Материалдар / Үч ханилиқ санға бөлүш алгоритми/ Дуния мирасгаһлири 4 синип

Үч ханилиқ санға бөлүш алгоритми/ Дуния мирасгаһлири 4 синип

Материал туралы қысқаша түсінік
Үч ханилиқ санға язмичә бөлүш вә көпәйтиш алгоритмини қоллиниш Үч ханилиқ санға язмичә көпәйтиш вә бөлүш алгоритмлирини қоллинишни үгиниду АЛТЫН САҚА ТАПШУРМИЛИҒА ӨЗИНИҢ БИЛИМЛИГИНИ КОРСАТКИНИ ҮЧҮН
Авторы:
26 Қараша 2023
204
4 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Билал Назим ОМ Тәкшүрүлди:

Пәні:

Көпәйтиш вә бөлүш. Умумий мавзу «Мәдәний мирас»

Бөлім:

Ниязова МН

Педагогтің аты-жөні:

27 .11.2023 ж

Күні:

Математика

Сынып: 4 «г »

Қатнашқучилар сани:

Қатнашмиғанлар сани:

Сабақтың тақырыбы:

Үч ханилиқ санға бөлүш алгоритми/ Дуния мирасгаһлири

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.2.11**Үч ханилиқ санға язмичә бөлүш вә көпәйтиш алгоритмини қоллиниш.

Сабақтың мақсаты

Үч ханилиқ санға язмичә көпәйтиш вә бөлүш алгоритмлирини қоллинишни үгиниду

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Сабақтың кезеңі//уақыты

Сабақтың кезеңі//уақыты

Сабақтың кезеңі//уақыты

Сабақтың кезеңі//уақыты

Сабақтың басы

















Ортасы

















































































































соңы






Саламлишиш.Психологиялиқ тәйярлиқ

Өй тапшурмиси Мән бәхитлик болимән, оқуп данишмән болимән , һәр кундә билим еп , юлтуздәк болуп янимән

Жәдвал сораш 9*7,9*9,6*9,7*9,8*9

М әдәний мираслар қәйәрдә сақлинидиғандиғини биләмсән? Жавапларни өсүш тәртиви билән яз. Сөзни оқи.



52 070 ∙ 12

= 624 840

53 080 ∙ 18 = 955 440

842 751 : 27 = 31 213

326 ∙ 23

= 7 498

4 025 : 23

=175







Музей (от греч.μουσεῖον - Муза сарай

грек тәржимиси Муза сарийи,тарихий-илмий әслимә ретидә әскәрткишләрни,һүнәр , мәдәний байлиқларни в.б мирасларни сақлап ,жиғип,илмий- тонушлуқ хизмитини атқуридиған мәһкимә.

Оқуғучиларға үч ханлиқ санни бөлүш алгоритмини чүшәндүрүш.

Йеңи мавзуни бәкитиш үчүн 2- тапшурмини жүп билән орунлашқаберилиду.

68040:21=315

59392:512=116

46305:147=315

4 тапшурма һесапниң берилишини соал билән толуқтуруп, уни чиқар.

S=480км

V=85км\с

t=2с

S(қалғини)=?км

S1=V*t

S(қалғ)=S-S1

S=85км\с · 2с = 170 (км)

S=480 км– 170км = 310 (км) – меңиши керәк.

Ж: 310км меңиши керәк

6 тапшурма иш.

13 440 : 32 : 7 + 7 ∙ 123 = 60 + 861 = 921

(1 638 : 39 + 13 284 : 36) : 1 = (42 + 369) : 1 = 411

509 ∙ 603 – 999 999 : 11 + 3 982 = 306 927 – 90909 + 3 982 = 220 000

модо тапшурмиси

. «Мийигә һужум» усули.Ипадә бойичә һесап тест вә берилгән әм әлләргә көңүл бөлүп талдау ясайду вә чиқириду. модо тапшурмиси

