Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҰБТ дайындық жиынтық папкасына арналған құжаттар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Еңбекшіқазақ аудандық білім бөлімінің
«Садыр атындағы орта мектеп-МДШО»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
ҰБТ-ға дайындық жұмысы бойынша мұғалімнің жинақ папкасы
ПӘН МҰҒАЛІМІ:
ПӘНІ:
БІЛІМІ:
САНАТЫ:
СЫНЫБЫ:
ОҚУ ЖЫЛЫ:
АМАНГЕЛДІ АУЫЛЫ -2017
Мазмұны
1. Титул парағы
2. Мазмұны
3.ҰБТ өткізу қағидалары
4. ҰБТ балдарын бағаға ауыстыру шкаласы.
5. ҰБТ-ға дайындық жасауға 2017-2018 оқу жылына арналған іс- шаралар жоспары.
6. ҰБТ-ға дайындық бойынша циклограмма
7. Пән бойынша тақырыптық- күнтізбелік жоспар
8. 11 сынып оқушыларының тізімі
9. Қосымша сабақтардың кестесі
10. Пән бойынша байқау тест мониторингі (сынып бойынша)
11. Пән бойынша байқау тест мониторингі (жеке оқушы бойынша)
12. Тақырып бойынша байқау тест мониторингі (жеке оқушы бойынша)
13. Тақырыптық тест бойынша сараптама.
14. Аралық бақылау тестінің талдауы ( І,ІІ,ІІІ,IV тоқсан)
15. «Алтын белгіге» үміткер оқушы және үлгермейтін оқушымен жұмыс есебі
16. Аралық тесте төмен нәтиже көрсеткен оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысы ( тоқсан бойынша)
17. Тақырыптық тест базасы
18. Пән бойынша тест спецификасы
19. Пән бойынша әдістемелік құралдар
20.Жаттығулар жиынтығы (эссе тақырыптары, есептер жинағы, хронологиялық кесте және т.с.с.)
Пән мұғалімінің жұмыс бағыттары
Диагностикалық бағыт |
|
Жекелеген тақырыпта білім толықсыздығын анықтау |
|
Тестілеу Сұхбаттасу Бақылау үзігі |
Практикалық бағыт |
|
Жаңа білімді толықтыруға жағдай тудыру |
|
Сабақтар, жеке жұмыстар, өздік жұмыс, факультативтік сабақтар |
Қадағалау бағыты |
|
Тақырыпты меңгеру деңгейін қадағалау |
|
Бақылау Тест тақырыбы |
___________ пәні бойынша қосымша сабақтардың кестесі
№ |
Сыныбы |
Өткізілу күні (апта күні) |
Уақыты |
Өткізілу орны |
Жауапты |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 «А» СЫНЫБЫ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТ
11 «А» сынып оқушыларының қосымша сабаққа қатысуы (қараша айы бойынша)
№ |
Оқушының тегі, аты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Амруллаев Рамиль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Асан Аружан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Бауржан Адлет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Заирова Малика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Розыева Дильназ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Тайлакбаева Фаризат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Турысбеков Елдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Шакиржанова Дильназ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 «А» сынып оқушыларының қосымша сабаққа қатысуы (қараша айы бойынша)
№ |
