Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №26 Жамбыл Жабаев атындағы

    орта мектеп директоры:

    Г.Ч. Айткулова.------------

    «....» ................ 2018 жыл



    №26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектептің 2017-2018 оқу жылында үйде оқытылатын 2 «Б» сынып оқушысы Базарбай Әзімбектің сабақ кестесі

    Сынып жетекшісі: Султамуратова М.Б.

    ІІ жартыжылдық

     №

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Сенбі

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    1

     Қазақ тілі

    Султамуратова М.Б.

     1110-1145







    Әдебиеттік оқу Султамуратова М.Б.

     1040-1125



    2

     Математика Султамуратова М.Б.

    1150-1230







    Математика Султамуратова М.Б.

     1130-1200



    3









    Қол еңбегі\ Айнладағы әлем

    Султамуратова М.Б.

    1200-1230



    Қазақ тілі-1 сағат

    Әдебиеттік оқу-1сағат

    Математика-2сағат

    Қол еңбегі-0,5сағат

    Айналамен танысу-0,5 сағат

    Коррекция-2сағат

    Орыс тілі-1сағат


    Таныстым ата-ана:____________________________________________________ |_____________________|



    Қазақ тілі

    Аптасына 1 сағат. Жыл бойы 34 сағат


    1. Түсіндірме жазба


    1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы
    23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

    2. Оқу бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктерінің танымдық мүмкіндіктеріне сәйкес әр оқу пәнінің мазмұнын және олардың білім, білік, дағдыларының көлемін анықтайтын оқу-нормативтік құжат болып табылады.

    3. Оқу бағдарламасы оқыту процесін оқушылардың пән салалары бойынша білім мен біліктерді саналы түрде меңгеруі үшін әр пәннің әдістемелік әлеуетін қолдануға, оқу, жоба, зерттеу іс-әрекеттері тәсілдерін меңгеру арқылы дербестігін дамытуға, әлеуметтік-мәдени кеңістікте орнын таба білуі үшін бағыттайды.

    4. Оқу бағдарламасында оқу-нормативтік құжаттың дәстүрлі міндеттері заманауи мектепте білім беру процесін ұйымдастырудың инновациялық тәсілдерімен үйлесімді сабақтасқан. Оқытудағы тәсілдер пән бойынша оқу бағдарламасының түбегейлі жаңа құрылымын құруда негізгі бағдарлары болып табылады.

    5. Құндылыққа, іс-әрекетке, тұлғаға бағдарлық коммуникативтік тәсілдер білім берудің классикалық негізі ретінде оқыту мақсаттарының жүйесі мен білім беру процесі нәтижелерінің басымдылығын арттыру үшін қолданылып, оқу бағдарламасының жаңа құрылымында көрініс тапты.

    6. Қазіргі кезеңде оқушының өздігінен білімді игеруі үшін оның белсенді іс-әрекетін ұйымдастыру оқу процесіне қойылатын негізгі талаптардың бірі болып табылады. Мұндай тәсіл пәндік білімді, әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларды ғана емес, сонымен бірге өзінің жеке мүдделері мен болашағын сезінуге, сындарлы шешімдер қабылдауына мүмкіндік беретін тұлғалық қасиеттерді де меңгеруге ықпал етеді. Мұғаліммен бірлесіп шығармашылықпен айналысу және серіктес, кеңесші ретінде мұғалімнің қолдауы кезінде оқушының белсенді танымдық қабілеті тұрақты сипатқа ие болады.

    7. Тұлғалық-бағдарлық білім беруді осындай сипатта жақсарту білім беру процесіне барлық қатысушылардың өзара қарым-қатынасында өктемшілікке жол бермей, ынтымақтастығы үшін алғышарттарды құрайтын оқытудың алуан түрлі интерактивті әдістерін қолдану кезінде мүмкін. Диалогтік және рефлексивті технологияларды қолдану оқушылардың жоба және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруымен сабақтасады.

    8. Білім беру процесін ұйымдастырудың барлық инновациялық тәсілдер оқытуды білім, идеялар және іс-әрекет тәсілдерімен белсенді түрде алмасуды көздейтін оқушының шынайы шығармашылық процесіндегі қарым-қатынас моделіне айналдырады.

    9. Пәннің оқу бағдарламасы жергілікті сипаттағы материалдарды (нысандар, кәсіпорындар, ақпарат көздері) пайдалануға бағытталған оқу-жобалау іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы танымдық және әлеуметтік тұрғыдан оқушының белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді. Осы пәннің оқу мақсаттары аясында жүзеге асырылатын тәрбиелік сипаттағы жоба жұмысын ата-аналармен, жергілікті қауымдастық өкілдерімен бірлесе отырып, ұйымдастыруға болады.

    10. Оқу бағдарламасында оқу пәнінің мазмұнын анықтаудың негізі болып табылатын оқыту мақсаттарының жүйесі түрінде ұсынылған күтілетін нәтижелері қалыптастырылған. Мазмұны тұрғысынан оқу бағдарламалары оқушыны өзін-өзі оқыту субьектісі және тұлғааралық қарым-қатынас субьектісі ретінде тәрбиелеуде нақты оқу пәнінің қосатын үлесін айқындайды.

    11. Пән бойынша күнделікті білім беру процесінің мазмұны оқу мақсаттарына бағынады және оқушылардың меңгерген білім, білік және дағдыларын кез-келген оқу процесінде және өмір жағдаяттарында шығармашылықпен пайдалану даярлылығын қалыптастыруға, жетістікке қол жеткізуде қажырлылықты дамытуға бағытталған, өмір бойы білім алуға ынталандырады.

    12. Кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы: «қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік», «құрмет», «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты білім берудің басты құндылықтарына оқушыларды дағдыландырудың негізі болып табылады. Бұл құндылықтар оқушының тәртібі мен күнделікті іс-әрекеттерін ынталандыратын тұрақты тұлғалық бағдары болуы тиіс





    Қазақ тілі

    Аптасына 1 сағат. Жыл бойы 34 сағат

    №

    Бөлім

    №

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Мерзімі

    Дағдылар

    Оқу мақсаттары

    1

    Дыбыс және әріп

    6 сағат

    1

    Дыбыс және әріп

    1


    1.1 Қазақ тілде дыбыстарды дұрыс айту

    2.1.1.1 қазақ тіліндегі айтылуы ұқсас дыбыстарды дұрыс айту, олардың дыбысталу ерекшеліктерін түсіну

    2.1.1.2 қазақ тіліндегі айтылуы ұқсас дыбыстарды буында, сөзде ажырату

    2

    Дауысты дыбыстар

    1


    1.2 Дыбыс және әріп арасындағы байланысты бекіту

    2.1.2.1 дауысты, дауыссыз дыбыстар, олардың әріптік таңбалары

    2.1.2.2 акустикалық жағынан ұқсас әріптерді ажырату (жазба әріптер)

    2.1.2.3 оптикалық жағынан ұқсас әріптерді ажырату (жазба әріптер)

    2.1.2.4 кинетикалық жағынан ұқсас әріптерді ажырату (жазба әріптер)

    3

    Дауысты дыбыстар буынға бөлу

    1


    1.3 Дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке бөлінуін түсіну

    2.1.3.1жуан, жіңішке дауысты дыбыстарды дұрыс айту, ажырату, олардың дыбысталу ерекшеліктерін түсіну

    2.1.3.2 сөздегі жуан, жіңішке дауыстыларды табу

    4

    Дауыссыз дыбыстар (қатаң)

    1


    1.4 Дауыстылардың буын құру функциясын түсіну

    2.1.4.1 буын ұғымымен танысу, түсіну

    2.1.4.2буын құру тәжірибе жүзінде меңгеру

    2.1.4.3 әртүрлі буындарды талдау

    2.1.4.4 буын саны әртүрлі сөздерді буынға бөлу. Талдау үлгісін сызу

    2.1.4.5 тасымал жасауды тәжірибе жүзінде көрсетіп түсіндіру

    2.1.4.6 сөздердің дыбыстық, буындық құрамын талдау

    5

    Дауыссыз дыбыстар (ұяң)

    1


    1.5 Қазақ тіліндегі әріптердің ретін білу (әліпби)

    2.1.5.1 әріптерді тану, әліпбиден әріптерді табу

    2.1.5.2 әліпбиде әріптердің орналасу ретін білу

    6

    Дауыссыз дыбыстар (үнді)

    1


    1.6 Дауыссыз дыбыстардың бөлінуі

    2.1.6.1 дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту, ажырату

    2.1.6.2 қатаң және ұяң дауыссыздар. Олардың айырмашылығы.

    2

    Сөз 8 сағат

    7

    Заттың атын білдіретін сөздер

    1


    2.1 Заттың атын білдіретін сөздер

    2.2.1.1 заттың атын білетін сөздерді түсіну

    2.2.1.2 кім? Не? деген сұраққа дұрыс жауап беру. Жазу


    8

    Заттың қимылын білдіретін сөздер

    1


    2.2 Заттың қимылын білдіретін сөздер

    2.2.2.1 заттың қимылын білдіретін сөздерді түсіну, қолдану

    2.2.2.2 не істейді? Не істеді? деген сұраққа жауап беру

    2.2.2.3 есімдіктің жағына, шағына қатысты сөздердің мағынасын түсіну

    9

    Заттың санын білдіретін сөздер

    1


    2.3 Заттың санын білдіретін сөздер

    2.3.3.1 қанша?Неше? Нешінші? деген сұраққа жауап беру

    2.3.3.2 қанша? Нешеу? деген сұраққа жауап беретін сөздер ойлау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жексенбекова Меруерт Елтайқызы
    09 Қазан 2020
    1654
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үйден оқитын оқушы қүжаты

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үйден оқитын оқушы қүжаты

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғаліидерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №26 Жамбыл Жабаев атындағы

    орта мектеп директоры:

    Г.Ч. Айткулова.------------

    «....» ................ 2018 жыл



    №26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектептің 2017-2018 оқу жылында үйде оқытылатын 2 «Б» сынып оқушысы Базарбай Әзімбектің сабақ кестесі

    Сынып жетекшісі: Султамуратова М.Б.

    ІІ жартыжылдық

     №

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Сенбі

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    Пәні

    Сағат

    1

     Қазақ тілі

    Султамуратова М.Б.

     1110-1145







    Әдебиеттік оқу Султамуратова М.Б.

     1040-1125



    2

     Математика Султамуратова М.Б.

    1150-1230







    Математика Султамуратова М.Б.

     1130-1200



    3









    Қол еңбегі\ Айнладағы әлем

    Султамуратова М.Б.

    1200-1230



    Қазақ тілі-1 сағат

    Әдебиеттік оқу-1сағат

    Математика-2сағат

    Қол еңбегі-0,5сағат

    Айналамен танысу-0,5 сағат

    Коррекция-2сағат

    Орыс тілі-1сағат


    Таныстым ата-ана:____________________________________________________ |_____________________|



    Қазақ тілі

    Аптасына 1 сағат. Жыл бойы 34 сағат


    1. Түсіндірме жазба


    1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы
    23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

    2. Оқу бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктерінің танымдық мүмкіндіктеріне сәйкес әр оқу пәнінің мазмұнын және олардың білім, білік, дағдыларының көлемін анықтайтын оқу-нормативтік құжат болып табылады.

    3. Оқу бағдарламасы оқыту процесін оқушылардың пән салалары бойынша білім мен біліктерді саналы түрде меңгеруі үшін әр пәннің әдістемелік әлеуетін қолдануға, оқу, жоба, зерттеу іс-әрекеттері тәсілдерін меңгеру арқылы дербестігін дамытуға, әлеуметтік-мәдени кеңістікте орнын таба білуі үшін бағыттайды.

    4. Оқу бағдарламасында оқу-нормативтік құжаттың дәстүрлі міндеттері заманауи мектепте білім беру процесін ұйымдастырудың инновациялық тәсілдерімен үйлесімді сабақтасқан. Оқытудағы тәсілдер пән бойынша оқу бағдарламасының түбегейлі жаңа құрылымын құруда негізгі бағдарлары болып табылады.

    5. Құндылыққа, іс-әрекетке, тұлғаға бағдарлық коммуникативтік тәсілдер білім берудің классикалық негізі ретінде оқыту мақсаттарының жүйесі мен білім беру процесі нәтижелерінің басымдылығын арттыру үшін қолданылып, оқу бағдарламасының жаңа құрылымында көрініс тапты.

    6. Қазіргі кезеңде оқушының өздігінен білімді игеруі үшін оның белсенді іс-әрекетін ұйымдастыру оқу процесіне қойылатын негізгі талаптардың бірі болып табылады. Мұндай тәсіл пәндік білімді, әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларды ғана емес, сонымен бірге өзінің жеке мүдделері мен болашағын сезінуге, сындарлы шешімдер қабылдауына мүмкіндік беретін тұлғалық қасиеттерді де меңгеруге ықпал етеді. Мұғаліммен бірлесіп шығармашылықпен айналысу және серіктес, кеңесші ретінде мұғалімнің қолдауы кезінде оқушының белсенді танымдық қабілеті тұрақты сипатқа ие болады.

    7. Тұлғалық-бағдарлық білім беруді осындай сипатта жақсарту білім беру процесіне барлық қатысушылардың өзара қарым-қатынасында өктемшілікке жол бермей, ынтымақтастығы үшін алғышарттарды құрайтын оқытудың алуан түрлі интерактивті әдістерін қолдану кезінде мүмкін. Диалогтік және рефлексивті технологияларды қолдану оқушылардың жоба және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруымен сабақтасады.

    8. Білім беру процесін ұйымдастырудың барлық инновациялық тәсілдер оқытуды білім, идеялар және іс-әрекет тәсілдерімен белсенді түрде алмасуды көздейтін оқушының шынайы шығармашылық процесіндегі қарым-қатынас моделіне айналдырады.

    9. Пәннің оқу бағдарламасы жергілікті сипаттағы материалдарды (нысандар, кәсіпорындар, ақпарат көздері) пайдалануға бағытталған оқу-жобалау іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы танымдық және әлеуметтік тұрғыдан оқушының белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді. Осы пәннің оқу мақсаттары аясында жүзеге асырылатын тәрбиелік сипаттағы жоба жұмысын ата-аналармен, жергілікті қауымдастық өкілдерімен бірлесе отырып, ұйымдастыруға болады.

    10. Оқу бағдарламасында оқу пәнінің мазмұнын анықтаудың негізі болып табылатын оқыту мақсаттарының жүйесі түрінде ұсынылған күтілетін нәтижелері қалыптастырылған. Мазмұны тұрғысынан оқу бағдарламалары оқушыны өзін-өзі оқыту субьектісі және тұлғааралық қарым-қатынас субьектісі ретінде тәрбиелеуде нақты оқу пәнінің қосатын үлесін айқындайды.

    11. Пән бойынша күнделікті білім беру процесінің мазмұны оқу мақсаттарына бағынады және оқушылардың меңгерген білім, білік және дағдыларын кез-келген оқу процесінде және өмір жағдаяттарында шығармашылықпен пайдалану даярлылығын қалыптастыруға, жетістікке қол жеткізуде қажырлылықты дамытуға бағытталған, өмір бойы білім алуға ынталандырады.

