облысы
ауданы
мектебі
ҰБТ-ға
дайындық
/география
пәнінен/
(2015-2016 оқу
жылы)
География пәні
мұғалімі:
ҰБТ 2015-2016 оқу жылына
дайындық бойынша
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ
ПАПКАСЫ
Пәні: география
Мұғалімнің
аты-жөні:
Білімі: жоғары
Санаты:
Еңбек
өтілі:
2015-2016 оқу
жылы
Мектеп:
|
|
Оқу жылы:
|
|
|
Пән аты:
|
География
|
|
Сынып:
|
11
|
|
Мұғалім:
|
|
|
ҰБТ –де география пәні
(таңдау) бойынша мәлімет
№
|
Оқушының
аты-жөні
|
оқыту
тілі
|
туған
жылы
|
куәлік
номері
|
ЖСН
|
Денсаулығы
|
1.
|
|
қазақша
|
|
|
|
жақсы
|
Мектеп директоры
:
ҰБТ-ға дайындық
сызбасы
Мектеп
директоры
Директордың ҰБТ-ға дайындық
бойынша орынбасары (техникалық
хатшы)
Директордың ғылыми әдістемелік
жөніндегі орынбасары
1.ҰБТ-ға қажетті құжаттарын
жүйелеу
2.Әкімшілік тестілеу мен
ағымдағы бақылау ұйымдастыру
3.ҰБТ бойынша оқыту семинарын
ұйымдастыру және өткізу
4.Тест материалдарын
дайындау
5.Ата-анамен
жұмыс
Әдістемелік
кеңес
1.Оқушылардың ҰБТ-ға жеке және
топтық дайындығын бағдарламасын жасау және
бекіту
2.Оқушылардың тест қорытындысы
мониторингі
3.Оқушылар,мұғалімдер,ата-аналар арналған
кеңестер
4.Мұғалімдерді
тестілеу
Класс
жетекші
а)ата-анамен
жұмыс
ә) психологпен
жұмыс
б)оқушылармен
жұмыс
Оқушы
а)психологпен
кеңес
ә)ҰБТ-ға курстық және жеке
дайындық
Пән
мұғалімдері
а)тестілеу материалдарын
құрастыру
ә)оқушылар мен жеке
жұмыс
б)оқушының ҰБТ-ға дайындығын
сараптау
Тест
орталығы
а)тест материалдарымен
жабдықтау
ә)бағыт-бағдар
беру
«Бекітемін»
Мектеп
директоры:
____....................
11-сыныпқа география
пәнінен қосыма сабақтар өткізілетін
күндер
Апта
|
Консультация өткізу
түрі
|
Жұмыс
мазмұны
|
Топ
құрамы
|
Жұма
15.30-17.30
|
Тақырыптық,тестілеу
|
Әр тарау бойынша жекелеген
тақырыптарға тест жұмыстары,талдаулар
жүргізу
|
Таңдау пәні
оқушысы
|
11-сынып оқушыларының
география пәнінен дайындық деңгейі
№
|
Оқушының
аты-жөні
|
Пән бойынша білім
сапасы
|
Оқу жылының
басында
|
Жылдың
саңында
|
1
|
..............
|
жақсы
|
|
ҰБТ ұпайы бойынша
бағалау
Пәні
|
Ұпайы
|
Баға
|
География
|
0-3
|
2
|
4-13
|
3
|
14-20
|
4
|
21-25
|
5
|
«мектебі»КММ
«Бекітемін»
Мектеп
директоры:
____.................................
География пәнінен ҰБТ-ге
дайындық жұмысының тақырыптық-күнтізбелік жоспары 2015-2016 оқу
жылы
Сыныбы:11
Пән
мұғалімі:
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Р/с
|
№
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Физикалық
география
|
1
|
1
|
Жер туралы географиялық
білімнің дамуы. Саяхатшылар,
зерттеушілер
|
2
|
4.09.15
|
2
|
2
|
Жердің Күн
жүйесіндегі орны, Жердің пішіні мен
мөлшерлері
Жер
беті бейнесінің түрлері
|
2
|
11.09.15
|
3
|
3
|
Глобус – Жердің
моделі
Географиялық карталар, олардың
жіктелуі
|
2
|
18.09.15
|
4
|
4
|
Географиялық бойлық,
географиялық координаталар ұғымы және
координатты анықтау
|
2
|
25.09.15
|
5
|
5
|
Жердің қабықтары
|
2
|
02.10.15
|
6
|
6
|
Географиялық
қабық
|
2
|
09.10.15
|
Материктер мен мұхиттар
географиясы
|
7
|
1
|
Африка
|
2
|
16.10.15
|
8
|
2
|
Аустралия және Мұхит
аралдары
|
2
|
23.10.15
|
9
|
3
|
Антарктика.Оңтүстік
Америка
|
2
|
30.10.15
|
10
|
4
|
Солтүстік Америка
|
2
|
13.11.15
|
11
|
5
|
Еуразия
|
2
|
20.11.15
|
12
|
6
|
Табиғат пен қоғамның өзара
байланысы
|
2
|
27.11.15
|
Қазақстанның физикалық
географиясы
|
13
|
1
|
Қазақстан аумағының зерттелу
тарихы
|
2
|
04.12.15
|
14
|
2
|
Қазақстан табиғатының жалпы
физикалық-географиялық
сипаттамасы
|
2
|
11.12.15
|
15
|
3
|
Қазақстанның ірі географиялық
аудандары
|
2
|
18.12.15
|
16
|
4
|
Қазақстанның табиғатын қорғау
және табиғат ресурстарын тиімді
пайдалану
|
2
|
25.12.15
|
Қазақстаның экономикалық
және әлеуметтік
географиясы
|
17
|
1
|
Экономикалық және әлеуметтік
география
|
2
|
15.01.16
|
18
|
2
|
Халқы және еңбек
ресурстары
|
2
|
22.01.16
|
19
|
3
|
Салааралық кешендер
географиясы
|
2
|
29.01.16
|
20
|
4
|
Қазақстанның экономикалық
аудандары
|
2
|
05.02.16
|
21
|
5
|
Қазіргі әлемдегі
Қазақстан
|
2
|
12.02.16
|
Дүние жүзіне жалпы
шолу.
