Материалдар / Үй жануарлары 1 орыс сыныбы

Үй жануарлары 1 орыс сыныбы

Материал туралы қысқаша түсінік
орыс сыныбында оқитын оқушыларға үй жануарларын ажыратып, айта білуге баулу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
628
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Сабақ :Қазақ тілі Тақырыбы:
Мектеп : 23 Антоновка ауылының мектебі Үй жануарлары
Күні: 15.04-іКапанова Адиша Куанышевна
СЫНЫП: 2БҚатысқандар:10 Қатыспағандар: 0
Оқу мақсаттары2.4.1.1.Берілген иллюстрация бойынша сипаттау сөзін қолданып сөйлем құрастырып жазу.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады: Өздеріне таныс үй жануарлары туралы сөздерді жаза аладыОқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпқа байланысты сөз тіркесерін құрап жазадыКейбір оқушылар орындай алады: Сол сөз тіркесін құрай отырып толық сөйлем құрап жазады
Тілдік мақсат:Оқушылар орындай алады: Оқушылар үй жануарлары атауларын жазады. Жаңа сөздерді пайдаланып мәтін құрап жазады.
Алдынғы оқу:Азық түліктердің атауларын еске түсіріп айтамыз.
Жоспар




Ресурстар
Бағалау кри-рі:1.Берілген суреттердің ішінен үй жануарларын тауып қатесіз жазады.

2.Сөздерді сипаттау негінде сөз тіркестерін пайдаланып шағын сөйлем құрап мәтін жазалады


Басы Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларға Жазда атамның аулына барып едім өлеңін тыңдату

Ортасы 1-тапсырма. Оқушылармен жекелей жұмысБалалар бүгін біз үй жануарлары тақырыбын өтеміз. Тақтадағы суреттердің арасынан үй жануарларын тауып, қатесіз жаз.Сөз тіркестерін құрастырамыз. ..2-тапсырма. Оқушылар тақырыпқа байланысты мәтін құрастырып жазды.



Дескриптор1.Үй жануарларын тауып жазады.2. Төл дыбыстарды қатесіз жазады3. Төл дыбыстардың қойылу себебін дәлелдейді.









АКТ
Қосымша ақпаратСуреттерге қарап, толықтырып айту

Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементы)
Жақсы, дұрыс қайталады білесің, бірақ өзін айтуға тырыс.



Амандасу ерекшеліктерін байқату
РефлексияОсы сабақта оқушылар сөзді зейін қойып тыңдауды біледі, түсінеді және оларды дұрыс қабылдай алды. Жаза алады.Балалар менің қолымда смайликтер бар. Кім көңілді смайлик алады ағаштың жоғарғы жағына сол оқушы сабақты жақсы түсіндім. Кім ортасына ілсе әліде маған көмек керек дегенді білдіреді.

Қорытынды бағалау:Ең жақсы өткен 2 нәрсе (жазылым мен жазуға қатысты)1.2.Қандай 2 нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты.1.2.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