туындыны табу ережелері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

туындыны табу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
туындыны табуға ашық сабақ үлгісі
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

10.3С Туынды

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда


Күні:


Пән/Сынып:

Алгебра, 10 сынып, ЖМБ.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Туынды табу ережелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.4.1.21 - дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар:

-дифференциалдау ережелерін біледі және қолдана алады.

-дифференциалдау техникасын меңгереді.


Сабақтың барысы:


Уақыты

Кезең

дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 мин минут






3 минут


Ұйымдас тыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Туынды табу ережелері тақырыбын қарастырамыз.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану

Ұйымдастыру.

Миға шабуыл әдісі бойынша откен сабақты еске түсіру

https://www.baamboozle.com/game/3026556



Амандасады.


Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.






Оқулық

15 мин

Жаңа сабақ

.

Shape1

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді


Сұрақтарға жауап береді.

Егер с – тұрақты сан, және f(x), g(x) – қандай да бір дифференциалданатын функциялар болса, онда дифференциалдаудың келесі ережелері орындалады:




«Екі жұлдыз бір ұсыныс»                             


















Оқулық

12 мин


Жұптық жұмыс. «Боулинг» әдісі

Тақтаға бірлен екі оқушы шығып орындайды, дұрыс жауапты белгілейді.




Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.



Дескриптор:

- функция дифференциалы анықтамасын және дифференциалдың геометриялық мағынасын біледі.


ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек» әдiсi .Бiрiн-бiрi бағалау






Интернет ресурстары





Жалпы білім беретін мектептің 10–сыныбына арналған оқулық.


6 мин

Жеке жұмыс

Жұмыс парағын кюар астынанн сканерлеп орындайды.


Оқушылар жеке параққа жұмысты орындайды, нәтижесі жетістік критерийі бойынша бағаланады.




Оқушылар бір бірін бағлайды.

Смартфондар

4 мин


Сабақты бекіту

https://wordwall.net/ru/resource/85280829/туынды-табу-ережелер

Тақтадан орныдайды

Мұғалім мадақтау арқылы бағалайды

Экран,

3 минут







Тақырыпты меңгергенін анықтау


Үйге тапсырма. №41.5.



Кері байланыс


https://b.socrative.com/teacher/#results/81204385





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.05.2025
181
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі