ҰБТ 2018 – 2019 оқу жылындағы дайындық жұмысы бойынша
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ПАПКАСЫ
Математика пәні,математикалық сауаттылық
Пән мұғалімінің аты – жөні Әбенұлы М
Білімі жоғары
Санаты ІІ
Еңбек өтілі 3жыл
2018- 2019оқу жылы
Мазмұны
-
2018-2019 оқу жылында ҰБТ – ның білім сапасының іске асырудың жоспары.
-
2018- 2019 оқу жылында 11 сынып оқушыларына аралық бақылау тестінің өту кестесі.
-
2018 - 2019 оқу жылында пән мұғалімнің ҰБТ – ға дайындық жоспарлары.
-
ҰБТ - ның қосымша сабақтарының кестесі.
-
Аралық бақылау тестіне сынып бойынша мониторинг нәтижесі.
-
Аралық бақылау тестіне пән бойынша әр оқушыға арналған жеке мониторинг нәтижесі.
-
Аралық тесте төмен нәтиже көрсеткен оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының жоспары ( тоқсан бойынша)
-
Аралық тест нәтижесі бойынша үлгерімі жақсы оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының жоспары
-
Аралық бақылау тестінің талдауы ( І,ІІ,ІІІ,IV тоқсан)
«Бекітемін»
№3 Мектеп –интернат директоры:___________________________ Нәлібаева Л.
Жоспар
ҰБТ 2018- 2019 оқу жылы.
Мақсаты : оқушыларды сапалы дайындаудың арқасында ҰБТ – ны жақсы тапсыруға ықпал ету.
Міндеттері:
-
құзыреттілігінің өсуінің соңғы нәтижесін анықтау;
-
оқушылардың ойлау қабілеттерінің дамуына бағытталған оқу – тәрбие үрдісінің сапалы көрсеткіштерін бақылау;
|
№ |
Өткізілетін іс – шара |
Мерзімі |
Жауапты |
Қорытындылау нысаны |
|
|
2. |
Ақпараттық ҰБТ- ын бұрышын рәсімдеу |
Қыркүйек |
Әбенұлы М |
рәсімделінді |
|
|
4. |
Оқу жылының білім сапасын болжау |
Қыркүйек |
Әбенұлы М |
Мат. Сауат20 ұпай, Таңдау пән 30 жоғары |
|
|
5. |
Аралық бақылау тестін өткізу |
жыл бойы |
Әбенұлы М |
апта сайын |
|
|
8. |
Тест нәтижесін және қорытындысын талқылап отыру |
жыл бойы |
Әбенұлы М |
апта сайын |
|
|
9. |
Пән бойынша әр оқушыға жеке түзету жұмыстарын енгізу |
жыл бойы |
Әбенұлы М |
мониторинг өткізу |
|
|
14. |
ҚР Білім және ғылым министрлігі білім беру мен тестілеудің мемлекеттік стандарттарының ұлттық орталығы шығарған оқу-әдістемелік құралмен жұмыс істеу әр жыл бойынша. |
Жыл бойы |
Әбенұлы М |
2017-2018 жж тест жинақтарымен жұмыс |
|
|
15. |
Жіберген қателеріне талдау жасау. |
Уақытында |
Әбенұлы М |
апта сайын |
|
|
16. |
Төмен ұпай жинап отырған оқушымен жеке жұмыстар өткізу. |
Үнемі |
Әбенұлы М |
|
|
|
17. |
Электрондық оқулықтармен және онлайн тест жұмыс жасау. |
Жыл бойы |
Әбенұлы М |
|
|
«Бекітемін»
№3 Мектеп-интернат директоры: _____________________ Нәлібаева Л.
Математикалық сауаттылықтан ҰБТ дайындық жоспары.
11 сынып
(аптасына 1 сағаттан, барлығы 34 сабақ)
|
№ |
Тақырыптың атауы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
І. Сандық талқылау |
|
|
|
1 |
Есептеуге арналған мысалдар |
1 |
|
|
2-3 |
Мәтіндік тапсырмалар |
2 |
|
|
4-5 |
Процентке байланысты есептер |
2 |
|
|
6-7 |
Теңдеулер |
2 |
|
|
8 |
Санды және әріпті өрнектерді ықшамдау, мәнін табу |
1 |
|
|
9 |
Дөңгелек және бағанды диаграммаларды оқи білу. Олардың сандық сипаттамаларын анықтай білу. |
1 |
|
|
10 |
Тест |
1 |
|
|
|
ІІ. Анықсыздық |
|
|
|
11-12 |
Ықтималдықтар теориясына берілген есептер |
2 |
|
|
13 |
Математикалық статистикаға байланысты есептер |
1 |
|
|
14 |
Тест |
1 |
|
|
|
ІІІ. Өзгерістер мен тәуелділіктер |
|
|
|
15-16 |
Функционалдық тәуелділікке байланысты есептер |
2 |
|
|
17-18 |
Тәуелділіктің графикалық кескінімен жұмыс жасау |
2 |
|
|
19-20 |
Диаграммамен берілген тәуелділікке байланысты есептер |
2 |
|
|
21-22 |
Бір шаманың екінші шамаға тәуелді өзгеруіне байланысты есептер |
2 |
|
|
23 |
Тізбектерге берілген есептер |
1 |
|
|
24 |
Кестедегі мәліметтерді талдай білу |
1 |
|
|
25 |
Тест |
1 |
|
|
|
ІV. Кеңістік пен форма |
|
|
|
26 |
Геометриялық мазмұндағы мәтіндік есептер |
1 |
|
|
27-28 |
Геометриялық фигуралардың периметрі мен ауданының формуласын қолдануға берілген есептер |
2 |
|
|
29-30 |
Геометриялық денелердің көлемі мен беттік аудандарының формулаларын қолдану арқылы есептерді шеше білу |
2 |
|
|
31-32 |
Геометриялық фигуралар мен денелер өлшемдерінің тәелділігіне байланысты есептер. |
2 |
|
|
33 |
Геометриялық мазмұндағы стандартты емес есептер. |
1 |
|
|
34 |
Тест |
1 |
|
Математика таңдау пәнінен
ҰБТ-ға дайындық жоспары
11 сынып
(аптасына 1 сағаттан, барлығы 34 сабақ)
|
Р/с |
Тақырыптар |
С/с |
Өтілетін уақыты |
|
1 |
Сандық және алгебралық өрнектерді теңбе-тең түрлендір |
1 |
|
|
2 |
Алгебралық теңдеулер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
3 |
Теңсіздіктерді шешу тәсілдері |
1 |
|
|
4 |
Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тәсілдері |
1 |
|
|
5 |
Иррационал теңдеулер,теңсіздіктер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
6 |
Көрсеткіштік теңдеулер,теңсіздіктер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
7 |
Логарифмдік өрнектерді түрлендіру |
1 |
|
|
8 |
Логарифмдік теңдеулер,теңсіздіктер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
9 |
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру |
1 |
|
|
10 |
Тригонометриялық теңдеулер, теңсіздіктер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
11 |
Арифметикалық прогрессия |
1 |
|
|
12 |
Геометриялық прогрессия |
1 |
|
|
13 |
Мәтіндік есептер:Қозғалысқа және жұмысқа есептер. |
1 |
|
|
14 |
Мәтіндік есептер:Концентраттар мен процент |
1 |
|
|
15 |
Мәтіндік есептер:Арифметикалықт есептеулер |
1 |
|
|
16 |
Функция және оның қасиеттері |
1 |
|
|
17 |
Функцияның туындысы және оны есептеу |
1 |
|
|
18 |
Туындыны қолданып функцияны зерттеу |
1 |
|
|
19 |
Функцияға жанаманың теңдеуін қолдану |
1 |
|
|
20 |
Алғашқы функция және оны есептеу |
1 |
|
|
21 |
Анықталған интегралды есептеу |
1 |
|
|
22 |
Үшбұрыштар Төртбұрыштар Шеңбер және дөңгелек |
1 |
|
|
23 |
Декрттық координаттар |
1 |
|
|
24 |
Бірнеше жағдайларды біріктіріп шығарылатын есептер |
1 |
|
|
25 |
Жазықтықтағы және кеңістіктегі векторлар |
|
|
|
26 |
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Көпжақтар. Фигуралардың ауданы, көлемі |
1 |
|
|
27 |
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Көпжақтар. Фигуралардың ауданы, көлемі |
1 |
|
|
28 |
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Айналу денелер |
1 |
|
|
29 |
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Айналу денелер |
1 |
|
|
30 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
|
31 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
|
32 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
|
33 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
|
34 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
Күтілетін нәтижелер:
· бағдарлама мен оқулықтағы білім негіздерін оқытып, үйрету ;
· оқу қорытындысын дәлелдеу, білім бағытын және мазмұнын жетілдіру;
· оқушының білімін объективті түрде айқындап, бағалау;
· оқушының жинақтаған білімі мен біліктілік сапасын жүйелеп, ҰБТ-дан әр оқушы өз деңгейіндегі жоғары көрсеткіш көрсету.
Математикалық сауаттылық бойынша орташа балы
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ай күні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Таңдау пәні бойынша орташа балы
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16-20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ай күні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Математикалық сауаттлықтан аралық бақылау тестінің әр оқушыға жеке мониторинг нәтижесі
Сынып 11б оқушының аты – жөні Бауыржан Жазира
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бал саны |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Математикалық сауаттлықтан аралық бақылау тестінің әр оқушыға жеке мониторинг нәтижесі
Сынып 11 б оқушының аты – жөні Рахым Меруерт
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бал саны |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Пән бойынша аралық бақылау тестінің әр оқушыға жеке мониторинг нәтижесі
Сынып …….. «…..» оқушының аты – жөні …………………………………………………
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бал саны |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Пән бойынша аралық бақылау тестінің жеке мониторинг нәтижесі
Сынып …….. «…..» оқушының аты – жөні …………………………………………………
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бал саны |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Аралық тест нәтижесі бойынша төмен нәтиже көрсеткен оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының жоспары
Оқушының аты- жөні……………………………………………………………………………..
|
Тест күні |
Тесте кеткен қателер |
Түзету жұмысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аралықтест нәтижесі бойынша үлгерімі жақсы оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының жоспары
Оқушының аты- жөні……………………………………………………………………………..
|
Тест күні |
Тестте кеткен қателер |
Түзету жұмысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аралық тестінің математикалық сауаттылық бойынша № сынау тестілеудің сараптамасы.
Оқушылар саны …...., қатысқаны ............
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Ұпай саны |
Типтік қателер |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
Оқушылардың қосымша , жекелей қосымша сабақтарға қатысу журналы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың қосымша , жекелей қосымша сабақтарға қатысу журналы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№3мектеп-интернат
<< Қызықты математика >>
атты қолданбалы курсы
Пәні: Математика
2018-2019 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҰБТ жоспары 11 сынып
ҰБТ жоспары 11 сынып
ҰБТ 2018 – 2019 оқу жылындағы дайындық жұмысы бойынша
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ПАПКАСЫ
Математика пәні,математикалық сауаттылық
Пән мұғалімінің аты – жөні Әбенұлы М
Білімі жоғары
Санаты ІІ
Еңбек өтілі 3жыл
2018- 2019оқу жылы
Мазмұны
-
2018-2019 оқу жылында ҰБТ – ның білім сапасының іске асырудың жоспары.
-
2018- 2019 оқу жылында 11 сынып оқушыларына аралық бақылау тестінің өту кестесі.
-
2018 - 2019 оқу жылында пән мұғалімнің ҰБТ – ға дайындық жоспарлары.
-
ҰБТ - ның қосымша сабақтарының кестесі.
-
Аралық бақылау тестіне сынып бойынша мониторинг нәтижесі.
-
Аралық бақылау тестіне пән бойынша әр оқушыға арналған жеке мониторинг нәтижесі.
-
Аралық тесте төмен нәтиже көрсеткен оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының жоспары ( тоқсан бойынша)
-
Аралық тест нәтижесі бойынша үлгерімі жақсы оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының жоспары
-
Аралық бақылау тестінің талдауы ( І,ІІ,ІІІ,IV тоқсан)
«Бекітемін»
№3 Мектеп –интернат директоры:___________________________ Нәлібаева Л.
Жоспар
ҰБТ 2018- 2019 оқу жылы.
Мақсаты : оқушыларды сапалы дайындаудың арқасында ҰБТ – ны жақсы тапсыруға ықпал ету.
Міндеттері:
-
құзыреттілігінің өсуінің соңғы нәтижесін анықтау;
-
оқушылардың ойлау қабілеттерінің дамуына бағытталған оқу – тәрбие үрдісінің сапалы көрсеткіштерін бақылау;
|
№ |
Өткізілетін іс – шара |
Мерзімі |
Жауапты |
Қорытындылау нысаны |
|
|
2. |
Ақпараттық ҰБТ- ын бұрышын рәсімдеу |
Қыркүйек |
Әбенұлы М |
рәсімделінді |
|
|
4. |
Оқу жылының білім сапасын болжау |
Қыркүйек |
Әбенұлы М |
Мат. Сауат20 ұпай, Таңдау пән 30 жоғары |
|
|
5. |
Аралық бақылау тестін өткізу |
жыл бойы |
Әбенұлы М |
апта сайын |
|
|
8. |
Тест нәтижесін және қорытындысын талқылап отыру |
жыл бойы |
Әбенұлы М |
апта сайын |
|
|
9. |
Пән бойынша әр оқушыға жеке түзету жұмыстарын енгізу |
жыл бойы |
Әбенұлы М |
мониторинг өткізу |
|
|
14. |
ҚР Білім және ғылым министрлігі білім беру мен тестілеудің мемлекеттік стандарттарының ұлттық орталығы шығарған оқу-әдістемелік құралмен жұмыс істеу әр жыл бойынша. |
Жыл бойы |
Әбенұлы М |
2017-2018 жж тест жинақтарымен жұмыс |
|
|
15. |
Жіберген қателеріне талдау жасау. |
Уақытында |
Әбенұлы М |
апта сайын |
|
|
16. |
Төмен ұпай жинап отырған оқушымен жеке жұмыстар өткізу. |
Үнемі |
Әбенұлы М |
|
|
|
17. |
Электрондық оқулықтармен және онлайн тест жұмыс жасау. |
Жыл бойы |
Әбенұлы М |
|
|
«Бекітемін»
№3 Мектеп-интернат директоры: _____________________ Нәлібаева Л.
Математикалық сауаттылықтан ҰБТ дайындық жоспары.
11 сынып
(аптасына 1 сағаттан, барлығы 34 сабақ)
|
№ |
Тақырыптың атауы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
І. Сандық талқылау |
|
|
|
1 |
Есептеуге арналған мысалдар |
1 |
|
|
2-3 |
Мәтіндік тапсырмалар |
2 |
|
|
4-5 |
Процентке байланысты есептер |
2 |
|
|
6-7 |
Теңдеулер |
2 |
|
|
8 |
Санды және әріпті өрнектерді ықшамдау, мәнін табу |
1 |
|
|
9 |
Дөңгелек және бағанды диаграммаларды оқи білу. Олардың сандық сипаттамаларын анықтай білу. |
1 |
|
|
10 |
Тест |
1 |
|
|
|
ІІ. Анықсыздық |
|
|
|
11-12 |
Ықтималдықтар теориясына берілген есептер |
2 |
|
|
13 |
Математикалық статистикаға байланысты есептер |
1 |
|
|
14 |
Тест |
1 |
|
|
|
ІІІ. Өзгерістер мен тәуелділіктер |
|
|
|
15-16 |
Функционалдық тәуелділікке байланысты есептер |
2 |
|
|
17-18 |
Тәуелділіктің графикалық кескінімен жұмыс жасау |
2 |
|
|
19-20 |
Диаграммамен берілген тәуелділікке байланысты есептер |
2 |
|
|
21-22 |
Бір шаманың екінші шамаға тәуелді өзгеруіне байланысты есептер |
2 |
|
|
23 |
Тізбектерге берілген есептер |
1 |
|
|
24 |
Кестедегі мәліметтерді талдай білу |
1 |
|
|
25 |
Тест |
1 |
|
|
|
ІV. Кеңістік пен форма |
|
|
|
26 |
Геометриялық мазмұндағы мәтіндік есептер |
1 |
|
|
27-28 |
Геометриялық фигуралардың периметрі мен ауданының формуласын қолдануға берілген есептер |
2 |
|
|
29-30 |
Геометриялық денелердің көлемі мен беттік аудандарының формулаларын қолдану арқылы есептерді шеше білу |
2 |
|
|
31-32 |
Геометриялық фигуралар мен денелер өлшемдерінің тәелділігіне байланысты есептер. |
2 |
|
|
33 |
Геометриялық мазмұндағы стандартты емес есептер. |
1 |
|
|
34 |
Тест |
1 |
|
Математика таңдау пәнінен
ҰБТ-ға дайындық жоспары
11 сынып
(аптасына 1 сағаттан, барлығы 34 сабақ)
|
Р/с |
Тақырыптар |
С/с |
Өтілетін уақыты |
|
1 |
Сандық және алгебралық өрнектерді теңбе-тең түрлендір |
1 |
|
|
2 |
Алгебралық теңдеулер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
3 |
Теңсіздіктерді шешу тәсілдері |
1 |
|
|
4 |
Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тәсілдері |
1 |
|
|
5 |
Иррационал теңдеулер,теңсіздіктер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
6 |
Көрсеткіштік теңдеулер,теңсіздіктер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
7 |
Логарифмдік өрнектерді түрлендіру |
1 |
|
|
8 |
Логарифмдік теңдеулер,теңсіздіктер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
9 |
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру |
1 |
|
|
10 |
Тригонометриялық теңдеулер, теңсіздіктер мен оның жүйелерін шешу тәсілдері |
1 |
|
|
11 |
Арифметикалық прогрессия |
1 |
|
|
12 |
Геометриялық прогрессия |
1 |
|
|
13 |
Мәтіндік есептер:Қозғалысқа және жұмысқа есептер. |
1 |
|
|
14 |
Мәтіндік есептер:Концентраттар мен процент |
1 |
|
|
15 |
Мәтіндік есептер:Арифметикалықт есептеулер |
1 |
|
|
16 |
Функция және оның қасиеттері |
1 |
|
|
17 |
Функцияның туындысы және оны есептеу |
1 |
|
|
18 |
Туындыны қолданып функцияны зерттеу |
1 |
|
|
19 |
Функцияға жанаманың теңдеуін қолдану |
1 |
|
|
20 |
Алғашқы функция және оны есептеу |
1 |
|
|
21 |
Анықталған интегралды есептеу |
1 |
|
|
22 |
Үшбұрыштар Төртбұрыштар Шеңбер және дөңгелек |
1 |
|
|
23 |
Декрттық координаттар |
1 |
|
|
24 |
Бірнеше жағдайларды біріктіріп шығарылатын есептер |
1 |
|
|
25 |
Жазықтықтағы және кеңістіктегі векторлар |
|
|
|
26 |
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Көпжақтар. Фигуралардың ауданы, көлемі |
1 |
|
|
27 |
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Көпжақтар. Фигуралардың ауданы, көлемі |
1 |
|
|
28 |
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Айналу денелер |
1 |
|
|
29 |
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Айналу денелер |
1 |
|
|
30 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
|
31 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
|
32 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
|
33 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
|
34 |
Тест есептерін шығару |
1 |
|
Күтілетін нәтижелер:
· бағдарлама мен оқулықтағы білім негіздерін оқытып, үйрету ;
· оқу қорытындысын дәлелдеу, білім бағытын және мазмұнын жетілдіру;
· оқушының білімін объективті түрде айқындап, бағалау;
· оқушының жинақтаған білімі мен біліктілік сапасын жүйелеп, ҰБТ-дан әр оқушы өз деңгейіндегі жоғары көрсеткіш көрсету.
Математикалық сауаттылық бойынша орташа балы
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ай күні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Таңдау пәні бойынша орташа балы
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16-20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ай күні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Математикалық сауаттлықтан аралық бақылау тестінің әр оқушыға жеке мониторинг нәтижесі
Сынып 11б оқушының аты – жөні Бауыржан Жазира
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бал саны |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Математикалық сауаттлықтан аралық бақылау тестінің әр оқушыға жеке мониторинг нәтижесі
Сынып 11 б оқушының аты – жөні Рахым Меруерт
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бал саны |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Пән бойынша аралық бақылау тестінің әр оқушыға жеке мониторинг нәтижесі
Сынып …….. «…..» оқушының аты – жөні …………………………………………………
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бал саны |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Пән бойынша аралық бақылау тестінің жеке мониторинг нәтижесі
Сынып …….. «…..» оқушының аты – жөні …………………………………………………
|
Тест нөмірі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бал саны |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
Аралық тест нәтижесі бойынша төмен нәтиже көрсеткен оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының жоспары
Оқушының аты- жөні……………………………………………………………………………..
|
Тест күні |
Тесте кеткен қателер |
Түзету жұмысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аралықтест нәтижесі бойынша үлгерімі жақсы оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының жоспары
Оқушының аты- жөні……………………………………………………………………………..
|
Тест күні |
Тестте кеткен қателер |
Түзету жұмысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аралық тестінің математикалық сауаттылық бойынша № сынау тестілеудің сараптамасы.
Оқушылар саны …...., қатысқаны ............
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Ұпай саны |
Типтік қателер |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
Оқушылардың қосымша , жекелей қосымша сабақтарға қатысу журналы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың қосымша , жекелей қосымша сабақтарға қатысу журналы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№3мектеп-интернат
<< Қызықты математика >>
атты қолданбалы курсы
Пәні: Математика
2018-2019 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













