Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Туындының анықтамасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Туынды |
Мектеп: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Туындының анықтамасы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.4.1.16 - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын білу; 10.4.1.17 - функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу; 10.4.1.18 - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табу; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі; Оқушылардың басым бөлігі:анықтама бойынша функцияның туындысын табады; Кейбір оқушылар:тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табады; |
Бағалау критерийлері
|
- аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі; -анықтама бойынша функцияның туындысын табады; -тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табады; |
Құндылықтарға баулу
|
Пәнге қатысты лексика және терминология: Туынды,аргумент өсімшесі,Функция,нүкте,шексіздік, анықтама, біртекті көпмүшелер, симметриялы,бос мүше,жіктеу,формула,бұрыштап бөлу, коэффициенттер, Виет теоремасы Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер: - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасы? - симметриялы және біртекті көпмүшелер дегеніміз не? -Көпмүше дегенді қалай түсінесіңдер? - Туынды дегеніміз не? - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің... - бірнеше айнымалысы бар көпмүшенінің...
|
Құндылықтарға баулу
|
Оқушыларды азаматтық жауапкершілікке, өзіне және басқаларға құрметпен қарауға, жағдайларды сараптау, жаңа жағдайларға қалыптасу, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өмір бойы білім алуға баулу. |
Пәнаралық байланыс |
геометрия |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 8 мин. |
а) Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу,түгелдеу Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру әдіспен бағалау.(A,B,C арқылы бағалайды)жауаптар тақтада көрсетіледі. Оқушылар ендігі кезекте 3 топқа 5 оқушыдан бөлінеміз. Өздеріңе таныс әлеуметтік желілер арқылы топқа бөлінейік. Яғни инстаграм, тик-ток, ватсап. Менің столымның үстіндегі әлеуметтік желілерді алып, қай желі түсті сол топқа жайғасыңыздар. |
Мақсаты: Оқушылар бойында тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Логотиптер, стикерлер |
||
Сабақтың ортасы Ұжымдық жұмыс. 13 мин. «Джиксо» әдісі |
Жана сабақ
|
Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;«Стоп кадр әдісі бойынша бірінші топтың дәлелдеген жарты есебін екінші топ жалғастырады. 1-4 топпен, 2-3 топқа есептерін түсіндіреді, +,- арқылы бағалайды) жауаптар тақтада слайдта көрсетіледі Ерте шығарып қойған оқушылар қажеттілікті талап ететін оқушыларға түсіндіреді. |
«Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Оқулық10-сынып.
|
||
8 мин. Жеке жұмыс. |
Ойлан.Жұптас.Бөліс (әдісі бойынша оқушылар
алдымен жеке сосын жұппен кейін топпен талқылайды) Мұғалім
жарайсың, жақсы,талпын деп
бағалайды. 1мысал Егер cos5/13жəне 0 болса, ондаtgөрнегінің мəнін табыңыз.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.
|
Дескриптор: 1.Өрнекті түрлендіреді. 2.мәнін табады. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады . |
постер |
||
Жеке жұмыс. 8 мин. |
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды |
Дескриптор: -функцияның өсімшесін табады -жауабын жазады
Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
ДК экраны 10-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
||
Жеке жұмыс. 5 мин. |
Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға қолдау көрсету. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. |
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -мәнін табады. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің10- сыныбына арналған оқулық. 3- басылымы. – Алматы: Атамұра, 2019. |
||
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин. |
Сабақтың соңында алған білімдері бойынша қорытынды математикалық тест (2 тапсырма) аламын. Жауаптар тақтада корсетіледі 1.1-sin2a Өрнегін ықшамдаңыз a)cos2a ә)sin2a б)tg2 a 2 Есептеңіз 1+sin 300+sin2300+sin3300 a)0 ә)1/2 б)15/8 Сабақ бойынша рефлексия: «Мұғалімге смс» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жазады Үйге тапсырма:№427,№431 |
Кері байланыс“бағдаршам әдісі” бойынша барлығы дұрыс болса қызылға,бір қате болса жасылга,дұрысы жоқ болса қызылға стикер жапсырады Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: -Өрнекті ыкшамдайды -есептейді «Жалғасын тап» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды.
700 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |