«Бекітемін»
Мектеп директоры: Ашимов.Н.Т...............................
География пәнінен мемлекеттік емтиханға дайындық жоспары.
2018-2019 оқу жылы
Сыныбы:11
Пән мұғалімі:Муханова.Г.Е
2018-2019оқу жылы
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
|
Р/с |
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|||
|
Физикалық география |
|||||||
|
1 |
1 |
Жер туралы географиялық білімнің дамуы. Саяхатшылар, зерттеушілер |
2 |
|
|||
|
2 |
2 |
Жердің Күн жүйесіндегі орны, Жердің пішіні мен мөлшерлері Жер беті бейнесінің түрлері |
2 |
|
|||
|
3 |
3 |
Глобус – Жердің моделі Географиялық карталар, олардың жіктелуі |
2 |
|
|||
|
4 |
4 |
Географиялық бойлық, географиялық координаталар ұғымы және координатты анықтау |
2 |
|
|||
|
5 |
5 |
Жердің қабықтары |
2 |
|
|||
|
6 |
6 |
Географиялық қабық |
2 |
|
|||
|
Материктер мен мұхиттар географиясы |
|||||||
|
7 |
1 |
Африка |
2 |
|
|||
|
8 |
2 |
Аустралия және Мұхит аралдары |
2 |
|
|||
|
9 |
3 |
Антарктика.Оңтүстік Америка |
2 |
|
|||
|
10 |
4 |
Солтүстік Америка |
2 |
|
|||
|
11 |
5 |
Еуразия |
2 |
|
|||
|
12 |
6 |
Табиғат пен қоғамның өзара байланысы |
2 |
|
|||
|
Қазақстанның физикалық географиясы |
|||||||
|
13 |
1 |
Қазақстан аумағының зерттелу тарихы |
2 |
|
|||
|
14 |
2 |
Қазақстан табиғатының жалпы физикалық-географиялық сипаттамасы |
2 |
|
|||
|
15 |
3 |
Қазақстанның ірі географиялық аудандары |
2 |
|
|||
|
16 |
4 |
Қазақстанның табиғатын қорғау және табиғат ресурстарын тиімді пайдалану |
2 |
|
|||
|
Қазақстаның экономикалық және әлеуметтік географиясы |
|||||||
|
17 |
1 |
Экономикалық және әлеуметтік география |
2 |
|
|||
|
18 |
2 |
Халқы және еңбек ресурстары |
2 |
|
|||
|
19 |
3 |
Салааралық кешендер географиясы |
2 |
|
|||
|
20 |
4 |
Қазақстанның экономикалық аудандары |
2 |
|
|||
|
21 |
5 |
Қазіргі әлемдегі Қазақстан |
2 |
|
|||
|
Дүние жүзіне жалпы шолу. |
|
||||||
|
22-23 |
1 |
Жалпы географиялық заңдылықтар |
4 |
|
|||
|
24-25 |
2 |
Дүние жүзінің жалпы сипаттамасы |
4 |
|
|||
|
26 |
3 |
Дүниежүзілік шаруашылық |
2 |
|
|||
|
27-28 |
4 |
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдері |
4 |
|
|||
|
Дүние жүзіне аймақтық шолу географиясы |
|||||||
|
29-30 |
1 |
Азия елдері |
4 |
|
|
||
|
31-32 |
2 |
Шетелдік Еуропа елдері |
4 |
|
|
||
|
33-34 |
3 |
Америка елдері. Қорытынды. |
4 |
|
|
||
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
____.................
Мемлекеттік емтиханға дайындық жоспары
2018-2019 оқу жылы
Пән мұғалімі: Муханова .Г.Е
География пәнінен мемлекеттік емтиханға дайындық жұмысы
2018-2019 оқу жылы
Мақсаты:
-
оқушыларды сапалы дайындаудың арқасында емтиханды жақсы тапсыруға ықпал ету.
Міндеттері:
-
Оқушылардың ойлау қабілеттерінің дамуына бағытталған оқу-тәрбие үрдісінің сапалы көрсеткіштерін бақылау.
-
Емтихан арқылы оқыту сапасының сыртқы бағалауына оқушылардың сапалы дайындығын ұйымдастыру;
-
Білім берудің қазіргі талаптарын іске асыру үшін жағдай жасау;
-
Білім берудің сапасын арттыру бойынша ұйымдастыратын жұмысының тиімділігін қадағалау;
-
Бақылау- өлшемді материалдарын - тестерін жетілдіру;
-
Қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану;
Күтілетін нәтиже
-
Оқушылармен кешенді жұмыс жасай отырып жүйелі білім қалыптастыру;
-
Алдағы емтиханнан оқушылардың білім жетістігіне қол жеткізу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҰБТ ға дайындық жоспары,география пәні бойынша
ҰБТ ға дайындық жоспары,география пәні бойынша
«Бекітемін»
Мектеп директоры: Ашимов.Н.Т...............................