  1. Сандық өрнекті тап А) 124 > 60 В) х + 60 = 124 С) b + 60 D) 124 + 60 2. 900: b ∙10 өрнегінің мәнін көрсет, мұндағы b =90 А) 10 В) 1 000 С) 100 D) 1 3.90–64:8. сандық өрнектің мәнін көрсет А)82 В)8 С)98 D)81 4. Жазулар арасынан әріптік өрнекті көрсет. А ) х +6=14 В) ал :5 С)19–5=13+2 D )36:4=9 5. 92 санынан 14 және 2 санынын азайтқандағы өрнектің мәнін көрсет. А )92–14∙2 В)92–14:2 С)(92–14):2 D)(92–14)∙2 6. а = 480 болғандағы,. а :

  2. өйдә

// 6, өрнегінің мәнін көрсет: А ) 70 В)8 С)80 D )474 7.Жазылудағы 10 987 және 2 987 сандарының айырмасы 2 есе артқандағы сәйкес келетін өрнектің мәнін тап А )(10 987+2 987)∙2 В)(10 987-2 987)∙2 С)10 987-2 987∙2 D )(10 987-2 987):2 8, в = 72. болғандағы в : 9 өрнегінің мәнін тап. А)8 В)7 С)6 D) 9 9. 9 000-72:8∙1000 сандық өрнегінің мәнін тап А)9000 В)0 С)18000 D) 100 10.c=40 болғандағы c•9:60,өрнегініңмәнінтап. А) 360 В) 60 С) 6 D) 320 11. 84 : 42 ∙ (37 + 63) : 10 өрнегінің мәнін көрсет А) 20 В) 100 С) 10 D) 200 12.а=20 болғандағы 80: а+5 өрнегінің мәнін көрсет А )35 В)45 С)405 D) 9

1. D А 2. С В 3. А А 4. В А 5. В В

6. С А 7. В В 8. А А 9. В В 10. С В 11. А В 12. D В

Өйгә тапшурма №10 61-бәт

Светафор

Дәрискә тәйярлиниду





Өй тапшурмисин еғизчә ейтиду













Дискриптор:

-Жаваплирини өсүшрети билән йезип сөзнитапиду.

-әмәлләрни йешиду





Йеңи сөз билән тонушиду.





Муәллимниң ярдими билән чүшиниду Дескриптор:

-Ипадини тоғра орунлайду.

-Чиқириш йоллирини билиду.

Дискриптор :

-һесапниң тәкшүрәйду.

-тоғра тәңсизлик түзәйду

Дискриптор:;

Шәртини язалайду

Йешилишини тапиду

Дискриптор

-Ипадини тоғра орунлайду.

-Чиқириш йоллирини билиду



Дәрис айиғичә айфон телеф бойилип нәтижәчиқирилиду



























1балл





1балл





























1 балл



1 балл







1 балл





1балл





1балл



1балл



1 балл



1 балл













карточка













Иш дәптири









Дәрислик 59- бәт





































































Дәрислик

60-бәт























Дәрислик

61-бәт











1. Сандық өрнекті тап А) 124 > 60 В) х + 60 = 124 С) b + 60 D) 124 + 60

2. 900: b ∙10 өрнегінің мәнін көрсет, мұндағы b =90 А) 10 В) 1 000 С) 100 D) 1

3.90–64:8. сандық өрнектің мәнін көрсет А)82 В)8 С)98 D)81

4. Жазулар арасынан әріптік өрнекті көрсет. А ) х +6=14 В) ал :5 С)19–5=13+2 D )36:4=9

5. 92 санынан 14 және 2 санынын азайтқандағы өрнектің мәнін көрсет. А )92–14∙2 В)92–14:2 С)(92–14):2 D)(92–14)∙2

6. а = 480 болғандағы,. а : 6, өрнегінің мәнін көрсет: А ) 70 В)8 С)80 D )474

7.Жазылудағы 10 987 және 2 987 сандарының айырмасы 2 есе артқандағы сәйкес келетін өрнектің мәнін тап А )(10 987+2 987)∙2 В)(10 987-2 987)∙2 С)10 987-2 987∙2 D )(10 987-2 987):2

8, в = 72. болғандағы в :9 өрнегінің мәнін тап. А)8 В)7 С)6 D) 9 9. 9 000-72:8∙1000 сандық өрнегінің мәнін тап А)9000 В)0 С)18000 D) 100

10.c=40 болғ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