тарату.

1-карточка

1-деңгей

f(х)=0 теңдеуін шешіңдер: f(х)=4х2 – 8х + 4


2-деңгей:

f(х)>0 теңсіздігін шешіңдер: f(х)= х3 + 4х2 – 9х + 1


3-деңгей:

Функцияның туындысын табыңдар: f(х)=(4 + 3)(4 – 3) + 2х2


2-карточка

1-деңгей

f (х) =0 теңдеуін шешіңдер: f(х)=-6х2 + 12х + 5


2-деңгей:

f(х)>0 теңсіздігін шешіңдер: f(х)= - х3 + х2 + 3х


3-деңгей:

Функцияның туындысын табыңдар: f(х)=(х2 + 5)(х2 – 4) + 2


3-карточка

1-деңгей

f(х)=0 теңдеуін шешіңдер: f(х)=5х2 – 20х + 1


2-деңгей:

f(х)0 теңсіздігін шешіңдер: f(х)= х3 – 27х


3-деңгей:

Функцияның туындысын табыңдар: f(х)=2 – (3х – 2)(5х + 1) -



3. Ойна, ойла! Қалпына келтір.

Оқушылар кезекпен жатқан қиындыларды құрастырады. Шыққан сурет бойынша мақал немесе ұлағатты сөз, жұмбақ айтуы тиіс.
1. f (х) =3х
3 - 2х2 - 1 функциясының туындысын тап
2. f (х) = х
2( 2х - 1) функциясының туындысын тап
3. f(х)=
– х2 + 2 функциясының туындысын тауып,, f '(0) +f '(- 1) өрнегінің мәнін тап


4. Дұрыс таңдау жасап, жауапты дұрыс табыңдар.
Тест шешу
Тест

В) С) Д) Е)

2. f(х)=3 +5х+3

А) 6х+5 В) 8х+3 С) 6х+3 Д) 3х+5 Е) 5х+3

3.f(x) =

А)3х В)3х2-3 С) х3-3 Д) 3х2+3 Е)х3+3х

4. f(х)=2х3-3х2+6 f1(-2)

А) -18 В) 6 С)-16 Д)36 Е)22

5. f(х) =2х2+20

А) 4х-20 В) 4х+10 С) 4х+ Д) 4х- Е) 4х-

6.f(х)=х9-3х5- +2

А)9х8-15х6+12х-5 В)х10- С) 9х8-15х4- Д) 9х8-15х4-12х-5 Е)9х6-15х4+12х-3


7. f(х)= f1(16)

А) В) С) Д) Е) 4


8.f(х)=5х24

А) 120х23 В) 120х22 С)24х23 Д)50х24 Е) -120х23


ІҮ. Сабақты қорытындылау:(5 - 6 минут)
«Білім – теңіз түбі де, шегі де жоқ»
Сәйкестендіру тесті тапсырмалары орындалады.


10-сынып. Туындыны табу ережелері. Сәйкестікті анықта:

Shape1

2х2 3 (u+)' u' + u'


(u·)'


4х ( (u)' + ()'



n – 1 2



хn - 3 3


9 0 2х4 6



Ү. Оқушылар білімін бағалау: 2 - 3 минут

Бағалау парағы:

Т. А. Ә.

Қайталау сұрақтары

Матем-қ диктант

Оқулықпен жұмыс

Деңгейлік тапсырма

Ойна, ойла

Тест

Сәйкес

тендіру тесті

1.

Диас








2.

Анар








3.

Фаиз








Бағалау критериі 35-тен артық болса «5»

26-дан артық болса «4»

18-ден артық болса «3»


ҮІ. Үйге тапсырма
: №181(в;г) №182 (в) 110-бет





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!