Ұйымдастырукезеңі
Үш топқа
бөлу
Тақтамен
жұмыс:
Сергіту
сәті
«Ғажайыпстанға
саяхат»мультфильмінен үзінді
көрсету
Қортынды
|
Сәлеметсіңдерме,
балалар!
«Шаттық»
шеңбері
Білерқазақбаласы
,
Сәлемсөздіңанасы.
Алдымызданкезіккен,
Бәріне де
ізетпен,
Иіліпсәлембереміз.Бүгін біз топпен жұмыс
жасаймыз.
I-ші топ
«Құлыншақтар».
II-ші топ
«Ботақандар»
III-ші топ
«Момақандар»
Кәне балалар жұмбақ шешіп
көрейікші.
Жұмбақ
жасыру.
Кезікті бір
жануар
Үстінде екі тауы
бар
(Түйе)
Жақсы,балалар түйе қандай
жануарға жатады?
-Жақсы балалар
,ендеше
бүгінбізсендерменүйжануарларытуралыәңгімелесетінболамыз.
-Балалар үй жануарларына қандай
жануарлар қандай жануарлар жатады? (түйе,жылқы, сиыр, қой, ешкі,
ит, мысық)
Неліктенолардыүйжануарларыдепатаймыз?
Бір сөзбен бұларды төрт түлік
дейміз. Төрт түлік-халқымыздың байлығы. Өйткені халқымыздың тарихы
осы төрт түлік малымен тығыз байланысты. «Ат ердің қанаты» деп
айтатын дала халқымыз жылқыны қастерлеген. Жылқы мінсек көлік,
жесең ет.
-Сиыр-жесең ет, кисең киім,
айран, сүт, қаймақсыз қазақ баласы
өспейді.
-Түйе малы-нағыз көлік, шұбаты
дертке дауа.
Қой шаруашылығы-халқымыздың
дәстүрлі кәсібі.
Олардың адамға тигізер пайдасы
көп. Тағам ретінде пайдаланамыз.
-Балалар кім осы үй жануарлары
туралы тақпақ бізге тақпақ айтып
береді?
1-бала;
Кіп-кішкене
момақан
Қошақанды
ұнатам.
Сүйеді апам
«қозым»деп,
«Қошақаным-өзің»деп.
2-бала;
Көк сиыр бұзау
туғанда,
Қамап қойдық
қораға.
Көк сиыр тұрды
мөңіреп,
«Қайда менің
балам»деп.
3-бала,
Құлыншақ,құлыншақ,
Шапқылайсың
даламен.
Дос болайықшы
құлыншақ,
Мен сияқты
баламен.
Алендібалалар, «Төлін тап»
дегенойынойнаймыз,жануарлардың төлдерін тауып,енесінің
жанынажапсырамыз.(Әр топқа жануарлар суретін
беремін)
Сергіту сәтін жасап дем алып
алайық, «Қошақан әні»
.-Балалар барлығын мультик
көргенді жақсы көресіңдер ме?
«Ғажайыпстанға
саяхат» мультфильмінен үзінді
көрсету.
Ойын: «Қайсысы
артық?»
Әр топқа жануарлардың
суреттері беріледі. Балалар сол суреттің ішінен артық жануарды
тауып сызып тастаулары керек.
-Жақсы балалар сонымен үй
жануарларын білеміз бе?
-Кәне үй жануарларын атап
шығайықшы.Ендеше балалар үй жануарларына әр кез қомқор
болайық.
|
«Шаттық» шеңберінетұрып,
бір–бірлерімен ,қонақтарменамандасады.
Балаларүлкеншеңбергетұрады.
Қолдыңқимыл-қозғалысыарқылыбір-бірлеріменсәлемдеседі
(Үй
жануарына)
Сиыр, қой, жылқы,
түйе.
Үйде адам қолында
күтіп,бапталады.
Үйжануарлары.
Оларға адам су береді,жем
береді.
-Адам оған қомқорлық
жасайды
Балалар тақпақ
айтады
Балалар төлдерін
тауып,жапсырады
«Қошақан
әні»
мультфильмінен үзінді
көреді
Ойын арқылы балалар артық
жануарды сызып тастайды
Білеміз
Үй жануарларын
атайды
|