үйден оқу 5 сынып бейнелеу өнері ктж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

үйден оқу 5 сынып бейнелеу өнері ктж

Материал туралы қысқаша түсінік
үйден оқу 5 сынып бейнелеу өнері ктж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған «Бейнелеу өнері» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

5-сынып , оқу жылында 34 сағат

Р/c

Ұзақ мерзімді жоспар дың бөлімдері

Бөлімше

Тақырыптар/

Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны



Оқу мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті

Сағат

саны

Уақыты

1

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

1.1 Бейнелеу өнері туралы теориялық мәліметтер

Суреттер – пейзаждар





5.1.1.1 жанр ретінде пейзаж туралы қарапайым түсінік болу;

5.1.1.2 кітаптард ың иллюстар циясынан және суреттерд ің репродук циясынан жыл мезгілдер іне тән белгілерд і тану;

5.1.1.3 иллюстра циядағы заттарды ң, өсімдікте рдің, жануарла рдың бейнелері н тану және ажырату.

1


2

1.2 Әлем халықтары ның мәдениеті мен салтдәстүрі

Қазақтың ұлттық оюы;

5.1.2.1 қазақ ұлттық оюлары туралы түсінік болу.

1


3

1.3 Өнер туындысы нан алған сезімді эмоциялық тұрғыда және сөзбен білдіру

Қазақтың ұлттық оюы;

5.1.3.1 суретте бейнелен ген тұлғалард ың эмоциялы қ жағдайын анықтау; 5.1.3.2 суреттің мазмұны туралы берілген сұрақтарғ а жауап беру;

5.1.3.3 кеңістікті к қатынаст ы білдіретін сөздерді қолдану.

1


4

Шығармашылық жұмыстарды құру және жасау

Сәндік сурет салу

2.1 Қоршаған әлемді бейнелеу

Жолақтағы өрнек.

5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы , шаршыдағы, дөңгелектегі геометрия лық пішіндерден жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және суретін салу;

1


5

Шаршыдағы өрнек

5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы, шаршыдағы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерден жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу;

5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте бейнелеу

1




6


Қар ұшқыны (қимаүлгі бойынша)

5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы , шаршыдағы, дөңгелекте гі геометриялық пішіндерден жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және суретін салу;

1


7-8

Кілемге арналған өрнектерді құру (қарындаш, гуашь)

5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы, шаршыдағы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу;

2

9

Үшбұрыштағы өрнек

5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу;

1

10





11

Дөңгелектегі өрнек

5.2.1.1 қимаүлгінің көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу;

1

Жапсырмақұрақ

5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте бейнелеу

1


12-13


Тақырыптық сурет салу

Ермексазбен сурет салу (дайын нобай бойынша)


5.2.2.1 қарапайым пішінді қимаүлгілердің бойымен қарындаш пен жүргізу; 5.2.2.2 нүктелерді қосу, қолмен тік, көлденең және тұйық сызықтард ы жүргізу;

5.2.2.3 қағаз бетінде бағдарлау;

2



14

Дайын қарапайым заттық боямаларды бояу


5.2.2.6 қылқаламды пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу

1

15-16

Күзгі ағаш (қарындаш, акварель).

5.2.2.4 суретте заттың негізгі пішінін кеңістіктік жағдайда

беру, мұғалімнің көмегімен олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін заттардың салыстырмалы шамалары н беру;

2


17-18


Қысқы орман (қарындаш)


5.2.2.5 бейнелеу нысандары н талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау;

2


19

Мерекелік отшашу (қарындаш, балауыз борлар, акварель)

5.2.2.4 суретте заттың негізгі пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін заттардың салыстырмалы шамаларын беру;

1

20-21

Наурыз (қарындаш, акварель).



5.2.2.3 қағаз бетінде бағдарлау;

5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу

5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау;

2


22

Аққала. Жаңа жыл (шырша, шарлар)


5.2.2.3 қағаз бетінде бағдарлау;

5.2.2.6 қылқаламды пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу

1

23





Тікелей заттың өзіне қарап сурет салу (қимаүлгілердің көмегімен































































3.1 Презентация








Емен жапырағы (қарындаш, акварель)


5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау;

1





2



24-25




Көкөністер мен жемістердің нобайы (қарындаш, акварель)


5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу




26


Жүк машинасы (қарындаш, акварель)

5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау,

құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау;

1


27







28






29



Ойыншық автобус (қарындаш, акварель)

5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау,

құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау;

1


30






Құламайтын ойыншық

Жайылатын пирамидка (қарындаш, гуашь)


5.2.2.4 суретте заттың негізгі пішінін кеңістіктік жағдайда беру, мұғалімнің көмегімен олардың геометриялық пішіндермен ұқсастықтарын анықтау; бейнелене тін заттардың салыстырмалы шамалары н беру;

1

31

Құрылыс материалдары элементтерінен салу (қарындаш, акварель)

5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау;

1


32




Қырыққабат көбелегі (қарындаш, акварель)

5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу



1

33


Көктемгі гүлдер гүлшоғы (қарындаш, акварель).


5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің

нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу

5.2.2.5 бейнелеу нысандарын талдау: пішінін, түсін анықтау, құрамдас бөліктеріні ң көлемін салыстыру ; бейненің шамасын қағаз көлеміне қарай анықтау;

1

34

Шығармашылық

жоба


1








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2024
361
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі