Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ү дыбысы мен әрпі
Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Қараша 2018
912
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | 4-бөлім: Бізді қоршаған әлемМен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту | |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Үдыбысы мен әрпін таниды, ажырата аладыКөбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Өнер, дүниетану сабағы | |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , слайд, видео таныстырылым. | |
Тілдік құзыреттілік | Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 минут | Қайырлы таң достарым!Қайырлы күн болсын!Сәрсенбінің күні Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамызЖұлдызшалар болсын! | Шаттық шебері |
Сабақтың ортасы12 минут | Топ ережесін еске түсіру Қарамен жазылған сөздерді бірнеше оқушыға оқыту Балалар, біз табиғат туралы айтып жатырмыз. Табиғаттың өзгеріп отыруы неге байланысты? | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Ән: Қазақстан | Сергіту сәтіне арналған видео |
Қызықты тапсырма8 минут Аяқталуы 16 минут | Өте жақсы балалар, келесі қыстан кейін қай мезгіл? Көктем мезгілі туралы не білеміз?Көктем туралы тақпақ айтуКөктем келсе табиғат құлпырады, ІнжуЖүректерге ғажайып сыр тұнадыГүлге толып айнала күн жарқырап Жанарларда қуаныш нұр тұрады. Көктемнің тапсырмасы. Келесі бізде жаз мезгілі. Жаз мезгілінің қандай ерекшелігі бар? Жаз туралы тақпақ айтуЖаз келіп жадырап, НұртуғанБалалар ойнайды. Далада асыр сап, Ойынға тоймайды. Көк шығып айнала, Құлпырып гүлдермен, Жер жүзі жайнайды, Құстар кеп сайрайды.Жаздың тапсырмасы. Топтық жұмыс. «Адасқан әріптер» Топ бойынша кеспе әріптерден сөз құрап, ақ бетке жазып, сол сөзге дыбыстық талдау жасау.Әр топ бір-бірін бағалайдыКелесі мезгіл күз мезгілі. Күз туралы не айтамыз, неге күзді алтын күз деп жатамыз?Күз туралы тақпақ айтуКөктен көзін бір алмай, ТимурҚызғылт тартты кәрі құз... Жер қызығын қия алмай, Маужырап тұр сары күз...Күздің тапсырмасы. Топтық жұмыс . Әр топқа суреттер беріледі, сол суреттегі сөзде ү дыбысының тұрған орнын анықтау, сол сөзге сөйлем құрастыру және сол зат жанды немесе жансыз табиғат екенін ажыратуы керек.Қорытынды. Бүгін қай әріппен таныстық?Әр топқа бір-бір сұрақтан қойылады. Табиғат туралы видео көрсету.Дәйек сөз. «Адамның табиғатсыз күні жоқ,Табиғаттың оны айтуға тілі жоқ»Табиғатты қалай қорғауымыз керек? Оқушылар жауабын тыңдау | Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут | РефлексияОқушылар «Ақылды үкі» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. | Ақылды үкі |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Рефлексия. Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, тиісті көңі-күйге жабыстырады. | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)