Материалдар / үй жануары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

үй жануары

Материал туралы қысқаша түсінік
үй жануарлары туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
465
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Алтын кілт » балалар бақшасы

Бекітемін:

«Алтын кілт» балабақшасының

меңгерушісі: Сарсенғалиева С





Қоршаған ортамен таныстыру.

«Экология негіздері»



Тақырыбы: «Үй жануарлары Сиыр,бұзау..»


Ашық іс-әрекет

І-кіші топ









Өткізген: Кенжебай Ә







2 0 1 7 ж ы л



Білім беру саласы: Таным

Оқу іс-әрекеті: Экология негіздері

Тақырыбы: Үй жануарлары.Сиыр,бұзау

Мақсаты: Балаларды үй жануарларымен таныстыру.Неліктен үй жануары деп атауын түсіндіру.Сөздік қорларын молайту.

Дамытушылығы: Жануарлардың аттарын дұрыс атап,төлдерінің дыбыстарын дұрыс ажырата білуге ,ойлау,есте сақтау қабілетін,тіл байлығын дамыту.

Тәрбиелілігі:Үй жануарларына қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс тәсілдер: Көрсету,түсіндіру,қайталау,сұрақ-жауап,ойын әңгімелесу.

Көрнекіліктер: Үй жануарларының төлдерімен салған суреттері сиыр мен бұзаудың суреті.Әр балаға арналған құрастыратын бұзау.Слайд.

Пәнаралық байланыс: Экология негіздері. Тіл дамыту,құрастыру.

Сыни тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары : Ой шақыру.Кубизм әдісі.

Іс –әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық ізденушілік

Шаттық шеңбері.


Балалар қараңдаршы бізге бүгін көптеген қонаққа апайлар келіптіАлдымен бәріміз сәлемдесіп алайық. (Балалар сәлемдеседі)


-Бүгін ауа-райы керемет.Сендердің де көңіл-күйлерің көтеріңкі.Олай болса,шаттық шеңберін жасап жіберейік.


Біз ерекше баламыз

Айтқан тілді аламыз. Достарымды көргенде

Қуана қарсы аламыз.


Шеңбер бойында қол ұстасып тұрып,өлең жолдарын қайталайды.














Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру.

1.Бейнетаспа көрсету.

Төрт түлік дегеніміз не -


түйе,жылқы,қой,ешкі,сиыр.Үйде бағылатындықтан адамға пайда келтіретін жануарларды төрт түлік мал деп атаймыз.


Жұмбақ:


Екі айнасы бар,

Екі найзасы бар,

Төрт жылтырмағы бар

Бір шыбыртқысы бар


Сиырдың дыбысы естілді.

Үй жануарларының ішінде сиырға тоқталамыз -Балалар мынау – сиыр кеуделі ,айыр тұяқты болады.Біздің күнделікті ішетін сүт.қаймақ,ірімшік,айран, жейтін етіміз осының бәрін осы сиырдан аламыз.Оның терісінен етік,сөмке тігеміз.

Сиырдың төлін не деп айтамыз.


Бұзауды –томпақ деп те атайды.


Бұзау қалай дыбыстайды?


Оларды қалай шақырамыз?

Жануарлардың өздеріне тән дыбыстары болады.Енесі өріске кеткенде төлдерінің қарыны ашқанда өздеріне тән дыбысты білдіреді.


Сергіту сәті


Тікірейіп құлағы

Менен бұрын тұрады

Керіліп –созылып

Беті қолын жуады.






Дидактикалық ойын:


«Жануарлар қалай дыбыстайды?»


Құрастыру.


«Бұзауды құрастыру»


Кубизм әдісі.Төрт түлік малдың


төлдерінің суретін ажырата білу.




Балалардың назары теледидарда болады.









(Сиыр)


Балалар тәрбиешінің көмегімен жұмбақты шешті.








Бұзау


Балалар қайталайды.


Мө-мө-мө


«Ауқау-ауқау»деп шақырамыз








Тәрбиешімен бірге қимыл қозғалыс жасайды.

Рефлексиялық түзетушілік

Сұрақ- жауап әдісі арқылы оқу-іс әрекетінде оқып үйренгендерін пысықтау. Қорытынды.Балаларға қуанышты хабарлама тарату.

Балалар сұраққа жауап береді.

Күтілетін нәтиже:

Үй жануарлары деп аталуын сиыр малының қандай пайдасы бар екендігін,оларды адамдар қалай күтіп баптайтынын біледі; Сиыр және оның төлі туралы білімді игерді; Тиым сөздерінің мағынасын түсініп,төрт түлік малды қадірлеу керектігін меңгереді.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!