Материалдар / Ү дыбысы мен әрпі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ү дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
869
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып: 1Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы4-бөлім: Бізді қоршаған әлемМен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Үдыбысы мен әрпін таниды, ажырата аладыКөбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, дүниетану сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , слайд, видео таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікМен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 минутҚайырлы таң достарым!Қайырлы күн болсын!Сәрсенбінің күні      Сәттілікке толсын!   Біздің алар бағамызЖұлдызшалар болсын!





Шаттық шебері

Сабақтың ортасы12 минут



Топ ережесін еске түсіру
  • Сабаққа белсенді қатысу
  • Мұғалімді мұқият тыңдау
  • Тапсырманы орындау
  • Бастаған істі аяғына жеткізу
  • Бір-бірін тыңдай білу
  • Өз пікірін еркін айту
  • Тазалықты сақтау
  • Әділ бағалау
  • Бір-біріне жәрдем көрсету
  • Балалар біз сендермен жаңа бөлім бастағанбыз. Бөліміміз «Бізді қоршаған әлем яғни, мен және табиғат» деп аталады.Табиғат- ол  анамыз, ШырынТабиғатқа баламыз.Құшағында ойнаймыз,Шаттық әнге саламыз.Жазда аралап тауын да, ЕрсұлтанБарамыз біз бауына.Өзеніне шомылып,Жүгіреміз жауында.Табиғат-сұлу мекенім, АйзереӨзіңді пана етемін.Саяңда өсіп ер жетіп,Биікке самғап жетемінӨткенді қайталау, сұрақ-жауап- Дыбыс деген не? - Әріп дегеніміз не? - Дыбыс нешеге бөлінеді? - Дауысты дыбыстарды немен белгілейді?- Дауыссыз дыбыстарды немен белгілейді?Жұмбақ жасыруБірінші қандай дыбыс естіліп тұр?Көлде жоқ, Екі айыр, бір бұтақ, Гүлде бар. Жапырақсыз тұр жұтап.Нөлде жоқ, ойлан, қара дұрыстапКүлде бар (ү)Қайсы әріпке тұр ұқсап (ү)Бұл қандай дыбыс екен? Ү дыбысы мен әрпіЕндеше, бүгінгі танысатынымыз «Ү дыбысы мен әрпі»Үү дыбысының дыбысталуыЕРін түтікшеге ұқсап, алға қарай созылып, тіл ауыз қуысының түбінде жатады да, ұшы сәл сүйірленіп жоғары көтеріледіОқулықпен жұмыс.Тыңдалым. 69 бетті ашамыз-Мен атам мен әжеме кім боламын?Суреттердің алғашқы әріптерінен жауабын табамыз. «Немере» сөзі. Осы сөзде неше е дыбысы бар? Олар сөздің қай жерінде кездесіп тұр?

    Қарамен жазылған сөздерді бірнеше оқушыға оқыту Балалар, біз табиғат туралы айтып жатырмыз. Табиғаттың өзгеріп отыруы неге байланысты?
  • Жыл мезгілдеріне
  • Неше жыл мезгілі бар?
  • 4
  • Төрт мезгілді атауЖыл мезгілдерінің тапсырмалары бар екен. Ең бірінші қыс мезгілі келген екен. Неге деп ойлайсыңдар?Себебі, қазір бізде қыс мезгіліҚыс мезгілі туралы оқушылардан сұрауҚыс туралы тақпақ айтуКіріп келді қыс айы, ЕркежанКөп күттік біз бұл айды. Қыста жауар аппақ қар, Ұшар шанада балалар. Аспан аппақ жер тайғақ, Жауар тағы қар аппақҚыстың тапсырмасы. ЖазылымДәптермен жұмысҮ ү дыбысының жазылуымен таныстыруҮ дыбысының бас әрпі 2 тармақтан тұрады. Бірінші тармағы жолдың үстінде ирек болып келеді.Екінші тармағы сүйір бұрыш тәріздес болып келеді. Жазу жолының үстіңгі жағынан бастап төмен түсеміз тсс. Кіші әрпі жазу жолының ішінен басталып екі тармақтан тұрады. Имек және сүйір бұрышОқушылардың дұрыс жазуын қадағалау.


    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
    Сергіту сәті1 минутӘн: ҚазақстанСергіту сәтіне арналған видео
    Қызықты тапсырма8 минут

    Аяқталуы

    16 минут

    Өте жақсы балалар, келесі қыстан кейін қай мезгіл? Көктем мезгілі туралы не білеміз?Көктем туралы тақпақ айтуКөктем келсе табиғат құлпырады, ІнжуЖүректерге ғажайып сыр тұнадыГүлге толып айнала күн жарқырап Жанарларда қуаныш нұр тұрады.

    Көктемнің тапсырмасы.

    Келесі бізде жаз мезгілі. Жаз мезгілінің қандай ерекшелігі бар?

    Жаз туралы тақпақ айтуЖаз келіп жадырап, НұртуғанБалалар ойнайды. Далада асыр сап, Ойынға тоймайды. Көк шығып айнала, Құлпырып гүлдермен, Жер жүзі жайнайды, Құстар кеп сайрайды.Жаздың тапсырмасы. Топтық жұмыс. «Адасқан әріптер» Топ бойынша кеспе әріптерден сөз құрап, ақ бетке жазып, сол сөзге дыбыстық талдау жасау.Әр топ бір-бірін бағалайдыКелесі мезгіл күз мезгілі. Күз туралы не айтамыз, неге күзді алтын күз деп жатамыз?Күз туралы тақпақ айтуКөктен көзін бір алмай, ТимурҚызғылт тартты кәрі құз... Жер қызығын қия алмай, Маужырап тұр сары күз...Күздің тапсырмасы. Топтық жұмыс . Әр топқа суреттер беріледі, сол суреттегі сөзде ү дыбысының тұрған орнын анықтау, сол сөзге сөйлем құрастыру және сол зат жанды немесе жансыз табиғат екенін ажыратуы керек.Қорытынды. Бүгін қай әріппен таныстық?Әр топқа бір-бір сұрақтан қойылады.
  • Ү қандай дыбыс?
  • Ү дыбысынан басталатын қандай сөздерді білеміз?
  • Ү дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі?
  • Ү дыбысы қалай айтылады?
  • Ү дыбысын қандай түспен белгілейміз?


  • Табиғат туралы видео көрсету.Дәйек сөз. «Адамның табиғатсыз күні жоқ,Табиғаттың оны айтуға тілі жоқ»Табиғатты қалай қорғауымыз керек? Оқушылар жауабын тыңдау







    Оқулық, дәптерлер.
    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияОқушылар «Ақылды үкі» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

    Ақылды үкі
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?





    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.



    Рефлексия. Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, тиісті көңі-күйге жабыстырады.
    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
















































































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!