Материалдар / Ұ Б Т -ға дайындық кезінде өткізілетін тренинг – жаттығулар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұ Б Т -ға дайындық кезінде өткізілетін тренинг – жаттығулар.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҰБТ түлектердің қорытынды мемлекеттік аттестациясы мен жоғары оқу орнына тапсыратын қабылдау емтиханын біріктірген үлкен сынақ болғандықтан, бұл бала бойындағы психологиялық күйзеліс жағдайының қайталауын төмендетеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
517
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұ Б Т -ға дайындық кезінде өткізілетін тренинг – жаттығулар.Емтиханға қалай жақсы дайындалу керекҚоғамдық көзқарас негізінде өзіне қатысты жаңа ойлар үш кезеңнен өтеді. Біріншісі – барлығына тиісті түсінбеушілік және таңқалушылық: «Бұл не үшін керек?», «Не үшін қажет?». Екіншісі – «Мұнда бір гәп бар...»- деп ойландырады. Үшінші кезеңде әркім «Мұны кім білмейді!» деп сеніммен айқайлайды. Қазіргі тарихи кезеңде біздің қоғамда ҰБТ жаңалық емес, шындыққа келсек бұл үрдіс өзіне саналылық қатынасты талап етеді. Сондықтан мектеп ұжымы осы маңызды міндетті орындауда тиянақты дайындалуы қажет.ҰБТ түлектердің қорытынды мемлекеттік аттестациясы мен жоғары оқу орнына тапсыратын қабылдау емтиханын біріктірген үлкен сынақ болғандықтан, бұл бала бойындағы психологиялық күйзеліс жағдайының қайталауын төмендетеді. Сонымен қатар ҰБТ–дің психологиялық ерекшеліктері де бар, оларды мектеп түліктерін емтиханға дайындаған кезде есепке алу қажет. 1 - С А Б А ҚКіріспе сабақ. «Біз бастаймыз...» 1- жаттығу «Мені ата»Мақсаты: өзінің топқа қажеттілік сенімін арттыру, бір-біріне жақындастыру.Уақыты: 10 минут.Нұсқама: қазір мына доп сендердің қолдарыңнан өтеді. Кімнің қолында доп қалады сол адам өзінің атын айту керек. Доп шеңберді 1 рет айналып болғасын, оны кері жіберіп айналдырады, сол кезде сіз тренинг барысында қатысушылар атайтын есіміңізді айтуыңызға тиістісіз.Есімдерді қайталауға болмайды.Ал енді өз аттарыңызды жазып, визитканы дайындаңыз.

Жаттығудың талдауы: Осы жаттығуды орындағанда сізде қандай сезім туындады?Сіздің ойыңызша, тренингтің алғашқы күндерінде осы жаттығулар не үшін жүргізіледі? Келесі тренингке не тілегіңіз келеді?

2. Топтың жұмыс ережесі

Мақсаты: барлық тренинг барысындағы бірыңғай жұмыс істеу кеңістігі мен қылық ережелерін қалыптастыру.Уақыты: 10 минут.Нұсқама: сен өзіңді патша немесе ханшайым екендігіңді елестет, ал біз - аудитория – сенің патшалығың. Сен тренинг кезінде өзіңнің әр түрлі ережелеріңді ұсына аласың, осы ережелер барлық оқушыларға қолайлы жағдай туғызатындай болуы тиіс.Сен өз патшалығыңда қандай ережелер еңгізесің? Ойлап тапқан ережелер тізімін қағазға жаз. Ал енді бірыңғай жалпы топтың қылық ережелерін шығарайық. Сіздер маған айтып отырасыздар, ал мен ватманға жазып отырамын.Патша ережелері1.Кешікпеу. Тренигке белгіленген уақытта келу 2.Сөзді бөлмеу. Әркімнің өз пікірін айтуға құқығы бар. 3.Бағаламау. Қатысушылар бірін-бірі сынамайды.4.Үндемеу мүмкіншілігі. Өз ойын айтуға мәжбүрлемеу. 5.Қатынас көптігі. Топта барлығымен қарым-қатынаста болуға тырысу.6.Конфедициалдық. Топтағы болған оқиға топтан сыртқа шықпауы керек.7.Белсенділік. Әркімнің топ жұмысының нәтижелілігіне жауапкершілігі.8. Топ жұмысына басынан аяғына дейін қатысу міндетті.9.Қолды көтеру ережесі («эфирде жалғыз»).10. «Тоқта!» ережесі. Егер қатысушы ойынға қатысқысы келмесе немесе сұраққа жауап бергісі келмесе, өз пікірін айтуға дайын болмаса, «Тоқта!» деп айтуына болады.11. «Пирог» ережесі (көп сөйлемеу) Біз патшалық ережелерін қабылдағанымызға қол соғып, қошеметтейік.

3.Тест «Моральдық тұрақтылық»

Мақсаты: Жас өспірімдерге өз өміріне көзқарасы жөнінде және оларға айналадағылардың қатынасын анықтап, басқа адамдарға өздерінің қылықтарымен қолайсыз жағдай тудыра ма екендігі туралы ойлануға мүмкіндік беру?Уақыты: 15 минут.Тест кілті: «Иә» деген жауапқа «1» ұпай қойып, жалпы қосындысын тап.

  • Мен әрқашан айтқан сөзімде тұрамын және басқалар алдындағы міндеттерімді орындаймын.
  • Мен өз жолдастарыма әрқашанда шын жүректен көмектесемін.
  • Әділетсіздікті көргенде өзімді қолайсыз сезінемін.
  • Адамдардың тәртіпсіздік пен дөрекілігі менде өкініш сезімін тудырады.
  • Мен кекшіл адам емеспін, басқаларға кек сақтамаймын.
  • Мен жануарларды жақсы көремін.
  • Мен қария кісілердің даңышпандылығы мен жасын құрметтеймін, сыйлаймын.
  • Өзім-өзіме жиі өзгелерге адал болуға талпынамын.
  • Өз мәселелерімді шешкенде, басқалар жайында да ұмытпаймын.
  • Сыйлық жасағанды ұнатамын, себебі адамдар қуанады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!