Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 2 «В» сынып оқушысы
Жанбырбай Диас Бауржанұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Жанбырбай Диас Бауржанұлы 07.01.2016 жылы туылған. Б. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2023-2024 оқу жылынан бастап 2- сынып оқиды. Қазіргі таңда 1 «В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Садықов көшесі №24/А үйде тұрады. Анасы: Абдуллаева Жадыра Жетибаевна. Әкесі: Мырзаев Бауржан Жанбырбаевич. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары төмен. Көп балалы отбасы.
Жанбырбай Диастың таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Диастың еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы орта. Эмоциялары: кейде сабырсыз, кейде сабырлы, көңіл-күйі болмаған сәтте ештеңені қабылдамайды. Сөйлеу тілі анық емес, түсініксіз. Диастың темперамент типі – холерик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында қиналады, есте сақтау деңгейі – төмен. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай келмейді. Сөздік қоры дұрыс қалыптаспаған. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Бос уақытында теледидар көріп, ойын ойнағанды ұнатады. Диастың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Жанбырбай Диастың бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Логопед-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Л.Тогайбекова
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 8 «Ә» сынып оқушысы
Исмаги Жанғали Нургалиұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Исмаги Жанғали Нургалиұлы 12.10.2010 жылы туылған. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 8 «Ә» сынып оқушысы. Мекен - жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Жүсіпбеков көшесі №33 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы. Толық отбасы.
Исмаги Жанғалидің таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Жанғалидың еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы қалыпты. Эмоциялары: Сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Жанғалидың темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырсыздық танытып, кейде дұрыс шешім қабылдай алмай қалады. Есте сақтау деңгейі – қалыпты кейде төмен болып тұрады. Денсаулығына байланысты сөздік қоры орташа деңгейде. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы қалыпты. Жанғалидің пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі орта және білімге деген қызығушылығы көңіл-күйіне байланысты екені анықталды.
Исмаги Жанғалидің бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Логопед-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Г.Умралиева
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 7 «В» сынып оқушысы
Нурхужа Жанасыл Мухамаддинұлы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Нурхужа Жанасыл Мухамаддинұлы 12.04.2011 жылы туылған. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 7 «В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Ш.Қалдаяқов көшесі №4 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы. Толық отбасы. Нурхужа Жанасылдың таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Жанасылдың еңбекке деген қабілеті жақсы, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы жақсы. Эмоциялары: Сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Жанасылдың темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай біледі, тиянақты. Есте сақтау деңгейі – қалыпты. Денсаулығына байланысты сөздік қоры қалыпты деңгейде. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы қалыпты. Жанасылдың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі жақсы және білімге деген қызығушылығы жақсы деңгейде екені анықталды.
Нурхужа Жанасылдың бойында жағымды қасиеттері жоғары, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Логопед-дефектолог: Б.Арысбаева
Сынып жетекшісі: У.Султанбекова
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 5 «В» сынып оқушысы
Қазы Арман Жәнібекұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Қазы Арман Жәнібекұлына 05.06.2013 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2018-2019 оқу жылынан бастап 1- сынып оқыды. Қазіргі таңда 5 «В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Момышұлы көшесі № 24 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары орта.
Қазы Арманның таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Арманның еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы төмен. Эмоциялары: Сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Арманның темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдауға қиналады, тиянақты. Есте сақтау деңгейі – төмен. Денсаулығына байланысты сөздік қоры төмен деңгейде. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы орта. Арманның пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Қазы Арманның бойында жағымды қасиеттері жоғары, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытылуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Логопед-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Е.Курманбаев
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 7 «Б» сынып оқушысы
Адилбекұлы Мейірханға
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Адилбекұлы Мейірханға 11.04. 2011 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 7 «Б» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Алатау көшесі №102 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары орта. Көп балалы, толық отбасы.
Адилбекұлы Мейірханға таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Мейірханның еңбекке деген қабілеті төмен, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы төмен. Эмоциялары: сабырлы, кейде сабырсыз, кез –келген жағдайға шыдамдылық танытуы қиын. Мейірханның темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай білуі тиянақсыз. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Тапсырманы өз бетімен орындай алмайды. Есте сақтау қабілет деңгейі – төмен. Денсаулығына байланысты сөздік қоры аз, тілінің мүкісі бар , сөйлегенде дауыс ырғағы төмен, баяу. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Мейірханның пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Адилбекұлы Мейірханның бойында жағымды қасиеттері жақсы, адамгершілігі жоғары, келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытылуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: К.Отеулиева
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 5 «Ә» сынып оқушысы
Ерғазы Інжу Ернарқызына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Ерғазы Інжу Ернарқызы 03.12.2013 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2020-2021 оқу жылынан бастап 1- сыныптан оқиды. Қазіргі таңда 5«Ә» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, С.Ахметов көшесі №19 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы. Толық отбасы.
Ерғазы Інжу Ернарқызы таным процестеріне: зейін,ес ,ойлау,қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер,тесттер,диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Інжудің еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы жақсы. Эмоциялары: сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Інжудің темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай біледі. Берілген тапсырманы өз бетімен орындай білу дағдысы қалыптасқан. Есте сақтау қабілет деңгейі – жақсы. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы жақсы. Інжудің пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі жақсы және білімге деген қызығушылығы жақсы деңгейде екені анықталды.
Ерғазы Інжудің бойында жағымды қасиеттері жоғары, адамгершілігі жоғары, келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Ж.Пернебаева
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 4 «В» сынып оқушысы
Айтбек Әділет Сапаралыұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Айтбек Әділет Сапаралыұлы 02.06.2013 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2021-2022 оқу жылынан бастап 1- сынып оқыды. Қазіргі таңда 4«В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Т.Рысқұлов көшесі №143 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы. Толық отбасы.
Айтбек Әділет Сапаралыұлы таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Әділеттің еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы орта. Эмоциялары: сабырлы, кейде сабырсыз, кез –келген жағдайға шыдамдылық танытуы көңіл-күйіне байланысты. Әділеттің темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай білуі қалыпты.Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Есте сақтау қабілет деңгейі –орта. Денсаулығына байланысты сөздік қоры қалыптаспаған. Тапсырманы көңіл-күйге байланысты орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Әділеттің пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Айтбек Әділеттің бойында жағымды қасиеттері жақсы, адамгершілігі жоғары, келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытылуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: А.Байназарова
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 6 «Б» сынып оқушысы
Калымбек Сағынғали Жайлыбекұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Калымбек Сағынғали Жайлыбекұлына 25.02.2012 жылы туылған. Б. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2019-2020 оқу жылынан бастап оқиды. Қазіргі таңда 6 «Б» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Садықов көшесі №89 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы.
Калымбек Сағынғали таным процестеріне: зейін, ес ,ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Сағынғалидың еңбекке деген қабілеті жақсы, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы жақсы. Эмоциялары: сабырлы, қалыпты, көңіл-күйі жақсы болып жүреді. Сөйлеу тілі анық, сөйлеу дағдысы қалыптасқан. Сағынғалидың темперамент типі – меланхолик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында тиянақты жауап береді, есте сақтау деңгейі – жақсы. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Берілген тапсырманы өз бетінше орындауға дағдыланған. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы қалыпты. Бос уақытында теледидар көріп, ойын ойнағанды ұнатады. Сағынғалидың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі жақсы және білімге деген қызығушылығы жақсы деңгейде екені анықталды.
Калымбек Сағынғалидың бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытылуды, дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: А.Жолдасбек
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 4 «Ә» сынып оқушысы
Мелдебек Абдинур Мейирханұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Мелдебек Абдинур Мейирханұлы 20.12.2012 жылы туылған. Б. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2021-2022 оқу жылынан бастап оқиды. Қәзіргі таңда 4 «Ә» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Момышұлы көшесі №36 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы.
Мелдебек Абдинурдың таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер,тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Абдинурдың еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы орта. Эмоциялары: сабырлы, қалыпты, көңіл-күйі жақсы болып жүреді. Сөйлеу тілі анық емес, сөйлеу дағдысы орташа қалыптасқан. Абдинурдың темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында ұзақ ойланып мұғалімнің көмегімен жауап береді, есте сақтау деңгейі – орта. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай келмейді. Берілген тапсырманы өз бетінше орындауға дағдыланбаған. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы орта. Бос уақытында ойын ойнағанды ұнатады. Абдинурдың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі қанағаттанарлық және білімге деген қызығушылығы жақсы деңгейде екені анықталды.
Мелдебек Абдинурдың бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқыту мен дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: С.Көбеева
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 8«В» сынып оқушысы
Есимбай Рамазан Аскатұлы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Есимбай Рамазан Аскатұлы 11.09.2009 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 8 «В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Момышұлы көшесі №46 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары орта.
Есимбай Рамазанның таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Рамазанның еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы төмен. Эмоциялары: Сабырсыздық танытады, баяу қозғалады. Кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта алмайды. Рамазанның темперамент типі – меланхолик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай алуды дағдыға айналдыра алмайды. Есте сақтау деңгейі – төмен. Денсаулығына байланысты сөздік қоры анық емес. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Рамазанның пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Есимбай Рамазанның бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: А.Лес
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 7 «Ә» сынып оқушысы
Бахиева Бернур Умаркызы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Бахиева Бернур Умаркызы 23.03.2011 жылы туылған. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 6- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 7 «Ә» сынып оқушысы. Мекен - жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Жемісті көшесі №82 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары орта. Толық отбасы.
Бахиева Бернурдың таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Бернурдың еңбекке деген қабілеті жақсы, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы баяу. Эмоциялары: Сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Бернурдың темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырсыздық танытып, кейде дұрыс шешім қабылдай алмай қалады. Есте сақтау деңгейі – қалыпты, кейде төмен болып тұрады.. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы қалыпты. Бернурдың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі орта және білімге деген қызығушылығы көңіл-күйіне байланысты екені анықталды.
Бахиева Бернурдың бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Б.Набиев
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 1 «Б» сынып оқушысы
Нугман Нұржан Назарбекұлы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Нугман Нұржан Назарбекұлы 14.03.2018 жылы туылған. Б. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сынып оқиды. Қазіргі таңда 1 «Б» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Ұшқыштар №10/2 үйде тұрады. Анасы: Жуманишева Алтинай Полатовна. Әкесі: Исманкулов Назарбек Нугманович. Тұрмыс жағдайлары орта.
Нугман Нұржанның таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Нұржанның еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы төмен. Эмоциялары: кейде сабырсыз, көңіл-күйі болмаған сәтте ештеңені қабылдамайды. Сөйлеу тілі анық емес, түсініксіз. Нұржанның темперамент типі – холерик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында қиналады, есте сақтау деңгейі – төмен. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай келмейді. Сөздік қоры дұрыс қалыптаспаған. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Бос уақытында теледидар көріп, ойын ойнағанды ұнатады. Нұржанның пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Нугман Нұржанның бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Г.Сугурова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үйде оқытылатын оқушылармен жүргізетін жұмыстар (мінездеме)
Үйде оқытылатын оқушылармен жүргізетін жұмыстар (мінездеме)
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 2 «В» сынып оқушысы
Жанбырбай Диас Бауржанұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Жанбырбай Диас Бауржанұлы 07.01.2016 жылы туылған. Б. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2023-2024 оқу жылынан бастап 2- сынып оқиды. Қазіргі таңда 1 «В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Садықов көшесі №24/А үйде тұрады. Анасы: Абдуллаева Жадыра Жетибаевна. Әкесі: Мырзаев Бауржан Жанбырбаевич. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары төмен. Көп балалы отбасы.
