Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пәні:

    Әліппе

    Күні:


    Педагогтің аты-жөні:


    Сынып: 1

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Үү дыбысы мен әрпі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөледі, жаңа үйренген дыбыстарды анықтайды; дыбыс пен әріпті таниды,оларды бір – бірімен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, оның мағына ажыратушы қызметін түсінеді.

    Көркем жазу талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады.

    Сабақтың мақсаты

    сурет бойынша сөйлем құрайды

    сөздерді буындап, қосып оқиды

    әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады

    көп нүктенің орнына тиісті сөзді тауып, жазады

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы (3 мин)

    Кіріспе-ұйымдастыру кезеңі

    • Амандасу, түгендеу.

    • Шаттық шеңбері: «Әткеншек» әдісі арқылы нейрожаттығу жасау. Белгілерідің бірін таңдап топқа бөлінеді.






    • Ж арайсыңдар, балалар!

    Белгісін таңдаған себебім, бүгінгі көңіл-күйіміз керемет болсын дегенім.

    Б ұл белгі – жұдырықтай жұмылып, бүгінгі сабағымызды бірлікпен, татулықта өткізейік дегенім.

    Е ндеше, бір-бірімізді мадақтап, күнімізге сәттілік тілеп, қол соғайық.


    1-топ: «Сәттілік»

    2-топ: «Бірлік»

    3-топ: «Татулық»


    Өткен білімді қайталау:

    «Күшікті тамақтандыр» әдісі

    Шарты: сүйектердегі түсіп қалған әріптерді табу, дыбыстық талдау жасау.



    Ішкі және сыртқы шеңбер құрады. әуен ырғағымен шеңбер бойымен айналып, бір-бірімен амандасады, сәттілік тілейді.


    Топқа бөлінеді


    Керемет белгісін көрсетеді.


    Жұдырықтарын көрсетеді.



    Қол соғады.







    «Күшікті тамақтандыр» ойынын ойнайды. Сүйектердегі түсіп қалған әріптерді табады, дыбыстық талдау жасайды.


    Сабақтың өң бойында мұғалімнің мадақтау, бағалау сөздері.





















    Қ.б: «Білім заряды»















    Аудио








    Интербелсенді тақта.




    Күшіктің суреті

    Сүйектер


    Сабақтың ортасы







    Ой қозғау

    «Айналмалы дөңгелек» әдісі

    Шарты: Айналмалы дөңгелекте көрсетілген суреттердің атауын табады.

    • Үй, үкі, үйшік, үш, үстел сөздері қандай дыбыстан басталып тұр?


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

    • Үү дыбысы және әрпімен таныстыру

    • Үү дыбысын үйіне апар.

    • «Ү» дыбысының сөздің басында, ортасында кездесетіндігіне назар аудару.

    • Үү дыбысы сөздің аяғында кездесе ма?


    Тіл ұстарту жаттығуы:

    Ү ү ү ү – үй

    Ү ү ү ү – үкі

    Ү ү ү ү – үн

    Ү ү ү ү – үйшік


    1- тапсырма: Жеке жұмыс

    «Тікшақ, көлік, зымыран» әдісі арқылы сөздерді оқу.

    1-топ: Көлікпен баяу қарқынмен оқиды.

    2-топ: Тік ұшақпен орташа қалыпта оқиды.

    3-топ: Зымыранмен жылдам оқиды.



    Дескриптор:

    • Сөздерді баяу қарқынмен оқиды.

    • Орташа қалыпта оқиды.

    • Жылдам қарқынмен оқиды.


    Мәтінмен жұмыс: «Спираль» әдісі

    Шарты: Спираль әдісі бойынша берілген мәтінді оқу.

    • Сөздерді буындап, қосып оқы.

    • Мәтінді тыңда, мазмұнын айт.

    • Сұрақтарға жауап бер.


    Дескриптор:

    - сөздерді буындап, қосып оқиды

    -мәтіннің мазмұнын айтады

    - сұрақтарға жауап береді.


    Көрсетілім: Қазақтың үш биі туралы бейнежазба


    2-тапсырма

    Жұптық жұмыс

    «Кинолента» әдісі

    Шарты: Лентада көрсетілген суреттерге қарап әңгіме құрайды.

    • Суреттерге назар аудар.

    • Сурет бойынша қысқаша әңгіме құра.


    Дескриптор:

    - сурет бойынша әңгіме құрайды

    - бейнежазбадан үш бимен танысады.


    Сергіту сәті: «Әріпті эстафета»

    Шарты: жылдам әуен қарқынымен 3топтан оқушылар тақтаға жүгіріп шығып мұғалім айтқан дыбысты тауып алақанмен ұрады. Қай топ көп дыбыс тапса, сол топ жеңіске жетеді.


    Дәптермен жұмыс: (Жеке жұмыс)

    «Үү» әрпінің жазу үлгісі (бейнекөрініс)

    «Ү» әрпін ауада жаз.

    «Ү» нің үлкен әрпі мен кіші әрпін үлгі бойынша жаз.


    Дескриптор:

    - әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады

    - жол аралығын, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап

    жазады


    Шығармашылық жұмыс: Топпен «Ү» әрпін түймеден жасап көрсетіңдер


    3 – тапсырма:

    «Ойлан, тап» әдісі

    1-топ: Жұмбақты шеш.

    Шешуіндегі сөзге дыбыстық талдау жаса.

    2-топ: Мақалды тыңда, мағынасын біліп ал.

    3-топ: Жаңылтпашты оқы, жатқа айт.


    Дескриптор:

    -жұмбақты шешеді

    -дыбыстық талдау жасайды

    -мақалды жатқа айтады

    - жаңылтпашты жатқа айтады.



    Дөңгелекте берілген суреттердің атауын атайды.

    Қандай дыбыстан басталатынын табады.


    Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады, Үү дыбысы мен әрпімен танысады. Талдау жасайды.



    Жылдам әрі тез тіл ұстарту жаттығуын жасайды.





    Оқушылар кезекпен сөздерді буындап, қосып оқиды













    Мәтіндегі сөздерді буындап, қосып оқиды

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Асыл Нургалиевна
    19 Мамыр 2024
    286
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ү дыбысы мен әрпі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ү дыбысы мен әрпі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңартылған бағдарлама
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пәні:

    Әліппе

    Күні:


    Педагогтің аты-жөні:


    Сынып: 1

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Үү дыбысы мен әрпі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөледі, жаңа үйренген дыбыстарды анықтайды; дыбыс пен әріпті таниды,оларды бір – бірімен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, оның мағына ажыратушы қызметін түсінеді.

    Көркем жазу талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады.

    Сабақтың мақсаты

    сурет бойынша сөйлем құрайды

    сөздерді буындап, қосып оқиды

    әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады

    көп нүктенің орнына тиісті сөзді тауып, жазады

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы (3 мин)

    Кіріспе-ұйымдастыру кезеңі

    • Амандасу, түгендеу.

    • Шаттық шеңбері: «Әткеншек» әдісі арқылы нейрожаттығу жасау. Белгілерідің бірін таңдап топқа бөлінеді.






    • Ж арайсыңдар, балалар!

    Белгісін таңдаған себебім, бүгінгі көңіл-күйіміз керемет болсын дегенім.

    Б ұл белгі – жұдырықтай жұмылып, бүгінгі сабағымызды бірлікпен, татулықта өткізейік дегенім.

    Е ндеше, бір-бірімізді мадақтап, күнімізге сәттілік тілеп, қол соғайық.


    1-топ: «Сәттілік»

    2-топ: «Бірлік»

    3-топ: «Татулық»


    Өткен білімді қайталау:

    «Күшікті тамақтандыр» әдісі

    Шарты: сүйектердегі түсіп қалған әріптерді табу, дыбыстық талдау жасау.



    Ішкі және сыртқы шеңбер құрады. әуен ырғағымен шеңбер бойымен айналып, бір-бірімен амандасады, сәттілік тілейді.


    Топқа бөлінеді


    Керемет белгісін көрсетеді.


    Жұдырықтарын көрсетеді.



    Қол соғады.







    «Күшікті тамақтандыр» ойынын ойнайды. Сүйектердегі түсіп қалған әріптерді табады, дыбыстық талдау жасайды.


