Алматы облысы, Талдықорған
қаласы, Еркін ауылы «Есжан
Берліқожаұлы
атындағы №11 орта мектебі»
КММ
Педагог-психолог
Тойшыбекова Назыкен Бидікенқызы
Тақырыбы: ҰБТ-ке
сеніммен барайық!
Мақсаты:11сынып оқушыларының тестке,
емтиханға дайындығына психологиялық көмек
Сыныбы: 11 Ә, 11 А, 11
Б
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, үнтаспа,
бейнеролик, үлестірмелі материалдар.
Ұйымдастыру
кезеңі:
Жаттығу
ережесі:
1. Ашық
қарым-қатынас
2.Көтеріңкі
көңіл-күй
3.Бір-бірін
тыңдау
4. Уақытты
үнемдеу
5. Қазір және
осында
-
«Мұғалім айтады»
жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың зейінін, назарын
оқу үрдісіне бағыттау
Нұсқау: қатысушылар орындарында
тұрады.Жүргізуші оқушыларға өзінің нұсқауымен тапсырманы айту
арқылы жаттығуын жалғастырады.Оқушылар
тапсырманы «Мұғалім
айтады»дегенде ғанаорындау керек, осы
арқылы әркім өзінің зейінін реттейді.
2. «Ассоциация» ойыны
(9сөз, 6сөз, 3сөз)
Күтілетін
нәтиже:
-Оқушылардың ойлау
қабілеті;
-жаңа ойды
тұжырымдау;
-өз ойын
салыстыру;
-идеяларды
бағалау;
-қорытынды жасау дағдыларын
дамиды.
Нұсқау:Оқушыларға «11 сынып» немесе
«ҰБТ» деген сөз тіркестері беріледі. Осы сөз тіркестерін естігенде
ойларына ең алғаш келген 9 сөз, артынша 9 сөздің ішіндегі маңызды 6
сөзді, соңында ережеге лайық деп тапқан 3 сөзді жазады. Оқушы
аталмыш екі тіркеске жазған 3 сөзді негізге ала отырып, анықтама
шығарады.
3. «Рахмет
Анашым!» бейнеролик
ұсынылады.
–Қандай ой түйдіңдер? Оқушылар
өз ойларымен бөліседі.
4.«ҰБТ
шеңбері» оқушылар –өздерінің тестке
дайындықтарының қаншалықты деңгейде екенін
белгілейді.
5.«
Жеміс-жидек» жаттығуы. Мақсаты: оқушылардың
зейінін, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Қатысушының әрқайсы жеке-жеке
жеміс-жидектер түрін атайды.Қайталанбау керек. Ең соңғы ойыншы
осының барлығын атап шығу керек.
6.« Грязное
белье» бейнеролик
ұсынылады.
–Қандай ой түйдіңдер?
Оқушылармен сұрақ-жауап арқылы талдау.
7.Рефлексия. Сабақтан қандай әсер
алдыңдар? Оқушылар өз ойларын стикерге жазып береді.Сабақтың
соңында оқушылар бір-біріне ізгі тілектер
білдіреді.
Мектеп психологы:
Н.Тойшыбекова