«Бекітемін»
Мектеп директоры:
Ашимов.Н.Т...............................
География пәнінен
мемлекеттік емтиханға дайындық
жоспары.
2018-2019 оқу
жылы
Сыныбы:11
Пән
мұғалімі:Муханова.Г.Е
2018-2019оқу
жылы
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Р/с
|
№
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Физикалық
география
|
1
|
1
|
Жер туралы географиялық
білімнің дамуы. Саяхатшылар,
зерттеушілер
|
2
|
|
2
|
2
|
Жердің Күн
жүйесіндегі орны, Жердің пішіні мен
мөлшерлері
Жер
беті бейнесінің түрлері
|
2
|
|
3
|
3
|
Глобус – Жердің
моделі
Географиялық карталар, олардың
жіктелуі
|
2
|
|
4
|
4
|
Географиялық бойлық,
географиялық координаталар ұғымы және
координатты анықтау
|
2
|
|
5
|
5
|
Жердің қабықтары
|
2
|
|
6
|
6
|
Географиялық
қабық
|
2
|
|
Материктер мен мұхиттар
географиясы
|
7
|
1
|
Африка
|
2
|
|
8
|
2
|
Аустралия және Мұхит
аралдары
|
2
|
|
9
|
3
|
Антарктика.Оңтүстік
Америка
|
2
|
|
10
|
4
|
Солтүстік Америка
|
2
|
|
11
|
5
|
Еуразия
|
2
|
|
12
|
6
|
Табиғат пен қоғамның өзара
байланысы
|
2
|
|
Қазақстанның физикалық
географиясы
|
13
|
1
|
Қазақстан аумағының зерттелу
тарихы
|
2
|
|
14
|
2
|
Қазақстан табиғатының жалпы
физикалық-географиялық
сипаттамасы
|
2
|
|
15
|
3
|
Қазақстанның ірі географиялық
аудандары
|
2
|
|
16
|
4
|
Қазақстанның табиғатын қорғау
және табиғат ресурстарын тиімді
пайдалану
|
2
|
|
Қазақстаның экономикалық
және әлеуметтік
географиясы
|
17
|
1
|
Экономикалық және әлеуметтік
география
|
2
|
|
18
|
2
|
Халқы және еңбек
ресурстары
|
2
|
|
19
|
3
|
Салааралық кешендер
географиясы
|
2
|
|
20
|
4
|
Қазақстанның экономикалық
аудандары
|
2
|
|
21
|
5
|
Қазіргі әлемдегі
Қазақстан
|
2
|
|
Дүние жүзіне жалпы
шолу.
|
|
22-23
|
1
|
Жалпы географиялық
заңдылықтар
|
4
|
|
24-25
|
2
|
Дүние жүзінің жалпы
сипаттамасы
|
4
|
|
26
|
3
|
Дүниежүзілік
шаруашылық
|
2
|
|
27-28
|
4
|
Тәуелсіз Мемлекеттер
Достастығы елдері
|
4
|
|
Дүние жүзіне аймақтық шолу
географиясы
|
29-30
|
1
|
Азия
елдері
|
4
|
|
|
31-32
|
2
|
Шетелдік Еуропа
елдері
|
4
|
|
|
33-34
|
3
|
Америка елдері.
Қорытынды.
|
4
|
|
|
«Бекітемін»
Мектеп
директоры:
____.................
Мемлекеттік емтиханға
дайындық жоспары
2018-2019
оқу
жылы
№
|
Жұмыстың
мазмұны
|
Уақыты
|
1
|
Өзіндік білімді көтеру арқылы
әдістемелік, педпгогика-психалогикалық әзірлік деңгейін
көтеру.
|
Үнемі
|
2
|
Сынып жетекшімен үнемі
байланыста болу (консультация, қосымша
сабақтарға оқушылардын қатысуы)
|
Системалдық
жүйе
|
3
|
Байқау тестлары мен оқу
материалдарын бір жүйеге негіздеу.
|
Қыркүйек,
қаңтар
|
4
|
Консультацияның тақырыптық
жоспарын дайындау.
|
Қыркүйек
|
5
|
Нольдік білім кесімі арқылы
оқушы деңгейін анықтау, оқушыларды білім деңгейіне қарай
топтастыру.
|
Қыркүйек
|
6
|
Жеке және топтық консультация
өткізу.
|
Апта сайын, кесте
бойынша
|
7
|
Оқушылардың баллдық білім
жүйесін айқындау.
|
I ж.ж
басында
|
8
|
Алда өткізілетін тест
байқауларынын сараптамасын жүйелеу.
|
Ай
сайын
|
9
|
2018-2019 оқу жылындағы
емтихан сынақтарымен оқушылардың өзіндік жұмысын
ұйымдастыру.
|
Үнемі
|
10
|
География сабағында тараулар
бойынша тестлер өткізу.
|
Жоспар
бойынша
|
11
|
Қорытынды мониторинг жасау
және жіберілген қателерді деңгейге бөлу.
|
Сынақтан
кейін
|
12
|
Коррекциялық парақ енгізу және
коррекциялық жұмыс.
|
Сынақтан
кейін
|
13
|
Пәндік тест тапсырмалары
деңгейін материалдар арқылы кеңейту.
|
Жыл
бойы
|
14
|
Қайталау жұмыстарында
ақпараттық-құрылымдық жүйені қолдану.
|
Консультация және
сабақта
|
15
|
Оқу барысында компьютерлік
технологияны қолдану, электрондық оқулықпен
жұмыс.
|
Консультация және
сабақта
|
16
|
Психологиялық
көмек(психологпен
бірлесе)
|
Қажетті
жағдайда
|
17
|
Байқау сынақтары қорытындысы,
нәтижесі туралы есеп.
|
Айына бір
рет
|
Пән
мұғалімі: Муханова .Г.Е
География пәнінен
мемлекеттік емтиханға дайындық жұмысы
2018-2019
оқу
жылы
Мақсаты:
Міндеттері:
-
Оқушылардың ойлау
қабілеттерінің дамуына бағытталған оқу-тәрбие үрдісінің сапалы
көрсеткіштерін бақылау.
-
Емтихан арқылы оқыту сапасының
сыртқы бағалауына оқушылардың сапалы дайындығын
ұйымдастыру;
-
Білім берудің қазіргі
талаптарын іске асыру үшін жағдай
жасау;
-
Білім берудің сапасын арттыру
бойынша ұйымдастыратын жұмысының тиімділігін
қадағалау;
-
Бақылау- өлшемді материалдарын
- тестерін жетілдіру;
-
Қазіргі ақпараттық
технологияларды қолдану;
Күтілетін
нәтиже