Сабақтың
тақырыбы
|
Үй
жануарлары
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Оқушыларға сабақ
аясында үй жануарлары туралы білімдерін тереңдету, өткен тақырыпты
қайталау, сөздік қорын молайту, ауызекі тілде дұрыс сөйлеуге
үйрету.
|
Оқушылардың ойлау
қабілеттерін өз бетінше дамыту, ой өрісін кеңейту. Қазақша сөйлем
құрау арқылы дұрыс сөйлеуге
машықтандыру
|
Туған жерді, елді,
оның салт-дәстүрлерін құрметтеуге, үй жануарларына қамқорлықпен
қарауға, өзара жолдастық, көмектестік қасиеттерге
тәрбиелеу
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушының төменгі жетістігі
ОТЖ: оқушылар үй жануарлар атауларын айта
алады
Оқушының орташа жетістігі ООЖ:
қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы үй жануарларын
сипаттайды.
Оқушының жоғарғы
жетістігі ОЖЖ: тақырып аясында сөздермен сөз тіркесін, сөйлем
құрастыра алады.
|
Жаңа
сөздер:
|
Жануарлар,
су
|
Сабақта қолданылатын
материалдар
|
Интерактивті тақта,
слайдтар, түрлі- түсті кестелер, жануарлар суреттер
макеті
|
Оқыту
әдістері
|
Түсіндіру, сұрақ
жауап, «Ыстық алақан» тренингі, кім жылдам? Дидактикалық ойыны,
/баспалдақ үлгісі, топтық жұмыс, сергіту,
жаттығу
|
Дерек
көздері
|
Әдістемелік құрал,
дидактикалық материалдар, сөздік,
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс
әрекеті
|
Оқушының іс
әрекеті
|
Оқушыларға
психологиялық ахуал туғызу
|
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде «Қарлы кесек» тренингін
өткізеді
|
Оқушылар «Қарлы
кесек» тренингінің негізінде тілектер айтады,бір тілектен екінші
тілекке қосылады, сәлемдеседі, сәттілік
тілейді
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Үй тапсырмасын
тексереді, қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
смайликтер арқылы бағалайды.
|
Үй тапсырмасын
айтады,қайталайды, тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
I.Қызығушылықты
ояту
|
Оқушылардың жаңа
сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақырыпқа байланысты
слайд көрсетеді. Суретте не бейнелеленгені туралы
әңгімелеседі
|
Мұғалімнің сұрағына
жауап береді Жаңа сипаттама береді.
|
II. Мағынаны
тану
|
1. Сөздікпен жұмыс:
а.Мұғалім тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,
аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады.
|
Тыңдалым. Оқылым.
Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
|
|
Ә. «Дұрыс айт,
сөйле!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады,
бірнеше рет қайталатады.
|
Айтылым. Сөздерді
дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.
|
|
2. Суретпен жұмыс.
Тыңдалым. Айтылым. Сурет бойынша сөздерді қайталайды, сұраққа жауап
береді.
|
Тыңдалым. Айтылым.
Сөздерді қайталайды, сұраққа жауап
береді.
|
|
3.Тақтадағы суретпен
жұмыс а. Тыңдалым Мына суретте не бейнеленеген? Саша мынау не? Сиыр
қандай? Ешкі қандай екен? Ә. Тілдесім . Үй жанурлары бейнелеген.
Мынау сиыр. Ешкі кішкентай, ақ.
|
Тыңдалым. Сұрақтарға толығымен
жауап береді.
Тілдесім . Диалог
құрайды
|
|
5.Фонетикалық
сергіту сәті. Мұғалім күнделікті сергітуін жасатады.
Ақ-ақ-ақ-секендейді лақ Ой-ой-ой-қорада тұр
қой.
|
Сергіту жаттығуын
жасайды.
|
III.
Ойтолғаныс
|
Кластермен
жұмыс
|
Жануарлар арасынын
үй жануарларын тауып кластерге
жабыстырады.
|
IV.
Бекіту
|
Жаңа тақырыпты
бекіту үшін мұғалім «Кім жылдам?» ойынын
ойнатады.
|
Тілдесім. Ойынның
шарты бойынша қойылған сұраққа сәйкес келетін суретті тез
табады.
|
V.Бағалау
|
Формативті бағалау. «Бас
бармақ» тәсілі арқылы бағалайды.
Мұғалім оқушылардың
өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі
қояды.
|
Баспалдақ үлгісі
бойынша өзі бағалайды.
|
VI. Үйге
тапсырма
|
Жазу дәптерінен
тапсырма беріледі.
|
|
VII.Рефлексия
|
Мұғалім түрлі
смайликтер таратып береді. Нашар, орташа, өте жақсы.
|
Оқушылар сабақтан
алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы көңіл-күйлерін
білдіреді.
|