Материалдар / Ү дыбысы мен әрпі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ү дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ү дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап табу, сөйлем құрап айтуға дағдыландыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
526
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Пәні: ӘліппеСынып: 1 Сынып жетекшісі: Қуанышева Ботакөз
Сабақтың тақырыбыҮ дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсатыҮ дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап табу, сөйлем құрап айтуға дағдыландыру
Оқытудың нәтижелеріҮ дыбысы және оның әріп таңбасымен танысады. Сөйлем құрап айтуға дағдыланады.
Негізгі дерек-көздерПлакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар
Модульдің кіріктірілуіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту
Сабақтың барысы
Сабақ бөлімінің кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстаркөрнекіліктер
Кіріспе2 минут

















2 минут









5 минут
І Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Кіріспе сөз: - Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз еркше болмақ. Қане, өздерің айтыңдаршы, бүгінгі сабақ несімен ерекше? (Балалардың жауабы)- Дұрыс айтасыңдар, бүгін біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр. Біздің бұл сабағымызға келем деушілерге есігіміз ашық, яғни бұл – ашық сабақ. Олай болса «Сәлем – сөздің анасы» деген мәтелді ескеріп,ең алдымен амандасып алайық Сыныбымыз тап - таза борда дайын тақтада Денемізді жинақтап Отырайық партағаСандар арқылы 4 топқа бөлу.

«Сұрақ қою және қайта сұрақ қою» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Дыбыс деген не? Әріп деген не? Буын неден құралады? Сөзден не құралады? І топ . Дауысты және дауыссыз дыбыс дегеніміз не?Қандай дауысты дыбыстармен таныстық? Дауыссыз дыбыстар неше түрге бөлінеді?ІІ топ.Қатаң дауыссыз дыбыс дегеніміз не?Қатаң дауыссыздарды ата.ІІІ топ. Ұяң дауыссыз дыбыс дегеніміз не? Ұяң дауыссыздарды ата.ІV топ. Үнді дауыссыз дыбыс дегеніміз не? Үнді дауыссыздарды ата.- Біз өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? - Ө қандай дыбыс? - Ол сөздің қай жерлерінде кездеседі? «Ыстық орындық»әдісін қолдана отырып Бөпешім» өлеңін жатқа сұрау

Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыпт-дыҚуанамын менде, Қуанасың сенде,Қуанайық достарым! Арайлап атқан күнге!Үстел үстінен таратпа қағаздарды алып, орындарына жайғасып, топқа бөлінеді.(айтамыз, естиміз) ( жазамыз, көреміз)(әріптен) (сөйлем).А, о,і,е,ы,ұ,ә,и,өт, п,н,ғ,р,л,м,б,с,ш,қ,к,д,ж,з,ң,йТ,п,с,ш,қ,к,Ғ,д,б,ж,зР,л,м,н,ң,у,й,«Бөпешім» өлеңін жатқа айтып берген оқушыға сұрақ қояды.

























Басбармақты көтерту арқылы формативі бағалау














Таратпа қағаздар









Бағалау парақшасы
Жаңа сабақтың таныстырылымыБілу.

3 минут











































Түсіну5 минут

«Миға шабуыл» әдісі бойынша интербелсенді тақтадан бейне баян көрсетіп, бағыттаушы сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру.Ал, балалар, бүгін жаңа әріппен таныспас бұрын сендерге жұмбақ жасырайын. Егер сендер дұрыс шешсеңдер, бүгінгі өтетін дыбыс шығады:Жарықта соқырмынҰша алмай отырмын.   ( үкі ) ( слайдтан үкінің суреті)Кітаптағы үкінің суретімен танысу. Үкі суретін слайдтан көрсетіп, оқушыларға    үкі жөнінде түсінік беру. Үкі туралы не білеміз?Үкі түн құсы, Үкі — негізінен орманды мекендеп, жемін көбіне түнде аулайтын жыртқыш құс. Басы үлкен, көздері бақырайған, қауырсындары жұмсақ. Ұшқанда дыбыссыз қанат қағатын құс екен.— Сөздің қай жерінде тұр? Үкі сөзін буынға бөле қойыңдар. Ү — кі. (екі буын)Баласын ертіп соңынан,Сүңгіп,жүзіп,үйретті.Су жұқпайтын тонына,Кім білмейді ................?(үйректі)Үйрек суретін көрсетіп слайдтан, үйрек үй құсы. Балалар, үкі ,үйрек деген сөздің басында қандай дыбысты естіп тұрмыз? Дұрыс балалар, ү дыбысы екен.Балалар, үкі мен үйректің қандай ұқсастығы бар екен, қарайықшы. (слайд)Күн салқын түскенде құстар жылы жаққа ұшып кетеді.Себебі қыста жемдері азаяды.Сондықтанда қыстап қалатын құстарымызға үнемі қамқорлық жасап отыру қажет.Өйткені құстар-біздің досымызҚұстарға байланысты “халық болжамдары” бар. Үйрек бір аяғын көтеріп тұрса, аяз болады.Жаңа сабақ:Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Үү дыбысы мен әрпі (тақтаға тақырыпты жазу)Үү  деп дыбыстатуХормен айту.— Қалай дыбысталады?— Қандай дыбысқа жатқызамыз?— Ү дыбысын айтқанда ерін, тіл алға созылады. Тілдің ұшы астыңғы тіске тиеді, иек көтеріледі.Дауысты, жіңішке қысаң, еріндік дыбыс екенін айту.Ү дыбысының әрпін баспаша жазбаша түрде таныстыру. Ү дауысты дыбыс екені айтылады.Ү әрпінің кішкенесінің және бас әрпінің жазылу емлесін түсіндіру. Ойын «Сөз ойла, тез ойла» Ортадағы қаламсап әдісін қолдана отырып (қаламсапты балаларға бергенде ү дыбысы бар сөзді шапшаң ойлап айтулары керек)Берілген сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбы «Наурыз» екенін табады.





Мағлұматтарды мұқият тыңдап, берілген тапсырманы ойлана отырып жауап береді.









(Балалар «Ү» деп жауап береді)



Басбармақты көтерту арқылы формативі бағалауТоптық бағалау













Басбармақты көтерту арқылы формативі бағалау
Бағалау парақшасы, интербелсенді тақта, бейне баян









Оқулық, бағалау парақшасы
Жаңа сабақты қолдану5 минут





















Талдау11 минут













Қолдану. Дәптермен жұмыс Ауада жазу .Тақтада жазу. Ү дыбысының жазу элементтерін бастырып жазады. Бас, кіші әріптерін жазулары. Әдемі, таза жазуларын қадағалау.Осы әріпке ұқсас қандай әріппен таныстық? Ұ әрпімен сәйкестігін ескерту.Ұқсастығы:   Үү – Ұұ екеуі де дауысты дыбысАйырмашылығы:Ү - жіңішке дауысты дыбыс, ұ -жуан дауысты дыбыс және белінен сызылған.Ұн құн құлақҮн күн күрек«Аквариум» әдісі бойынша қарамен жазылған сөздерді тізбектеп оқып, сөздікпен жұмыс жасату.

Оқулықпен жұмыс. Тізбектеп оқыту. -         Оқушылар өз бетімен оқиды.-         Әр топтан бірнеше бала оқиды.



«Жигсо» әдісі бойынша 4 топқа 4 түрлі тапсырма беру арқылы жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту.І топ. Қай дыбыстан басталадыІІ топ.Ретімен орналастыр» ойыны. Әріптерді өз орнына қою: ІІІ топ. Жоғалған әріпті табу тапсырмасыІV топ. Берілген кеспені сызық арқылы суретпен қосып сәйкестендіру
Берілген сұрақтарды әр топ ортада талқылап, ортақ бір шешімге келіп жауап береді. Пікір алмасады.













қарамен жазылған тізбектеп оқып, жаңа сөздерді талдап, пікір алмасады.

Әр топ өздеріне берілген тапсырманы мүұият орындап, топ мүшелері өз қызметтері бойынша келесі тақтаға іліп , жұмыстарын қорғайды.





Басбармақты көтерту арқылы формативі бағалауТоптық бағалау





Басбармақты көтерту арқылы формативі бағалауТоптық бағалау

















Басбармақты көтерту арқылы формативі бағалауТоптық бағалау
Бағалау парақшасы





















Оқулық, бағалау парақшасы, плакат, маркер
Жаңа сабақты қорытындылау

Жинақтау 5 минут«Тұжырымдамалық карта» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау.тақтаға бір оқушы бормен үйрек, үкі сөзін жазады,талдайдыү - дауысты, қысаң, еріндік, жіңішке ү- дауысты, қысаң, еріндік, жіңішкей - дауыссыз, үнді к- дауыссыз, қатаңр - дауыссыз, үнді  і- дауысты, кысаң, езулік, жіңішкее - дауысты, ашық, езулік, жiңiшкек - дауыссыз, қатаңҚорытындылау:- Бүгін қандай әріппен таныстық?- Ү дыбысы қандай дыбыс?- Ү дыбысы қалай айтылады?Алған білімдерін қолдана отырып, пайдасы туралы айтады.

Басбармақты көтерту арқылы формативі бағалауТоптық бағалауБағалау парақшасы


3минутБағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топтық бағалау жүргізу.Ауызша мақтау, мадақтау және басбармақты көтеру арқылы формативті бағалау Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.Мақтау сөздерің естіп ынталанады.Сабақтың әр кезеңінен кейін басбармақтарын жоғары, төмен көтеру арқылы ынталаныды.Басбармақты көтерту арқылы бағалаубағалау парақшасы


3 минутРефлексия. Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді.

Рефлексия парағы, стикер


1 минҮйге тапсырма беру. Күнделікке жазып алады.

Күнделік




 

































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!