Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: «Гүлдер» I-кіші аралас тобы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Үй жануарлары
Мақсаты:Төрт түлік туралы түсініктерін кеңейту. Олардың тіршілігі пайдасы туралы әңгімелеу.
Қажетті көрнекті құралдар:Үй жануарларының суреттері
Қостілділік компонент:үй жануарлары-домашние животные
|
Оқу қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезең |
Шаттық шеңбер -Балалар, бәрімізгеде достарымыздың көтеріңкі көңіл күйімен жүргені ұнайды. |
Балалар өздерінің жылы лебіздері мен тілектерін айтады |
|
Ұйымдастыру-ізденіс |
Балалар бір жылда неше мезгіл бар? Көктем айларының аттарын атаңдаршы. Наурыз,сәуір,мамыр Балалар бүгін біздер үй жануарлары туралы өтпекпіз.Жануарлар неше топқа бөлінеді? Үй жануарлары,дала жануарлары болып екі топқа бөлінеді.
Үй жануарлары-түйе, сиыр, ешкінің суреттерін көрсетіп, сұрақтар қоя отырып білетіндерінҮй жануарлары-түйе, сиыр, ешкінің суреттерін көрсетіп, сұрақтар қоя отырып білетіндерін қортындылау. Балалар, тағы да қандай үй жануарларынБалалар, тағы да қандай үй жануарларын білесіңдер Ғажайып сәт: Бақташы ата кіреді.
Жұмбақ 1.Кезікті бір жануар, Үстінде екі тауы бар,Ол қай жануар?
Аяғында тағасы бар Мойнында жағасы бар Мінсе көлік болар Сауса қымыз болар (Жылқы) Сергіту сәті Қасқыр,қасқыр жолама Малға толы қораға Ешкі жібін үзеді Сосын сені сүзеді
Ойын: «Дауысынан тап» Мақсаты:Балаларды шапшаңдыққа үйрету. |
-Түйе -Жылқы -Ешкі -Қой -Сиыр.
Балалар тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қимылдар арқылы көрсетеді. Балалар дидактикалық ойынға белсенді түрде қатысады. |
|
Рефлекциялық қозғаушы.
|
Оқу қызметін сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.
Тәрбиеші балалардың бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды.
|
Қойылған сұрақтарға жасауап беріп, ой бөліседі. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Үй жануарларымен танысып біледі
Игереді: Үй жануарларының пайдасы туралы түсінді
Меңгереді:Үй жануарларының тіршілігін,пайдасын меңгерді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Үй жануарлары"
"Үй жануарлары"
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: «Гүлдер» I-кіші аралас тобы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Үй жануарлары
Мақсаты:Төрт түлік туралы түсініктерін кеңейту. Олардың тіршілігі пайдасы туралы әңгімелеу.
Қажетті көрнекті құралдар:Үй жануарларының суреттері
Қостілділік компонент:үй жануарлары-домашние животные
|
Оқу қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезең |
Шаттық шеңбер -Балалар, бәрімізгеде достарымыздың көтеріңкі көңіл күйімен жүргені ұнайды. |
Балалар өздерінің жылы лебіздері мен тілектерін айтады |
|
Ұйымдастыру-ізденіс |
Балалар бір жылда неше мезгіл бар? Көктем айларының аттарын атаңдаршы. Наурыз,сәуір,мамыр Балалар бүгін біздер үй жануарлары туралы өтпекпіз.Жануарлар неше топқа бөлінеді? Үй жануарлары,дала жануарлары болып екі топқа бөлінеді.
Үй жануарлары-түйе, сиыр, ешкінің суреттерін көрсетіп, сұрақтар қоя отырып білетіндерінҮй жануарлары-түйе, сиыр, ешкінің суреттерін көрсетіп, сұрақтар қоя отырып білетіндерін қортындылау. Балалар, тағы да қандай үй жануарларынБалалар, тағы да қандай үй жануарларын білесіңдер Ғажайып сәт: Бақташы ата кіреді.
Жұмбақ 1.Кезікті бір жануар, Үстінде екі тауы бар,Ол қай жануар?
Аяғында тағасы бар Мойнында жағасы бар Мінсе көлік болар Сауса қымыз болар (Жылқы) Сергіту сәті Қасқыр,қасқыр жолама Малға толы қораға Ешкі жібін үзеді Сосын сені сүзеді
Ойын: «Дауысынан тап» Мақсаты:Балаларды шапшаңдыққа үйрету. |
-Түйе -Жылқы -Ешкі -Қой -Сиыр.
Балалар тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қимылдар арқылы көрсетеді. Балалар дидактикалық ойынға белсенді түрде қатысады. |
|
Рефлекциялық қозғаушы.
|
Оқу қызметін сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.
Тәрбиеші балалардың бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды.
|
Қойылған сұрақтарға жасауап беріп, ой бөліседі. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Үй жануарларымен танысып біледі
Игереді: Үй жануарларының пайдасы туралы түсінді
Меңгереді:Үй жануарларының тіршілігін,пайдасын меңгерді
шағым қалдыра аласыз