|
|
22-23
|
1
|
Жалпы географиялық
заңдылықтар
|
4
|
19.02.16
26.02.16
|
24-25
|
2
|
Дүние жүзінің жалпы
сипаттамасы
|
4
|
04.03.16
11.03.16
|
26
|
3
|
Дүниежүзілік
шаруашылық
|
2
|
18.03.16
|
27-28
|
4
|
Тәуелсіз Мемлекеттер
Достастығы елдері
|
4
|
01.04.16
08.04.16
|
Дүние жүзіне аймақтық шолу
географиясы
|
29-30
|
1
|
Азия
елдері
|
4
|
15.04.16
22.04.16
|
|
31-32
|
2
|
Шетелдік Еуропа
елдері
|
4
|
29.04.16
06.05.16
|
|
33-34
|
3
|
Америка елдері.
Қорытынды.
|
4
|
13.05.16
20.05.16
|
|
«Краснояр орта жалпы білім
беретін мектебі»КММ
«Бекітемін»
Мектеп
директоры:
____.................
ҰБТ-ге дайындық
жоспары
2015-2016 оқу
жылы
№
|
Жұмыстың
мазмұны
|
Уақыты
|
1
|
Өзіндік білімді көтеру арқылы
әдістемелік, педпгогика-психалогикалық әзірлік деңгейін
көтеру.
|
Үнемі
|
2
|
Сынып жетекшімен үнемі
байланыста болу (консультация, қосымша
сабақтарға оқушылардын қатысуы)
|
Системалдық
жүйе
|
3
|
Байқау тестлары мен оқу
материалдарын бір жүйеге негіздеу.
|
Қыркүйек,
қаңтар
|
4
|
Консультацияның тақырыптық
жоспарын дайындау.
|
Қыркүйек
|
5
|
Нольдік білім кесімі арқылы
оқушы деңгейін анықтау, оқушыларды білім деңгейіне қарай
топтастыру.
|
Қыркүйек
|
6
|
Жеке және топтық консультация
өткізу.
|
Апта сайын, кесте
бойынша
|
7
|
Оқушылардың баллдық білім
жүйесін айқындау.
|
I ж.ж
басында
|
8
|
Алда өткізілетін тест
байқауларынын сараптамасын жүйелеу.
|
Ай
сайын
|
9
|
2013,2014 оқу жылындағы ҰБТ
сынақтарымен оқушылардың өзіндік жұмысын
ұйымдастыру.
|
Үнемі
|
10
|
География сабағында тараулар
бойынша тестлер өткізу.
|
Жоспар
бойынша
|
11
|
Қорытынды мониторинг жасау
және жіберілген қателерді деңгейге бөлу.
|
Сынақтан
кейін
|
12
|
Коррекциялық парақ енгізу және
коррекциялық жұмыс.
|
Сынақтан
кейін
|
13
|
Пәндік тест тапсырмалары
деңгейін материалдар арқылы кеңейту.
|
Жыл
бойы
|
14
|
Қайталау жұмыстарында
ақпараттық-құрылымдық жүйені қолдану.
|
Консультация және
сабақта
|
15
|
Оқу барысында компьютерлік
технологияны қолдану, электрондық оқулықпен
жұмыс.
|
Консультация және
сабақта
|
16
|
Психологиялық
көмек(психологпен
бірлесе)
|
Қажетті
жағдайда
|
17
|
Байқау сынақтары қорытындысы,
нәтижесі туралы есеп.
|
Айына бір
рет
|
Пән
мұғалімі:
География пәнінен ҰБТ-ге
дайындық жұмысы
2015-2016 оқу
жылы
Мақсаты:
Міндеттері:
-
Оқушылардың ойлау
қабілеттерінің дамуына бағытталған оқу-тәрбие үрдісінің сапалы
көрсеткіштерін бақылау.
-
ҰБТ арқылы оқыту сапасының
сыртқы бағалауына оқушылардың сапалы дайындығын
ұйымдастыру;
-
Білім берудің қазіргі
талаптарын іске асыру үшін жағдай
жасау;
-
Білім берудің сапасын арттыру
бойынша ұйымдастыратын жұмысының тиімділігін
қадағалау;
-
Бақылау- өлшемді материалдарын
- тестерін жетілдіру;
-
Қазіргі ақпараттық
технологияларды қолдану;
Күтілетін
нәтиже