Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ү дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: |
Әліппе |
||||
Күні: |
|
||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Үү дыбысы мен әрпі |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөледі, жаңа үйренген дыбыстарды анықтайды; дыбыс пен әріпті таниды,оларды бір – бірімен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, оның мағына ажыратушы қызметін түсінеді. Көркем жазу талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады. |
||||
Сабақтың мақсаты |
сурет бойынша сөйлем құрайды сөздерді буындап, қосып оқиды әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады көп нүктенің орнына тиісті сөзді тауып, жазады |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Кіріспе-ұйымдастыру кезеңі
Белгісін таңдаған себебім, бүгінгі көңіл-күйіміз керемет болсын дегенім. Б ұл белгі – жұдырықтай жұмылып, бүгінгі сабағымызды бірлікпен, татулықта өткізейік дегенім. Е ндеше, бір-бірімізді мадақтап, күнімізге сәттілік тілеп, қол соғайық. 1-топ: «Сәттілік» 2-топ: «Бірлік» 3-топ: «Татулық» Өткен білімді қайталау: «Күшікті тамақтандыр» әдісі Шарты: сүйектердегі түсіп қалған әріптерді табу, дыбыстық талдау жасау.
|
Ішкі және сыртқы шеңбер құрады. әуен ырғағымен шеңбер бойымен айналып, бір-бірімен амандасады, сәттілік тілейді.
Топқа бөлінеді
Керемет белгісін көрсетеді.
Жұдырықтарын көрсетеді.
Қол соғады.
«Күшікті тамақтандыр» ойынын ойнайды. Сүйектердегі түсіп қалған әріптерді табады, дыбыстық талдау жасайды. |
Сабақтың өң бойында мұғалімнің мадақтау, бағалау сөздері. Қ.б: «Білім заряды» |
Аудио Интербелсенді тақта. Күшіктің суреті Сүйектер |
|
Сабақтың ортасы |
Ой қозғау «Айналмалы дөңгелек» әдісі Шарты: Айналмалы дөңгелекте көрсетілген суреттердің атауын табады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Тіл ұстарту жаттығуы: Ү ү ү ү – үй Ү ү ү ү – үкі Ү ү ү ү – үн Ү ү ү ү – үйшік
1- тапсырма: Жеке жұмыс «Тікшақ, көлік, зымыран» әдісі арқылы сөздерді оқу. 1-топ: Көлікпен баяу қарқынмен оқиды. 2-топ: Тік ұшақпен орташа қалыпта оқиды. 3-топ: Зымыранмен жылдам оқиды.
Дескриптор:
Мәтінмен жұмыс: «Спираль» әдісі Шарты: Спираль әдісі бойынша берілген мәтінді оқу.
Дескриптор: - сөздерді буындап, қосып оқиды -мәтіннің мазмұнын айтады - сұрақтарға жауап береді. Көрсетілім: Қазақтың үш биі туралы бейнежазба
2-тапсырма Жұптық жұмыс «Кинолента» әдісі Шарты: Лентада көрсетілген суреттерге қарап әңгіме құрайды.
Дескриптор: - сурет бойынша әңгіме құрайды - бейнежазбадан үш бимен танысады. Сергіту сәті: «Әріпті эстафета» Шарты: жылдам әуен қарқынымен 3топтан оқушылар тақтаға жүгіріп шығып мұғалім айтқан дыбысты тауып алақанмен ұрады. Қай топ көп дыбыс тапса, сол топ жеңіске жетеді. Дәптермен жұмыс: (Жеке жұмыс) «Үү» әрпінің жазу үлгісі (бейнекөрініс) «Ү» әрпін ауада жаз. «Ү» нің үлкен әрпі мен кіші әрпін үлгі бойынша жаз. Дескриптор: - әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады - жол аралығын, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап жазады
Шығармашылық жұмыс: Топпен «Ү» әрпін түймеден жасап көрсетіңдер
3 – тапсырма: «Ойлан, тап» әдісі 1-топ: Жұмбақты шеш. Шешуіндегі сөзге дыбыстық талдау жаса. 2-топ: Мақалды тыңда, мағынасын біліп ал. 3-топ: Жаңылтпашты оқы, жатқа айт. Дескриптор: -жұмбақты шешеді -дыбыстық талдау жасайды -мақалды жатқа айтады - жаңылтпашты жатқа айтады.
|
Дөңгелекте берілген суреттердің атауын атайды. Қандай дыбыстан басталатынын табады.
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады, Үү дыбысы мен әрпімен танысады. Талдау жасайды.
Жылдам әрі тез тіл ұстарту жаттығуын жасайды.
Оқушылар кезекпен сөздерді буындап, қосып оқиды
Мәтіндегі сөздерді
буындап, қосып оқиды Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |