«Үй жануарлары» тақырыбындағы жоба «Айгөлек» тобы Тәрбиеші:Бисаринова Н.Қ Түрі: шығармашылық, ойын Жобаның ұзақтығы: 2 апта Жобаға қатысушылар: Кіші тобының балалары, ата –аналар, тәрбиешілер. Басқа да білім беру салалары: - Әлеуметтік - Көркем әдебиет - Көркем шығармашылық - Еңбек -Қатынас - Экология3Өзектілігі Үй жануарлары - қуатты білім берудің факторы болып табылады. Жоба бойынша жұмыс нәтижесінде баланың тіл байлығы, сөздік қоры, әлеуметтік қасиеттерінің дамуы және үй жануарларына қамқорлық жасауға, мейірімділік, ұйымшылдық, еңбекқорлық сияқты мінез – құлық негіздері қалыптасады. Үлкендердің қарауынсыз балаларды үй жануарлармен бірге қалдыруға болмайды, себебі, олар балаларға зиян келтіруі мүмкін. 4Мақсаты Балалардың үй жануарлары туралы білімдерін кеңейту. Үй жануарларының адам өміріне тигізер пайдасы туралы түсінік қалыптастыру.5Міндеттері: 1. Балалардың үй жануарлары туралы білімдерін нақтылау және кеңейту, олардың қайда тұратынын, тіршілігін, кім және қалай бағып-қағу керектігін түсіндіру. 2. Үй жануарларының белгілері, сипаттамалары мен әдеттері туралы балалардың білімдерін нығайту. 3. «Үй жануарлары және олардың төлдері» туралы ұғымдарын кеңейту, қалай дыбыстайтынын меңгерту, жануарлар туралы шығармалармен таныстыру. 4. Балалардың сөйлеу белсенділігін дамыту, сөздік қорларын кеңейту. 5. Жануарлар дүниесiне деген қызығушылығын дамыту, эмоционалды жауап беру. 6. Үй жануарларына қамқорлық жасауға тәрбиелеу. 6Жобаның кезеңдері: Дайындық кезеңі: Жобаның жоспары: жобаға қатысушылармен іс-шараларды талқылау; осы жобаға қатысу нысандары туралы ата-аналарымен әңгімелесу. Материалды таңдау, жинақтау: Жұмбақтар, тақпақтар, әндер, үй жануарлары бейнеленген суреттер, олардың төлдері, маскалары, ойыншықтар, көркем шығармалары. Негізгі кезең: Тірі табиғат бұрышына ата-аналарымен бірге саяхат, үй жануарларына бақылау жасау. Үй жануарларын тамақтандыру, тұрған орнын тазалау. Үй жануарлары туралы әңгімелесу: - Кімнің үйінде үй жануарлары бар? Олар қандай? - Немен тамақтанғанды жақсы көреді? - Сендер оларды бағуға қалай көмектесесіңдер? 7Қорытынды кезең: - Жануарлардың адам өміріне тигізер пайдасы туралы балаларда түсінік қалыптасады. Жануарларға қамқорлық жасауды, қалай күтіп – бағу керектігін біледі. Өткізілген көркем әдебиеттерден балалардың тілдері дамиды, сөйлеу дағдылары, қызығушылықтары артады. Танымдық, шығармашылық қабілеттері артады. 8
Үй тапсырмасы: Ата –аналарымен бірлесе «Сүйікті жануарым» деген әңгіме құрау, суретке түсу, альбом жасау Білім беру бөлімі Әңгіме: «Үй жануарлары қандай болады?» Бейнелеу: «Балапандар» Аппликация «Қошақан» Мүсіндеу «Мысық»9Жануарларға бақылау жасау: Қойылатын сұрақтар: 1. Бұл қандай жануар? 2. Мысықтың дене мүшелерін ата. Көрсет. 3. Оның жүні қандай? Сипап көр. 4. Табаны қандай екен? Тырнағы өткір ме? 5. Мұрты не үшін керек? 6. Мысық не істегенді жақсы көреді? 7. Ол туралы тағы не айта аласың? (дыбыстауы, тамақтануы, жуынуы т.б.) 10 12Үй жануарларының тигізер пайдасы:13 145Ата – аналармен бірлескен жұмыстар:6 17
18Білім берудегі сәттер: - Дидактикалық ойындар: «Үлкендер мен кішілер», «Жабайы және үй жануарлары». - Итке бақылау - Мысыққа бақылау - Қозғалыс ойындары: «Жалбағай ит», «Мысық пен тышқан» - Құрастыру: үй жануарларына арналған қора құрастыру. 19
20
2Балалармен оқылған көркем әдебиеттер: Өлеңдер: «Малдың баласын сүюуі», «Мысық», «Мұрат пен бұзау». Ертегілер: «Түлкі мен ешкі», «Ешкі мен қасқыр», «Қасқыр мен қозы». Б.Гримм «Бремен музыканттары». Әңгімелер: «Тәртіпсіз лақ», «Ферма», «Ит – адамның досы». Музыка: «Қошақан», «Сүйкімді лақ», «Ақ күшік»22Балалардың өзіндік әрекеттері: Фотосуреттерді қарау. Сюжеттік – рөлдік ойын: «Отбасы» «Ферма» Жалпылама жұмыстар: Суреттер көрмесі Ата – аналар мен балалар әңгімелері: «Менің сүйікті жануарым» Сюжетті – рөлді ойын: «Төлдер айтысы» 245
Қорытынды:Үй жануарлары туралы білімдері кеңейеді.Сөздік қорлары, есте сақтау қабілеттері артады.Үй жануарларына ерекше күтім керек екенін түсінеді.Еңбекқор,мейірімді болады,қызығушылықтары артады.Қ26ққпппппрроолллһққққққққққөөҚҚҚҚҚҚҚққққ(қ»қққ