Балалардың аты-жөні: ОНР 3
Тақырыбы: Үй жануарлары. А-Ә дыбыстарын дыбыстарын ажырату.
Білімділік-мақсаты: Үй жануарларын атау,оларды ажыратуға үйрету.Құрылымы күрделі сын есімдерді қолдануға үйрету ( қара-ала бұзау) Сөздік қорын молайту.Сурет бойынша әңгіме құрастыруын жетілдіру жұмысын жалғастыру. Ашық,жабық буында,сөзде,сөйлемде,мәтінде дыбыстардың дұрыс айтуын бекіту.
Түзете
-дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін
дамыту. Сөйлеудің
ырғақтылығын,жылдамдығын дұрыс қолдануға тәрбиелеу. А-Ә дыбыстарын
ажыратып ,аталған дыбыстары бар сөздерді қайталау.Жұмбақтар
жасыру.
Тәрбиелік: үй жануарларына қамқор болуға
күте білуге қамқорлық жасау,қорғауға
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық
ойын.
Көрнекіліктер: «А»,
«Ә» дыбыстарының таңбасы, дәптер.Үй жануарлары және төлдерінің
суреттері
Шаттық шеңбері:
Артикуляциялық
жаттығу:
-Қақпа
-Пілдің тұмсығы
-Сағат
-Әткеншек
-Саңырауқұлақ
-Ат шауып келеді.
Тыныс алу жаттығуы:
-Стақандағы дауыл
-Ұлпа қарларды үрлеу
|
Оқу іс-әрекетінің қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялык-козғаушылық |
Ұйымдастыру кезеңі. Балалар шеңбер бойына түрып,педагогпен бірге төмендегі өлең жолдарын кайталайды. Арым таза,ақ көніл, Адамдыққа сенемін. Абыройлы,ақ ниет, Адалдыққа сенемін. |
Шеңбер бойына тұрып орындайды. |
|
Үйымдастырушылық-ізденістік |
А дыбысын жеке айту. «А» дыбысын хормен айтыңдар Қатты, жай, сыбырлап. «А» , «Ә» дыбыстарына сипаттама беру.
Әріп пен дыбыстың байланысы. Тақтаға А,Ә дыбыстарының таңбасы ілінеді. Фонематикалық естуін дамыту. «А», «Ә» дыбыстарынан басталатын сөздерді естігенде тиісті текшені көтер. Алма-сана-әтеш-тарақ-банан-әшекей-ағаш-орын-ана-әдемі т.б. «Менің отбасым тақырыбында» әңгімелеу. Адам атауындағы бірінші тұрған дыбыстарды атаңдар. А-А-Анна Ә-Ә-Әсем А-А-Алуа Ә-Ә-Әйгерім А-А-Айнаш Ә-Ә-Әсел Дыбысты буында, сөзде машықтандыру. Сөздегі бірінші буындарды ата. Алма, айна, әшекей, әлпеншек, арман, алаша, әсемдік, әлем. Дидактикалық тапсырмалар Сөздерді буынға бөліп оқы. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп жаз. Ауа, ауыл, дауыл, қауын, жауын, бауырсақ, бауырмал, әуен, дәуіт, елеуіш, дәуір, ауылдас. Көп нүктенңі орнына не істеді? не қылды? қайтті? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Нұргүл сабаққа ... . Ол есеп ... . Жазуын да ... . Үйге берілген тапсырманың бәрін ... . Керекті сөздер: орындады, дайындалды, шығарды, жазды. -Ферма дегеніміз не? -Фермада қандай жануарлар ұстайды? 2.Үй жануарлары және олардың пайдасы туралы әңгіме. -Ферма-барлық үй жануарларын өсіріп ұстайтын шаруашылық орын.Үй жануарларын адам күтіп-баптайды. Жануарлардың еті,сүті, Жұмыртқасы-азық,ал жүні, терісі және мамығынан қаншама тұрмысқа қажетті заттар жасалады. Үй жануарлары деп үйде ұстайтын жануарларды айтамыз.Олар мыналар:қой,ешкі, сиыр,түйе,жылқы. Түйенің төлі-ботақан. Қойдың төлі-қозы. Ешкінің төлі-лақ. Жылқының төлі-құлын. Сиырдың төлі-бұзау. «Қай дыбыс» Д/о «Не қайда тұрады?» Үй жануарлары туралы өлеңді оқу. Шөре,шөре,лағым, Секендеме,демінді ал. Тентек болма шырағым, Селтендемей құлағың. -Өлең ненің төлі туралы? -Ешкінің қандай пайдасы бар? Әукім-әукім әукешім, Сипайыншы әукесін. Енең,әне,келеді, Ақ мамасын береді. -Сиырдын қандай пайдасы бар?Тағы қандай үй жануарларын білесіндер? -Дұрыс,үй құстары және ти,мысық та үй жануарларына жатады. Қалай ойласыңдар тауық қандай пайда әкеледі? (Еті мен жұмыртқасы-тамақ. Мамығынан жастық жасайды). Д/о «Не ненің баласы?» «Қиынды суреттерден жануарды құрастыр» д/о |
Педагогтің айтқаңдарын мұқият тындайды.
