Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған «Бейнелеу өнері» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
5-сынып , оқу жылында 34 сағат
|
Р/c |
Ұзақ мерзімді жоспар дың бөлімдері |
Бөлімше |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті |
Сағат саны |
Уақыты |
|
1 |
Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту |
1.1 Бейнелеу өнері туралы теориялық мәліметтер |
Суреттер – пейзаждар |
5.1.1.1 жанр ретінде пейзаж туралы қарапайым түсінік болу; 5.1.1.2 кітаптард ың иллюстар циясынан және суреттерд ің репродук циясынан жыл мезгілдер іне тән белгілерд і тану; 5.1.1.3 иллюстра циядағы заттарды ң, өсімдікте рдің, жануарла рдың бейнелері н тану және ажырату. |
1 |
|
|
2 |
1.2 Әлем халықтары ның мәдениеті мен салтдәстүрі |
Қазақтың ұлттық оюы; |
5.1.2.1 қазақ ұлттық оюлары туралы түсінік болу. |
1 |
|
|
|
3 |
1.3 Өнер туындысы нан алған сезімді эмоциялық тұрғыда және сөзбен білдіру |
Қазақтың ұлттық оюы; |
5.1.3.1 суретте бейнелен ген тұлғалард ың эмоциялы қ жағдайын анықтау; 5.1.3.2 суреттің мазмұны туралы берілген сұрақтарғ а жауап беру; 5.1.3.3 кеңістікті к қатынаст ы білдіретін сөздерді қолдану. |
1 |
|
|
|
4 |
Шығармашылық жұмыстарды құру және жасау |
Сәндік сурет салу 2.1 Қоршаған әлемді бейнелеу |
Жолақтағы өрнек. |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы , шаршыдағы, дөңгелектегі геометрия лық пішіндерден жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және суретін салу; |
1 |
|
|
5 |
Шаршыдағы өрнек |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы, шаршыдағы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерден жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; 5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте бейнелеу |
1 |
|
||
|
|
|
|||||
|
6 |
Қар ұшқыны (қимаүлгі бойынша) |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы , шаршыдағы, дөңгелекте гі геометриялық пішіндерден жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және суретін салу; |
1 |
|
||
|
7-8 |
Кілемге арналған өрнектерді құру (қарындаш, гуашь) |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы, шаршыдағы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; |
2 |
|||
|
9 |
Үшбұрыштағы өрнек |
5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; |
1 |
|||
|
10 11 |
Дөңгелектегі өрнек |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; |
1 |
|||
|
Жапсырмақұрақ |
5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте бейнелеу |
1 |
||||
|
12-13 |
|
Тақырыптық сурет салу |
Ермексазбен сурет салу (дайын нобай бойынша) |
5.2.2.1 қарапайым пішінді қимаүлгілердің бойымен қарындаш пен жүргізу; 5.2.2.2 нүктелерді қосу, қолмен тік, көлденең және тұйық сызықтард ы жүргізу; 5.2.2.3 қағаз бетінде бағдарлау; |
2 |
|
|
14 |
Дайын қарапайым заттық боямаларды бояу |
5.2.2.6 қылқаламды пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу |
1 |
|||
|
15-16 |
Күзгі ағаш (қарындаш, акварель). |
5.2.2.4 суретте заттың негізгі пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін заттардың салыстырмалы шамалары н беру; |
2 |
|||
|
|
||||||
|
17-18 |
Қысқы орман (қарындаш) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандары н талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
2 |
|
||
|
19 |
Мерекелік отшашу (қарындаш, балауыз борлар, акварель) |
5.2.2.4 суретте заттың негізгі пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін заттардың салыстырмалы шамаларын беру; |
1 |
|||
|
20-21 |
Наурыз (қарындаш, акварель).
|
5.2.2.3 қағаз бетінде бағдарлау; 5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу 5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
2 |
|
||
|
22 |
Аққала. Жаңа жыл (шырша, шарлар) |
5.2.2.3 қағаз бетінде бағдарлау; 5.2.2.6 қылқаламды пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу |
1 |
|||
|
23 |
|
Тікелей заттың өзіне қарап сурет салу (қимаүлгілердің көмегімен
3.1 Презентация
|
Емен жапырағы (қарындаш, акварель) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
1 2 |
|
|
24-25 |
Көкөністер мен жемістердің нобайы (қарындаш, акварель) |
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу |
||||
|
26 |
Жүк машинасы (қарындаш, акварель) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
||||
|
1 |
|
|||||
|
27 28 |
||||||
|
29 |
||||||
|
Ойыншық автобус (қарындаш, акварель) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
1 |
||||
|
|
||||||
|
30
|
||||||
|
Құламайтын ойыншық Жайылатын пирамидка (қарындаш, гуашь) |
5.2.2.4 суретте заттың негізгі пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін заттардың салыстырмалы шамалары н беру; |
1 |
||||
|
31 |
Құрылыс материалдары элементтерінен салу (қарындаш, акварель) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
1 |
|||
|
32 |
Қырыққабат көбелегі (қарындаш, акварель) |
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу |
1 |
|||
|
33 |
||||||
|
Көктемгі гүлдер гүлшоғы (қарындаш, акварель). |
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу 5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
1 |
||||
|
34 |
Шығармашылық жоба |
|
||||
|
1 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
үйден оқу 5 сынып бейнелеу өнері ктж
үйден оқу 5 сынып бейнелеу өнері ктж
Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған «Бейнелеу өнері» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
5-сынып , оқу жылында 34 сағат
|
Р/c |
Ұзақ мерзімді жоспар дың бөлімдері |
Бөлімше |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті |
Сағат саны |
Уақыты |
|
1 |
Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту |
1.1 Бейнелеу өнері туралы теориялық мәліметтер |
Суреттер – пейзаждар |
5.1.1.1 жанр ретінде пейзаж туралы қарапайым түсінік болу; 5.1.1.2 кітаптард ың иллюстар циясынан және суреттерд ің репродук циясынан жыл мезгілдер іне тән белгілерд і тану; 5.1.1.3 иллюстра циядағы заттарды ң, өсімдікте рдің, жануарла рдың бейнелері н тану және ажырату. |
1 |
|
|
2 |
1.2 Әлем халықтары ның мәдениеті мен салтдәстүрі |
Қазақтың ұлттық оюы; |
5.1.2.1 қазақ ұлттық оюлары туралы түсінік болу. |
1 |
|
|
|
3 |
1.3 Өнер туындысы нан алған сезімді эмоциялық тұрғыда және сөзбен білдіру |
Қазақтың ұлттық оюы; |
5.1.3.1 суретте бейнелен ген тұлғалард ың эмоциялы қ жағдайын анықтау; 5.1.3.2 суреттің мазмұны туралы берілген сұрақтарғ а жауап беру; 5.1.3.3 кеңістікті к қатынаст ы білдіретін сөздерді қолдану. |
1 |
|
|
|
4 |
Шығармашылық жұмыстарды құру және жасау |
Сәндік сурет салу 2.1 Қоршаған әлемді бейнелеу |
Жолақтағы өрнек. |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы , шаршыдағы, дөңгелектегі геометрия лық пішіндерден жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және суретін салу; |
1 |
|
|
5 |
Шаршыдағы өрнек |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы, шаршыдағы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерден жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; 5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте бейнелеу |
1 |
|
||
|
|
|
|||||
|
6 |
Қар ұшқыны (қимаүлгі бойынша) |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы , шаршыдағы, дөңгелекте гі геометриялық пішіндерден жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және суретін салу; |
1 |
|
||
|
7-8 |
Кілемге арналған өрнектерді құру (қарындаш, гуашь) |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы, шаршыдағы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; |
2 |
|||
|
9 |
Үшбұрыштағы өрнек |
5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; |
1 |
|||
|
10 11 |
Дөңгелектегі өрнек |
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; |
1 |
|||
|
Жапсырмақұрақ |
5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте бейнелеу |
1 |
||||
|
12-13 |
|
Тақырыптық сурет салу |
Ермексазбен сурет салу (дайын нобай бойынша) |
5.2.2.1 қарапайым пішінді қимаүлгілердің бойымен қарындаш пен жүргізу; 5.2.2.2 нүктелерді қосу, қолмен тік, көлденең және тұйық сызықтард ы жүргізу; 5.2.2.3 қағаз бетінде бағдарлау; |
2 |
|
|
14 |
Дайын қарапайым заттық боямаларды бояу |
5.2.2.6 қылқаламды пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу |
1 |
|||
|
15-16 |
Күзгі ағаш (қарындаш, акварель). |
5.2.2.4 суретте заттың негізгі пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін заттардың салыстырмалы шамалары н беру; |
2 |
|||
|
|
||||||
|
17-18 |
Қысқы орман (қарындаш) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандары н талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
2 |
|
||
|
19 |
Мерекелік отшашу (қарындаш, балауыз борлар, акварель) |
5.2.2.4 суретте заттың негізгі пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін заттардың салыстырмалы шамаларын беру; |
1 |
|||
|
20-21 |
Наурыз (қарындаш, акварель).
|
5.2.2.3 қағаз бетінде бағдарлау; 5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу 5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
2 |
|
||
|
22 |
Аққала. Жаңа жыл (шырша, шарлар) |
5.2.2.3 қағаз бетінде бағдарлау; 5.2.2.6 қылқаламды пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу |
1 |
|||
|
23 |
|
Тікелей заттың өзіне қарап сурет салу (қимаүлгілердің көмегімен
3.1 Презентация
|
Емен жапырағы (қарындаш, акварель) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
1 2 |
|
|
24-25 |
Көкөністер мен жемістердің нобайы (қарындаш, акварель) |
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу |
||||
|
26 |
Жүк машинасы (қарындаш, акварель) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
||||
|
1 |
|
|||||
|
27 28 |
||||||
|
29 |
||||||
|
Ойыншық автобус (қарындаш, акварель) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
1 |
||||
|
|
||||||
|
30
|
||||||
|
Құламайтын ойыншық Жайылатын пирамидка (қарындаш, гуашь) |
5.2.2.4 суретте заттың негізгі пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін заттардың салыстырмалы шамалары н беру; |
1 |
||||
|
31 |
Құрылыс материалдары элементтерінен салу (қарындаш, акварель) |
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
1 |
|||
|
32 |
Қырыққабат көбелегі (қарындаш, акварель) |
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу |
1 |
|||
|
33 |
||||||
|
Көктемгі гүлдер гүлшоғы (қарындаш, акварель). |
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу 5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау; |
1 |
||||
|
34 |
Шығармашылық жоба |
|
||||
|
1 |
|
шағым қалдыра аласыз













