Р/c
|
Ұзақ мерзімді жоспар дың
бөлімдері
|
Бөлімше
|
Тақырыптар/
Ұзақ мерзімді жоспардың
мазмұны
|
Оқу мақсаттары. Білім
алушылар білуге тиісті
|
Сағат
саны
|
Уақыты
|
1
|
Шығармашылық идеяларды зерттеу және
дамыту
|
1.1
Бейнелеу өнері туралы теориялық мәліметтер
|
Суреттер – пейзаждар
|
5.1.1.1 жанр ретінде пейзаж
туралы қарапайым түсінік болу;
5.1.1.2 кітаптард ың иллюстар
циясынан және суреттерд ің репродук циясынан жыл мезгілдер іне тән
белгілерд і тану;
5.1.1.3 иллюстра циядағы
заттарды ң, өсімдікте рдің, жануарла рдың бейнелері н тану және
ажырату.
|
1
|
|
2
|
1.2 Әлем халықтары ның
мәдениеті мен салтдәстүрі
|
Қазақтың ұлттық оюы;
|
5.1.2.1 қазақ ұлттық оюлары
туралы түсінік болу.
|
1
|
|
3
|
1.3 Өнер туындысы нан алған
сезімді эмоциялық тұрғыда және сөзбен
білдіру
|
Қазақтың ұлттық оюы;
|
5.1.3.1 суретте бейнелен ген
тұлғалард ың эмоциялы қ жағдайын анықтау; 5.1.3.2 суреттің мазмұны
туралы берілген сұрақтарғ а жауап беру;
5.1.3.3 кеңістікті к қатынаст
ы білдіретін сөздерді қолдану.
|
1
|
|
4
|
Шығармашылық жұмыстарды
құру және жасау
|
Сәндік сурет
салу
2.1 Қоршаған әлемді
бейнелеу
|
Жолақтағы өрнек.
|
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен
жолақтағы , шаршыдағы, дөңгелектегі геометрия лық пішіндерден
жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және
суретін салу;
|
1
|
|
5
|
Шаршыдағы өрнек
|
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен
жолақтағы, шаршыдағы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерден
жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және
суретін салу;
5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте
бейнелеу
|
1
|
|
|
|
6
|
Қар
ұшқыны (қимаүлгі бойынша)
|
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен
жолақтағы , шаршыдағы, дөңгелекте гі геометриялық пішіндерден
жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және
суретін салу;
|
1
|
|
7-8
|
Кілемге арналған өрнектерді
құру (қарындаш, гуашь)
|
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен
жолақтағы, шаршыдағы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н
жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және
суретін салу;
|
2
|
9
|
Үшбұрыштағы өрнек
|
5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен
жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н
жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және
суретін салу;
|
1
|
10
11
|
Дөңгелектегі өрнек
|
5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен
жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н
жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және
суретін салу;
|
1
|
Жапсырмақұрақ
|
5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте
бейнелеу
|
1
|
12-13
|
|
Тақырыптық сурет салу
|
Ермексазбен сурет салу (дайын нобай
бойынша)
|
5.2.2.1 қарапайым пішінді
қимаүлгілердің бойымен қарындаш пен жүргізу; 5.2.2.2 нүктелерді
қосу, қолмен тік, көлденең және тұйық сызықтард ы
жүргізу;
5.2.2.3 қағаз бетінде
бағдарлау;
|
2
|
|
14
|
Дайын қарапайым заттық
боямаларды бояу
|
5.2.2.6 қылқаламды пайдалану;
сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай
отырып бояу
|
1
|
15-16
|
Күзгі ағаш (қарындаш,
акварель).
|
5.2.2.4 суретте заттың негізгі
пішінін кеңістіктік жағдайда
беру, мұғалімнің көмегімен
олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене
тін заттардың салыстырмалы шамалары н
беру;
|
2
|
|
17-18
|
Қысқы орман (қарындаш)
|
5.2.2.5 бейнелеу нысандары н
талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін
салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай
анықтау;
|
2
|
|
19
|
Мерекелік отшашу (қарындаш, балауыз борлар,
акварель)
|
5.2.2.4 суретте заттың негізгі
пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың
геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін
заттардың салыстырмалы шамаларын беру;
|
1
|
20-21
|
Наурыз (қарындаш, акварель).
|
5.2.2.3 қағаз бетінде
бағдарлау;
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану;
сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай
отырып бояу
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын
талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін
салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай
анықтау;
|
2
|
|
22
|
Аққала. Жаңа жыл (шырша,
шарлар)
|
5.2.2.3 қағаз бетінде
бағдарлау;
5.2.2.6 қылқаламды пайдалану;
сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай
отырып бояу
|
1
|
23
|
|
Тікелей заттың өзіне қарап сурет салу
(қимаүлгілердің көмегімен
3.1 Презентация
|
Емен жапырағы (қарындаш,
акварель)
|
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын
талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін
салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай
анықтау;
|
1
2
|
|
24-25
|
Көкөністер мен жемістердің
нобайы (қарындаш, акварель)
|
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану;
сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай
отырып бояу
|
26
|
Жүк машинасы (қарындаш,
акварель)
|
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын
талдау: пішінін, түсін анықтау,
құрамдас бөліктеріні ң көлемін
салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай
анықтау;
|
1
|
|
27
28
|
29
|
Ойыншық автобус (қарындаш,
акварель)
|
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын
талдау: пішінін, түсін анықтау,
құрамдас бөліктеріні ң көлемін
салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай
анықтау;
|
1
|
|
30
|
Құламайтын
ойыншық
Жайылатын пирамидка (қарындаш,
гуашь)
|
5.2.2.4 суретте заттың негізгі
пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың
геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін
заттардың салыстырмалы шамалары н беру;
|
1
|
31
|
Құрылыс материалдары
элементтерінен салу (қарындаш, акварель)
|
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын
талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін
салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай
анықтау;
|
1
|
32
|
Қырыққабат көбелегі (қарындаш,
акварель)
|
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану;
сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай
отырып бояу
|
1
|
33
|
Көктемгі гүлдер гүлшоғы
(қарындаш, акварель).
|
5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану;
сурет бөліктерін бейненің
нобайынан шықпай, штрих
бағытын сақтай отырып бояу
5.2.2.5 бейнелеу нысандарын
талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін
салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай
анықтау;
|
1
|
34
|
Шығармашылық
жоба
|
|
1
|
|