Ұйымдастырылған оқу іс-қызыметінің технологиялық картасы.
Күні: 16.01.2023ж
Сыныбы: 0 «в»
Тәрбиеші: Алипкалиева. Акжаркын Бауыржановна
Білім беру саласы: әлеуметтік дағды
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Үй жануарларының қандай пайдасы бар?»
Оқу іс-әрекетінің мақсаты Балаларға үй жануарлары туралы білімдерін толықтыру, олардың пайдасы маңызы, туралы түсінік беру. Олардың түрлерін бір – бірінен ажыратуға,айтқандай зейін қойып тыңдауға үйрету көзделіп үй жануарларына байланысты тақпақтар мен мақал мәтелдер айтқызу. Сұрақ – жауап, жұмбақ шешу арқылы тіл байлықтарын дамытумен бірге олардың бізге тигізер пайдасын айтып, ұлттық тәрбие негізін еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, экологиялық тәрбие беру қарастырылады.
Әдіс -
тәсілі: Сұрақ - жауап, түсіндіру,
көрсету
Көрнекілік:
Үй жануарларының суреттері, слайд
АКТ
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі |
Жылулық шеңбері Шеңберге тұрып,бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіреді.
|
Шаттық шеңберін қимылдармен орындайды. |
|
Ізденістер. Ұйымдастырушы |
-Балалар, мына суреттерден не-лерді көріп тұрсыңдар?
-Үй жануарларына қандай жануарлар жатады? Білесіңдер
ме? -Олай болса. қазір үнтаспадан шыққан дыбыстың
қай үй жануарының даусына ұқсайтынын
табайықшы.
Қай жануардың
дауысы? Сиырдың төлі, баласы қалай аталады? Сиыр төрт түліктің бірі.Сүті, еті, терісі бағалы. Сүтінен май, айран, құрт,қаймақ , етінен тағам түрлері, терісінен түрлі бұйымдар жасалады. Жайылымда жайылады. Төлін-бұзау деп атайды.
Мына дауыс қай жануардікі? - Жылқы. Жылқының баласын қалай
атайды?
-Қай жануардың дауысы деп ойлайсың? -Қой. Қойдың төлін қалай
атаймыз?
Мына дауыс қай
жануардікі? -Ешкі. Ешкіні де қоймен бірге бағады. Ешкінің төлін лақ деп атайды. Ешкінің жүнінен түрлі киімдер тігеді.
Мынау қай жануардың дауысы?
Түйе шөл керуені. 10 күнге дейін су ішпейді. Сүтінен шұбат алынады.Оның емдік қасиеті ерекше. Жүнінің жылуы өте ерекші. Төлі – бота.
-иттің. Итті де үйде тіршілік ететін жануарға жатқызуға болады. Ит-адамға дос. Осы үй жануарларын өсіруге, қорғауға иттің көп көмегі бар.
-Енді бұларды қалай
күтіп-баптаймыз? Дәтермен жұмыс
Сергіту сәті (АКТ) қолдану Тіктеп титтей құлағын, «Үй жануарлары» дидактикалық ойыны. Мақсаты:балаларды үй жануарлары мен төлдерін
ажыра-туға, олардың қимылын көрсетіп, қалай дыбыстайтынын
дыбыс-тауға
үйрету. |
Үй жануарлары
Ия, қой, ешкі, сиыр, жыл-қы, түйе.
Жем, шөп береміз. Су береміз.
Балалар дәптердегі тапсырмаларды орындайды.
Балалар іс қимылмен сергіту сәтін орындайды.
Әр бала сурет бойынша үй жануары туралы білетінін немесе өз ойын, пікірін айтады дыбысын салып береді.
|
|
Рефлекциялық-түзеушілік |
Бүгін сендермен не жайлы айттық? -Олардың қандай пайдасы бар екен? Сабақтың соңында балалар бағаланады.
|
Сұрақтарға жауап береді Балалар бағаланады.
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі:үй жануарлары туралы жалпы түсінік алады. Олардың қасиеттері мен дыбыстарын ажыратады.
Игереді:қай жануардан қандай пайдалы өнім өндірілетінін түсінді.
Меңгереді:үй жануарлары туралы ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. Жануарларды дауысынан ажыратады және өздері дыбыстай алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үй жануарларының қандай пайдасы бар?
Үй жануарларының қандай пайдасы бар?
Ұйымдастырылған оқу іс-қызыметінің технологиялық картасы.
Күні: 16.01.2023ж
Сыныбы: 0 «в»
Тәрбиеші: Алипкалиева. Акжаркын Бауыржановна
Білім беру саласы: әлеуметтік дағды
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Үй жануарларының қандай пайдасы бар?»
Оқу іс-әрекетінің мақсаты Балаларға үй жануарлары туралы білімдерін толықтыру, олардың пайдасы маңызы, туралы түсінік беру. Олардың түрлерін бір – бірінен ажыратуға,айтқандай зейін қойып тыңдауға үйрету көзделіп үй жануарларына байланысты тақпақтар мен мақал мәтелдер айтқызу. Сұрақ – жауап, жұмбақ шешу арқылы тіл байлықтарын дамытумен бірге олардың бізге тигізер пайдасын айтып, ұлттық тәрбие негізін еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, экологиялық тәрбие беру қарастырылады.
Әдіс -
тәсілі: Сұрақ - жауап, түсіндіру,
көрсету
Көрнекілік:
Үй жануарларының суреттері, слайд
АКТ
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі |
Жылулық шеңбері Шеңберге тұрып,бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіреді.
|
Шаттық шеңберін қимылдармен орындайды. |
|
Ізденістер. Ұйымдастырушы |
-Балалар, мына суреттерден не-лерді көріп тұрсыңдар?
-Үй жануарларына қандай жануарлар жатады? Білесіңдер
ме? -Олай болса. қазір үнтаспадан шыққан дыбыстың
қай үй жануарының даусына ұқсайтынын
табайықшы.
Қай жануардың
дауысы? Сиырдың төлі, баласы қалай аталады? Сиыр төрт түліктің бірі.Сүті, еті, терісі бағалы. Сүтінен май, айран, құрт,қаймақ , етінен тағам түрлері, терісінен түрлі бұйымдар жасалады. Жайылымда жайылады. Төлін-бұзау деп атайды.
Мына дауыс қай жануардікі? - Жылқы. Жылқының баласын қалай
атайды?
-Қай жануардың дауысы деп ойлайсың? -Қой. Қойдың төлін қалай
атаймыз?
Мына дауыс қай
жануардікі? -Ешкі. Ешкіні де қоймен бірге бағады. Ешкінің төлін лақ деп атайды. Ешкінің жүнінен түрлі киімдер тігеді.
Мынау қай жануардың дауысы?
Түйе шөл керуені. 10 күнге дейін су ішпейді. Сүтінен шұбат алынады.Оның емдік қасиеті ерекше. Жүнінің жылуы өте ерекші. Төлі – бота.
-иттің. Итті де үйде тіршілік ететін жануарға жатқызуға болады. Ит-адамға дос. Осы үй жануарларын өсіруге, қорғауға иттің көп көмегі бар.
-Енді бұларды қалай
күтіп-баптаймыз? Дәтермен жұмыс
Сергіту сәті (АКТ) қолдану Тіктеп титтей құлағын, «Үй жануарлары» дидактикалық ойыны. Мақсаты:балаларды үй жануарлары мен төлдерін
ажыра-туға, олардың қимылын көрсетіп, қалай дыбыстайтынын
дыбыс-тауға
үйрету. |
Үй жануарлары
Ия, қой, ешкі, сиыр, жыл-қы, түйе.
Жем, шөп береміз. Су береміз.
Балалар дәптердегі тапсырмаларды орындайды.
Балалар іс қимылмен сергіту сәтін орындайды.
Әр бала сурет бойынша үй жануары туралы білетінін немесе өз ойын, пікірін айтады дыбысын салып береді.
|
|
Рефлекциялық-түзеушілік |
Бүгін сендермен не жайлы айттық? -Олардың қандай пайдасы бар екен? Сабақтың соңында балалар бағаланады.
|
Сұрақтарға жауап береді Балалар бағаланады.
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі:үй жануарлары туралы жалпы түсінік алады. Олардың қасиеттері мен дыбыстарын ажыратады.
Игереді:қай жануардан қандай пайдалы өнім өндірілетінін түсінді.
Меңгереді:үй жануарлары туралы ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. Жануарларды дауысынан ажыратады және өздері дыбыстай алады.
шағым қалдыра аласыз





















