Материалдар / Үйдегі сүйікті істерім

Үйдегі сүйікті істерім

Материал туралы қысқаша түсінік
4-орыс сыныбына қазақ тілінен сабақ беретін мұғалімдерге әдістемелік көмеші құрал.Қысқа мерзімді жоспар негізінде құрылған.Қарапайым сабақ жаңа фоматқа негізделіп,жаңаша тиімді әдіс-тәсілдер қолданылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
539
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тіліМұғалімУақыты:Кабинет
Сабақтың атауыҮйдегі сүйікті істерім
Мақсаты1. Түрлі интерактивтік әдістерді қолдана отырып, оқушыларға пайдалы істер жайлы мағлұмат беру арқылы ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыру;2.Пайдалы, сүйікті ісі жайлы айту арқылы тілдік әрекеттердің барлық түрлерін қолдана отырып, коммуникативтік құзіреттілін қалыптастыру;3.Пайдалы істермен айналысуға баулу, жаманнан жақсыны айыра алу, проблеманы шешу құзіреттілігін қалыптастыру;

Күтілетін нәтижеТопта еркін жұмыстана алады;Тақырыптан ереже шығара алады.Сыни ойлауы қалыптасады;Сөйлем талдауға үйренеді
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу





Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру«Мейірімділік» тренингі.- оқушылар «мейірімділік» сөзі туралы өз ойларын айтады- сурет саладыөз ойларын ортаға қорғайды
Сабақтың барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын сұрауҚызығушылықты ояту«Миға шабуыл» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау.
  • Балалар, тақтаға назар аударыңдар, мына сөйлемдерді суретпен сәйкестендіріңдер
  • Мен би билей аламын.
  • Мен сурет сала аламын.
  • Мен торт пісіре аламын.
  • Мен ән айта аламын.
  • Мен жүзе аламын.
  • Мен музыкалық аспапта ойнай аламын.
  • (Тақтада суреттер) биші, суретші, торт пісіру, әнші, домбырашы, суда жүзуші
  • Ендеше, бұл кісілердің сүйікті ісі екен.
  • Ендеше балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? (Менің сүйікті ісім)
  • Мақсатын анықтайық.
  • Тақтаға назар аударайық. . Сөздік жұмысы:Әуес - склонныйӘуестік - склонностьӘуестену - увлекаться чем либо, пристраститьсяӘуесқой - любительЕрмек - хобби-Осы сөздердің арасында қандай түбірлі сөздер бар?Әуес, әуестік, әуестену, әуесқойОсы сөздермен сөз тіркесін жасап, дәптерлеріңе жазыңдар.
    Мағынаны тану 1. Суреттерге қараңдар, Мына адамдардың сүйікті істері қандай екен? Немен әуестенетінін білейік? Болжаңыздар. (Балалар ауызша суретке қарап болжамдарын айтады) (2 минут)Үлгі: Меніңше, Меруерттің сүйікті ісі - би билеу, Михаилдың сүйікті ісі -....................... . Салтанаттың сүйікті ісі- ............................. .Тыңдаңыз. Болжамыңыз дұрыс па? (Компьютерден тыңдау) Болжамдарын салыстыру.2. Мәтінді қайта тыңдап, дұрыс жауабын таңдаңдар. Флипчарт 3 (5минут) 1. Меруерттің сүйікті ісі – сурет салу, теннис ойнау, би билеу 2. Би билеу өте жақсы, қызық, қиын3. Михаил гольфті, дойбыны, теннистті жақсы көреді4. Михаил әдетте теннисті сенбіде, демалыста, жексенбіде ойнайды5. Михаил әдетте теннисті досымен, сыныптасымен, ағасымен ойнайды 6. Салтанаттың сүйікті ісі - сурет салу, домбыра тарту, коньки тебу 7. Салтанат атақты әнші, суретші болғысы келеді, биші . Берілген мәтінді түсініп оқыңдар. (5 минут)А) Мәтінді іштей оқыңдар, Ә) Кезек - кезек дауыстап оқыңдарМенің сүйікті істерім Мен бала кезімнен ән айтуды, билеуді жақсы көремін. Қазір мен мектепте жұмыс істеймін. Мен музыкадан сабақ беремін. Әдетте мен сағат жетіде тұрамын. Жүгіремін, таңғы ас ішемін. Жұмыс сағат сегізде басталады. Кешке жұмысқа дайындаламын. Пианинода ойнаймын, ән айтамын. Демалыстарда Медеуде коньки тебуді ұнатамын. Анда-санда достарыммен киноға, концерттерге барамын, дүкен аралаймын.б) Берілген мәтінге бірнеше сұрақ құрастырыңдар және жауап беріңдерв) Мына сөйлемдер дұрыс па, бұрыс па? Мәтін негізінде берілген сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын анықтауМәтінді пердемен жауып, мазмұнын айтқызу

    Ой толғанысБББ кестесі1.Мәтіннен етістіктерді теріп жазып, өткен шақ, келер шақ есімше жасап жазыңдар, олармен бірнеше сөйлем құрастырыңдар.Мысалы: жақсы көремін, жұмыс істеймін, беремін, тұрамын, жүгіремін, ішемін, басталады, дайындаламын, ойнаймын, айтамын, ұнатамын, барамын, аралаймын.(2-3 минут беріледі.)Мысалы: Өткен шақ есімшеКелер шақ есімшеЖақсы көргенмінжақсы көрермін, жақсы көрмекпінЖұмыс істегенмін жұмыс істермін, жұмыс істемекпінБергенмін берермін, бермекпін

    Мен бұрын суда жүзуді жақсы көргенмін. Ол кешке де жұмыс істемек. Мен кітабымды досыма бермекпін. т.б.

    Тілдесім. (2-3минут)Балалар, бір-бірлеріңе сұрақ қоя отырып өздеріңнің сүйікті істерің жайлы айтыңдар, бір—бірлеріңмен сұхбаттасыңдарОқушылар біріне сұрақ қояды:- Сенің сүйікті ісің қандай?- Менің сүйікті ісім ..................................... айналысу, т.б.- Сен немен айналысқанды ұнатасың? -. Шығармашылық кезең: -Балалар, осы тапқан жауаптардың өзі де кейбіреулеріңнің сүйікті істеріңе жатады, солай ғой, ендеше «Менің сүйікті ісім» тақырыбында шағын әңгіме жазыңдар. Сендерге 5-7 минут уақыт беріледі.Оқушылар жазған шағын әңгімелерін оқиды Біреуін таңда:1. Сенің досың жүзе алмайды. Бірақ үйренгісі келеді. Оған қандай кеңес бересің?2. Сенің теннис\футбол\ тоғызқұмалақ үйренгің келеді. Не істейсің?
  • Балалар, алдарыңа қойған мақсаттарыңа жеттіңдер ме?


  • БағалауБағалау парақшаларымен жұмыс
    Үйге тапсырмаОқулықтағы тапсырмаларды орындауКүнделіктеріне жазады
























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