А-Ә дыбыстарын ажыратады
Қайталайды. Төлдердін аттарын қайталап айтады.
Өлең ешкінің төлі-лақ туралы. Ешкінің еті,сүті-тағам, түбітінең киім тоқиды. «Әукім-әукім»деп сиырдың төлі –бұзауды шақырамыз. -Сиырдың сүті,еті-тағам.Сүтінең ірімшік,құрт,айран,май алады.Терісінен тұрмысқа қажетті заттар жасайды. Жануарларды құрастырады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылайды. А-Ә дыбыстары бар сөздерді атайды. -Үй жануарларын атаңдар? -Неге адамдар жануарларға күтім жасайды? Олардың қандай пайдасы бар? |
Педагогпен бірге сабақты қорытындылайды. |
Күтілетін нәтиже:
Не білді:Үй жануарларының адам өміріндегі маңызы.А-Ә дыбыстарын ажырата білді.
Не алды:жалпы үй жануарлары туралы мәліметтерді.
Балалардың аты-жөні: ОНР 1
Тақырыбы: Жабайы жануарлар. А-Ә дыбыстарын дыбыстарын ажырату.
Білімділік-мақсаты: Жабайы аңдардың суреттерін көрсету арқылы тануға,атауға жаттықтыру.Етістік сөздерді қолдана отырып,сөйлем құрауға дағдыландыру.
Құрылымы күрделі сын есімдерді қолдануға үйрету.Сөздік қорын молайту.Сурет бойынша әңгіме құрастыруын жетілдіру жұмысын жалғастыру. Ашық,жабық буында,сөзде,сөйлемде,мәтінде дыбыстардың дұрыс айтуын бекіту.
Түзете
-дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін
дамыту. Сөйлеудің
ырғақтылығын,жылдамдығын дұрыс қолдануға тәрбиелеу. А-Ә дыбыстарын
ажыратып ,аталған дыбыстары бар сөздерді қайталау.Жұмбақтар
жасыру.
Тәрбиелік: жануарларға қамқор болуға,
күте білуге қамқорлық жасау,қорғауға
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық
ойын.
Көрнекіліктер: «А»,
«Ә» дыбыстарының таңбасы, дәптер. Жабайы аңдардың
суреттері
Шаттық шеңбері:
Артикуляциялық
жаттығу:
-Қақпа
-Пілдің тұмсығы
-Сағат
-Әткеншек
-Саңырауқұлақ
-Ат шауып келеді.
Тыныс алу жаттығуы:
-Стақандағы дауыл
-Ұлпа қарларды үрлеу
|
Оқу іс-әрекетінің қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялык-козғаушылық |
Ұйымдастыру кезеңі. Балалар шеңбер бойына түрып,педагогпен бірге төмендегі өлең жолдарын кайталайды. Арым таза,ақ көніл, Адамдыққа сенемін. Абыройлы,ақ ниет, Адалдыққа сенемін. |
Шеңбер бойына тұрып орындайды. |
|
Үйымдастырушылық-ізденістік |
А дыбысын жеке айту. «А» дыбысын хормен айтыңдар Қатты, жай, сыбырлап. «А» , «Ә» дыбыстарына сипаттама беру.
Әріп пен дыбыстың байланысы. Тақтаға А,Ә дыбыстарының таңбасы ілінеді. Фонематикалық естуін дамыту. «А», «Ә» дыбыстарынан басталатын сөздерді естігенде тиісті текшені көтер. Алма-сана-әтеш-тарақ-банан-әшекей-ағаш-орын-ана-әдемі т.б. «Менің отбасым тақырыбында» әңгімелеу. Адам атауындағы бірінші тұрған дыбыстарды атаңдар. А-А-Анна Ә-Ә-Әсем А-А-Алуа Ә-Ә-Әйгерім А-А-Айнаш Ә-Ә-Әсел Дыбысты буында, сөзде машықтандыру. Сөздегі бірінші буындарды ата. Алма, айна, әшекей, әлпеншек, арман, алаша, әсемдік, әлем. Дидактикалық тапсырмалар Сөздерді буынға бөліп оқы. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп жаз. Ауа, ауыл, дауыл, қауын, жауын, бауырсақ, бауырмал, әуен, дәуіт, елеуіш, дәуір, ауылдас. Көп нүктенңі орнына не істеді? не қылды? қайтті? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Нұргүл сабаққа ... . Ол есеп ... . Жазуын да ... . Үйге берілген тапсырманың бәрін ... . Керекті сөздер: орындады, дайындалды, шығарды, жазды.
2.Жабайы жануарлар және олардың пайдасы туралы әңгіме. Жануарлар орманда,таулы жерде өмір сүреді.Олардың пайдасы- айналадағы қалдықтарды тазарту.Өлген құс,жануарларды жеп,орманды тазартып,аурудан сақтайды.Және олардың терісінен адамдар киім жасайды.
Д/о «Не қайда тұрады?» Жануарлар туралы өлеңді оқу. -Өлең не туралы? -Жанар қандай пайдасы бар?Тағы қандай үй жануарларын білесіндер? -Дұрыс,үй құстары және ти,мысық та үй жануарларына жатады. Қалай ойласыңдар тауық қандай пайда әкеледі? (Еті мен жұмыртқасы-тамақ. Мамығынан жастық жасайды). Д/о «Не ненің баласы?» «Қиынды суреттерден жануарды құрастыр» д/о |
Педагогтің айтқаңдарын мұқият тындайды.
А-Ә дыбыстарын ажыратады
Қайталайды.
Жануарларды құрастырады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылайды. А-Ә дыбыстары бар сөздерді атайды. -Үй жануарларын атаңдар? -Неге адамдар жануарларға күтім жасайды? Олардың қандай пайдасы бар? |
Педагогпен бірге сабақты қорытындылайды. |
Күтілетін нәтиже:
Не білді:Үй жануарларының адам өміріндегі маңызы.А-Ә дыбыстарын ажырата білді.
Не алды:жалпы үй жануарлары туралы мәліметтерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үй жануарлары
Үй жануарлары
Балалардың аты-жөні: ОНР 3
Тақырыбы: Үй жануарлары. А-Ә дыбыстарын дыбыстарын ажырату.
Білімділік-мақсаты: Үй жануарларын атау,оларды ажыратуға үйрету.Құрылымы күрделі сын есімдерді қолдануға үйрету ( қара-ала бұзау) Сөздік қорын молайту.Сурет бойынша әңгіме құрастыруын жетілдіру жұмысын жалғастыру. Ашық,жабық буында,сөзде,сөйлемде,мәтінде дыбыстардың дұрыс айтуын бекіту.
Түзете
-дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін
дамыту. Сөйлеудің
ырғақтылығын,жылдамдығын дұрыс қолдануға тәрбиелеу. А-Ә дыбыстарын
ажыратып ,аталған дыбыстары бар сөздерді қайталау.Жұмбақтар
жасыру.
Тәрбиелік: үй жануарларына қамқор болуға
күте білуге қамқорлық жасау,қорғауға
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық
ойын.
Көрнекіліктер: «А»,
«Ә» дыбыстарының таңбасы, дәптер.Үй жануарлары және төлдерінің
суреттері
Шаттық шеңбері:
Артикуляциялық
жаттығу:
-Қақпа
-Пілдің тұмсығы
-Сағат
-Әткеншек
-Саңырауқұлақ
-Ат шауып келеді.
Тыныс алу жаттығуы:
-Стақандағы дауыл
-Ұлпа қарларды үрлеу
|
Оқу іс-әрекетінің қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялык-козғаушылық |
Ұйымдастыру кезеңі. Балалар шеңбер бойына түрып,педагогпен бірге төмендегі өлең жолдарын кайталайды. Арым таза,ақ көніл, Адамдыққа сенемін. Абыройлы,ақ ниет, Адалдыққа сенемін. |
Шеңбер бойына тұрып орындайды. |
|
Үйымдастырушылық-ізденістік |
А дыбысын жеке айту. «А» дыбысын хормен айтыңдар Қатты, жай, сыбырлап. «А» , «Ә» дыбыстарына сипаттама беру.
Әріп пен дыбыстың байланысы. Тақтаға А,Ә дыбыстарының таңбасы ілінеді. Фонематикалық естуін дамыту. «А», «Ә» дыбыстарынан басталатын сөздерді естігенде тиісті текшені көтер. Алма-сана-әтеш-тарақ-банан-әшекей-ағаш-орын-ана-әдемі т.б. «Менің отбасым тақырыбында» әңгімелеу. Адам атауындағы бірінші тұрған дыбыстарды атаңдар. А-А-Анна Ә-Ә-Әсем А-А-Алуа Ә-Ә-Әйгерім А-А-Айнаш Ә-Ә-Әсел Дыбысты буында, сөзде машықтандыру. Сөздегі бірінші буындарды ата. Алма, айна, әшекей, әлпеншек, арман, алаша, әсемдік, әлем. Дидактикалық тапсырмалар Сөздерді буынға бөліп оқы. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп жаз. Ауа, ауыл, дауыл, қауын, жауын, бауырсақ, бауырмал, әуен, дәуіт, елеуіш, дәуір, ауылдас. Көп нүктенңі орнына не істеді? не қылды? қайтті? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Нұргүл сабаққа ... . Ол есеп ... . Жазуын да ... . Үйге берілген тапсырманың бәрін ... . Керекті сөздер: орындады, дайындалды, шығарды, жазды. -Ферма дегеніміз не? -Фермада қандай жануарлар ұстайды? 2.Үй жануарлары және олардың пайдасы туралы әңгіме. -Ферма-барлық үй жануарларын өсіріп ұстайтын шаруашылық орын.Үй жануарларын адам күтіп-баптайды. Жануарлардың еті,сүті, Жұмыртқасы-азық,ал жүні, терісі және мамығынан қаншама тұрмысқа қажетті заттар жасалады. Үй жануарлары деп үйде ұстайтын жануарларды айтамыз.Олар мыналар:қой,ешкі, сиыр,түйе,жылқы. Түйенің төлі-ботақан. Қойдың төлі-қозы. Ешкінің төлі-лақ. Жылқының төлі-құлын. Сиырдың төлі-бұзау. «Қай дыбыс» Д/о «Не қайда тұрады?» Үй жануарлары туралы өлеңді оқу. Шөре,шөре,лағым, Секендеме,демінді ал. Тентек болма шырағым, Селтендемей құлағың. -Өлең ненің төлі туралы? -Ешкінің қандай пайдасы бар? Әукім-әукім әукешім, Сипайыншы әукесін. Енең,әне,келеді, Ақ мамасын береді. -Сиырдын қандай пайдасы бар?Тағы қандай үй жануарларын білесіндер? -Дұрыс,үй құстары және ти,мысық та үй жануарларына жатады. Қалай ойласыңдар тауық қандай пайда әкеледі? (Еті мен жұмыртқасы-тамақ. Мамығынан жастық жасайды). Д/о «Не ненің баласы?» «Қиынды суреттерден жануарды құрастыр» д/о |
Педагогтің айтқаңдарын мұқият тындайды.
А-Ә дыбыстарын ажыратады
Қайталайды. Төлдердін аттарын қайталап айтады.
Өлең ешкінің төлі-лақ туралы. Ешкінің еті,сүті-тағам, түбітінең киім тоқиды. «Әукім-әукім»деп сиырдың төлі –бұзауды шақырамыз. -Сиырдың сүті,еті-тағам.Сүтінең ірімшік,құрт,айран,май алады.Терісінен тұрмысқа қажетті заттар жасайды. Жануарларды құрастырады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылайды. А-Ә дыбыстары бар сөздерді атайды. -Үй жануарларын атаңдар? -Неге адамдар жануарларға күтім жасайды? Олардың қандай пайдасы бар? |
Педагогпен бірге сабақты қорытындылайды. |
Күтілетін нәтиже:
Не білді:Үй жануарларының адам өміріндегі маңызы.А-Ә дыбыстарын ажырата білді.
Не алды:жалпы үй жануарлары туралы мәліметтерді.
Балалардың аты-жөні: ОНР 1
Тақырыбы: Жабайы жануарлар. А-Ә дыбыстарын дыбыстарын ажырату.
Білімділік-мақсаты: Жабайы аңдардың суреттерін көрсету арқылы тануға,атауға жаттықтыру.Етістік сөздерді қолдана отырып,сөйлем құрауға дағдыландыру.
Құрылымы күрделі сын есімдерді қолдануға үйрету.Сөздік қорын молайту.Сурет бойынша әңгіме құрастыруын жетілдіру жұмысын жалғастыру. Ашық,жабық буында,сөзде,сөйлемде,мәтінде дыбыстардың дұрыс айтуын бекіту.
Түзете
-дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін
дамыту. Сөйлеудің
ырғақтылығын,жылдамдығын дұрыс қолдануға тәрбиелеу. А-Ә дыбыстарын
ажыратып ,аталған дыбыстары бар сөздерді қайталау.Жұмбақтар
жасыру.
Тәрбиелік: жануарларға қамқор болуға,
күте білуге қамқорлық жасау,қорғауға
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық
ойын.
Көрнекіліктер: «А»,
«Ә» дыбыстарының таңбасы, дәптер. Жабайы аңдардың
суреттері
Шаттық шеңбері:
Артикуляциялық
жаттығу:
-Қақпа
-Пілдің тұмсығы
-Сағат
-Әткеншек
-Саңырауқұлақ
-Ат шауып келеді.
Тыныс алу жаттығуы:
-Стақандағы дауыл
-Ұлпа қарларды үрлеу
|
Оқу іс-әрекетінің қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялык-козғаушылық |
Ұйымдастыру кезеңі. Балалар шеңбер бойына түрып,педагогпен бірге төмендегі өлең жолдарын кайталайды. Арым таза,ақ көніл, Адамдыққа сенемін. Абыройлы,ақ ниет, Адалдыққа сенемін. |
Шеңбер бойына тұрып орындайды. |
|
Үйымдастырушылық-ізденістік |
А дыбысын жеке айту. «А» дыбысын хормен айтыңдар Қатты, жай, сыбырлап. «А» , «Ә» дыбыстарына сипаттама беру.
Әріп пен дыбыстың байланысы. Тақтаға А,Ә дыбыстарының таңбасы ілінеді. Фонематикалық естуін дамыту. «А», «Ә» дыбыстарынан басталатын сөздерді естігенде тиісті текшені көтер. Алма-сана-әтеш-тарақ-банан-әшекей-ағаш-орын-ана-әдемі т.б. «Менің отбасым тақырыбында» әңгімелеу. Адам атауындағы бірінші тұрған дыбыстарды атаңдар. А-А-Анна Ә-Ә-Әсем А-А-Алуа Ә-Ә-Әйгерім А-А-Айнаш Ә-Ә-Әсел Дыбысты буында, сөзде машықтандыру. Сөздегі бірінші буындарды ата. Алма, айна, әшекей, әлпеншек, арман, алаша, әсемдік, әлем. Дидактикалық тапсырмалар Сөздерді буынға бөліп оқы. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп жаз. Ауа, ауыл, дауыл, қауын, жауын, бауырсақ, бауырмал, әуен, дәуіт, елеуіш, дәуір, ауылдас. Көп нүктенңі орнына не істеді? не қылды? қайтті? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Нұргүл сабаққа ... . Ол есеп ... . Жазуын да ... . Үйге берілген тапсырманың бәрін ... . Керекті сөздер: орындады, дайындалды, шығарды, жазды.
2.Жабайы жануарлар және олардың пайдасы туралы әңгіме. Жануарлар орманда,таулы жерде өмір сүреді.Олардың пайдасы- айналадағы қалдықтарды тазарту.Өлген құс,жануарларды жеп,орманды тазартып,аурудан сақтайды.Және олардың терісінен адамдар киім жасайды.
Д/о «Не қайда тұрады?» Жануарлар туралы өлеңді оқу. -Өлең не туралы? -Жанар қандай пайдасы бар?Тағы қандай үй жануарларын білесіндер? -Дұрыс,үй құстары және ти,мысық та үй жануарларына жатады. Қалай ойласыңдар тауық қандай пайда әкеледі? (Еті мен жұмыртқасы-тамақ. Мамығынан жастық жасайды). Д/о «Не ненің баласы?» «Қиынды суреттерден жануарды құрастыр» д/о |
Педагогтің айтқаңдарын мұқият тындайды.
А-Ә дыбыстарын ажыратады
Қайталайды.
Жануарларды құрастырады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылайды. А-Ә дыбыстары бар сөздерді атайды. -Үй жануарларын атаңдар? -Неге адамдар жануарларға күтім жасайды? Олардың қандай пайдасы бар? |
Педагогпен бірге сабақты қорытындылайды. |
Күтілетін нәтиже:
Не білді:Үй жануарларының адам өміріндегі маңызы.А-Ә дыбыстарын ажырата білді.
Не алды:жалпы үй жануарлары туралы мәліметтерді.
шағым қалдыра аласыз













