«Ашықсабақ "Үйжануарлары!"»
Білімсаласы: Қатынас
Бөлімі: Сөйлеудідамыту
Тақырыбы: Үйжануарлары
Сабақтыңмақсаты:
Білімділік: Балалардыңүйжануарларытуралыбілімдерінтолықтыру. Неліктеноларүйжануарларыдепаталатыныжөніндетүсінік беру. Үйжануарларыныңадамөмірінепайдасын, тұрмысқақажеттілігінтүсіндіру..
Дамытушылық: Тақпақ, арқылыбалалардыңтілбайлықтарын, сөздікқорларындамыту. Төрттүлікмалдыңтөлдерін ,аттарын, дыбыстарындұрысайтуғаүйрету.
Тәрбиелік: Үйжануарларынкүтіп-баптауға, қамқоржасауғатәрбиелеу.
Әдіс–тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, қорытынды, мадақтау.
Көрнекіліктері: Үйжануарларыныңсуреттері, таратпалы (үлестірмелі) құралдар.
|
Іс-әрекеткезеңі |
Тәрбиешініңіс-әрекеті |
Балалардыңіс-әрекеті |
|
Ұйымдастырукезеңі Үш топқа бөлу Тақтамен жұмыс: Сергіту сәті «Ғажайыпстанға саяхат»мультфильмінен үзінді көрсету Қортынды |
Сәлеметсіңдерме, балалар! «Шаттық» шеңбері Білерқазақбаласы , Сәлемсөздіңанасы. Алдымызданкезіккен, Бәріне де ізетпен, Иіліпсәлембереміз.Бүгін біз топпен жұмыс жасаймыз. I-ші топ «Құлыншақтар». II-ші топ «Ботақандар» III-ші топ «Момақандар» Кәне балалар жұмбақ шешіп көрейікші. Жұмбақ жасыру. Кезікті бір жануар Үстінде екі тауы бар (Түйе) Жақсы,балалар түйе қандай жануарға жатады? -Жақсы балалар ,ендеше бүгінбізсендерменүйжануарларытуралыәңгімелесетінболамыз. -Балалар үй жануарларына қандай жануарлар қандай жануарлар жатады? (түйе,жылқы, сиыр, қой, ешкі, ит, мысық) Неліктенолардыүйжануарларыдепатаймыз? Бір сөзбен бұларды төрт түлік дейміз. Төрт түлік-халқымыздың байлығы. Өйткені халқымыздың тарихы осы төрт түлік малымен тығыз байланысты. «Ат ердің қанаты» деп айтатын дала халқымыз жылқыны қастерлеген. Жылқы мінсек көлік, жесең ет. -Сиыр-жесең ет, кисең киім, айран, сүт, қаймақсыз қазақ баласы өспейді. -Түйе малы-нағыз көлік, шұбаты дертке дауа. Қой шаруашылығы-халқымыздың дәстүрлі кәсібі. Олардың адамға тигізер пайдасы көп. Тағам ретінде пайдаланамыз. -Балалар кім осы үй жануарлары туралы тақпақ бізге тақпақ айтып береді? 1-бала; Кіп-кішкене момақан Қошақанды ұнатам. Сүйеді апам «қозым»деп, «Қошақаным-өзің»деп. 2-бала; Көк сиыр бұзау туғанда, Қамап қойдық қораға. Көк сиыр тұрды мөңіреп, «Қайда менің балам»деп. 3-бала, Құлыншақ,құлыншақ, Шапқылайсың даламен. Дос болайықшы құлыншақ, Мен сияқты баламен. Алендібалалар, «Төлін тап» дегенойынойнаймыз,жануарлардың төлдерін тауып,енесінің жанынажапсырамыз.(Әр топқа жануарлар суретін беремін) Сергіту сәтін жасап дем алып алайық, «Қошақан әні» .-Балалар барлығын мультик көргенді жақсы көресіңдер ме? «Ғажайыпстанға саяхат» мультфильмінен үзінді көрсету.
Ойын: «Қайсысы артық?» Әр топқа жануарлардың суреттері беріледі. Балалар сол суреттің ішінен артық жануарды тауып сызып тастаулары керек. -Жақсы балалар сонымен үй жануарларын білеміз бе? -Кәне үй жануарларын атап шығайықшы.Ендеше балалар үй жануарларына әр кез қомқор болайық. |
«Шаттық» шеңберінетұрып, бір–бірлерімен ,қонақтарменамандасады. Балаларүлкеншеңбергетұрады. Қолдыңқимыл-қозғалысыарқылыбір-бірлеріменсәлемдеседі (Үй жануарына) Сиыр, қой, жылқы, түйе. Үйде адам қолында күтіп,бапталады. Үйжануарлары. Оларға адам су береді,жем береді. -Адам оған қомқорлық жасайды Балалар тақпақ айтады Балалар төлдерін тауып,жапсырады «Қошақан әні» мультфильмінен үзінді көреді
Ойын арқылы балалар артық жануарды сызып тастайды
Білеміз Үй жануарларын атайды |
Күтілетіннәтиже:
Білуітиіс: Үй жануарларын танып,білу
Меңгеруі: Үй жануарларытуралыжан-жақтытүсінікалды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үй жануарлары
Үй жануарлары
«Ашықсабақ "Үйжануарлары!"»
Білімсаласы: Қатынас
Бөлімі: Сөйлеудідамыту
Тақырыбы: Үйжануарлары
Сабақтыңмақсаты:
Білімділік: Балалардыңүйжануарларытуралыбілімдерінтолықтыру. Неліктеноларүйжануарларыдепаталатыныжөніндетүсінік беру. Үйжануарларыныңадамөмірінепайдасын, тұрмысқақажеттілігінтүсіндіру..
Дамытушылық: Тақпақ, арқылыбалалардыңтілбайлықтарын, сөздікқорларындамыту. Төрттүлікмалдыңтөлдерін ,аттарын, дыбыстарындұрысайтуғаүйрету.
Тәрбиелік: Үйжануарларынкүтіп-баптауға, қамқоржасауғатәрбиелеу.
Әдіс–тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, қорытынды, мадақтау.
Көрнекіліктері: Үйжануарларыныңсуреттері, таратпалы (үлестірмелі) құралдар.
|
Іс-әрекеткезеңі |
Тәрбиешініңіс-әрекеті |
Балалардыңіс-әрекеті |
|
Ұйымдастырукезеңі Үш топқа бөлу Тақтамен жұмыс: Сергіту сәті «Ғажайыпстанға саяхат»мультфильмінен үзінді көрсету Қортынды |
Сәлеметсіңдерме, балалар! «Шаттық» шеңбері Білерқазақбаласы , Сәлемсөздіңанасы. Алдымызданкезіккен, Бәріне де ізетпен, Иіліпсәлембереміз.Бүгін біз топпен жұмыс жасаймыз. I-ші топ «Құлыншақтар». II-ші топ «Ботақандар» III-ші топ «Момақандар» Кәне балалар жұмбақ шешіп көрейікші. Жұмбақ жасыру. Кезікті бір жануар Үстінде екі тауы бар (Түйе) Жақсы,балалар түйе қандай жануарға жатады? -Жақсы балалар ,ендеше бүгінбізсендерменүйжануарларытуралыәңгімелесетінболамыз. -Балалар үй жануарларына қандай жануарлар қандай жануарлар жатады? (түйе,жылқы, сиыр, қой, ешкі, ит, мысық) Неліктенолардыүйжануарларыдепатаймыз? Бір сөзбен бұларды төрт түлік дейміз. Төрт түлік-халқымыздың байлығы. Өйткені халқымыздың тарихы осы төрт түлік малымен тығыз байланысты. «Ат ердің қанаты» деп айтатын дала халқымыз жылқыны қастерлеген. Жылқы мінсек көлік, жесең ет. -Сиыр-жесең ет, кисең киім, айран, сүт, қаймақсыз қазақ баласы өспейді. -Түйе малы-нағыз көлік, шұбаты дертке дауа. Қой шаруашылығы-халқымыздың дәстүрлі кәсібі. Олардың адамға тигізер пайдасы көп. Тағам ретінде пайдаланамыз. -Балалар кім осы үй жануарлары туралы тақпақ бізге тақпақ айтып береді? 1-бала; Кіп-кішкене момақан Қошақанды ұнатам. Сүйеді апам «қозым»деп, «Қошақаным-өзің»деп. 2-бала; Көк сиыр бұзау туғанда, Қамап қойдық қораға. Көк сиыр тұрды мөңіреп, «Қайда менің балам»деп. 3-бала, Құлыншақ,құлыншақ, Шапқылайсың даламен. Дос болайықшы құлыншақ, Мен сияқты баламен. Алендібалалар, «Төлін тап» дегенойынойнаймыз,жануарлардың төлдерін тауып,енесінің жанынажапсырамыз.(Әр топқа жануарлар суретін беремін) Сергіту сәтін жасап дем алып алайық, «Қошақан әні» .-Балалар барлығын мультик көргенді жақсы көресіңдер ме? «Ғажайыпстанға саяхат» мультфильмінен үзінді көрсету.
Ойын: «Қайсысы артық?» Әр топқа жануарлардың суреттері беріледі. Балалар сол суреттің ішінен артық жануарды тауып сызып тастаулары керек. -Жақсы балалар сонымен үй жануарларын білеміз бе? -Кәне үй жануарларын атап шығайықшы.Ендеше балалар үй жануарларына әр кез қомқор болайық. |
«Шаттық» шеңберінетұрып, бір–бірлерімен ,қонақтарменамандасады. Балаларүлкеншеңбергетұрады. Қолдыңқимыл-қозғалысыарқылыбір-бірлеріменсәлемдеседі (Үй жануарына) Сиыр, қой, жылқы, түйе. Үйде адам қолында күтіп,бапталады. Үйжануарлары. Оларға адам су береді,жем береді. -Адам оған қомқорлық жасайды Балалар тақпақ айтады Балалар төлдерін тауып,жапсырады «Қошақан әні» мультфильмінен үзінді көреді
Ойын арқылы балалар артық жануарды сызып тастайды
Білеміз Үй жануарларын атайды |
Күтілетіннәтиже:
Білуітиіс: Үй жануарларын танып,білу
Меңгеруі: Үй жануарларытуралыжан-жақтытүсінікалды
шағым қалдыра аласыз