    12. Кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы: «қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік», «құрмет», «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты білім берудің басты құндылықтарына оқушыларды дағдыландырудың негізі болып табылады. Бұл құндылықтар оқушының тәртібі мен күнделікті іс-әрекеттерін ынталандыратын тұрақты тұлғалық бағдары болуы тиіс





    Қазақ тілі

    Аптасына 1 сағат. Жыл бойы 34 сағат

    №

    Бөлім

    №

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Мерзімі

    Дағдылар

    Оқу мақсаттары

    1

    Дыбыс және әріп

    6 сағат

    1

    Дыбыс және әріп

    1


    1.1 Қазақ тілде дыбыстарды дұрыс айту

    2.1.1.1 қазақ тіліндегі айтылуы ұқсас дыбыстарды дұрыс айту, олардың дыбысталу ерекшеліктерін түсіну

    2.1.1.2 қазақ тіліндегі айтылуы ұқсас дыбыстарды буында, сөзде ажырату

    2

    Дауысты дыбыстар

    1


    1.2 Дыбыс және әріп арасындағы байланысты бекіту

    2.1.2.1 дауысты, дауыссыз дыбыстар, олардың әріптік таңбалары

    2.1.2.2 акустикалық жағынан ұқсас әріптерді ажырату (жазба әріптер)

    2.1.2.3 оптикалық жағынан ұқсас әріптерді ажырату (жазба әріптер)

    2.1.2.4 кинетикалық жағынан ұқсас әріптерді ажырату (жазба әріптер)

    3

    Дауысты дыбыстар буынға бөлу

    1


    1.3 Дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке бөлінуін түсіну

    2.1.3.1жуан, жіңішке дауысты дыбыстарды дұрыс айту, ажырату, олардың дыбысталу ерекшеліктерін түсіну

    2.1.3.2 сөздегі жуан, жіңішке дауыстыларды табу

    4

    Дауыссыз дыбыстар (қатаң)

    1


    1.4 Дауыстылардың буын құру функциясын түсіну

    2.1.4.1 буын ұғымымен танысу, түсіну

    2.1.4.2буын құру тәжірибе жүзінде меңгеру

    2.1.4.3 әртүрлі буындарды талдау

    2.1.4.4 буын саны әртүрлі сөздерді буынға бөлу. Талдау үлгісін сызу

    2.1.4.5 тасымал жасауды тәжірибе жүзінде көрсетіп түсіндіру

    2.1.4.6 сөздердің дыбыстық, буындық құрамын талдау

    5

    Дауыссыз дыбыстар (ұяң)

    1


    1.5 Қазақ тіліндегі әріптердің ретін білу (әліпби)

    2.1.5.1 әріптерді тану, әліпбиден әріптерді табу

    2.1.5.2 әліпбиде әріптердің орналасу ретін білу

    6

    Дауыссыз дыбыстар (үнді)

    1


    1.6 Дауыссыз дыбыстардың бөлінуі

    2.1.6.1 дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту, ажырату

    2.1.6.2 қатаң және ұяң дауыссыздар. Олардың айырмашылығы.

    2

    Сөз 8 сағат

    7

    Заттың атын білдіретін сөздер

    1


    2.1 Заттың атын білдіретін сөздер

    2.2.1.1 заттың атын білетін сөздерді түсіну

    2.2.1.2 кім? Не? деген сұраққа дұрыс жауап беру. Жазу


    8

    Заттың қимылын білдіретін сөздер

    1


    2.2 Заттың қимылын білдіретін сөздер

    2.2.2.1 заттың қимылын білдіретін сөздерді түсіну, қолдану

    2.2.2.2 не істейді? Не істеді? деген сұраққа жауап беру

    2.2.2.3 есімдіктің жағына, шағына қатысты сөздердің мағынасын түсіну

    9

    Заттың санын білдіретін сөздер

    1


    2.3 Заттың санын білдіретін сөздер

    2.3.3.1 қанша?Неше? Нешінші? деген сұраққа жауап беру

    2.3.3.2 қанша? Нешеу? деген сұраққа жауап беретін сөздер ойлау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Əлеуметтік педагог Сабақ жоспары 3 сынып
    09.10.2020
    1654
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жексенбекова Меруерт Елтайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации