|
Мекеме атауы : |
|||||||
|
География пәнінен ҰБТ-ға дайындық бойынша тапсырмаларды талдау. |
|||||||
|
Сынып: 11 ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 8 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
Мақсаты: ҰБТ-ға дайындық |
|||||||
|
|
|||||||
|
ҰБТ №1 сынамалық тест нәтижесіне талдау |
|||||||
|
ҰБТ |
Оқушы |
Максималды ұпай |
ҰБТ бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Жаңбыр Жанасыл |
|
50 |
|
42 |
|
84% |
100% |
|
Біртай Ерасыл |
|
50 |
|
30 |
|
60% |
100% |
|
Жарман Ақмөр |
|
50 |
|
41 |
|
82% |
100% |
|
Қанарбек Еңлік |
|
50 |
|
41 |
|
82% |
100% |
|
Жақсылық Батырхан |
|
50 |
|
27 |
|
54% |
100% |
|
Шайкен Елнұр |
|
50 |
|
36 |
|
72% |
100% |
|
Тұрар Ақбаян |
|
50 |
|
34 |
|
68% |
100% |
|
Шыңғыс Аяна |
|
50 |
|
42 |
|
84% |
100% |
|
|
|
|
|||||
|
|
|||||||
|
1. ҰБТ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
ҰБТ |
Жақсылық Батырхан Шыңғыс Аяна |
Жаңбыр Жанасыл, Біртай Бекнұр, Тұрар Ақбаян, Шайкен Елнұр, Қанарбек Еңлік |
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Ұлттық ата-жұрты болып табылатын елден тысқары өмір сүретін халықтың бір бөлігінің аталауын көрсетуді, Грузияның бір бөлігі ретінде қарастырылатын танылмаған мемлекетті табуды, Марокконың эконономикалық астанасы қызметін атқаратын қаланы белгілеуді қажет еткен. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Елдердің астанасын шатастырып көрсеткен. Күрделілігі төмен сұрақтарға аса мән бермеуі себебінен қателіктер кеткен. |
|||||||
|
4. ҰБТ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Топонимдерге талдау жасау. Қатемен жұмыс жасау, тест тапсырмаларын күрделі, оңай деп бөлмей мұқият қарастыруға машықтандыру. 10-11 сынып география оқулықтарын пысықтау. Психологиялық тренинг өткізу. |
|||||||
|
Күні: 06.11.2024 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҰБТ-ға дайындық тест тапсырмаларына талдау бланкісі
ҰБТ-ға дайындық тест тапсырмаларына талдау бланкісі
|
Мекеме атауы : |
|||||||
|
География пәнінен ҰБТ-ға дайындық бойынша тапсырмаларды талдау. |
|||||||
|
Сынып: 11 ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 8 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
Мақсаты: ҰБТ-ға дайындық |
|||||||
|
|
|||||||
|
ҰБТ №1 сынамалық тест нәтижесіне талдау |
|||||||
|
ҰБТ |
Оқушы |
Максималды ұпай |
ҰБТ бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Жаңбыр Жанасыл |
|
50 |
|
42 |
|
84% |
100% |
|
Біртай Ерасыл |
|
50 |
|
30 |
|
60% |
100% |
|
Жарман Ақмөр |
|
50 |
|
41 |
|
82% |
100% |
|
Қанарбек Еңлік |
|
50 |
|
41 |
|
82% |
100% |
|
Жақсылық Батырхан |
|
50 |
|
27 |
|
54% |
100% |
|
Шайкен Елнұр |
|
50 |
|
36 |
|
72% |
100% |
|
Тұрар Ақбаян |
|
50 |
|
34 |
|
68% |
100% |
|
Шыңғыс Аяна |
|
50 |
|
42 |
|
84% |
100% |
|
|
|
|
|||||
|
|
|||||||
|
1. ҰБТ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
ҰБТ |
Жақсылық Батырхан Шыңғыс Аяна |
Жаңбыр Жанасыл, Біртай Бекнұр, Тұрар Ақбаян, Шайкен Елнұр, Қанарбек Еңлік |
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Ұлттық ата-жұрты болып табылатын елден тысқары өмір сүретін халықтың бір бөлігінің аталауын көрсетуді, Грузияның бір бөлігі ретінде қарастырылатын танылмаған мемлекетті табуды, Марокконың эконономикалық астанасы қызметін атқаратын қаланы белгілеуді қажет еткен. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Елдердің астанасын шатастырып көрсеткен. Күрделілігі төмен сұрақтарға аса мән бермеуі себебінен қателіктер кеткен. |
|||||||
|
4. ҰБТ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Топонимдерге талдау жасау. Қатемен жұмыс жасау, тест тапсырмаларын күрделі, оңай деп бөлмей мұқият қарастыруға машықтандыру. 10-11 сынып география оқулықтарын пысықтау. Психологиялық тренинг өткізу. |
|||||||
|
Күні: 06.11.2024 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