Жанбырбай Диастың таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Диастың еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы орта. Эмоциялары: кейде сабырсыз, кейде сабырлы, көңіл-күйі болмаған сәтте ештеңені қабылдамайды. Сөйлеу тілі анық емес, түсініксіз. Диастың темперамент типі – холерик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында қиналады, есте сақтау деңгейі – төмен. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай келмейді. Сөздік қоры дұрыс қалыптаспаған. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Бос уақытында теледидар көріп, ойын ойнағанды ұнатады. Диастың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Жанбырбай Диастың бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Логопед-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Л.Тогайбекова
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 8 «Ә» сынып оқушысы
Исмаги Жанғали Нургалиұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Исмаги Жанғали Нургалиұлы 12.10.2010 жылы туылған. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 8 «Ә» сынып оқушысы. Мекен - жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Жүсіпбеков көшесі №33 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы. Толық отбасы.
Исмаги Жанғалидің таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Жанғалидың еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы қалыпты. Эмоциялары: Сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Жанғалидың темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырсыздық танытып, кейде дұрыс шешім қабылдай алмай қалады. Есте сақтау деңгейі – қалыпты кейде төмен болып тұрады. Денсаулығына байланысты сөздік қоры орташа деңгейде. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы қалыпты. Жанғалидің пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі орта және білімге деген қызығушылығы көңіл-күйіне байланысты екені анықталды.
Исмаги Жанғалидің бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Логопед-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Г.Умралиева
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 7 «В» сынып оқушысы
Нурхужа Жанасыл Мухамаддинұлы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Нурхужа Жанасыл Мухамаддинұлы 12.04.2011 жылы туылған. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 7 «В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Ш.Қалдаяқов көшесі №4 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы. Толық отбасы. Нурхужа Жанасылдың таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Жанасылдың еңбекке деген қабілеті жақсы, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы жақсы. Эмоциялары: Сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Жанасылдың темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай біледі, тиянақты. Есте сақтау деңгейі – қалыпты. Денсаулығына байланысты сөздік қоры қалыпты деңгейде. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы қалыпты. Жанасылдың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі жақсы және білімге деген қызығушылығы жақсы деңгейде екені анықталды.
Нурхужа Жанасылдың бойында жағымды қасиеттері жоғары, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Логопед-дефектолог: Б.Арысбаева
Сынып жетекшісі: У.Султанбекова
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 5 «В» сынып оқушысы
Қазы Арман Жәнібекұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Қазы Арман Жәнібекұлына 05.06.2013 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2018-2019 оқу жылынан бастап 1- сынып оқыды. Қазіргі таңда 5 «В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Момышұлы көшесі № 24 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары орта.
Қазы Арманның таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Арманның еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы төмен. Эмоциялары: Сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Арманның темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдауға қиналады, тиянақты. Есте сақтау деңгейі – төмен. Денсаулығына байланысты сөздік қоры төмен деңгейде. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы орта. Арманның пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Қазы Арманның бойында жағымды қасиеттері жоғары, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытылуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Логопед-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Е.Курманбаев
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 7 «Б» сынып оқушысы
Адилбекұлы Мейірханға
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Адилбекұлы Мейірханға 11.04. 2011 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 7 «Б» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Алатау көшесі №102 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары орта. Көп балалы, толық отбасы.
Адилбекұлы Мейірханға таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Мейірханның еңбекке деген қабілеті төмен, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы төмен. Эмоциялары: сабырлы, кейде сабырсыз, кез –келген жағдайға шыдамдылық танытуы қиын. Мейірханның темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай білуі тиянақсыз. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Тапсырманы өз бетімен орындай алмайды. Есте сақтау қабілет деңгейі – төмен. Денсаулығына байланысты сөздік қоры аз, тілінің мүкісі бар , сөйлегенде дауыс ырғағы төмен, баяу. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Мейірханның пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Адилбекұлы Мейірханның бойында жағымды қасиеттері жақсы, адамгершілігі жоғары, келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытылуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: К.Отеулиева
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 5 «Ә» сынып оқушысы
Ерғазы Інжу Ернарқызына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Ерғазы Інжу Ернарқызы 03.12.2013 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2020-2021 оқу жылынан бастап 1- сыныптан оқиды. Қазіргі таңда 5«Ә» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, С.Ахметов көшесі №19 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы. Толық отбасы.
Ерғазы Інжу Ернарқызы таным процестеріне: зейін,ес ,ойлау,қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер,тесттер,диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Інжудің еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы жақсы. Эмоциялары: сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Інжудің темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай біледі. Берілген тапсырманы өз бетімен орындай білу дағдысы қалыптасқан. Есте сақтау қабілет деңгейі – жақсы. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы жақсы. Інжудің пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі жақсы және білімге деген қызығушылығы жақсы деңгейде екені анықталды.
Ерғазы Інжудің бойында жағымды қасиеттері жоғары, адамгершілігі жоғары, келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Ж.Пернебаева
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 4 «В» сынып оқушысы
Айтбек Әділет Сапаралыұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Айтбек Әділет Сапаралыұлы 02.06.2013 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2021-2022 оқу жылынан бастап 1- сынып оқыды. Қазіргі таңда 4«В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Т.Рысқұлов көшесі №143 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы. Толық отбасы.
Айтбек Әділет Сапаралыұлы таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Әділеттің еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы орта. Эмоциялары: сабырлы, кейде сабырсыз, кез –келген жағдайға шыдамдылық танытуы көңіл-күйіне байланысты. Әділеттің темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай білуі қалыпты.Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Есте сақтау қабілет деңгейі –орта. Денсаулығына байланысты сөздік қоры қалыптаспаған. Тапсырманы көңіл-күйге байланысты орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Әділеттің пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Айтбек Әділеттің бойында жағымды қасиеттері жақсы, адамгершілігі жоғары, келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытылуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: А.Байназарова
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 6 «Б» сынып оқушысы
Калымбек Сағынғали Жайлыбекұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Калымбек Сағынғали Жайлыбекұлына 25.02.2012 жылы туылған. Б. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2019-2020 оқу жылынан бастап оқиды. Қазіргі таңда 6 «Б» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Садықов көшесі №89 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы.
Калымбек Сағынғали таным процестеріне: зейін, ес ,ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Сағынғалидың еңбекке деген қабілеті жақсы, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы жақсы. Эмоциялары: сабырлы, қалыпты, көңіл-күйі жақсы болып жүреді. Сөйлеу тілі анық, сөйлеу дағдысы қалыптасқан. Сағынғалидың темперамент типі – меланхолик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында тиянақты жауап береді, есте сақтау деңгейі – жақсы. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Берілген тапсырманы өз бетінше орындауға дағдыланған. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы қалыпты. Бос уақытында теледидар көріп, ойын ойнағанды ұнатады. Сағынғалидың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі жақсы және білімге деген қызығушылығы жақсы деңгейде екені анықталды.
Калымбек Сағынғалидың бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытылуды, дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: А.Жолдасбек
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 4 «Ә» сынып оқушысы
Мелдебек Абдинур Мейирханұлына
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Мелдебек Абдинур Мейирханұлы 20.12.2012 жылы туылған. Б. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2021-2022 оқу жылынан бастап оқиды. Қәзіргі таңда 4 «Ә» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Момышұлы көшесі №36 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары жақсы.
Мелдебек Абдинурдың таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер,тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Абдинурдың еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы орта. Эмоциялары: сабырлы, қалыпты, көңіл-күйі жақсы болып жүреді. Сөйлеу тілі анық емес, сөйлеу дағдысы орташа қалыптасқан. Абдинурдың темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында ұзақ ойланып мұғалімнің көмегімен жауап береді, есте сақтау деңгейі – орта. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай келмейді. Берілген тапсырманы өз бетінше орындауға дағдыланбаған. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы орта. Бос уақытында ойын ойнағанды ұнатады. Абдинурдың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі қанағаттанарлық және білімге деген қызығушылығы жақсы деңгейде екені анықталды.
Мелдебек Абдинурдың бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқыту мен дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: С.Көбеева
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 8«В» сынып оқушысы
Есимбай Рамазан Аскатұлы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Есимбай Рамазан Аскатұлы 11.09.2009 жылы туылған. Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 8 «В» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Б.Момышұлы көшесі №46 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары орта.
Есимбай Рамазанның таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Рамазанның еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы төмен. Эмоциялары: Сабырсыздық танытады, баяу қозғалады. Кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта алмайды. Рамазанның темперамент типі – меланхолик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырлылық танытып, дұрыс шешім қабылдай алуды дағдыға айналдыра алмайды. Есте сақтау деңгейі – төмен. Денсаулығына байланысты сөздік қоры анық емес. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Рамазанның пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Есимбай Рамазанның бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды , түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: А.Лес
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 7 «Ә» сынып оқушысы
Бахиева Бернур Умаркызы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Бахиева Бернур Умаркызы 23.03.2011 жылы туылған. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 6- сыныптан бастап оқиды. Қазіргі таңда 7 «Ә» сынып оқушысы. Мекен - жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Жемісті көшесі №82 үйде тұрады. Денсаулығына байланысты үйде оқытылады. Тұрмыс жағдайлары орта. Толық отбасы.
Бахиева Бернурдың таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Бернурдың еңбекке деген қабілеті жақсы, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы баяу. Эмоциялары: Сабырлы, кез –келген жағдайға шыдамдылық таныта біледі. Бернурдың темперамент типі – флегматик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында сабырсыздық танытып, кейде дұрыс шешім қабылдай алмай қалады. Есте сақтау деңгейі – қалыпты, кейде төмен болып тұрады.. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен бірлесіп орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы қалыпты. Бернурдың пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі орта және білімге деген қызығушылығы көңіл-күйіне байланысты екені анықталды.
Бахиева Бернурдың бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Б.Набиев
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы Б.Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінің 1 «Б» сынып оқушысы
Нугман Нұржан Назарбекұлы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Нугман Нұржан Назарбекұлы 14.03.2018 жылы туылған. Б. Садықов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 1- сынып оқиды. Қазіргі таңда 1 «Б» сынып оқушысы. Мекен жайы: Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Ұшқыштар №10/2 үйде тұрады. Анасы: Жуманишева Алтинай Полатовна. Әкесі: Исманкулов Назарбек Нугманович. Тұрмыс жағдайлары орта.
Нугман Нұржанның таным процестеріне: зейін, ес, ойлау, қабылдау процестерін анықтауға арналған әдістемелер, тесттер, диагностика жұмыстары жасалды. Зерттеу нәтижесі: Нұржанның еңбекке деген қабілеті орта, кез-келген ақпаратты қабылдауы мен орындауы төмен. Эмоциялары: кейде сабырсыз, көңіл-күйі болмаған сәтте ештеңені қабылдамайды. Сөйлеу тілі анық емес, түсініксіз. Нұржанның темперамент типі – холерик. Логикалық ой қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында қиналады, есте сақтау деңгейі – төмен. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай келмейді. Сөздік қоры дұрыс қалыптаспаған. Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды. Бейнелік есте сақтауы, сөздік, логикалық ойлауы төмен. Бос уақытында теледидар көріп, ойын ойнағанды ұнатады. Нұржанның пән мұғалімдерімен әңгімелесу барысында, оның сабақ үлгерімі төмен және білімге деген қызығушылығы орта деңгейде екені анықталды.
Нугман Нұржанның бойында жағымды қасиеттері басым, адамгершілігі жоғары, кішіпейіл келешекте білім алуы мен дамуын нәтижелі түрде қамтамасыз ету үшін оның жас ерекшелігі мен денсаулығын ескере отырып, жеке арнайы оқытуды, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізіп отыру қажет.
Мектеп директоры: К.Спабекова
Педагог-дефектолог: Ж.Балхибекова
Сынып жетекшісі: Г.Сугурова
шағым қалдыра аласыз













