Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйден оқыту 8-сынып жаратылстану география 34 сағат (жеке оқу бағдарламасы)
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 20 қыркүйектегі
№ 469 бұйрығына 81-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 3 сәуірдегі
№ 115 бұйрығына 521-қосымша
Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 6 сыныптары үшін «Жаратылыстану» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы 1-тарау. Жалпы ережелер 1. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 6-9 сыныптары үшін «Жаратылыстану» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
2. «Жаратылыстану» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларда айналадағы әлем, өлі табиғат, өсімдіктер, жануарлар, адам ағзасының құрылысы мен қызметтері туралы қолжетімді білімдерін қалыптастыру. 3. Оқу пәнінің міндеттері: 1) өлі және тірі табиғаттың негізгі элементтері туралы, сондай-ақ адам ағзасы мен оның денсаулығы туралы білімдерін қалыптастыру; 2) табиғи құбылыстар (жаңбыр, қар, жел, тұман, күз, қыс, көктем, жаз) туралы түсініктерін қалыптастыру; 3) кейбір өсімдіктерді өсіру және оларды күту дағдылары, үй жануарларына күтім жасау тәсілдерін қалыптастыру; 4) салауатты өмір салтын ұстану, өз денсаулығын сақтау және нығайту дағдыларын қалыптастыру; 5) табиғатқа деген қарым-қатынасын қалыптастыру.
Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу материалдарын меңгеру нәтижелерін бағалау нормалары бағдарламада берілген мақсаттылыққа бағытталып, білім алушылардың оқу жетістіктерін тексеру және бағалауды ұйымдастыру кезінде бірыңғай тәсілдерді жүзеге асыруға бағытталған. 9. Бағалау тәсілдері оқыту мақсаттарына сәйкес дағдылардың көмегімен қалыптастырылған тапсырмалар мен жаттығулар болып табылады. Ақыл-ой кемістіктері бар білім алушыларды оқыту нәтижелерін бағалау кезінде тестілеу қолданылмайды.
3-тарау. «Жаратылыстану» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
19. «Жаратылыстану» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
1) 8-сыныпта – 0,5 сағат, оқу жылында 17 сағатты құрайды
«Жаратылыстану» пәні бойынша бағдарламаға оқу материалдарын құрылымға бөлу негізіне білім алушыларға беріп отырған ақпаратты біртіндеп және ретпен күрделендіруге мүмкіндік беретін сызбалы әдіс салынған. «Жаратылыстану» оқу пәнінің мазмұны келесі бөлімдерді қамтиды: 1) 1-бөлім «Өлі табиғат» (6-сынып); 2) 3) 3-бөлім «Жануарлар». «Өлі табиғат» бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды: 1) табиғат. Тірі және өлі табиғат; 2) су; 3) ауа; 4) пайдалы қазбалар; 5) топырақ. 22. «Өсімдіктер» бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды: 1) өсімдіктердің көп түрлілігі және оларды қорғау; 2) өсімдік – біртұтас ағза (гүлдейтін өсімдіктермен жалпы таныстыру); 5 3) өсімдік әлемінің көп түрлігігі: бактериялар, саңырауқұлақтар, мүктер, папоротниктер; 4) Қазақстанның ағаш өсімдіктері; 5) Қазақстанның екпе өсімдіктері; 6) Қазақстанның ауылшаруашылық өсімдіктері; 7) Қазақстанның шөптесін өсімдіктері; 8) сәндік гүл өсімдіктері. 23. «Жануарлар» бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды: 1) жануарлар әлемінің көп түрлілігі; 2) омыртқасыз жануарлар; 3) омыртқалы жануарлар: балықтар; қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар; құстар; сүтқоректілер; ауылшаруашылығы шөппен қоректенетін сүтқоректілер. 24. «Адам» бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды: 1) адам – тірі табиғаттың бөлігі; 2) адам ағзасының жалпы ерекшеліктері; 3) тірек пен қозғалыс; 4) ас қорыту; 5) қан және қан айналымы; 6) тыныс алу; 7) зат бөлу; . Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу материалдарын меңгеру нәтижелерін бағалау нормалары бағдарламада берілген мақсаттылыққа бағытталып, білім алушылардың оқу жетістіктерін тексеру және бағалауды ұйымдастыру кезінде бірыңғай тәсілдерді жүзеге асыруға бағытталған. 9. Бағалау тәсілдері оқыту мақсаттарына сәйкес дағдылардың көмегімен қалыптастырылған тапсырмалар мен жаттығулар болып табылады. Ақыл-ой кемістіктері бар білім алушыларды оқыту нәтижелерін бағалау кезінде тестілеу қолданылмайды.
Жеңіл ақыл-ой
кемістігі бар білім алушыларға
арналған
«Жаратылыстану» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспар
8-сынып 2024-2025 оқу жылы аптасына 0,5 сағат барлығы 17 сағат
Р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
|
|
1 тоқсан |
|
|
|
1 |
3.1 Жануарлар әлемінің көптүрлілігі Жануарлардың табиғатта және адам өміріндегі маңызы. |
Сирек кездесетін және жоғалып бара жатқан жануарларды қорғау |
8.3.1.1 жануарлар әлемінің көптүрлілігі туралы түсінігінің болуы; жануарлардың өсімдіктерден айырмашылықтарын атау; жануарлардың мекендеу орындары, өмірлік жағдайларға олардың бейімделу жолдарын атау |
1 |
|
|
2 |
3.2 Омыртқасыз жануарлар |
Омыртқасыз жануарлардың жалпы белгілері |
8.3.2.1 омыртқасыз жануарлардың жалпы белгілері: омыртқасының болмауы және сүйекті қаңқасын санап шығу Жауын құрты. 8.3.2.2 жауын құртының сыртқы құрылысының ерекшеліктері, өмір бейнесі және мекендеу ортасымен байланысын айту; оның тіршілік әрекетінің негізгі |
1 |
|
|
3 4 |
|
Жұмыр құрттар – паразиттер Жәндіктер. |
8.3.2.3 жұмырқұрттар-паразиттерді (жылан құрт, бөсір) білу және атау; адамға және жануарларға паразит-құрттармен келетін зияндарды айту; ішек құрт ауруларын алдын алу және олармен күрес бойынша шараларды атау з |
1 1 |
|
|
|
2- тоқсан |
|||||
5 |
3.3. Қосмекенділер |
Сыртқы құрылысы, қозғалу |
8.3.3.5 қосмекенділердің көптүрлілігі әдісі, тұру мекені, азығы, туралы түсінігінің болуы; қосмекенді тыныс алуы, қан айналымы, бақаның өкілін білу және атау; бақаның жүйке жүйесі, көбеюі. Табиғат мекендеу орнын атау, бақаның тіршілігі, пен адам өміріндегі маңызы сыртқы құрлысы, оның қозғалу амалы, ішкі ағзалары мен көбеюін сипаттау; |
1 |
|
|
6 |
3.3. Омыртқалы жануарлар: бауырымен жорғалаушылар |
Бауырымен жорғалаушылар |
8.3.3.7 Қазақстандағы бауырымен жорғалаушыларды білу және атау (ширақ кесіртке, батбат, алабажақ кесіртке, сужылан, улы сұр жылан, боз жылан) |
1 |
|
|
7 |
|
Азығы,тыныс Алу .Табиғат пен адам айналымы, жүйке жүйесінің ерекшеліктері, өміріндегі маңызы. |
8.3.3.8 бауырымен жорғалаушылардың қан айналымы, ,құрылысы, қоректенуі, тыныс алуы, жүйкежүйесінің ерекшнліктері көбеюі туралы айту |
1 |
|
|
8 |
|
Құстар (дала, жыртқыш, суда құстарғажалпы мекені |
8.3.3.11 Қазақстанда мекендейтін құстардың жасақтары түрлерінің көптүрлілігі туралы түсінігінің болуы; құстарға жалпы сипаттама беру |
1 |
|
|
|
3- тоқсан |
|
||||
9 |
3.3. Омыртқалы жануарлар: құстар |
Адамға жақын мекендейтін Құстар |
8.3.3.16 құстар көк кептер, торғай мен сары шымшықтыбілу және атау; олардың тіршілігін сипаттау |
1 |
|
|
10 |
|
Үй құстары |
8.3.3.17 үй құстары: тауық, қаз бен үйректі Білу және атау;үй құстарын құс фабрикаларында өсіру, азықтандыру мен асырау жолдарын атау. |
1 |
|
|
11 |
3.3. Омыртқалы жануарлар: сүтқоректілер |
Сүтқоректілер. Қазақстан құрылысы, қозғалу әдісі, тұру территориясында мекендейтін жануарларды мекені, азығы |
8.3.3.19 сүтқоректілердің жалпы белгілері: көбеюі.Табиғат пен адам түк басуы, төлдерінің туылуы және сүтпен азықтандыруды атау |
1 |
|
|
12 |
|
Кеміргіштер. Сыртқы құрылысы, қозғалу әдісі, тұру мекені, азығы, тыныс алуы, қан айналымы, жүйке жүйесі, көбеюі. Табиғат пен адам өміріндегі маңызы. |
8.3.3.21 кеміргіштер: сарышұнақ, қосаяқ, құмтышқанды білу және атау, кеміргіштердің жалпы белгілерін атап шығу; осы жануарлардың әрқайсысының сыртқы көрінісі және ерекше өзгешеліктері, тіршілігі, қоректенуі мен көбеюін сипаттау; кеміргіштердің табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі маңызын түсіну |
|
|
|
13 |
|
Қоян тәріздестер. Сыртқы құрылысы, қозғалу әдісі, тұру азығы, тыныс алуы, қан айналымы, жүйке жүйесі, көбеюі. Табиғат пен адам өміріндегі маңызы. |
8.3.3.22 қоян тәріздестер: орқоян, құм қоян, үй қоянын білу және атау; Табиғат пен адам өміріндегі маңызы. жануарлардың әрқайсысының сыртқы көрінісі және ерекше өзгешеліктері, қоян тәріздестердің тіршілігі, қоректенуі мен көбеюін сипаттау; үй қояндарын өсіру жағдайларын атау |
|
|
|
4- тоқсан |
||||||
14 |
3.3. Омыртқалы жануарлар: сүтқоректілер |
Кит тәрізді теңіз жануарлары. |
8.3.3.26 кит тәрізділер: кит пен дельфинді Сыртқы құрылысы, қозғалу білу және атау; кит тәрізділердің жалпы әдісі, тұру мекені, азығы, белгілерін атап шығу; кит пен дельфиннің тыныс алуы, қан айналымы, сыртқы құрылысын сипаттау |
1 |
|
|
15 |
|
Өсімдік қоректі жабайы жануарлар. Сыртқы құрылысы, қозғалу әдісі, тұру мекені, азығы, тыныс алуы, қан айналымы, жүйке жүйесі, көбеюі. Табиғат пен адам өміріндегі маңыз |
8.3.3.27 өсімдік қоректі жануарлар: бөкенақбөкен, қарақұйрық, құлан, Пржевальский жылқысын білу және атау; өсімдік қоректі жануарлардың сыртқы құрылысы, қоректенуі, мекендеу ортасына бейімділігін атау |
1 |
|
|
16 |
3.3 Ауылшаруаш ылық сүтқоректілер |
Өсімдік қоректі ауылшаруашылық сүтқоректілері (сиыр) |
8.3.3.29 ауылшаруашылық сүтқоректілерді ажырату және атау; сиырдың сыртқы құрылысы, оның ас қорыту жүйесі, сүт өнімдерін сипаттау Қазақстанның халық шаруашылығында сиырдың маңызын түсіну |
1 |
|
|
17 |
|
Өсімдік қоректі ауылшаруашылық сүтқоректілері (қой |
8.3.3.30 қойлардың сыртқы көрінісі мен қоректенуі, қойларды асырау және қозыларды өсіру ерекшеліктерін сипаттау; Қазақстанның халық шаруашылығында қойлардың маңызын түсіну |
1 |
|
|
Ъ
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 20 қыркүйектегі
№ 469 бұйрығына 82-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 3 сәуірдегі
№ 115 бұйрығына 522-қосымша
Түсінік хат
Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 6-9 сыныптары үшін «География» пәнінен жаңартылған мазмұнындағы үлгілік оқу бағдарламасы 1-тарау. Жалпы ережелер 1. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 6-9 сыныптары үшін «География» пәнінен жаңартылған мазмұнындағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген. 2. «География» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларға қолжетімді географиялық түсініктерді және оларды күнделікті әрекетте пайдалану біліктерін қалыптастыру.
3-тарау. «География» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру . Бағдарлама концентрикалық (шиыршықтық) қағидаға сәйкес құрылған. Қазақстан географиясы әр концентрдің мазмұнды негізін құрайды. 6-сыныпта білім алушылар Қазақстанның географиялық жағдайымен, оның шекараларымен, Қазақстанның физикалық картасымен, жер бетінің формаларымен танысады.
«География» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 1) 8-сыныпта – аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 17 сағатты құрайды.
Сабақтарда АКТ-ны қолдану келесі мақсаттарды қамтиды: 1) үздіксіз бақылаудан күрделі және жасырын таным объектілерін үлгілеу; 2) шынайы режимдегі және мерзімі ұзартылған уақыттағы зерделенетін табиғи құбылыстарды білім алушылардың талдауы үшін қосымша визуалды динамикалық сүйеніштерді құру. 8. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың география бойынша оқу материалын меңгеру нәтижелерін бағалау нормалары бағдарламада көрсетілген мақсатты тұжырымға негізделген және білім алушылардың оқу жетістіктерін тексеру мен бағалауды ұйымдастыру кезінде бірыңғай тәсілдерді іске асыруға бағытталған.
«География» оқу пәнінің мазмұны келесі бөлімдерді қамтиды: 1) 1-бөлім «Физикалық географияның бастапқы курсы» (6-сынып);
8-сыныпқа арналған «География» оқу пәнінің базалық мазмұны: 1) география нені зерттейді. География – Жер табиғаты, тұрғындары мен олардың шаруашылығы туралы ғылым; 2) аймаққа бағдарлану. Көкжиек. Көкжиек сызығы мен бағыттары.Компас және оны қолдану ережелері. Бағдарлау. Негізгі бағыттарды күнге, компасқа, жергілікті белгілер мен табиғат нысаналарына қарап анықтау. Көкжиек бағыттарын анықтауға жаттығу; 3) план және карта. Суреті мен жоспары. Масштаб. Арақашықтықты өлшеу және оны масштаб бойынша планға сызу. Планды адамның практикалық іс-әрекетінде қолдануы. Мектеп жер телімінің планы. Жергілікті пландағы шартты белгілер. План және географиялық карта. Картадағы негізгі бағыттар. Карта масштабы. Физикалық картаның шартты түстері. Физикалық картаның шартты белгілері (шекара, қала, өзендер, теңіздер, каналдар, таулар); 4) жер бетінің формалары. Жергілікті аймақтың рельефі. Оның негізгі формалары. Қазақстанды физикалық картада көрсету.Жазық дала-құрлықтың ең өнімді бөлігі.Физикалық картада жазық даланың орналасуы. Таулар. Тауларды биіктігіне қарай ажырату; 5) жер бетіндегі су. Мұхиттар – алып су кеңістігі. Теңіздер – мұхиттың шетіндегі, құрлыққа жанасатын үлкен тұзды сулар.Мұхиттар мен теңіздердің картада орналасуы. Аралдар. Өзендер. Тау өзендері мен жазық дала өзендері. Көлдер. Көлдерді қорғау. Суқоймалары. Оларды пайдалану. Бұлақ және оның пайда болуы. Құдық. Суқұбыры.Оларды адаммен пайдалануы. Жақын жердегі 6 сулар. Суды ластанудан қорғау.Қазақстанның теңздерін, өзендерін, көлдерін физикалық картадан көрсету (нақты атаусыз); 6) жер шары. Жердің формасы. Глобус- Жер шарының моделі.Жер осі, экваторы,полюстары.Жердегі сумен құрлықтың өзара бөлінуі. Глобустағы және картадағы мұхиттар. Глобустағы және картадағы құрлықтар: Еуразия, Африка, Солтүстік америка, Оңтүстік Америка, австралия, Антарктида. Климат туралы түсінік. Климаттың негізгі түрлері. Жарықтану белдігі: ыстық, жеткілікті жәнесуық. Олардың глобустағы және жартышар картасында бейнеленуі; 7) Қазақстанның физикалық картасы. Қазақстанның бас қаласы Астана. Қазақстанның глобустағы, картағы орналасуы. Қазақстан жер бетінің жалпы сипаты (дала, таулар, өзен-көлдер). Ірі кең орындары.шығыс-Еуропалық жазық дала. Батыс-Сібір жазық даласы. Тұран жазық даласы. Орал таулары, Алтай таулары, Жоңгар Алатауы.Тянь-Шань таулары. Қазақстанның өзендері мен көлдері. Балқаш көлі. Ертіс. Урал, Сырдарь, Іле өзендері. Табиғат нысаналарын қорғау.
Оқыту мақсаттарының жүйесі. Бағдарламада күтілетін нәтижелер түрінде әр бөлімше үшін берілген оқыту мақсаттары қамтылған. Мұғалім әр бөлімшенің мақсаттарын жүзеге асыру кезектілігіне өзгерістер енгізу, сондай-ақ білім алушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, оқушылар хабарлайтын географиялық мәліметтердің тереңдігі мен көлемін реттеу құқығына ие
Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларына арналған сыныптары үшін «Геграфия» пәнінен жаңартылған мазмұндағы
үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспар
8-сынып 2024-2025 оқу жылы аптасына 0,5 сағат барлығы 17 сағат
Р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
|
|
1 тоқсан |
|
|
|
1 |
3.1 Мұхиттар |
Материктер мен мұхиттардың географиясы. |
8.3.1.1 география материктер мен мұхиттарды зерттейтіні туралы жалпы түсінігінің болуы; глобуста және жартышар физикалық картасында материктер мен мұхиттарды көрсету |
1 |
|
|
2 |
|
.Атлант мұхитын және контурлы картада белгілеу. |
8.3.1.2 глобуста және жартышар физикалық картасында Атлант мұхитын көрсету және атау; контурлы картада Атлант мұхитын белгілеу және таңбалау; оның шаруашылық маңызын түсіндіру, кеме қатынасы туралы айту |
1 |
|
|
3 |
|
Солтүстік Мұзды мұхит және контурлы картада белгілеу |
8.3.1.3 глобуста және жартышар физикалық картасында Солтүстік Мұзды мұхитты көрсету және атау; Солтүстік Мұзды мұхитты контурлы картада белгілеу және таңбалау; оның шаруашылық маңызын түсіндіру, кеме қатынасы туралы айту |
1 |
|
|
4
|
|
Тынық мұхитты контурлы картада белгілеу |
8.3.1.4 глобуста және жартышар физикалық картасында Тынық мұхитын белгілеу және атау Тынық мұхитты контурлы картада белгілеу және таңбалау, оның шаруашылық маңызын түсіндіру, кеме қатынасы туралы айту |
1 |
|
|
2-тоқсан |
||||||
5 |
3.2 Материктер |
Антарктида. Антарктиданың географиялық жағдайы. |
8.3.2.18 жартышар физикалық картасында Антарктиданың географиялық жағдайын және жағалау көрінісін көрсету; Оңтүстік полюсті физикалық картада көрсету |
1 |
|
|
6 |
|
Солтүстік Американың географиялық жағдайы |
8.3.2.22 жартышар физикалық картасында Солтүстік Американың географиялық жағдайын және жағалау көрінісін көрсету; Американың Колумбпен ашылуы туралы айту |
1 |
|
|
7 |
|
Оңтүстік Американың географиялық жағдайы. |
8.3.2.27 жартышар физикалық картасында Оңтүстік Американың географиялық жағдайын және жағалау көрінісін көрсету |
1 |
|
|
8
|
Оңтүстік Америка халқы |
8.3.2.30 Оңтүстік Америка халқына сипаттама беру; Оңтүстік Американың мемлекеттерін және астанасын атау (Бразилия, Аргентина, Перу, Чили – мұғалім таңдауы бойынша); зерделенген мемлекеттерді саяси картада көрсету |
1 |
|
|
|
|
3-тоқсан |
|||||
9 |
3.2 Материктер |
Евразия. Еуразияның географиялық жағдайы. |
8.3.2.31 жер шарының ұлы материгі – Еуразияның географиялық жағдайын және жағалау көрінісін физикалық картада көрсету; дүние бөліктерін атау: Еуропа және Азия, контурлы картада олардың арасынан шартты шекараларды сызу |
1 |
|
|
10 |
Еуразияның жағалау көрінісі: Тынық және Үнді мұхиттары |
8.3.2.32 Еуразияның географиялық жағдайын және жағалау көрінісін: Солтүстік Мұзды және Атлант мұхиттарының теңіздерін физикалық картада көрсету, атау, контурлы картада белгілеу 8.3.2.33 Еуразияның жағалау көрінісін: Тынық және Үнді мұхиттарының теңіздерін физикалық картада көрсету, атау, контурлы картада белгілеу |
1 |
|
|
|
11 |
|
Европа мемлекеттері. |
8.3.2.37 Еуразия халқына сипаттама беру; Еуразия ұлттарын атау, олардың мәдениеті мен тұрмысын сипаттау 8.3.3.1 Еуропа мемлекеттерін: Ұлыбритания, Франция, Германия, Испания, Италия, Сербия, Хорватия, Албания, Греция, Польша, Чехия, Словакия, Венгрия, Румыния, Болгария, Норвегия, Швеция, Финляндия саяси картада көрсету; еуропалық мемлекеттердің астаналарын атау |
1 |
|
|
12 |
|
Рельефі, климаты, табиғатының әртүрлігі. |
8.3.2.34 Еуразияның табиғи жағдайларын, бедерін, климатын және пайдалы қазбаларын сипаттау |
1 |
|
|
13 |
|
Еуразияның өсімдік және жануарлар әлемі |
8.3.2.36 Еуразияның өсімдік және жануарлар әлемін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
4-тоқсан |
|
|
|
|
14 |
3.5 Қазақстан және жақын шетелдер |
Азия мемлекеттері. Халқы,тіршілігі.. |
8.3.5.3 Өзбекстанды саяси картада көрсету; елордасын және ірі қалаларды атау; Өзбекстанның географиялық жағдайын, табиғат жағдайы мен ресурстарын сипаттау; халқына сипаттама беру 8.3.5.4 Түркменстанды саяси картада көрсету; елордасын және ірі қалаларды атау; Түркменстанның географиялық жағдайын, табиғат жағдайы мен ресурстарын сипаттау; 39 халқына сипаттама беру |
1 |
|
|
15 |
Кавказ елі.Халқы. Қалалары |
8.3.5.8 Әзірбайжанды саяси картада көрсету; елордасын және ірі қалаларды атау; Әзірбайжанның географиялық жағдайын, табиғат жағдайы мен ресурстарын сипаттау; халқына сипаттама беру |
1 |
|
|
|
16 |
Географиялық жағдайын, табиғат жағдайы мен ресурстар |
8.3.5.10 Молдованы саяси картада көрсету; елордасын және ірі қалаларды атау; Молдованың географиялық жағдайын, табиғат жағдайы мен ресурстарын сипаттау; халқына сипаттама беру |
1 |
|
|
|
17 |
|
Балтика елдері. Географиялық жағдайын, табиғат жағдайы мен ресурстары |
8.3.5.13 Эстонияны саяси картада көрсету; елордасын және ірі қалаларды атау; Эстонияның географиялық жағдайын, табиғат жағдайы мен ресурстарын сипаттау; халқына сипаттама бер |
1 |
|
|