Оқушының тегі, аты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Амруллаев Рамиль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Асан Аружан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Бауржан Адлет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Заирова Малика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Розыева Дильназ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Тайлакбаева Фаризат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Турысбеков Елдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Шакиржанова Дильназ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 «А» сынып оқушыларының қосымша сабаққа қатысуы (қараша айы бойынша)
№ |
Оқушының тегі, аты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Амруллаев Рамиль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Асан Аружан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Бауржан Адлет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Заирова Малика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Розыева Дильназ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Тайлакбаева Фаризат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Турысбеков Елдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Шакиржанова Дильназ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Бекітемін»
Садыр атындағы
орта мектеп МДШО
Т.Ш. Садыков
« ____»____________2017 ж
Биология пәні бойынша ҰБТ-ға дайындау жоспары
№ |
Іс-шаралар мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
1. |
11-сынып оқушыларын ҰБТ-ға дайындық іс-шараларымен таныстыру |
қыркүйек |
|
2. |
Биология пәнін таңдайтын оқушыларды анықтау |
қыркүйек |
|
3. |
Қосымша сабақ кестесін құру |
қыркүйек |
|
4. |
Тест жұмысын жүргізіп, білім деңгейін анықтау |
қыркүйек |
|
5. |
Ата-ананы ҰБТ ережесімен таныстыру |
қазан |
|
6. |
Қосымша сабақтар өткізу |
аптасына 2 рет |
|
7. |
Білімін бақылау мониторингін жүргізіп отыру |
жыл бойы |
|
8. |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасап отыру |
үнемі |
|
9. |
Оқушының ҰБТ-ға дайындық жұмыстарының қорытындысы туралы ата-анаға таныстырып отыру |
жыл бойы |
|
10. |
Каникул күндерінде қосымша сабақтар өткізіп отыру |
каникул кезінде |
|
11. |
Қосымша сабаққа қатысу журналын жүргізу |
жыл бойы |
|
12. |
Мектеп психологы мен сынып жетекшімен байланыста болу |
жыл бойы |
|
13. |
Білімі төмен оқушылардың ата-аналарымен байланыста болу |
жыл бойы |
|
14. |
Оқушыларды ҰБТ-ға қатыстыру |
маусым |
|
? пәні бойынша
тақырыптық –күнтізбелік жоспары
(ҰБТ –ға дайындық)
№ |
Тақырыбы |
Мерзімі |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
Пән мұғалімі:
«Бекітемін»
Садыр атындағы
орта мектеп МДШО
Т.Ш. Садыков
« ____»____________2017 ж
«Алтын белгі» белгісіне үміткер оқушылармен жұмыс жүргізу жоспары
№ |
Атқарылатын іс-шаралар |
мерзімі |
1 |
Оқушылардың білім деңгейін анықтау |
қыркүйек |
2 |
Сабақ кестесін құру |
қыркүйек |
3 |
Қосымша сабақтар өткізу |
жыл бойы |
4 |
Тіл білімінің салаларына шолу жасап отыру |
әр сабақ сайын |
5 |
Жекелеген тапсырма түрлері мен тестік жұмыстар дайындау |
үнемі |
6 |
Тақырыптық тест жұмыстарын дайындау |
үнемі |
7 |
Білімін бақылау мониторингін жүргізіп отыру |
жыл бойы |
8 |
ҰБТ-ға дайындық жұмыстарының қорытындысы туралы ата-анаға таныстырып отыру |
жыл бойы |
