«Туындыны табу ережелері»

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Туындыны табу ережелері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға туындыны табудың ережелері және қарапайым функцияның туындысын табу формуласын есеп шығаруда қолдана алуға үйрету. II. Оқушылардың еркін ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту III. Топпен жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа, іскерлікке тәрбиелеу.  Сабақтың түрі: бизнес сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы: «Туындыны табу ережелері»

  • Сабақтың мақсаты:

I. Оқушыларға туындыны табудың ережелері және қарапайым функцияның туындысын табу формуласын есеп шығаруда қолдана алуға үйрету.

II. Оқушылардың еркін ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту

III. Топпен жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа, іскерлікке тәрбиелеу.

  • Сабақтың түрі: бизнес сабақ

  • Сабақтың типі: аралас-практикалық сабақ.

Ұйымдастыру : Оқушыларға бүгінгі сабақтың түрін айтып, бизнес, банк, депозит, факс, несие,салық, қазынашылық банк терминдері туралы білетіндерін сұрау.

Тақтаға сөздік жазып қою

  • БИЗНЕС –пайда беретін кез келген қызмет түрі

  • БАНК–ақшамен жұмысты жүзеге асыратын , төлемдерге делдалдық жасайтын қаржы мекемесі

  • ҚАЗЫНАШЫЛЫҚ БАНК - қаржы министрлігі және мемлекеттік бюджет, мемлкеттік қарызды басқару жіне мемлекеттік бағалы қағаздар шығарумен айналысатын мемлекеттік мекеме

  • НЕСИЕ (кредит) –белгілі бір мерзімде өсіммен қайтарылатын қаржы, қарыз.

  • ФАКС – электронды поштамен берілетін жедел хат

  • САЛЫҚ – заң бойынша халықтан, кәсіпорындардан міндетті түрде алынатын төлем.

  • Олай болса, бүгін сабағымызда 3 банк қызмет көрсетеді.

1. Халық банкі

2. Альянс банкі

3.Темір банкі

Өткен сабақта банкі жоспары бойынша қаншалықты жұмыс жасалғынын білу үшін өткенді қайталау ауызша есептеу . Қаражатты есептеу үшін әр банкте операторлар отырады. Топ ішінде өз банкіне түскен ақшаны банк кассирі жинап отырады.

Бүгінгі жұмыс жоспары бойынша жасалған жұмыстар тексеріліп ең үздік банкке «Ең үздік банк-2014» атағы беріледі

1 тапсырма: «Жарнама» әр банк өз тұтынушыларын көбейту

үшін жарнамалар жасайды

  1. Халық банкі “Қосындының туындысын

қалай табады? Мысал келтір

2. Альянс банкі “Көбейтіндінің туындысын

қалай табады? Мысал келтір

3.Темір банкі “Бөліндінің туындысын

қалай табады? Мысал келтір

Жауаптарына байланысты өз шотына ақша қосады.

Өте жақсы жарнамалаған банкі -10000 теңге

Жақсы жарнамалаған банкі -5000 теңге

Орташа жарнамалаған банкі -2000 теңге

2 тапсырма: «Депозиттерді ашуға рұқсат алу»

Өз есеп шотына «Мүгедектер» қорына аударады.

4 қате -5000 теңге, 2-3 қате -2000 теңге, 1 қате -1000 теңге

1 Функциялардың туындыларын тап

  1. а)f(x)= x3 (4+2x-x2) ә) f(x)= x2 (3x+x3) б) f(x)= (2x-3) (1-x3)

  2. а)y= x8-3x4-x+5; ә) y=x7-4x5+2x-1 б) y=

  3. а) ; ә) б) y=

  4. f функциясының берілген нүктелердегі туындысының мәндерін есептеп шығар

a) f(x)= x2-3x x=2; ә) f(x)= x-4 x=0,01; в) f(x)= x = -3

5. теңдеуін шеш, мұндағы

a) f(x)= 2x2-x f(x)= 2x-5x2 f(x)= -1,5x2-4x


3 тапсырма: «Факс»


Қаржы министрлігінен жіберілген факстағы тапсырманы орындау. Президент жолдауында айтылған мүгедектерді қолдау аясында тапсырманы орындамаған банктерден салық алынып «Мүгедектер» қорына аударылсын


теңсіздігін шеш, мұндағы

a) f(x)= 4х-3x2 ә) f(x)= 4х - б) f(x)= x2 -5х


4 тапсырма: Сергіту сәті «Бақытты сәт» лотореясы

5 тапсырма: «Несие (кредит)»

Тест

1. А) В) С) Д) Е)

2. f(х)=3х2+5х+3 А) 6х+5 В) 8х+3 С) 6х+3 Д) 3х+5 Е) 5х+3

3.f(x) =х3-3х А)3х В)3х2-3 С) х3-3 Д) 3х2+3 Е)х3+3х

4. f(х) =2х2+20 А) 4х-20 В) 4х+10 С) 4х+ Д) 4х- Е) 4х-

5. f(х)=5х24 А) 120х23 В) 120х22 С)24х23 Д)50х24 Е) -120х23

6.f(х)=х9-3х5- +2 А)9х8-15х6+12х-5 В)х10- С) 9х8-15х4-

Д) 9х8-15х4-12х-5 Е)9х6-15х4+12х-3

7. f(х)= f1(16) А) В) С) Д) Е) 4

8. f(х)=2х3-3х2+6 f1(-2) А) -18 В) 6 С)-16 Д)36 Е)22


Сабаққа қортынды: Операторлар банк қорындағы ақшаларды есептеп шығады. Ең көп ақша жинаған банк жылдың ең үздік банкі атағына ие болады.

Үйге тапсырма: Талапкер оқулығынан туындыны есептеуге 10 есеп шығарып келу, формула жаттау.

Оқушыларды бағалау

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.03.2025
170
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі