Алматы облысы, Талдықорған қаласы, Еркін ауылы «Есжан Берліқожаұлы
атындағы №11 орта мектебі» КММ
Педагог-психолог Тойшыбекова Назыкен Бидікенқызы
Тақырыбы: ҰБТ-ке сеніммен барайық!
Мақсаты:11сынып оқушыларының тестке, емтиханға дайындығына психологиялық көмек
Сыныбы: 11 Ә, 11 А, 11 Б
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, үнтаспа, бейнеролик, үлестірмелі материалдар.
Ұйымдастыру кезеңі:
Жаттығу ережесі:
1. Ашық қарым-қатынас
2.Көтеріңкі көңіл-күй
3.Бір-бірін тыңдау
4. Уақытты үнемдеу
5. Қазір және осында
-
«Мұғалім айтады» жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың зейінін, назарын оқу үрдісіне бағыттау
Нұсқау: қатысушылар орындарында тұрады.Жүргізуші оқушыларға өзінің нұсқауымен тапсырманы айту арқылы жаттығуын жалғастырады.Оқушылар тапсырманы «Мұғалім айтады»дегенде ғанаорындау керек, осы арқылы әркім өзінің зейінін реттейді.
2. «Ассоциация» ойыны (9сөз, 6сөз, 3сөз)
Күтілетін нәтиже:
-Оқушылардың ойлау қабілеті;
-жаңа ойды тұжырымдау;
-өз ойын салыстыру;
-идеяларды бағалау;
-қорытынды жасау дағдыларын дамиды.
Нұсқау:Оқушыларға «11 сынып» немесе «ҰБТ» деген сөз тіркестері беріледі. Осы сөз тіркестерін естігенде ойларына ең алғаш келген 9 сөз, артынша 9 сөздің ішіндегі маңызды 6 сөзді, соңында ережеге лайық деп тапқан 3 сөзді жазады. Оқушы аталмыш екі тіркеске жазған 3 сөзді негізге ала отырып, анықтама шығарады.
3. «Рахмет Анашым!» бейнеролик ұсынылады.
–Қандай ой түйдіңдер? Оқушылар өз ойларымен бөліседі.
4.«ҰБТ шеңбері» оқушылар –өздерінің тестке дайындықтарының қаншалықты деңгейде екенін белгілейді.
5.« Жеміс-жидек» жаттығуы. Мақсаты: оқушылардың зейінін, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Қатысушының әрқайсы жеке-жеке жеміс-жидектер түрін атайды.Қайталанбау керек. Ең соңғы ойыншы осының барлығын атап шығу керек.
6.« Грязное белье» бейнеролик ұсынылады.
–Қандай ой түйдіңдер? Оқушылармен сұрақ-жауап арқылы талдау.
7.Рефлексия. Сабақтан қандай әсер алдыңдар? Оқушылар өз ойларын стикерге жазып береді.Сабақтың соңында оқушылар бір-біріне ізгі тілектер білдіреді.
Мектеп психологы: Н.Тойшыбекова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"ҰБТ-ке сеніммен барайық!" 11 сынып, психологиялық жаттығу
"ҰБТ-ке сеніммен барайық!" 11 сынып, психологиялық жаттығу
Алматы облысы, Талдықорған қаласы, Еркін ауылы «Есжан Берліқожаұлы
атындағы №11 орта мектебі» КММ
Педагог-психолог Тойшыбекова Назыкен Бидікенқызы
Тақырыбы: ҰБТ-ке сеніммен барайық!
Мақсаты:11сынып оқушыларының тестке, емтиханға дайындығына психологиялық көмек
Сыныбы: 11 Ә, 11 А, 11 Б
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, үнтаспа, бейнеролик, үлестірмелі материалдар.
Ұйымдастыру кезеңі:
Жаттығу ережесі:
1. Ашық қарым-қатынас
2.Көтеріңкі көңіл-күй
3.Бір-бірін тыңдау
4. Уақытты үнемдеу
5. Қазір және осында
-
«Мұғалім айтады» жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың зейінін, назарын оқу үрдісіне бағыттау
Нұсқау: қатысушылар орындарында тұрады.Жүргізуші оқушыларға өзінің нұсқауымен тапсырманы айту арқылы жаттығуын жалғастырады.Оқушылар тапсырманы «Мұғалім айтады»дегенде ғанаорындау керек, осы арқылы әркім өзінің зейінін реттейді.
2. «Ассоциация» ойыны (9сөз, 6сөз, 3сөз)
Күтілетін нәтиже:
-Оқушылардың ойлау қабілеті;
-жаңа ойды тұжырымдау;
-өз ойын салыстыру;
-идеяларды бағалау;
-қорытынды жасау дағдыларын дамиды.
Нұсқау:Оқушыларға «11 сынып» немесе «ҰБТ» деген сөз тіркестері беріледі. Осы сөз тіркестерін естігенде ойларына ең алғаш келген 9 сөз, артынша 9 сөздің ішіндегі маңызды 6 сөзді, соңында ережеге лайық деп тапқан 3 сөзді жазады. Оқушы аталмыш екі тіркеске жазған 3 сөзді негізге ала отырып, анықтама шығарады.
3. «Рахмет Анашым!» бейнеролик ұсынылады.
–Қандай ой түйдіңдер? Оқушылар өз ойларымен бөліседі.
4.«ҰБТ шеңбері» оқушылар –өздерінің тестке дайындықтарының қаншалықты деңгейде екенін белгілейді.
5.« Жеміс-жидек» жаттығуы. Мақсаты: оқушылардың зейінін, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Қатысушының әрқайсы жеке-жеке жеміс-жидектер түрін атайды.Қайталанбау керек. Ең соңғы ойыншы осының барлығын атап шығу керек.
6.« Грязное белье» бейнеролик ұсынылады.
–Қандай ой түйдіңдер? Оқушылармен сұрақ-жауап арқылы талдау.
7.Рефлексия. Сабақтан қандай әсер алдыңдар? Оқушылар өз ойларын стикерге жазып береді.Сабақтың соңында оқушылар бір-біріне ізгі тілектер білдіреді.
Мектеп психологы: Н.Тойшыбекова
шағым қалдыра аласыз