9 |
ҰБТ-ға дайындық жұмыстарының қорытындысы туралы мектеп әкімшілігін хабардар етіп отыру |
жыл бойы |
10 |
Каникул күндерінде қосымша сабақтар өткізіп отыру |
каникул кезінде |
«Бекітемін»
Садыр атындағы
орта мектеп МДШО
Т.Ш. Садыков
« ____»____________2017 ж
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жүргізу жоспары
№ |
Атқарылатын іс-шаралар |
мерзімі |
1 |
Оқушылардың білім деңгейін анықтау |
қыркүйек |
2 |
Сабақ кестесін құру |
қыркүйек |
3 |
Қосымша сабақтар өткізу |
жыл бойы |
4 |
Әр оқушымен жеке жұмыс жүргізу |
үнемі |
5 |
Тіл білімінің салаларына тарау бойынша қосымша түсінік беріп отыру |
әр сабақ сайын |
6 |
Деңгейлік тапсырма түрлері мен тестік жұмыстар дайындау |
үнемі |
7 |
Тақырыптық тест жұмыстарын дайындау |
үнемі |
8 |
Логикалық тапсырма түрлерін дайындау |
үнемі |
9 |
Білімін бақылау мониторингін жүргізіп отыру |
жыл бойы |
10 |
Оқушының ҰБТ-ға дайындық жұмыстарының қорытындысы туралы ата-анаға таныстырып отыру |
жыл бойы |
11 |
ҰБТ-ға дайындық жұмыстарының қорытындысы туралы мектеп әкімшілігін хабардар етіп отыру |
жыл бойы |
12 |
Каникул күндерінде қосымша сабақтар өткізіп отыру |
каникул кезінде |
Тест жұмыстарының жинағы
-
Лексика
- Сөздердің тура және ауыспалы мағыналары, сөздердің көп мағыналылығы
- Омоним, синоним, антоним сөздер
- Тұрақты тіркестер
- Көнерген сөздер
- Неологизмдер
- Кірме сөздер
- Термин сөздер
- Диалект сөздер мен кәсіби сөздер
- Табу сөз. Эвфемизм. Дисфемизм
- Мақал-мәтелдер
- Лексика саласы бойынша жалпы тест жұмыстары
2. Фонетика
- Дауысты, дауыссыз дыбыстар
- Буын, оның түрлері
- Тасымал мен екпін
- Буын үндестігі
- Дыбыс үндестігі. Ықпал түрлері
- Орфография және орфоэпия
- Фонетика саласы бойынша жалпы тест жұмыстары
3. Морфология
- Зат есім
- Сын есім
- Сан есім
- Есімдік
- Етістік
- Есімше, көсемше
- Етіс, оның түрлері
- Етістіктің шақтары мен рай түрлері
- Үстеу
- Еліктеу
- Шылау
- Одағай
- Морфология саласы бойынша жалпы тест жұмыстары
4. Синтаксис
- Сөз тіркесі
- Сөздердің байланысу тәсілдері мен түрлері
- Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінуі
- Жай сөйлемнің түрлері
- Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері
- Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
- Бірыңғай мүше. Жалпылауыш және айқындауыш мүшелер
- Оқшау сөздер
- Салалас құрмалас сөйлем, оның түрлері
- Сабақтас құрмалас сөйлем, оның түрлері
- Құрмаластың көп құрамды түрлері
- Синтаксис саласы бойынша жалпы тест жұмыстары
5. Төл сөз. Автор сөзі. Төлеу сөз
6. Пунктуация
7. Стиль, оның түрлері
8. Шешендік өнер
9. Іскерлік тіл
10. Көмекші сөздер
11. Қыстырма сөздер
12. Сөз құрамы
13. Сөзжасам
ЕНТ |
||||||
Шкала переводов баллов тестирования в отметки |
||||||
№ п/п |
Предмет |
кол-во заданий |
2 (неуд.) |
3 (удовл.) |
4 (хорошо) |
5 (отлично) |
1 |
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ |
20 |
0 – 9 |
10 – 13 |
14 – 16 |
17 – 20 |
2 |
ГРАМОТНОСТЬ ЧТЕНИЯ |
20 |
0 – 9 |
10 – 13 |
14 – 16 |
17 – 20 |
3 |
ИСТОРИЯ КАЗАХСТАНА |
20 |
0 – 9 |
10 – 13 |
14 – 16 |
17 – 20 |
4 |
МАТЕМАТИКА |
30 |
0 – 19 |
20 - 26 |
27 -32 |
33 - 40 |
5 |
ФИЗИКА |
30 |
0 – 19 |
20 - 26 |
27 -32 |
33 - 40 |
6 |
ХИМИЯ |
30 |
0 – 19 |
20 - 26 |
27 -32 |
33 - 40 |
7 |
БИОЛОГИЯ |
30 |
0 – 19 |
20 - 26 |
27 -32 |
33 - 40 |
8 |
ГЕОГРАФИЯ |
30 |
0 – 19 |
20 - 26 |
27 -32 |
33 - 40 |
9 |
ИСТОРИЯ |
30 |
0 – 19 |
20 - 26 |
27 -32 |
33 - 40 |
10 |
ЧЕЛОВЕК. ОБЩЕСТВО. ПРАВО |
30 |
0 – 19 |
20 - 26 |
27 -32 |
33 - 40 |
11 |
ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА |
30 |
0 – 19 |
20 - 26 |
27 -32 |
33 - 40 |
12 |
АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК |
30 |
0 – 19 |
20 - 26 |
27 -32 |
33 - 40 |
13 |
ФРАНЦУЗСКИЙ ЯЗЫК |
30 |
0-14 |
15-19 |
20-24 |
25-30 |
14 |
НЕМЕЦКИЙ ЯЗЫК |
30 |
0-14 |
15-19 |
20-24 |
25-30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*1 правильный ответ из 5 - максимально 1 балл |
|
|
|
||
|
1,2 или 3 правильных ответов из 8 - максимально 2 балла |
|
|
Ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ)
Ұлттық бірыңғай тестілеу - жоғары оқу орындарына түсуге арналған іріктеу емтихандарының бір нысаны.
ҰБТ - ағымдағы жылы мектеп бітіруші түлектер үшін.
Өткізу формасы: тестілеу.
Өткізілетін орны: тест өткізу пункттері.
Өткізу мерзімі: Өтініш қабылдау — 10.03-10.05.
Тестілеу — 20.06 - 01.07.
Бақылаушылар: Министрлік өкілдері.
Апелляция: қарастырылған.
ҰБТ форматы: 5 пән (3міндетті + 2 таңдауы бойынша).
Барлық тест тапсырмалар саны —120.
Тестілеудің жалпы уақыты: 3 сағат 50 минут (230 минут)
|
Тестілеу пәндері |
Тапсырмалар саны |
Тапсырмалар формасы |
Бағалау формасы |
1 блок |
Математикалық сауаттылық |
20 |
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс |
1 дұрыс жауап = 1 балл |
Оқу сауаттылығы |
20 (4 мәтін) |
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс |
1 дұрыс жауап = 1 балл |
|
Қазақстан тарихы |
20 |
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс |
1 дұрыс жауап = 1 балл |
|
2 блок |
1 бейінді пән |
20 |
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс |
1 дұрыс жауап = 1 балл |
10 |
Көп жауаптың ішінен бірнеше дұрыс жауабы бар |
Барлық дұрыс нұсқаны таңдау – 2 балл Бір қате (бірнеше дұрыс жауаптан 1 қате кетсе) – 1 балл 2 немесе одан көп қате – 0 балл |
||
2 бейінді пән |
20 |
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс |
1 дұрыс жауап = 1 балл |
|
10 |
Көп жауаптың ішінен бірнеше дұрыс жауабы бар |
Барлық дұрыс нұсқаны таңдау – 2 балл Бір қате (бірнеше дұрыс жауаптан 1 қате кетсе) – 1 балл 2 немесе одан көп қате – 0 балл |
Жоғары балл саны: 140
Шекті деңгей балы: 50
Бейінді пәндер таңдайтын мамандыққа байланысты таңдалады
Шекті балды алмаған жағдайда, ақылы негізде оқуға түсу үшін тестілеуді қайта тапсыру қарастырылған (тамыз 2018).
ҰБТ мен КТ бейінді пәндері көрсетілген жоғары білімнің мамандықтар тізбесінің
ЖОБАСЫ
ҰБТ мен Кешенді тестілеудің жаңа форматы бойынша мектеп түлектері 5 пәннен тест тапсырады. Олардың 3-еуі барлық жоғары білім мамандықтарына түсу үшін міндетті пәндер болып табылады, ал қалған 2 пән әрбір нақты мамандықтарға сәйкес болады (бейіндік пәндер).
ҰБТ немесе Кешенді тестілеуге қатысқысы келетіндер емтиханға дайындық барысында байқау-сынақтарынан онлайн және бланк арқылы тестілеу бойынша өтуіне болады. Бланк арқылы тестілеу түріндегі байқау-сынақтарынан ҰТО филиалдарында, ал онлайн режимдегі байқау-сынақтарынан ҰТО сайтында өтуге болады.
Таныстыру мақсатында Сіздердің назарларыңызға ҰБТ мен КТ бейінді пәндері көрсетілген жоғары білімнің мамандықтар тізбесінің жобасын ұсынамыз. Сіз жоғары білім мамандықтарының ішінен кез-келген мамандықты таңдап, соған сәйкес тестілеуден өтуге арналған бейіндік пәндерді таба аласыз.
ЖОО-ның барлық 175 мамандығы 10 комбинацияға бейінді пәндер шегінде бөлінді. Бейінді пәндерді бітіруші түсетін мамандығын анықтауы үшін өзі таңдауы тиіс (Мысалы, математика + физиканы тапсыру кезінде, талапкердің 52 мамандықтың ішінен таңдау мүмкіндігі бар).
Бейінді пәндер комбинациясы |
|||
№ |
1 бейінді пән |
2 бейінді пән |
мамандықтар саны |
1 |
математика |
физика |
52 |
2 |
математика |
география |
18 |
3 |
биология |
химия |
22 |
4 |
биология |
география |
12 |
5 |
шет тілі |
тарих |
10 |
6 |
география |
шет тілі |
4 |
7 |
тарих |
Адам. Қоғам. Құқық |
5 |
8 |
тарих |
география |
7 |
9 |
химия |
физика |
5 |
10 |
оқыту тілі және әдебиеті |
тарих |
7 |
11 |
шығармашылық емтихан |
шығармашылық емтихан |
33 |
|
БАРЛЫҒЫ |
175 |
Тестілеуге қатысуға өтініш қабылдау 10 наурыз – 10 мамыр аралығында ҰБТ-ны өткізу пункттері арқылы жүзеге асырылады. ҰБТ 165 ҰБТ-ны өткізу пункттерінің базасында өткізіледі. ҰБТ-ны өткізу мерзімі – 20 маусым мен 1 шілде аралығы. 2017 жылғы тамыз айында және 2018 жылдың қаңтар айында ҰБТ-ны ақылы негізде қайта тапсыру мүмкіндігі беріледі. Шекті балл – 50.
«Алтын Белгі» иегерлері, жалпы білім беретін пәндер бойынша халықаралық, республикалық олимпиадалардың, ғылыми жобалардың жеңімпаздары мен жүлдегерлері ҰБТ-ны жалпы негізде тапсырады, сондай-ақ балл саны бірдей болған жағдайда білім беру гранттарын алу басымдығы оларға беріледі (Мысалы, егер бітіруші және «Алтын Белгі» иегері де 122 балл алса, грант «Алтын Белгі» иегеріне беріледі. Егер бітіруші көбірек балл жинаған жағдайда, «Алтын Белгі» иегеріне басымдық берілмейді).
Жалпы білім беретін пәндер бойынша 5 халықаралық олимпиаданың жеңімпаздары мен жүлдегерлеріне арнайы гранттар бөлінеді.
И.В.Панфилов атындағы №39 мектеп-гимназиясы
қазақ тілі пәнінен II тоқсан бойынша ҰБТ-ға дайындық жүргізу туралы
ЕСЕБІ
Қазақ тілі жіне қазақ әдебиеті пәні бойынша ҰБТ-ға дайындық жұмыстары аптасына 1 рет әр сыныпқа жеке қосымша сабақ ретінде жүргізіліп отырады. Үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыстар жүргізіліп отырады.
Атқарылған жұмыстар туралы жалпы мәлімет
-
ҰБТ-ға дайындық үшін қазақ тілі пәнінен қосымша сабақтар әр аптаның сейсенбісі мен жұма күндері, ал қазақ әдебиеті пәнінен бейсенбі күні жүргізіліп отырады
-
Үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізіледі
-
Қазақ тілін тарау бойынша қайталау
-
Қосымша талдау жұмыстары сатылай кешенді түрде жүргізіледі
-
Тарау бойынша тест жұмыстары алынып отырады
-
Тест жұмсына міндетті түрде қатемен жұмыс жүргізіледі
-
Қазақ әдебиеті пәнінен тест кітапшаларымен жұмыс жүргізіліп отырады
Оқушылар туралы жалпы мәлімет
II тоқсанда қазақ тілі пәні бойынша 11 «А» сыныбынан барлығы 14, 11«Ә» сыныбынан барлығы 18 оқушы ҰБТ-ға дайындалды. Әр сыныпқа жеке тоқталар болсам, 11 «А» сыныбында «Алтын белгіге» үміткерлер мен үлгерімі төмен оқушылар жоқ. 11 «Ә» сыныбында «Алтын белгі» төсбелгісіне үміткер оқушылар жоқ, алайда үлгерімі төмен 3 оқушы (Әділханов Әбілхаир, Тұрғұнбаев Диас,Айшықбекова Ақбота) бар. Тақырыптық тест жұмысы морфология және синтаксис салалары бойынша жүргізілді.
Ережені білмегендіктен, материалдарды меңгермегендіктен тест өз нәтижесін бермейді. Сол себепті оқу жылының басынан тіл білімінің салаларын тарауға бөліп оқыту әдісін қолданамыз. Қазақ тілі пәні бойынша негізгі ұғымдарды 5-9,10 сыныптарда өтеді. Сондықтан жұмыс тарау бойынша ережелерді қайталаудан басталады. Ережелерге сүйене отырып, қазақ тілінің әр саласына жеке-жеке сатылай кешенді талдау жұмыстары жүргізіледі. Сатылай кешенді талдау жұмыстарын жүргізу өте тиімді. Оқушы талдау жасау арқылы тақырыптық тарауды толық меңгереді, есінде нақты сақтайды, үақытты ұтымды пайдаланады. Әр тарауды қайталап толық меңгергеннен кейін тест жұмысын алып отырамын. Тест жұмысында жіберілген қателері бойынша қатемен жұмыс жасалып, жауаптары талданады. Тіпті кей кездері тест жұмыстарын жасап болғаннан кейін өздеріне тексеруге беремін.
Қазақ әдебиеті пәнін 11«А» сыныбынан 2 оқушы (Басан Аружан,Жаримбетова Сулухан) таңдау жасап отыр. Тест кітапшаларындағы сұрақтармен және интернет жүйесіндегі сайттар арқылы тест жұмыстары жүргізіліп отырады. Сондай-ақ, тарау бойынша өтілген тақырыптарға шолу жасап, әр тарау сайын тест жұмысы алынып отырады.
Қазақ тілі немесе қазақ әдебиеті пәнінен болсын, әрбір тест жұмысының соңында қатемен жұмыс жүргізіліп отырады.
Пән мұғалімі: Тастемирова А.С.
САРАПТАМА
11 «В» сынып оқушыларының бақылау тест қорытындысы
Тест тақырыбы: Фонетика. Тіл дыбыстары, буын түрлері, тасымал, орфография, орфоэпия, ықпал түрлері
Сыныптағы оқушылар саны: 19
Тестке қатысқан оқушылар саны: 19
Сынып бойынша орташа балл: 19
Үлгерімі: 100%.
Білім сапасы: 76%.
Алдыңғы алынған тест білім сапасы мен үлгерімнің жоғарлау немесе төмен түсу динамикасынын салыстыру
Орташа балл: 15; білім сапасы: 100%; үлгерім: 60%.
