Оқушыларды ҰБТ-ге
дайындау.
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер модулі.
Өмірде ең керекті білім
(білік, дағды, машық, құзыреттілік) - қоғамда қарым-қатынас құра
білу, басқа адамдармен тіл табысу. Оқушымен мұғалім, оқушымен –
оқушы бірін-бірі ести аласа, ортақ тіл табысатын болса – сабақ
нәтижелі болады. Кез келген сабақта оқушы сыни тұрғыдан ойласа,
балама шешім қабылдаса, бақылау мен тыңдау арқылы дәлелдер келтіре
білсе , ұстаздың мақсатына жеткені. Мұғалімге арналған нұсқаулықта
тезистерде айтылғандай:
-жаңа нәрсені оқыту адамның
нені білетінімен және түсінетінімен байланысты. Жаңа білім алуда
оқушылар Инсерт кестесін, ББҮ кестесін
толтырады.
- оқушыларға гипотеза жасауға,
оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құруға уақыт
беріңіз;
-қолайлы оқу үшін адамдарға
кері байланыс пен мадақтау қажет. Қалыптастырушы бағалау арқылы
оқушылардың оқуға деген қызығушылығын жоғалтпай, алға
жетелеу.
- оқушылардың бірін-бірі
оқытуына мүмкіндік беріңіз;
№1. 15 литр 10%-тік тұз
ерітіндісіне 5%-тік тұз ерітіндісі араластырылып, 8%-тік ерітінді
алынған. Қанша литр 5%-тік ерітінді
қосылған?
Шешуі: 15*10 + 5*Х =
(15+Х)*8
Х=10
№2. Теңіз суының құрамында 5%
тұз бар (массасы бойынша). 80 кг теңіз суына, ондағы тұздың мөлшері
4% болу үшін қанша тұщы су құю керек?
4%
80
+ х
5% 0%
+
=
80
л х л
Шешуі:
5*80 + 0*Х = (80+Х)*4
Х= 20
Тест-2016жыл
№7. 5%тік тұз ерітіндісі бар 40
кг ерітіндіден 4%-тік тұз ерітіндісін алу үшін қанша таза су қосу
керек.
А)3кг В)3,6кг С)5кг Д)
15кг Е)
10кг
№10 . Бір ерітіндіде 30 %
(көлемі бойынша) азот қышқылы, ал екіншісінде 55 % азот қышқылы
бар. 50 %-тік 100 л азот қышқылының ерітіндісін алу үшін, бірінші
және екінші ерітінділерден қаншадан алуымыз
керек? А)25л,75л В) 40л,60л С) 22л,78л
Д) 30л,70л Е) 20л, 80л
2. Тригонометриялық
өрнектерді ықшамдау
А)
А)1 В) -2 С) 0 Д)
-1 Е)
2 Шешуі: егер а
= = = -1
Б)
А) В) -1 С) 1 Д) Е)
В)
А)2 В) 1 С) 0 Д)
6 Е) 4
Шешуі: өрнектің
мәні мәндеріне тәуелді емес .
Сондықтан деп алуға болады.
Өрнектің мәні 0-ге тең. Г) А) sin4a В) tq4a С)
cos2a Д) cos4a Е) tq2a
шешуі: