Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеті
Тақырыбы:«Үй
жануарлары»
Тәрбиеші:Сулейменова Енлик
Ермаханбетовна
2024жыл
Тақырыбы: «Үй
жануарлары»
Жас
ерекшелігі:Ересектер тобы
(4жас)
Бағыттары:коммуникативтік дағдыларды
дамыту, шығармашылық дағдыларының,
зерттеу іс-әрекетінің дамуы ,әлеуметтік -эмоцияналдық
дағдыларды дамыту,танымдық және зияткерлік дағдыларды
дамыту.
Бөлімі:,сөйлеуді дамыту,көркем
әдебиет,жапсыру,қоршаған ортамен таныстыру,қарапайым математикалық
ұғымдарды таныстыру.
Мақсаты:үй жануарлары мен олардың
төлдерін тануға,олардың даусын ,төлін ажыратуға үйрету.Топтық жұмыс
арқылы бірлесіп жұмыс жасауға дағдыландыру, берілген тапсырманы
дұрыс орындауға бейімделу.Шығармашылыққа пен ізденпаздылыққа
баулу.
Міндеттері:
Білім
берушілік: Балалардың сөйлеу қабілетін
арттыру,есту,жаттау қабілеттерін дамыту.Үй жануарлар тақырыбын
қайталаудағы білімін нығайту. Дамытушылық :Желіммен жұмыс істегенде
қауіпсіз ережесін сақтау.Сұрақтарға толық жауап беру, суретті
әңгімелеу,дидактикалық ойындарды ережемен
ойнау Тәрбиелік:. Үй жануарларына деген
қамқорлық сезімін ояту.
Заттық дамытушы
орта(көрнекіліктер):
Демонстрациялық:Панельді тақтадан презентация
арқылы жасалған тапсырмалар,видео ролик,үй жануарар
суреті,мүсіні Үлестірмелі:танграм суреттері,
төсеніш,қошақан
суреті,мақта,желім,қылқалам.
Қолданылған әдіс
тәсілдер:АКТ технология ,сұрақ-жауап
әдісі, ритмопластикалық жаттығулары,топтастыру.смайлик
әдісі,танграм әдісі
Күтілетін
нәтиже:
Балалар үй жануарлары туралы
түсініктерін кеңінен ашып,түсінеді,үй жануарлар туралы түсінік
айтады,түрлерін ажыратады.Өз бетінше жапсырады,танграм әдісі арқылы
жануарларды пішіндейді.
Ұйымдастырылған
іс-әрекеттің барысы
Балалар топқа музыка әуенімен
ритмопластикалық жаттығу арқылы кіреді.
(Екі топқа бөлініп төсеніштің
үстінен көңілді әуен арқылы әр түрлі бағытта секіріп
келеді)
-Сәлеметсіңдер ме,балалар!
-Қалайсыңдар? - Балалар, бүгін бізге ертегі әлемінен видео жолдау
келіпті. Бәріміз кімнен келгенін көрейік.
Видео
жолдау
(Қошқар мен теке
мультфилімі)
Теке:
-Мә-мә!, Саламатсыңдар ма,
балалар!Балалар маған сендердің көмектерің керек болып тұр!Менің
досым Қошқарды қасқырлар ұстап алды.Енді қасқырлар маған
тапсырмаларды орындасаңдар ғана қошқарды жіберемін деп отыр!Маған
тапсырма орындауға көмектесіңдерші!
Тәрбиеші;Балалар бұл видео жолдау
ертегідегі Текеден екен.Біз Текеге көмектесеміз бе? (ия)Ендеше
қасқырдан келген тапсырмаларды бәріміз
орындайық.
1.Тапсырма.Дидактикалық
ойын : «Үй жануарларын
атап,дауысын тану». Шарты:Перне тақтадағы
жануарларды танып,даусын дыбыстап салу.
2.Тапсырма.Дидактикалық
ойын:«Үй жануарларының төлдерін
ажырату»
Шарты:Адасқан үй жануарларын
төлдеріне қосу.
АҚТ қолдану арқылы үй
жануарларын табу
3.Тапсырма.Үй жануарларын
танграм әдісі арқылы геометриялық пішіндермен
құрастыру.
-Балалар сендер қандай
геометриялық пішіндерді танисыңдар?
-Ендеше мына жерде жасырылған
жануарларды табайықшы?
-Қандай жануар жасырынып
тұр?
-Қандай пішін? (Балалар
тапсырманы орындайды)
-Тамаша,ендеше келесі біздің
тастырмаларымыз танграм әдісі арқылы жануарларды бейнелеу.
Алдарыңдағы берілген суретті геометриялық пішіндермен
бейнелеу.
4.Тапсырма.Қошақанның
суретін жапсыру
-Балалар біз қойдың бейнесін
дәстүрден тыс әдіс тәсіл арқылы жапсыру
керекпіз.
Қошақанның суретін желімдеп
мақтамен жапсырады.Мақтаның жұмсақ екенін,түсін
ажыратады.
Техникалық қауіпсіздік
ережесін қолдану.(желімді аузына
салмау,қылқаламды дұрыс ұстау,желімді үстіне жағып
алмау).
-Балалар сендер қошақан туралы
ән білесіңдер ма?
-Ендеше 1 шумағын айтайықшы.
«Қошақаным қайда екен ?» әні орындалады.
Тәрбиеші:Қандай тамаша балалар біз
қасқырдың тапсырмаларын орындадық.Енді бір сергіп
алайық
Видео слайд сергіту
жатығуы
Теке:Балалар сендерге көп
рахмет!қасқыр қошқарды босатты.
Қошқар
:Рахмет балалар
!
Теке
:Біз балаларға сыйлық жасайық.
Сендерге арнап қызықты видео хиқаяларымызды
сыйлаймыз.
Қорытынды.Сұрақ жауап
алынады.
-Үй жануарларына қандай
жануарлар жатады?
-Үй жануарларының төлдерін
атаңдар?
-Үй жануарлары қалай
дыбыстайды?
-Қандай кейіпкерлерге көмек
бердік?
-Жарайсыңдар балалар ,бүгін
сендер өте белсенді болдыңдар! Балалар смайлик әдісі арқылы оқу
қызметімізді қорытындылайық.
Рахмет!Осымен ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетіміз аяқталды.