Материалдар / «Үй жануарларына арналған көпір» біріккен ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Үй жануарларына арналған көпір» біріккен ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі кіші топта сөйлеуді дамыту және құрастыру бойынша біріккен ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2021
294
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепке дейінгі кіші топта сөйлеуді дамыту және құрастыру бойынша

біріккен ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары


Павлодар облысының білім беру басқармасы,

Павлодар қаласы білім беру бөлімінің

«Павлодар қаласының №27 сәбилер бақшасы – Дамыту орталығы» КМҚК тәрбиешісі

Люзия Байназарқызы Ходжахметова


Білім беру саласы: Коммуникация, Таным

Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту, Құрастыру

Тақырыбы: «Үй жануарларына арналған көпір»

Мақсаты: Балалар үй жануарларының атауын білу, қарапайым конструктор бөлшектерін қолданып көпір құрастыру.

Дидактикалық ойын: «Үй жануарларына көмектес!»

Білімділік: Үй жануарларымен таныстыру, бір-бірінен ажырата алу, аттарын үйрету, оларға көпір құрастыруды үйрету.

Дамытушылық: Сұрақтарға қысқаша жауап беруге дағдыландыру.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа баулу. Үй жануарларына қамқор болуға тәрбиелеу.

Қажетті құрал-жабдық көрнекілік: Үй жануарларының суреттері, үлестірмелі карточкалар, үй жануарларының дыбыстары жазылған аудиотаспа, лего конструкторы, үй жануарларының муляждары, жағажай мен су бейнеленген плакат.

Билингвальді компонент: аула-двор, көпір-мост, ат-лошадь, сиыр-корова, қой-овец, ешкі-коза, ит-собака, мысық-кошка, төл-дети животных.

Іс-әрекетінің кезеңдері

ҰОҚ барысы

Кіріспе бөлім

  1. Шаттық шеңбері:

Қуанамын мен де,

Қуанасын сен де,

Қуанамыз достарым.

Арайлап атқан күнге!


  1. Үй жануарларының дыбысы естіледі. Тәрбеші балалардан ненің дыбысы екенін сұрайды. –Балалар, үй жануарлары өздерінің төлдеріне өте алмай тұр екен. Себебі, көпір бұзылыпты.біз оларға көмектесеміз бе?

Негізгі бөлім

Тәрбиеші балаларды үй жануарларымен таныстырады. Олардың атауын дұрыс айтқызады.

  1. Дидактикалық ойын: «Тыңда! Ойлан! Тап!»

Мақсаты: балалардың есту қабілетін және есте сақтау қабілетін дамыту.

Тәрбиеші балаларға жануарлардың дыбыстары жазылған үнтаспаны тыңдатады. Екінші рет тыңдағанда, балалар алдында тұрған карточкалардан дыбысын естіген жануардың суретін көрсетіп, атын атайды.

  1. Дидактикалық ойын: «Құрастыр»

Мақсаты: ойлау қабілетін, зейінін дамыту.

Балалардың алдында үй жануарлары бейнеленген суреттер берілген. Ол суреттер екіге бөлінген. Балалар екі жартыны тауып, бір бүтін қылып құрастырады.

  1. Дидактикалық ойын: «Дыбыста»

Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.

Тәрбиеші балаларға қораптағы жануарлардан бір-бреуден алып, олардың қалай дыбыстайтынын сұрайды. Балалар өздері таңдап алған жауардың атын атап, дыбысын салады.

Сергіту сәті:

Ұзын құлақ сұр қоян

Естіп қалды сыбдырды

Ойлы-қырлы жерлермен

Ытқып-ытқып секірді.


  1. Келесі тапсырма «Үй жануарына көмектес»

Балалар берілген лего конструкторларынан жануарларға көпір салады.

Қорытынды бөлім

  1. Тәрбиеші балалардан бүгін гі іс-әрекетте қандай жануарлармен танысқанын, және оларға қалай көмектескенін сұрайды.

  2. Тәрбиеші балаларды бүгінгі іс-әрекетке белсенді қатысқандары үшін мақтап, мадақтайды.


Күтілетін нәтиже:

Біледі: Үй жануарларының атауын біледі

Қолданады: Үй жануаларына көпір сала алады.

Игереді: Үй жануарларын ажырата алады.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!