Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҰБТ ға дайындық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
облысы
ауданы
мектебі
ҰБТ-ға дайындық
/география пәнінен/
(2015-2016 оқу жылы)
География пәні мұғалімі:
ҰБТ 2015-2016 оқу жылына дайындық бойынша
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ПАПКАСЫ
Пәні: география
Мұғалімнің аты-жөні:
Білімі: жоғары
Санаты:
Еңбек өтілі:
2015-2016 оқу жылы
Мектеп: |
|
|
Оқу жылы: |
|
|
Пән аты: |
География |
|
Сынып: |
11 |
|
Мұғалім: |
|
|
ҰБТ –де география пәні (таңдау) бойынша мәлімет
№ |
Оқушының аты-жөні |
оқыту тілі |
туған жылы |
куәлік номері |
ЖСН |
Денсаулығы |
1. |
|
қазақша |
|
|
|
жақсы
|
Мектеп директоры :
ҰБТ-ға дайындық сызбасы
Мектеп директоры
Директордың ҰБТ-ға дайындық бойынша орынбасары (техникалық хатшы)
Директордың ғылыми әдістемелік жөніндегі орынбасары
1.ҰБТ-ға қажетті құжаттарын жүйелеу
2.Әкімшілік тестілеу мен ағымдағы бақылау ұйымдастыру
3.ҰБТ бойынша оқыту семинарын ұйымдастыру және өткізу
4.Тест материалдарын дайындау
5.Ата-анамен жұмыс
Әдістемелік кеңес
1.Оқушылардың ҰБТ-ға жеке және топтық дайындығын бағдарламасын жасау және бекіту
2.Оқушылардың тест қорытындысы мониторингі
3.Оқушылар,мұғалімдер,ата-аналар арналған кеңестер
4.Мұғалімдерді тестілеу
Класс жетекші
а)ата-анамен жұмыс
ә) психологпен жұмыс
б)оқушылармен жұмыс
Оқушы
а)психологпен кеңес
ә)ҰБТ-ға курстық және жеке дайындық
Пән мұғалімдері
а)тестілеу материалдарын құрастыру
ә)оқушылар мен жеке жұмыс
б)оқушының ҰБТ-ға дайындығын сараптау
Тест орталығы
а)тест материалдарымен жабдықтау
ә)бағыт-бағдар беру
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
____....................
11-сыныпқа география пәнінен қосыма сабақтар өткізілетін күндер
Апта |
Консультация өткізу түрі |
Жұмыс мазмұны |
Топ құрамы |
Жұма 15.30-17.30
|
Тақырыптық,тестілеу |
Әр тарау бойынша жекелеген тақырыптарға тест жұмыстары,талдаулар жүргізу |
Таңдау пәні оқушысы |
11-сынып оқушыларының география пәнінен дайындық деңгейі
№ |
Оқушының аты-жөні |
Пән бойынша білім сапасы
|
|
Оқу жылының басында |
Жылдың саңында |
||
1 |
.............. |
жақсы |
|
ҰБТ ұпайы бойынша бағалау
Пәні |
Ұпайы |
Баға |
География |
0-3 |
2 |
4-13 |
3 |
|
14-20 |
4 |
|
21-25 |
5 |
«мектебі»КММ
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
____.................................
География пәнінен ҰБТ-ге дайындық жұмысының тақырыптық-күнтізбелік жоспары 2015-2016 оқу жылы
Сыныбы:11
Пән мұғалімі:
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Р/с |
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|||
Физикалық география |
|||||||
1 |
1 |
Жер туралы географиялық білімнің дамуы. Саяхатшылар, зерттеушілер |
2 |
4.09.15 |
|||
2 |
2 |
Жердің Күн жүйесіндегі орны, Жердің пішіні мен мөлшерлері Жер беті бейнесінің түрлері |
2 |
11.09.15 |
|||
3 |
3 |
Глобус – Жердің моделі Географиялық карталар, олардың жіктелуі |
2 |
18.09.15 |
|||
4 |
4 |
Географиялық бойлық, географиялық координаталар ұғымы және координатты анықтау |
2 |
25.09.15 |
|||
5 |
5 |
Жердің қабықтары |
2 |
02.10.15 |
|||
6 |
6 |
Географиялық қабық |
2 |
09.10.15 |
|||
Материктер мен мұхиттар географиясы |
|||||||
7 |
1 |
Африка |
2 |
16.10.15 |
|||
8 |
2 |
Аустралия және Мұхит аралдары |
2 |
23.10.15 |
|||
9 |
3 |
Антарктика.Оңтүстік Америка |
2 |
30.10.15 |
|||
10 |
4 |
Солтүстік Америка |
2 |
13.11.15 |
|||
11 |
5 |
Еуразия |
2 |
20.11.15 |
|||
12 |
6 |
Табиғат пен қоғамның өзара байланысы |
2 |
27.11.15 |
|||
Қазақстанның физикалық географиясы |
|||||||
13 |
1 |
Қазақстан аумағының зерттелу тарихы |
2 |
04.12.15 |
|||
14 |
2 |
Қазақстан табиғатының жалпы физикалық-географиялық сипаттамасы |
2 |
