Мектепке дейінгі кіші топта сөйлеуді дамыту және құрастыру бойынша
біріккен ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Павлодар облысының білім беру басқармасы,
Павлодар қаласы білім беру бөлімінің
«Павлодар қаласының №27 сәбилер бақшасы – Дамыту орталығы» КМҚК тәрбиешісі
Люзия Байназарқызы Ходжахметова
Білім беру саласы: Коммуникация, Таным
Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту, Құрастыру
Тақырыбы: «Үй жануарларына арналған көпір»
Мақсаты: Балалар үй жануарларының атауын білу, қарапайым конструктор бөлшектерін қолданып көпір құрастыру.
Дидактикалық ойын: «Үй жануарларына көмектес!»
Білімділік: Үй жануарларымен таныстыру, бір-бірінен ажырата алу, аттарын үйрету, оларға көпір құрастыруды үйрету.
Дамытушылық: Сұрақтарға қысқаша жауап беруге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа баулу. Үй жануарларына қамқор болуға тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдық көрнекілік: Үй жануарларының суреттері, үлестірмелі карточкалар, үй жануарларының дыбыстары жазылған аудиотаспа, лего конструкторы, үй жануарларының муляждары, жағажай мен су бейнеленген плакат.
Билингвальді компонент: аула-двор, көпір-мост, ат-лошадь, сиыр-корова, қой-овец, ешкі-коза, ит-собака, мысық-кошка, төл-дети животных.
|
Іс-әрекетінің кезеңдері |
ҰОҚ барысы |
|
Кіріспе бөлім |
Қуанамын мен де, Қуанасын сен де, Қуанамыз достарым. Арайлап атқан күнге!
|
|
Негізгі бөлім |
Тәрбиеші балаларды үй жануарларымен таныстырады. Олардың атауын дұрыс айтқызады.
Мақсаты: балалардың есту қабілетін және есте сақтау қабілетін дамыту. Тәрбиеші балаларға жануарлардың дыбыстары жазылған үнтаспаны тыңдатады. Екінші рет тыңдағанда, балалар алдында тұрған карточкалардан дыбысын естіген жануардың суретін көрсетіп, атын атайды.
Мақсаты: ойлау қабілетін, зейінін дамыту. Балалардың алдында үй жануарлары бейнеленген суреттер берілген. Ол суреттер екіге бөлінген. Балалар екі жартыны тауып, бір бүтін қылып құрастырады.
Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту. Тәрбиеші балаларға қораптағы жануарлардан бір-бреуден алып, олардың қалай дыбыстайтынын сұрайды. Балалар өздері таңдап алған жауардың атын атап, дыбысын салады. Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян Естіп қалды сыбдырды Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып секірді.
Балалар берілген лего конструкторларынан жануарларға көпір салады. |
|
Қорытынды бөлім |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Үй жануарларының атауын біледі
Қолданады: Үй жануаларына көпір сала алады.
Игереді: Үй жануарларын ажырата алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Үй жануарларына арналған көпір» біріккен ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
«Үй жануарларына арналған көпір» біріккен ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Мектепке дейінгі кіші топта сөйлеуді дамыту және құрастыру бойынша
біріккен ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Павлодар облысының білім беру басқармасы,
Павлодар қаласы білім беру бөлімінің
«Павлодар қаласының №27 сәбилер бақшасы – Дамыту орталығы» КМҚК тәрбиешісі
Люзия Байназарқызы Ходжахметова
Білім беру саласы: Коммуникация, Таным
Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту, Құрастыру
Тақырыбы: «Үй жануарларына арналған көпір»
Мақсаты: Балалар үй жануарларының атауын білу, қарапайым конструктор бөлшектерін қолданып көпір құрастыру.
Дидактикалық ойын: «Үй жануарларына көмектес!»
Білімділік: Үй жануарларымен таныстыру, бір-бірінен ажырата алу, аттарын үйрету, оларға көпір құрастыруды үйрету.
Дамытушылық: Сұрақтарға қысқаша жауап беруге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа баулу. Үй жануарларына қамқор болуға тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдық көрнекілік: Үй жануарларының суреттері, үлестірмелі карточкалар, үй жануарларының дыбыстары жазылған аудиотаспа, лего конструкторы, үй жануарларының муляждары, жағажай мен су бейнеленген плакат.
Билингвальді компонент: аула-двор, көпір-мост, ат-лошадь, сиыр-корова, қой-овец, ешкі-коза, ит-собака, мысық-кошка, төл-дети животных.
|
Іс-әрекетінің кезеңдері |
ҰОҚ барысы |
|
Кіріспе бөлім |
Қуанамын мен де, Қуанасын сен де, Қуанамыз достарым. Арайлап атқан күнге!
|
|
Негізгі бөлім |
Тәрбиеші балаларды үй жануарларымен таныстырады. Олардың атауын дұрыс айтқызады.
Мақсаты: балалардың есту қабілетін және есте сақтау қабілетін дамыту. Тәрбиеші балаларға жануарлардың дыбыстары жазылған үнтаспаны тыңдатады. Екінші рет тыңдағанда, балалар алдында тұрған карточкалардан дыбысын естіген жануардың суретін көрсетіп, атын атайды.
Мақсаты: ойлау қабілетін, зейінін дамыту. Балалардың алдында үй жануарлары бейнеленген суреттер берілген. Ол суреттер екіге бөлінген. Балалар екі жартыны тауып, бір бүтін қылып құрастырады.
Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту. Тәрбиеші балаларға қораптағы жануарлардан бір-бреуден алып, олардың қалай дыбыстайтынын сұрайды. Балалар өздері таңдап алған жауардың атын атап, дыбысын салады. Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян Естіп қалды сыбдырды Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып секірді.
Балалар берілген лего конструкторларынан жануарларға көпір салады. |
|
Қорытынды бөлім |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Үй жануарларының атауын біледі
Қолданады: Үй жануаларына көпір сала алады.
Игереді: Үй жануарларын ажырата алады.
шағым қалдыра аласыз













