Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҰБТ папкасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ӚСКЕМЕН ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ
«ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ №1 ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
ҦБТ-ҒА ДАЙЫНДЫҚ ЖҦМЫСЫ БОЙЫНША МҦҒАЛІМНІҢ ЖИНАҚ ПАПКАСЫ
ПӘН МҦҒАЛІМІ:
ПӘНІ:
БІЛІМІ:
САНАТЫ:
СЫНЫБЫ:
ОҚУ ЖЫЛЫ:
ӚСКЕМЕН ҚАЛАСЫ - 2021ж
Мазмұны
-
Титул парағы
-
Мазмұны
-
ҰБТ ӛткізу қағидалары
-
ҰБТ-ға дайындық жасауға 2020-2021 оқу жылына арналған іс- шаралар жоспары.
-
ҰБТ-ға дайындық бойынша циклограмма
-
Пән бойынша тақырыптық- күнтізбелік жоспар
-
11 сынып оқушыларының тізімі
-
Қосымша сабақтардың кестесі
-
Пән бойынша байқау тест мониторингі (сынып бойынша)
-
Пән бойынша байқау тест мониторингі (жеке оқушы бойынша)
-
Тақырып бойынша байқау тест мониторингі (жеке оқушы бойынша)
-
Тақырыптық тест бойынша сараптама.
-
Аралық бақылау тестінің талдауы ( І,ІІ,ІІІ,IV тоқсан)
-
«Алтын белгіге» үміткер оқушы және үлгермейтін оқушымен жұмыс есебі
-
Аралық тесте тӛмен нәтиже кӛрсеткен оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысы ( тоқсан бойынша)
-
Пән бойынша тест спецификасы
-
Пән бойынша әдістемелік құралдар
Ҧлттық бірыңғай тестілеу - ҰБТ – жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарына түсуге арналған іріктеу емтихандарының бір нысаны.
Мақсаты: Оқушыларды ҰБТ-ға дайындау мақсатында тақырыптарды оңай әдістермен түсінікті жеткізе отырып оқулықпен ӛз бетінше дайындалуға үйрету.
Міндеті:
-
Оқушылардың тест жұмыстарын шешуде ақпарат, мәліметтерді ӛз бетімен қолдануын ұйымдастыру;
-
ҰБТ-ны сәтті тапсыру үшін Қазақстан тарихы пәнінен білім деңгейін анықтау;
-
Уақытты тиімді пайдалана білуге мүмкіндік беру;
-
Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру;
-
Оқушының ойлау, есте сақтау, іздену дағдыларын қалыптастыру, белсенділігін арттыру;
-
Ӛтілген материалды жан-жақты меңгеруге жағдай жасау;
Кҥтілетін нәтиже:
Оқушылар Қазақстан тарихы пәні бойынша тестті сәтті тапсырады, берілген тапсырманың мазмұнын түсіне алады, ӛздігінен білім алуға үйрену қызметі қалыптасады, алған білімді ұқсас және жаңа жағдайда қолдана білуге үйренеді
ҦБТ нәтижесіне нелер әсер етеді?
-
Күнделікті жүйелі жұмыс ұйымдастыру;
-
Интерактивті технологияларды қолдану;
-
Жеке тұлғаның даралығын дамыту;
-
Оқушылардың білім алу себептерін қалыптастыру.
ҰБТ форматы: 5 пән (3 міндетті + 2 бейіндік). Барлық тест тапсырмалар саны —120. Тестілеудің жалпы уақыты: 3 сағат 25/35/ 40 минут (205/225/240 минут)
-
-
Тестілеу пәндері
Тапсырмалар саны
Тапсырмалар формасы
1 блок
Математикалық сауаттылық
15
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс
Оқу сауаттылығы
20 (4 мәтін)
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс
Қазақстан тарихы
15
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс
2 блок
1 бейінді пән
25
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс
10
Бір немесе бірнеше дұрыс жауапты
2 бейінді пән
25
Берілген бес жауаптың біреуі дұрыс
10
Бір немесе бірнеше дұрыс жауапты
-
Барысы: Дайындық 3 бӛлімнен тҧрады
-
Психологиялық
-
Теориялық
-
Практикалық
І. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БӚЛІМ
-
-
Әрбір сұраққа мұқият жауап беруге тырысыңыз.
Психологиялық дайындық
Сұрақты берілген мәліметті, тапсырмасын түсінбей жатып, жауаптарын оқуға асықпаңыз.
Барлық бес жауапты оқып шықпай жатып, ӛзіңіз білген жауапты белгілемеңіз, ӛйткені кейбір сұрақтар нақты жауапты талап етіп жатады.
Бір сұрақтың жауабына күмәндансаңыз, ол сұраққа бірнеше сұраққа жауап берген соң қайта оралыңыз.
Қателескен сұрақтарыңызға қарап, үмітсіз болмаңыз, уайымдамаңыз, ӛйткені әрбір қате сұрақтың дұрыс жауабын үйренсеңіз, сол – сіз үшін үлкен олжа.
Жауабын таба алмаған сұрақтарыңызды ойлап, абыржымаңыз. Кез келген оқушының жауап бере алмайтын сұрақтары болады.
Мәтін сұрақтарды кӛріп, «ұзын сұрақ қиын» деп ойлап, оны оқымай тастап кетпеңіз.
-
ІІ ТЕОРИЯЛЫҚ БӚЛІМ
Теориялық дайындық
ІІІ. ПРАКТИКАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ
11 « » сынып оқушыларының қосымша сабаққа қатысуы ( айы бойынша)
-
№
Оқушының тегі, аты
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Барлығы
11 « » сынып оқушыларының қосымша сабаққа қатысуы ( айы бойынша)
-
№
Оқушының тегі, аты
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Барлығы
«Бекітемін»
Ӛскемен қаласы әкімдігінің
«Шәкәрім атындағы
№ 1 орта мектебі» КММ директоры
Сайлаубек Ә.
« » 2020 ж
пәні бойынша тақырыптық –кҥнтізбелік жоспары
(ҰБТ –ға дайындық)
-
№
Тақырыбы
Мерзімі
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Пән мҧғалімі:
САРАПТАМА
11 « » сынып оқушыларының бақылау тест қорытындысы Тест тақырыбы:
Сыныптағы оқушылар саны:
Тестке қатысқан оқушылар саны:
Сынып бойынша орташа балл:
Ҥлгерімі:
Білім сапасы:
Алдыңғы алынған тест білім сапасы мен ҥлгерімнің жоғарлау немесе тӛмен тҥсу динамикасынын салыстыру
Орташа балл: ; білім сапасы: %; ҥлгерім: %. Орташа балдың, білім сапасының кӛрсеткіші:
Игерілуі тӛмен тақырыптар: Қорытынды:
Мҧғалімі:
Әр сынып бойынша пәнінен тақырыптық тестті игеруі туралы мәлімет
Тарауы:
Сыныбы: 11 Пән мұғалімі: Оқу жылы:
-
№
Оқушының аты-жӛні
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Бақылау - тест парағы ( I тоқсан )
Оқу жылы: 2020-2021
Сыныбы: 11 « » Оқушының тегі,аты -
аптасы |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||
кҥні |
|
|
|
|
|
|||||
№ |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
нұсқа |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ұпай саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жеке оқушының мониторингі
Оқушының аты-жӛні
Қорытынды
Сыныбы: Пәні: Пән мҧғалімі:
№ |
Оқушының тегі, аты |
№ 1 тест уақыты |
Болжам |
№ 2 тест уақыты |
Айырма- шылығы |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
№ |
Оқушының тегі, аты |
№ 3 тест уақыты |
Болжам |
Айырма- шылығы |
№ 4 тест уақыты |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
Тестілеуге әр тоқсан
бойынша анализ жасау (1, 2
тоқсан) І тоқсан бойынша тестілеудің анализі
Оқушылардың ҰБТ-ға дайындық білім сапасын жоғарлатудағы жұмыстың жоспары
2 тоқсан бойынша тестілеудің анализі
Оқушылардың ҰБТ-ға дайындық білім сапасын жоғарлатудағы жұмыстың жоспары
_
2020-2021 оқу жылының ҰБТ бойынша қысқаша есеп, сапа нәтижесі мен кемшіліктер
Таңдау пәндері
-
Баллы
Проценты
Отметки
0 – 15
0 – 49%
2
16 - 25
50 – 64%
3
26 -30
65 – 80%
4
31 - 40
81 – 100%
5
Математикалық сауаттылық, Қазақстан тарихы
-
Баллы
Проценты
Отметки
0 – 3
0 – 59%
2
4 – 7
60 – 74%
3
8 – 11
75 – 89%
4
12 – 15
90– 100%
5
Оқу сауаттылығы
-
Баллы
Проценты
Отметки
0 – 9
0 – 49%
2
10 – 13
50 – 69%
3
14 - 16
70 – 85%
4
17 – 20
86 – 100%
5