Сабақтың
басы
Ортасы
соңы
|
Саламлишиш.Психологиялиқ
тәйярлиқ
Өй
тапшурмиси Мән бәхитлик болимән, оқуп
данишмән болимән , һәр кундә билим еп , юлтуздәк болуп
янимән
Жәдвал сораш
9*7,9*9,6*9,7*9,8*9
М әдәний
мираслар қәйәрдә сақлинидиғандиғини биләмсән? Жавапларни өсүш
тәртиви билән яз. Сөзни оқи.
52 070 ∙
12
= 624
840
|
53 080 ∙ 18 = 955
440
|
842 751 : 27 = 31
213
|
326 ∙
23
= 7
498
|
4 025 :
23
=175
|
Музей
(от
греч.μουσεῖον - Муза
сарай
грек тәржимиси Муза
сарийи,тарихий-илмий әслимә ретидә әскәрткишләрни,һүнәр , мәдәний
байлиқларни в.б мирасларни сақлап ,жиғип,илмий- тонушлуқ хизмитини
атқуридиған мәһкимә.
Оқуғучиларға үч ханлиқ санни
бөлүш алгоритмини
чүшәндүрүш.

Йеңи мавзуни бәкитиш үчүн 2-
тапшурмини жүп билән
орунлашқаберилиду.
68040:21=315
59392:512=116
46305:147=315
4 тапшурма һесапниң берилишини
соал билән толуқтуруп, уни
чиқар.
S=480км
V=85км\с
t=2с
S(қалғини)=?км
S1=V*t
S(қалғ)=S-S1
S=85км\с · 2с = 170
(км)
S=480 км– 170км = 310 (км) –
меңиши керәк.
Ж: 310км меңиши
керәк
6 тапшурма
иш.
13 440 : 32 : 7 + 7 ∙ 123 = 60
+ 861 = 921
(1 638 : 39 + 13 284 : 36) : 1
= (42 + 369) : 1 = 411
509 ∙ 603 – 999 999 : 11 +
3 982 = 306 927 – 90909 + 3 982 =
220 000
модо
тапшурмиси
. «Мийигә һужум» усули.Ипадә
бойичә һесап тест вә берилгән әм әлләргә көңүл бөлүп талдау ясайду
вә чиқириду. модо тапшурмиси
-
Сандық
өрнекті тап А) 124 > 60 В) х + 60 = 124 С) b + 60 D) 124 + 60 2.
900: b ∙10 өрнегінің мәнін көрсет, мұндағы b =90 А) 10 В) 1 000 С)
100 D) 1 3.90–64:8. сандық өрнектің мәнін көрсет А)82 В)8 С)98 D)81
4. Жазулар арасынан әріптік өрнекті көрсет. А ) х +6=14 В) ал :5
С)19–5=13+2 D )36:4=9 5. 92 санынан 14 және 2 санынын азайтқандағы
өрнектің мәнін көрсет. А )92–14∙2 В)92–14:2 С)(92–14):2 D)(92–14)∙2
6. а = 480 болғандағы,. а
:
-
өйдә
// 6, өрнегінің мәнін
көрсет: А ) 70 В)8 С)80 D )474 7.Жазылудағы 10 987 және 2 987
сандарының айырмасы 2 есе артқандағы сәйкес келетін өрнектің мәнін
тап А )(10 987+2 987)∙2 В)(10 987-2 987)∙2 С)10 987-2 987∙2 D )(10
987-2 987):2 8, в = 72. болғандағы в : 9 өрнегінің мәнін
тап. А)8 В)7 С)6 D) 9
9. 9 000-72:8∙1000 сандық өрнегінің мәнін тап А)9000 В)0 С)18000 D)
100 10.c=40 болғандағы c•9:60,өрнегініңмәнінтап. А) 360 В) 60 С) 6
D) 320 11. 84 : 42 ∙ (37 + 63) : 10 өрнегінің мәнін көрсет А) 20 В)
100 С) 10 D) 200 12.а=20 болғандағы 80: а+5 өрнегінің мәнін көрсет
А )35 В)45 С)405 D) 9
1.
D А 2.
С В 3. А А 4. В А 5. В
В
6. С А 7.
В В 8. А А 9. В В 10. С В 11. А В 12. D
В
Өйгә тапшурма №10
61-бәт
Светафор
|
Дәрискә
тәйярлиниду
Өй тапшурмисин еғизчә
ейтиду
Дискриптор:
-Жаваплирини өсүшрети билән
йезип сөзнитапиду.
-әмәлләрни
йешиду
Йеңи сөз билән
тонушиду.
Муәллимниң ярдими билән
чүшиниду Дескриптор:
-Ипадини тоғра
орунлайду.
-Чиқириш йоллирини
билиду.
Дискриптор
:
-һесапниң
тәкшүрәйду.
-тоғра тәңсизлик
түзәйду
Дискриптор:;
Шәртини
язалайду
Йешилишини
тапиду
Дискриптор
-Ипадини тоғра
орунлайду.
-Чиқириш йоллирини
билиду
Дәрис айиғичә айфон телеф
бойилип нәтижәчиқирилиду
|
1балл
1балл
1
балл
1
балл
1
балл
1балл
1балл
1балл
1
балл
1
балл
|
карточка
Иш
дәптири
Дәрислик 59-
бәт

Дәрислик
60-бәт
Дәрислик
61-бәт
|