    Сабақтың өң бойында мұғалімнің мадақтау, бағалау сөздері.





















    Қ.б: «Білім заряды»















    Аудио








    Интербелсенді тақта.




    Күшіктің суреті

    Сүйектер


    Сабақтың ортасы







    Ой қозғау

    «Айналмалы дөңгелек» әдісі

    Шарты: Айналмалы дөңгелекте көрсетілген суреттердің атауын табады.

    • Үй, үкі, үйшік, үш, үстел сөздері қандай дыбыстан басталып тұр?


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

    • Үү дыбысы және әрпімен таныстыру

    • Үү дыбысын үйіне апар.

    • «Ү» дыбысының сөздің басында, ортасында кездесетіндігіне назар аудару.

    • Үү дыбысы сөздің аяғында кездесе ма?


    Тіл ұстарту жаттығуы:

    Ү ү ү ү – үй

    Ү ү ү ү – үкі

    Ү ү ү ү – үн

    Ү ү ү ү – үйшік


    1- тапсырма: Жеке жұмыс

    «Тікшақ, көлік, зымыран» әдісі арқылы сөздерді оқу.

    1-топ: Көлікпен баяу қарқынмен оқиды.

    2-топ: Тік ұшақпен орташа қалыпта оқиды.

    3-топ: Зымыранмен жылдам оқиды.



    Дескриптор:

    • Сөздерді баяу қарқынмен оқиды.

    • Орташа қалыпта оқиды.

    • Жылдам қарқынмен оқиды.


    Мәтінмен жұмыс: «Спираль» әдісі

    Шарты: Спираль әдісі бойынша берілген мәтінді оқу.

    • Сөздерді буындап, қосып оқы.

    • Мәтінді тыңда, мазмұнын айт.

    • Сұрақтарға жауап бер.


    Дескриптор:

    - сөздерді буындап, қосып оқиды

    -мәтіннің мазмұнын айтады

    - сұрақтарға жауап береді.


    Көрсетілім: Қазақтың үш биі туралы бейнежазба


    2-тапсырма

    Жұптық жұмыс

    «Кинолента» әдісі

    Шарты: Лентада көрсетілген суреттерге қарап әңгіме құрайды.

    • Суреттерге назар аудар.

    • Сурет бойынша қысқаша әңгіме құра.


    Дескриптор:

    - сурет бойынша әңгіме құрайды

    - бейнежазбадан үш бимен танысады.


    Сергіту сәті: «Әріпті эстафета»

    Шарты: жылдам әуен қарқынымен 3топтан оқушылар тақтаға жүгіріп шығып мұғалім айтқан дыбысты тауып алақанмен ұрады. Қай топ көп дыбыс тапса, сол топ жеңіске жетеді.


    Дәптермен жұмыс: (Жеке жұмыс)

    «Үү» әрпінің жазу үлгісі (бейнекөрініс)

    «Ү» әрпін ауада жаз.

    «Ү» нің үлкен әрпі мен кіші әрпін үлгі бойынша жаз.


    Дескриптор:

    - әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады

    - жол аралығын, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап

    жазады


    Шығармашылық жұмыс: Топпен «Ү» әрпін түймеден жасап көрсетіңдер


    3 – тапсырма:

    «Ойлан, тап» әдісі

    1-топ: Жұмбақты шеш.

    Шешуіндегі сөзге дыбыстық талдау жаса.

    2-топ: Мақалды тыңда, мағынасын біліп ал.

    3-топ: Жаңылтпашты оқы, жатқа айт.


    Дескриптор:

    -жұмбақты шешеді

    -дыбыстық талдау жасайды

    -мақалды жатқа айтады

    - жаңылтпашты жатқа айтады.



    Дөңгелекте берілген суреттердің атауын атайды.

    Қандай дыбыстан басталатынын табады.


    Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады, Үү дыбысы мен әрпімен танысады. Талдау жасайды.



    Жылдам әрі тез тіл ұстарту жаттығуын жасайды.





    Оқушылар кезекпен сөздерді буындап, қосып оқиды













    Мәтіндегі сөздерді буындап, қосып оқиды

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    19.05.2024
    286
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Асыл Нургалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации