|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің отбасым. Ұ дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Менің отбасым. Ұ дыбысы мен әрпі туралы білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Ұ дыбысы мен әрпі. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Үй тапсырмасын қайталау. Жаңа сабақ Жұмбақты шеш. Ұя, ұлу, ұшақтың Басын бастап беремін. Құс, жұмыртқа, бұтақтың, Ортасында келемін.
Сол Ұ әріпі туралы қысқаша бейнебаян көрейік. |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы |
№1 Әр отбасы мүшелеріне тиесілі заттарды сурет арқылы болжа. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті Оқулықпен жұмыс Дәптермен жұмыс |
Билеу №2 Оқылым Ұр ұн ұт ұш ұста ұршық ұнтақ ұтқыр ұшақ ұсақ құлын құрақ ұран құмыра Нұрлан құлан құлақ Ұлан құмырсқа Ақнұр Ұ дыбысының әрпін жазу
|
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы 16 минут |
«Кім зерек» ойыны Дауысты дыбыстарды қызыл үйге Дауыссыз дыбыстарды көк үйге орналастырамыз |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Сабақта алған көңіл күйлерін бағалау
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұ дыбысы мент әріпі
Ұ дыбысы мент әріпі
|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің отбасым. Ұ дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Менің отбасым. Ұ дыбысы мен әрпі туралы білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Ұ дыбысы мен әрпі. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Үй тапсырмасын қайталау. Жаңа сабақ Жұмбақты шеш. Ұя, ұлу, ұшақтың Басын бастап беремін. Құс, жұмыртқа, бұтақтың, Ортасында келемін.
Сол Ұ әріпі туралы қысқаша бейнебаян көрейік. |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы |
№1 Әр отбасы мүшелеріне тиесілі заттарды сурет арқылы болжа. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті Оқулықпен жұмыс Дәптермен жұмыс |
Билеу №2 Оқылым Ұр ұн ұт ұш ұста ұршық ұнтақ ұтқыр ұшақ ұсақ құлын құрақ ұран құмыра Нұрлан құлан құлақ Ұлан құмырсқа Ақнұр Ұ дыбысының әрпін жазу
|
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы 16 минут |
«Кім зерек» ойыны Дауысты дыбыстарды қызыл үйге Дауыссыз дыбыстарды көк үйге орналастырамыз |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Сабақта алған көңіл күйлерін бағалау
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
шағым қалдыра аласыз














