Материалдар / Үйдегі сүйікті істерім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үйдегі сүйікті істерім

Материал туралы қысқаша түсінік
4-орыс сыныбына қазақ тілінен сабақ беретін мұғалімдерге әдістемелік көмеші құрал.Қысқа мерзімді жоспар негізінде құрылған.Қарапайым сабақ жаңа фоматқа негізделіп,жаңаша тиімді әдіс-тәсілдер қолданылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
548
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі

Мұғалім

Уақыты:

Кабинет

Сабақтың атауы

Үйдегі сүйікті істерім

Мақсаты

1. Түрлі интерактивтік әдістерді қолдана отырып, оқушыларға пайдалы істер жайлы мағлұмат беру арқылы ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыру;

2.Пайдалы, сүйікті ісі жайлы айту арқылы тілдік әрекеттердің барлық түрлерін қолдана отырып, коммуникативтік құзіреттілін қалыптастыру;

3.Пайдалы істермен айналысуға баулу, жаманнан жақсыны айыра алу, проблеманы шешу құзіреттілігін қалыптастыру;


Күтілетін нәтиже

Топта еркін жұмыстана алады;Тақырыптан ереже шығара алады.Сыни ойлауы қалыптасады;Сөйлем талдауға үйренеді

Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

Shape3 Shape2 Shape1




Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Мейірімділік» тренингі.
- оқушылар «мейірімділік» сөзі туралы өз ойларын айтады
- сурет салады
өз ойларын ортаға қорғайды

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үй тапсырмасын сұрау

Қызығушылықты ояту

«Миға шабуыл» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау.

  • Балалар, тақтаға назар аударыңдар, мына сөйлемдерді суретпен сәйкестендіріңдер

  • Мен би билей аламын.

  • Мен сурет сала аламын.

  • Мен торт пісіре аламын.

  • Мен ән айта аламын.

  • Мен жүзе аламын.

  • Мен музыкалық аспапта ойнай аламын.

(Тақтада суреттер) биші, суретші, торт пісіру, әнші, домбырашы, суда жүзуші

  • Ендеше, бұл кісілердің сүйікті ісі екен.

  • Ендеше балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? (Менің сүйікті ісім)

  • Мақсатын анықтайық.

Тақтаға назар аударайық.

. Сөздік жұмысы:

Әуес - склонный

Әуестік - склонность

Әуестену - увлекаться чем либо, пристраститься

Әуесқой - любитель

Ермек - хобби

-Осы сөздердің арасында қандай түбірлі сөздер бар?

Әуес, әуестік, әуестену, әуесқой

Осы сөздермен сөз тіркесін жасап, дәптерлеріңе жазыңдар.

Мағынаны тану

 

1. Суреттерге қараңдар, Мына адамдардың сүйікті істері қандай екен? Немен әуестенетінін білейік? Болжаңыздар. (Балалар ауызша суретке қарап болжамдарын айтады) (2 минут)

Үлгі: Меніңше, Меруерттің сүйікті ісі - би билеу,

Михаилдың сүйікті ісі -....................... .

Салтанаттың сүйікті ісі- ............................. .

Тыңдаңыз. Болжамыңыз дұрыс па? (Компьютерден тыңдау) Болжамдарын салыстыру.

2. Мәтінді қайта тыңдап, дұрыс жауабын таңдаңдар. Флипчарт 3

(5минут)

1. Меруерттің сүйікті ісі – сурет салу, теннис ойнау, би билеу

2. Би билеу өте жақсы, қызық, қиын

3. Михаил гольфті, дойбыны, теннистті жақсы көреді

4. Михаил әдетте теннисті сенбіде, демалыста, жексенбіде ойнайды

5. Михаил әдетте теннисті досымен, сыныптасымен, ағасымен ойнайды

6. Салтанаттың сүйікті ісі - сурет салу, домбыра тарту, коньки тебу

7. Салтанат атақты әнші, суретші болғысы келеді, биші

. Берілген мәтінді түсініп оқыңдар. (5 минут)

А) Мәтінді іштей оқыңдар,

Ә) Кезек - кезек дауыстап оқыңдар

Менің сүйікті істерім

Мен бала кезімнен ән айтуды, билеуді жақсы көремін. Қазір мен мектепте жұмыс істеймін. Мен музыкадан сабақ беремін. Әдетте мен сағат жетіде тұрамын. Жүгіремін, таңғы ас ішемін. Жұмыс сағат сегізде басталады. Кешке жұмысқа дайындаламын. Пианинода ойнаймын, ән айтамын. Демалыстарда Медеуде коньки тебуді ұнатамын. Анда-санда достарыммен киноға, концерттерге барамын, дүкен аралаймын.

б) Берілген мәтінге бірнеше сұрақ құрастырыңдар және жауап беріңдер

в) Мына сөйлемдер дұрыс па, бұрыс па? Мәтін негізінде берілген сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын анықтау

Мәтінді пердемен жауып, мазмұнын айтқызу

сөйлемдер

дұрыс

бұрыс

(дұрыс емес)

1. Мақпал ән айтуды өте жақы көреді.

+


2.Мақпал мектепте қазақ тілінен сабақ береді.


+

3. Мақпал таңертең жаттығу жасайды.

+


4. Ол кешке пианинода ойнамайды.


+

5. Мақпал коньки тебе алады.


+

6. Мақпал анда-санда дүкен аралайды.

+



Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді









1.Мәтіннен етістіктерді теріп жазып, өткен шақ, келер шақ есімше жасап жазыңдар, олармен бірнеше сөйлем құрастырыңдар.

Мысалы: жақсы көремін, жұмыс істеймін, беремін, тұрамын, жүгіремін, ішемін, басталады, дайындаламын, ойнаймын, айтамын, ұнатамын, барамын, аралаймын.

(2-3 минут беріледі.)

Мысалы:

Өткен шақ есімше Келер шақ есімше

Жақсы көргенмін жақсы көрермін, жақсы көрмекпін

Жұмыс істегенмін жұмыс істермін, жұмыс істемекпін

Бергенмін берермін, бермекпін


Мен бұрын суда жүзуді жақсы көргенмін. Ол кешке де жұмыс істемек. Мен кітабымды досыма бермекпін. т.б.


Тілдесім. (2-3минут)

Балалар, бір-бірлеріңе сұрақ қоя отырып өздеріңнің сүйікті істерің жайлы айтыңдар, бір—бірлеріңмен сұхбаттасыңдар

Оқушылар біріне сұрақ қояды:

- Сенің сүйікті ісің қандай?

- Менің сүйікті ісім ..................................... айналысу, т.б.

- Сен немен айналысқанды ұнатасың?

-. Шығармашылық кезең:

-Балалар, осы тапқан жауаптардың өзі де кейбіреулеріңнің сүйікті істеріңе жатады, солай ғой, ендеше «Менің сүйікті ісім» тақырыбында шағын әңгіме жазыңдар.

Сендерге 5-7 минут уақыт беріледі.

Оқушылар жазған шағын әңгімелерін оқиды

Біреуін таңда:

1. Сенің досың жүзе алмайды. Бірақ үйренгісі келеді. Оған қандай кеңес бересің?

2. Сенің теннис\футбол\ тоғызқұмалақ үйренгің келеді. Не істейсің?

  • Балалар, алдарыңа қойған мақсаттарыңа жеттіңдер ме?


Бағалау

Бағалау парақшаларымен жұмыс

Үйге тапсырма

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Күнделіктеріне жазады























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!