География пәнінен мемлекеттік емтиханға дайындық жоспары.
2018-2019 оқу жылы
Сыныбы:11
Пән мұғалімі:Муханова.Г.Е
2018-2019оқу жылы
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
|
Р/с |
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|||
|
Физикалық география |
|||||||
|
1 |
1 |
Жер туралы географиялық білімнің дамуы. Саяхатшылар, зерттеушілер |
2 |
|
|||
|
2 |
2 |
Жердің Күн жүйесіндегі орны, Жердің пішіні мен мөлшерлері Жер беті бейнесінің түрлері |
2 |
|
|||
|
3 |
3 |
Глобус – Жердің моделі Географиялық карталар, олардың жіктелуі |
2 |
|
|||
|
4 |
4 |
Географиялық бойлық, географиялық координаталар ұғымы және координатты анықтау |
2 |
|
|||
|
5 |
5 |
Жердің қабықтары |
2 |
|
|||
|
6 |
6 |
Географиялық қабық |
2 |
|
|||
|
Материктер мен мұхиттар географиясы |
|||||||
|
7 |
1 |
Африка |
2 |
|
|||
|
8 |
2 |
Аустралия және Мұхит аралдары |
2 |
|
|||
|
9 |
3 |
Антарктика.Оңтүстік Америка |
2 |
|
|||
|
10 |
4 |
Солтүстік Америка |
2 |
|
|||
|
11 |
5 |
Еуразия |
2 |
|
|||
|
12 |
6 |
Табиғат пен қоғамның өзара байланысы |
2 |
|
|||
|
Қазақстанның физикалық географиясы |
|||||||
|
13 |
1 |
Қазақстан аумағының зерттелу тарихы |
2 |
|
|||
|
14 |
2 |
Қазақстан табиғатының жалпы физикалық-географиялық сипаттамасы |
2 |
|
|||
|
15 |
3 |
Қазақстанның ірі географиялық аудандары |
2 |
|
|||
|
16 |
4 |
Қазақстанның табиғатын қорғау және табиғат ресурстарын тиімді пайдалану |
2 |
|
|||
|
Қазақстаның экономикалық және әлеуметтік географиясы |
|||||||
|
17 |
1 |
Экономикалық және әлеуметтік география |
2 |
|
|||
|
18 |
2 |
Халқы және еңбек ресурстары |
2 |
|
|||
|
19 |
3 |
Салааралық кешендер географиясы |
2 |
|
|||
|
20 |
4 |
Қазақстанның экономикалық аудандары |
2 |
|
|||
|
21 |
5 |
Қазіргі әлемдегі Қазақстан |
2 |
|
|||
|
Дүние жүзіне жалпы шолу. |
|
||||||
|
22-23 |
1 |
Жалпы географиялық заңдылықтар |
4 |
|
|||
|
24-25 |
2 |
Дүние жүзінің жалпы сипаттамасы |
4 |
|
|||
|
26 |
3 |
Дүниежүзілік шаруашылық |
2 |
|
|||
|
27-28 |
4 |
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдері |
4 |
|
|||
|
Дүние жүзіне аймақтық шолу географиясы |
|||||||
|
29-30 |
1 |
Азия елдері |
4 |
|
|
||
|
31-32 |
2 |
Шетелдік Еуропа елдері |
4 |
|
|
||
|
33-34 |
3 |
Америка елдері. Қорытынды. |
4 |
|
|
||
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
____.................
Мемлекеттік емтиханға дайындық жоспары
2018-2019 оқу жылы
Пән мұғалімі: Муханова .Г.Е
География пәнінен мемлекеттік емтиханға дайындық жұмысы
2018-2019 оқу жылы
Мақсаты:
-
оқушыларды сапалы дайындаудың арқасында емтиханды жақсы тапсыруға ықпал ету.
Міндеттері:
-
Оқушылардың ойлау қабілеттерінің дамуына бағытталған оқу-тәрбие үрдісінің сапалы көрсеткіштерін бақылау.
-
Емтихан арқылы оқыту сапасының сыртқы бағалауына оқушылардың сапалы дайындығын ұйымдастыру;
-
Білім берудің қазіргі талаптарын іске асыру үшін жағдай жасау;
-
Білім берудің сапасын арттыру бойынша ұйымдастыратын жұмысының тиімділігін қадағалау;
-
Бақылау- өлшемді материалдарын - тестерін жетілдіру;
-
Қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану;
Күтілетін нәтиже
-
Оқушылармен кешенді жұмыс жасай отырып жүйелі білім қалыптастыру;
-
Алдағы емтиханнан оқушылардың білім жетістігіне қол жеткізу
шағым қалдыра аласыз













