Мотивациялық
қозғаушылық
|
«Жылы
сөздер»
Шарты: балалар шеңбер бойымен
тұрып, өз аналарының еркелететін сөздерін айтып
шығады.
Балалар шеңберге тұрады.
-Мені анам ботақан
дейді.
-Мені анам қошақан
дейді.
-Мені анам құлыным
дейді.
-Мені анам балапан
дейді.
|
Сә-ле-мет-сіз-бе!
Бірге
қайтталау
|
|
Мақал-мәтелдің мағынасын
түсіндіру.
Қарға баласын «аппағым»
дейді,
Кірпі баласын «жұмсағым»
дейді.
-Жануар да баласын жақсы
көреді, еміренеді. Ал адамдар балаларын еркелетіп «күнім»,
«алтыным» деген сияқты сөздерді
айтады.
Үй жануарлары жайлы
түсіндіру.
-Үй жануарлары – қолға
үйретілген жануарлардың түрлері. Сондықтан кейде бұларды қолға
үйретілген жануарлар деп атайды. Олар: сиыр, түйе, қой, ешкі,
жылқы, есек, үй қояны, Дидактикалық
ойын: «Жануарларды қалай күту
қажет?»
Дидактикалық
ойын:
«Төлін тауып
бер»
Дидактикалық
ойын: «Бұл не?» ойыны.
Мақсаты: Балалар суреттегі жануарларды
атайды.
Сергіту
сәті:
Ал, балалар,
келіңдер,
Бой жазайық бәріміз
–
Мойнымызды
бұрамыз,
Қолымызды созамыз,
Аяқтармен топ-топ басып,
Орнымызға барамыз.
Ойын: «Дауысынан
таны»
Ойын шарты:
балаларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір балаланың
көзін байлайды. Көзі байланған баланың қасына бір бала жануар
дыбысын салады. Бала қандай жануардың дауысы және оны салған кім
екенін табады.
Дидактикалық
ойын:
«Ненің төлі жоқ?»
|
Мұхият
тындайды
Балалар жануарларды қалай күту
керектігін айтады
Жануарлардың төлін
табады
Балалар жануарлардың атын
айтады.
Балалар ойын мәтініне сәйкес
қимыл- қозғалыс жасайды.
Бір бала көзін байлайды қасына
басқа бала келіп жануарлар дауысын салады.
Тапсырманы
орындайды
|