«Берекет Жұмалиев атындағы орта мектеп» мемлекеттік мекеме
Ашық сабақ
Мектепалды даярлық «А» сынып мұғалімі:
Копбаева Айсауле
2017 жыл
Ұйымдастырылған ашық оқу
іс-әрекеті
Сыныбы: МАД
«А»
Күні: 26.04.2017жыл
Білім беру
саласы: «Әлеумет»
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекет түрі: Экология негіздері
Тақырыбы: «Үй жануарлары мен үй
құстары»
Мақсаты: 1. Үй жануарлары мен үй құстары туралы және
олардың адамға келтіретін пайдасы туралы түсініктерін
қалыптастыру.
2. Үй жануарлары мен үй құстарына деген
қамқорлық сезімін ояту және оларға жағдай жасауға
үйрету.
3. Еңбекқорлыққа
баулу.
Көрнекілігі: Слайд, тақырып бойынша суреттер
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу
|
Іс-әрекет түрі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мативациялық қозғаушы |
Шаттық шеңберіне тұрғызу.
Қуан шаттан, |
Балалар шаттық шеңберін құрып, өлең жолдарын айтады. |
|
Ұйымдастыру
Іздену |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Балалар бүгін аптаның қай күні? 1. Балалардың сабаққа қызығушылықтарын
ояту. 1) Кішкене ғана бойы
бар 2) Кезекті бір
жануар 5) Көкке шаншып
құйрығын,
- Балалар, сендерді ата-әжелерің қандай
сөздермен
еркелетеді?
- Сендерді ата-әжелерің жақсы көріп, сүйкімді
жануарлардың аттарымен еркелетеді екен, қандай
тамаша! - Балалар, жануарлар сендерге
көмектескендерің үшін рахмет айтып жатыр. Енді біз «Төлін тап»
ойынын ойнап
жіберейік. - Өте жақсы,
балалар. - Өте жақсы, балалар біздер бүгін сиқырлы
қораптан үй жануарлары мен үй құстарын құтқардық. Сендерге рахмет
айтып жатыр. Сергіту сәті. «Көңілді күн» - Сонымен балалар үй жануарларына нелер жатады? - Үй құстарына нелер
жатады? - Өте жақсы балалар. - Енді балалар дәптеріміздегі тапсырманы
орындайық. - Үй жануарлары мен үй құстарына арналған
тыйым сөздер де бар. |
-Көктем мезгілі -3-күн сәрсенбі
Балалар мұқият тыңдап, жұмбақтардың жауаптарын табады.
-Қой - мә – мә -Түйе - бө - бө боздайды -Ешкі - бе - бе бақырады -Сиыр - мө - мө мөңірейді Жылқы
- е - е - е
кісінейді
- Ботақаным, қозым, құлыным, еркем, кішкентай
лағым, қошақаным. Мұқият тыңдайды Ойынды қызыға ойнайды Суретке қарап, құстардың атауларын табады. Тыңдайды. - Қой, түйе, ешкі, сиыр,
жылқы. |
|
Қорытындылау |
Жақсы, балалар.
Сонымен бүгінгі сабағымызда не туралы
айттық?
Үй жануарларын
атайықшы. Қандай үй құстарын
білесіңдер?
Үй жануарлары
мен үй құстарының пайдасы бар
ма?
- Қане, балалар орнымыздан тұрып келген
қонақтармен
қоштасайық |
Сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже: Төрт түлік мал мен үй құстарының пайдасы туралы түсініктерін жетілдіру.
Білуі: Үй жануарлары мен үй құстарының келтірер пайдасын және оларды күтіп-баптауды білуі тиіс.
Түсінігі: Үй жануарлары мен үй құстарының пайдасын білу.
Көрсете білуі: Үйіндегі жануарлар мен құстарды күтіп-баптау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үй жануарлары мен үй құстары
Үй жануарлары мен үй құстары
«Берекет Жұмалиев атындағы орта мектеп» мемлекеттік мекеме
Ашық сабақ
Мектепалды даярлық «А» сынып мұғалімі:
Копбаева Айсауле
2017 жыл
Ұйымдастырылған ашық оқу
іс-әрекеті
Сыныбы: МАД
«А»
Күні: 26.04.2017жыл
Білім беру
саласы: «Әлеумет»
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекет түрі: Экология негіздері
Тақырыбы: «Үй жануарлары мен үй
құстары»
Мақсаты: 1. Үй жануарлары мен үй құстары туралы және
олардың адамға келтіретін пайдасы туралы түсініктерін
қалыптастыру.
2. Үй жануарлары мен үй құстарына деген
қамқорлық сезімін ояту және оларға жағдай жасауға
үйрету.
3. Еңбекқорлыққа
баулу.
Көрнекілігі: Слайд, тақырып бойынша суреттер
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу
|
Іс-әрекет түрі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мативациялық қозғаушы |
Шаттық шеңберіне тұрғызу.
Қуан шаттан, |
Балалар шаттық шеңберін құрып, өлең жолдарын айтады. |
|
Ұйымдастыру
Іздену |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Балалар бүгін аптаның қай күні? 1. Балалардың сабаққа қызығушылықтарын
ояту. 1) Кішкене ғана бойы
бар 2) Кезекті бір
жануар 5) Көкке шаншып
құйрығын,
- Балалар, сендерді ата-әжелерің қандай
сөздермен
еркелетеді?
- Сендерді ата-әжелерің жақсы көріп, сүйкімді
жануарлардың аттарымен еркелетеді екен, қандай
тамаша! - Балалар, жануарлар сендерге
көмектескендерің үшін рахмет айтып жатыр. Енді біз «Төлін тап»
ойынын ойнап
жіберейік. - Өте жақсы,
балалар. - Өте жақсы, балалар біздер бүгін сиқырлы
қораптан үй жануарлары мен үй құстарын құтқардық. Сендерге рахмет
айтып жатыр. Сергіту сәті. «Көңілді күн» - Сонымен балалар үй жануарларына нелер жатады? - Үй құстарына нелер
жатады? - Өте жақсы балалар. - Енді балалар дәптеріміздегі тапсырманы
орындайық. - Үй жануарлары мен үй құстарына арналған
тыйым сөздер де бар. |
-Көктем мезгілі -3-күн сәрсенбі
Балалар мұқият тыңдап, жұмбақтардың жауаптарын табады.
-Қой - мә – мә -Түйе - бө - бө боздайды -Ешкі - бе - бе бақырады -Сиыр - мө - мө мөңірейді Жылқы
- е - е - е
кісінейді
- Ботақаным, қозым, құлыным, еркем, кішкентай
лағым, қошақаным. Мұқият тыңдайды Ойынды қызыға ойнайды Суретке қарап, құстардың атауларын табады. Тыңдайды. - Қой, түйе, ешкі, сиыр,
жылқы. |
|
Қорытындылау |
Жақсы, балалар.
Сонымен бүгінгі сабағымызда не туралы
айттық?
Үй жануарларын
атайықшы. Қандай үй құстарын
білесіңдер?
Үй жануарлары
мен үй құстарының пайдасы бар
ма?
- Қане, балалар орнымыздан тұрып келген
қонақтармен
қоштасайық |
Сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже: Төрт түлік мал мен үй құстарының пайдасы туралы түсініктерін жетілдіру.
Білуі: Үй жануарлары мен үй құстарының келтірер пайдасын және оларды күтіп-баптауды білуі тиіс.
Түсінігі: Үй жануарлары мен үй құстарының пайдасын білу.
Көрсете білуі: Үйіндегі жануарлар мен құстарды күтіп-баптау.
шағым қалдыра аласыз