11.12.15 |
|||
15 |
3 |
Қазақстанның ірі географиялық аудандары |
2 |
18.12.15 |
|||
16 |
4 |
Қазақстанның табиғатын қорғау және табиғат ресурстарын тиімді пайдалану |
2 |
25.12.15 |
|||
Қазақстаның экономикалық және әлеуметтік географиясы |
|||||||
17 |
1 |
Экономикалық және әлеуметтік география |
2 |
15.01.16 |
|||
18 |
2 |
Халқы және еңбек ресурстары |
2 |
22.01.16 |
|||
19 |
3 |
Салааралық кешендер географиясы |
2 |
29.01.16 |
|||
20 |
4 |
Қазақстанның экономикалық аудандары |
2 |
05.02.16 |
|||
21 |
5 |
Қазіргі әлемдегі Қазақстан |
2 |
12.02.16 |
|||
Дүние жүзіне жалпы шолу. |
|
||||||
22-23 |
1 |
Жалпы географиялық заңдылықтар |
4 |
19.02.16 26.02.16 |
|||
24-25 |
2 |
Дүние жүзінің жалпы сипаттамасы |
4 |
04.03.16 11.03.16 |
|||
26 |
3 |
Дүниежүзілік шаруашылық |
2 |
18.03.16 |
|||
27-28 |
4 |
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдері |
4 |
01.04.16 08.04.16 |
|||
Дүние жүзіне аймақтық шолу географиясы |
|||||||
29-30 |
1 |
Азия елдері |
4 |
15.04.16 22.04.16 |
|
||
31-32 |
2 |
Шетелдік Еуропа елдері |
4 |
29.04.16 06.05.16 |
|
||
33-34 |
3 |
Америка елдері. Қорытынды. |
4 |
13.05.16 20.05.16 |
|
«Краснояр орта жалпы білім беретін мектебі»КММ
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
____.................
ҰБТ-ге дайындық жоспары
2015-2016 оқу жылы
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Уақыты |
1 |
Өзіндік білімді көтеру арқылы әдістемелік, педпгогика-психалогикалық әзірлік деңгейін көтеру. |
Үнемі |
2 |
Сынып жетекшімен үнемі байланыста болу (консультация, қосымша сабақтарға оқушылардын қатысуы) |
Системалдық жүйе |
3 |
Байқау тестлары мен оқу материалдарын бір жүйеге негіздеу. |
Қыркүйек, қаңтар |
4 |
Консультацияның тақырыптық жоспарын дайындау. |
Қыркүйек |
5 |
Нольдік білім кесімі арқылы оқушы деңгейін анықтау, оқушыларды білім деңгейіне қарай топтастыру. |
Қыркүйек |
6 |
Жеке және топтық консультация өткізу. |
Апта сайын, кесте бойынша |
7 |
Оқушылардың баллдық білім жүйесін айқындау. |
I ж.ж басында |
8 |
Алда өткізілетін тест байқауларынын сараптамасын жүйелеу. |
Ай сайын |
9 |
2013,2014 оқу жылындағы ҰБТ сынақтарымен оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. |
Үнемі |
10 |
География сабағында тараулар бойынша тестлер өткізу. |
Жоспар бойынша |
11 |
Қорытынды мониторинг жасау және жіберілген қателерді деңгейге бөлу. |
Сынақтан кейін |
12 |
Коррекциялық парақ енгізу және коррекциялық жұмыс. |
Сынақтан кейін |
13 |
Пәндік тест тапсырмалары деңгейін материалдар арқылы кеңейту. |
Жыл бойы |
14 |
Қайталау жұмыстарында ақпараттық-құрылымдық жүйені қолдану. |
Консультация және сабақта |
15 |
Оқу барысында компьютерлік технологияны қолдану, электрондық оқулықпен жұмыс. |
Консультация және сабақта |
16 |
Психологиялық көмек(психологпен бірлесе) |
Қажетті жағдайда |
17 |
Байқау сынақтары қорытындысы, нәтижесі туралы есеп. |
Айына бір рет |
Пән мұғалімі:
География пәнінен ҰБТ-ге дайындық жұмысы
2015-2016 оқу жылы
Мақсаты:
-
оқушыларды сапалы дайындаудың арқасында ҰБТ-ны жақсы тапсыруға ықпал ету.
Міндеттері:
-
Оқушылардың ойлау қабілеттерінің дамуына бағытталған оқу-тәрбие үрдісінің сапалы көрсеткіштерін бақылау.
-
ҰБТ арқылы оқыту сапасының сыртқы бағалауына оқушылардың сапалы дайындығын ұйымдастыру;
-
Білім берудің қазіргі талаптарын іске асыру үшін жағдай жасау;
-
Білім берудің сапасын арттыру бойынша ұйымдастыратын жұмысының тиімділігін қадағалау;
-
Бақылау- өлшемді материалдарын - тестерін жетілдіру;
-
Қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану;
Күтілетін нәтиже
-
Оқушылармен кешенді жұмыс жасай отырып жүйелі білім қалыптастыру;
-
ҰБТ –дан оқушылардың білім жетістігіне қол жеткізу