Орташа балдың, білім сапасының көрсеткіші: орташа балл 4 бірлікке, білім сапасы 16%-ға өскен
Игерілуі төмен тақырыптар: ықпал түрлері
Қорытынды: оқушыларға ықпал түрлері туралы теориялық білім кеңінен беріліп, талдау жұмыстары, тест жұмыстары орындалып, білімдерін тереңдетті. Әр тесттен кейін оқушылар қатемен жұмыс жүргізіп отырды.
Мұғалімі:
Әр сынып бойынша қазақ тілі пәнінен тақырыптық тестті игеруі туралы мәлімет
Тарауы: МОРФОЛОГИЯ
Сыныбы: 11-А
Пән мұғалімі: Тастемирова А.С.
Оқу жылы:
№ |
Оқушының аты-жөні |
Зат есім |
Сын есім |
Сан есім |
Есімдік |
Үстеу |
Шылау |
Еліктеу |
Одағай |
Морфология бойынша жалпы ұпай саны |
1 |
Биғалиұлы Талант |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Бұхарбай Жансұлу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Кенесбаева Мөлдір |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Мақсұтов Ілияс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Нұрадин Ақжол |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Оңалбеков Әділжан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Расқалиев Дален |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Сағынтайұлы Санжар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Талғатқызы Аяулым |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Тәжібаев Бақдәулет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Тілеубай Балнұр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Тургунбекова Арайлым |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бақылау - тест парағы ( I тоқсан )
Оқу жылы: 2017-2018
Сыныбы: 11 «Ә»
Оқушының тегі,аты - _______________________________________________________________________________
аптасы |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
IX |
|
||||||||||
күні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
№ |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
|
||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
Ұпай саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 А |
Абдималикова Асель I тоқсан 2015-2016 оқу жылы |
|
|
||||
№ |
күні |
қазақ тілі |
орыс тілі |
Қаз.тарихы |
матем. |
ағылш. |
Барлығы |
1 |
07.09.2015 |
22 |
23 |
22 |
19 |
17 |
103 |
2 |
14.09.2015 |
17 |
17 |
12 |
6 |
13 |
65 |
3 |
21.09.2015 |
21 |
17 |
14 |
10 |
22 |
84 |
4 |
28.09.2015 |
20 |
14 |
14 |
10 |
21 |
79 |
5 |
05.10.2015 |
19 |
19 |
22 |
11 |
22 |
93 |
6 |
12.10.2015 |
23 |
16 |
19 |
7 |
17 |
82 |
7 |
19.10.2015 |
21 |
17 |
16 |
11 |
21 |
86 |
8 |
27.10.2015 |
21 |
19 |
14 |
20 |
25 |
99 |
9 |
02.11.2015 |
20 |
18 |
17 |
18 |
20 |
93 |
10 |
09.11.2015 |
20 |
17 |
8 |
9 |
21 |
75 |
|
Орташа ұпай |
20 |
18 |
16 |
12 |
20 |
86 |
Сыныбы: ____________________________________________
Пәні: ____________________________________________
Пән мұғалімі: ____________________________________________
№ |
Оқушының тегі, аты |
№ 5 тест 18.11.2017 |
Болжам |
№ 6 тест |
Айырма- шылығы |
№ 7 тест |
Болжам |
Айырма- шылығы |
№ 8 тест |
Болжам |
Айырма- Шылығы |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Профильные предметы
Баллы |
Проценты |
Отметки |
0 – 19 |
0 – 49% |
2 |
20 - 26 |
50 – 64% |
3 |
27 -32 |
65 – 80% |
4 |
33 - 40 |
81 – 100% |
5 |
Математическая грамотность, грамотность чтения, история Казахстана
Баллы |
Проценты |
Отметки |
0 – 9 |
0 – 49% |
2 |
10 – 13 |
50 – 64% |
3 |
14 – 16 |
65 – 80% |
4 |
17 – 20 |
81 – 100% |
5 |